JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090728/121413-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bieliny: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Gimnazjum w Bielinach w roku szkolnym 2009/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121413 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Samorządowych - Gimnazjum w Bielinach , ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3025060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Szkoła ponadpodstawowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Gimnazjum w Bielinach w roku szkolnym 2009/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 SIWZ z podziałem na pakiety: 
-	Pakiet Nr1 - mięso i wędliny, 
-	Pakiet Nr 2 - warzywa i owoce, 
-	Pakiet Nr 3 - ryby i mrożonki, 
-	Pakiet Nr 4 - przyprawy i koncentraty, 
-	Pakiet Nr 5 - pozostałe artykuły żywnościowe. 
2)	Dostawy realizowane są na koszt i ryzyko dostawcy. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu 10 miesięcy. Miejsce realizacji zamówienia - magazyny stołówki szkolnej Gimnazjum w Bielinach. Zamawiający z 7 - dniowym wyprzedzeniem będzie przekazywał zamówienie co do rodzaju i ilości potrzebnego towaru..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.21.00.00-3, 15.13.10.00-5, 15.11.90.00-5, 15.87.12.70-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 
PAKIET NR 1 - 2.500,00 zł
PAKIET NR 2 - 1.500,00 zł
PAKIET NR 3 - 800,00 zł
PAKIET NR 4 - 900,00 zł
PAKIET NR 5 - 1500,00 zł
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05 sierpnia 2009 roku. do godz.10.00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.	Spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
5.	Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póz. zm.). 
6.	Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie;.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1  do SIWZ
2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału 
w postępowaniu:
a)	Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników)
b)	Oświadczenie  o treści określonej w art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1  i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ, (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników)
3) Parafowany projekt umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 4 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zespol-szkol-bieliny.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Samorządowych w Bielinach
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny
woj. Świętokrzyskie
tel. (41) 302-50-60,
fax (41)302-61-57
gimbieliny@wp.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Samorządowych w Bielinach
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny
woj. Świętokrzyskie
tel. (41) 302-50-60,
fax (41)302-61-57
(sekretaraiat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr1 - mięso i wędliny,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Łopatka b/k(świeża,nie mrożona)	kg	2700
2	wołowe b/k pieczyste(świże,nie mroż)	kg	180
3	Kiełbasa wiejska	kg	750
4	Kurczaki(świeże,nie mrożone)	kg	1800
5	Boczek gotowany(bez żeberek)	kg	700
6	Udko kurczaka(świeże,nie mrożone)	kg	1000
7	Kości schabowe	kg	200
8	Korpusy drobiowe(świeże,nie mrożone)	      kg	100
9	Podgardle wędzone	kg	150
10	Filet z kurczaka(świeży,nie mrożony)	kg	600
11	Karczek b/k(świeży nie mrożony)	kg	360
12	Schab b/k(świeży,nie mrożony)	kg	600
