JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/253618-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Naprawa nawierzchni - odnowa nawierzchni masą asfaltu lanego                       z wykonaniem regulacji krawężnika kamiennego w ciągu ul. Piotra Skargi w Wałbrzychu o długości 640 mb.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253618 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdik.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawa nawierzchni - odnowa nawierzchni masą asfaltu lanego                       z wykonaniem regulacji krawężnika kamiennego w ciągu ul. Piotra Skargi w Wałbrzychu o długości 640 mb..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa nawierzchni - odnowa nawierzchni masą asfaltu lanego                       z wykonaniem regulacji krawężnika kamiennego w ciągu ul. Piotra Skargi w Wałbrzychu o długości 640 mb. 

Zakres rzeczowy:
1.	regulacja krawężników kamiennych - 1.290 mb,
2.	wyrównanie podbudowy masą betonu asfaltowego - 160 ton,
3.	ułożenie nowej nawierzchni z masy asfaltu lanego w ilości 75kg /m2 - 3.210 m2,
4.	naprawa chodnika po wykonaniu regulacji krawężnika - 645 m2,
5.	regulacja urządzeń:
a.	zasuwy - 47 sztuk,
b.	studnie - 21 sztuk,
c.	wpusty uliczne - 20 sztuk. 

Po podpisaniu umowy w terminie nie późniejszym niż 2 tygodnie (po podpisaniu umowy) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
Wykonawca zobowiązany jest także:
- zapewnić odbiór robót zakrywających,
- zapewnić wykonanie badań i prób związanych z oceną wbudowanych materiałów wraz z operatem końcowym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a.	spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy,
b.	spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ,
c.	dysponują lub będą dysponować niezbędnym do realizacji zamówienia minimum sprzętowym i transportowym:
1. walec drogowy (gładki),
2. zagęszczarka do masy BA,
3. sprężarka, młot pneumatyczny, 
4. transport samochodowy (min. 2 jednostki do 15 ton),
5. kotły produkcyjno-transportowe holowane przez ciągniki, 
6. ciągnik, 
7. sprzęt drobny (przede wszystkim taczki, zacieraczki, listwy drewniane lub stalowe, łopaty, gładziki, szczotki, łomy, szpadle), 
d. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1. minimum jeden pracownik z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji  technicznych,
2. jeden z pracowników powinien być przeszkolony w zakresie kierowania ruchem na drodze  (należy załączyć dokument potwierdzający ukończenia kursu),
3. minimum 2 grupy robocze - grupa do robót bitumicznych i grupa do robót niebitumicznych, 
e.	zrealizowali  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (nawierzchnie bitumiczne o łącznej powierzchni co najmniej 1.600 m2).

Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 4 SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a.	Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie (a) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione  nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b.	oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy,
c.	oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy,
d.	oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym (za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że wstrzymano w całości wykonanie decyzji organu podatkowego,
e.	oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z opłacaniem opłat i składek na   ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na   raty zaległych płatności, lub że wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu,
f.	wykaz pracowników którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na terenie miasta Wałbrzycha, zgodnie z pkt 3d  SIWZ -    należy załączyć kserokopie uprawnień, aktualne zaświadczenia, dokumenty potwierdzające ukończone kursy,     
g.	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f, wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
h.	wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, 
i.	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu - Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. h  wskazał sprzęt,  którym będzie dysponował,
j.	wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania                  o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie należy podać przedmiot zamówienia, daty wykonania robót, miejsce wykonania, wartość i ilość robót, odbiorców robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.         

Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 ze zm.).  Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.



Wykonawcy zagraniczni:
Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 4.a, 4.d i 4.e SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione                    w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
Dokumenty, o których mowa w lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału               w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 
Dokumenty żądane na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca może dołączyć w formie kserokopii poświadczonej przez niego za zgodność z oryginałem.

Pozostałe dane i wykazy jakie powinien dostarczyć Wykonawca w składanej ofercie

a.	Wykaz osób uprawnionych do podpisania oferty, umowy i podejmowania zobowiązań w  imieniu Wykonawcy,
b.	oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji dokumentacji przetargowej, 
c.	zastrzeżenie Wykonawcy, które informacje zawarte w jego ofercie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania - stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 


Zasady składania oferty wspólnej przez formę organizacyjną typu konsorcjum
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają warunki udziału            w postępowaniu w następujący sposób:
1.	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2.	Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem  nieważności (art.99 § 2 K.C.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela  pozostałych,             a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców i dołączone do  składanej oferty,
3.	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1  Ustawy składa pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie  ubiegających się o zamówienie,
4.	każdy ze wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy wraz z wymaganymi dokumentami potwierdzającymi nie podleganie wykluczeniu z art. 24 Ustawy,
5.	 niezbędna wiedza i doświadczenie, potencjał kadrowy i techniczny każdego ze wspólnie ubiegających się Wykonawców będzie zsumowana, w celu stwierdzenia czy wspólnie spełniają     warunki wymagane od Wykonawcy.

Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Pełnomocnikiem.
Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału                    w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę                 w miejscu np. Nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdik.walbrzych.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu, 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu, 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35,
pok. 108, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com