13	Mięso od szynka b/k(świeże,nie mrożone)	kg	300
14	Kości schabowe wędzone	kg	150.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 2 - warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Brukselka	kg	50
2	Buraki czerwone	kg	800
3	Cebula	kg	500
4	Cytryny	kg	20
5	Fasola jaś -	kg	300
6	Fasola konserwowa(opak.min.250g)	kg	50
7	Fasolka szparagowa	kg	50
8	Groch łupany(opak.min.0,5kg)	kg	200
9	Groszek zielony(opak.min.500g)	litr	80
10	Gruszki	kg	450
11	Jabłka	kg	1500
12	Kalafiory	szt	100
13	Kapusta biała	kg	2000
14	Kapusta czerwona	kg	700
15	Kapusta kiszona	kg	1000
16	Kapusta pekińska	kg	410
17	Kopere - waga pęczka 30g -	pęczek	250
18	Kukurydza konserwowa - opak.min.250g- 	kg	70
19	Marchew	kg	2400
20	Natka pietruszki waga pęczka 30g -	pęczek	420
21	Ogórki kwaszone opak.min. 5kg	kg	900
22	Ogórki świeże	kg	300
23	Papryka czerwona świeża -	kg	150
24	Pieczarki	kg	600
25	Pietruszka korzeń - 	kg	700
26	banany	kg	600
27	Pomidory	kg	300
28	Pory	kg	35
29	Rzodkiewka wiel.pęczka 15szt.waga min 40 dag - 	pęczek	1000
30	Sałata zielona	główka	400
31	Seler korzeń	kg	700
32	Ziemniaki opak.min. 25kg - 	kg	23000
33	Szczypior waga pęczeka 30g - 	pęczek	200
34	Mandarynka	kg	1200
35	Ogórek konserwowy	kg	400
36	Papryka konserwowa	kg	60.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 3 - ryby i mrożonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filet z mintaja (kostka,mrożony,opak.min.5kg)	kg	340
2	Knedle z owocami (mrożone opak.min. 4,5kg)	kg	500
3	Pyzy z mięsem (mrożone opak.min. 4,5kg) 	kg	650
4	Filet z morszczuka (płaty,mrożone,opak.min.5kg)	kg	800
5	Mieszanka kompotowa(mrożonka wieloowocowa opak.min..5kg)kg	900
8	Paluszki z fileta panierowane(mrożone opak.min.4,5kg)	kg	400
9	Filet z pangi (mrożone opak. Min 4,5kg)	kg	500.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 4 - przyprawy i koncentraty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Cukier waniliowy(opak.min.100g)	kg	10
2	Koperek (suszony - opak.min. 500g)	kg	5
3	Kwasek cytrynowy(opak.min.500g)	kg	9
4	Liść laurowy(opak.min.100g)	kg	3
5	Majeranek(opak.min. 500g)	kg	5
6	Napój cytrynowy (w proszku wydajność1kg na 10l)	kg	60
7	Napój jabłkowy (w proszku wydajność1kg na 10l)	kg	60
8	Napój malinowy (w proszku wydajność1kg na 10l)	kg	60
9	Napój truskawkowy(w proszku wydajność1kg na 10l)	kg	60
10	Napój wiśniowy (w proszku wydajność1kg na 10l)	kg	60
11	Napój z czarnej porzeczki (w proszku wydajność1kg na 10l)kg	60
12	Natka pietruszki (suszona opak.min.500g))	kg	5
13	Papryka słodka(opak.min. 800g)	kg	10
14	Pieprz czarny(opak.min.1kg)	kg	15
15	Przyprawa do drobiu(opak.min.600g)	kg	20
16	Przyprawa do mięs(opak.min.600g)	kg	20
17	Przyprawa do ryb(opak.min.600g)	kg	20
18	Przyprawa do zup i innych potraw(opak.min.12,5kg)	kg	200
19	Przyprawa w płynie do zup(opak.min.37kg)	kg	350
20	Rosół instant jarzynowy(opak.min.12,5kg)	kg	130
21	Rosół instant z kury(opak.min.12,5kg)	kg	25
22	Rosół instant uniwersalny(opak.min.12,5kg)	kg	25
23	Sos boloński(opak.min.800g, wydajność1kg na 10l)	kg	30
24	Sos pieczeniowy(opak.min.800g wydajność1kg na 10l))	kg	30
25	Sos sałatkowy, ogrodowy(opak.min.800g)	kg	15
26	Sól biała(opak.min.1kg)	kg	400
27	Sól ziołowa(opak.min.1kg)	kg	1
28	Syrop malinowy(opak.min.6,5kg wydajność1kg 10l)	kg	60
29	Syrop pomarańczowy(opak.min.6,5kg wydajność1kg 10l)	kg	60
30	Syrop truskawkowy(opak.min.6,5kg wydajność1kg 10l)	kg	60
31	Syrop wiśniowy(opak.min.6,5kg wydajność1kg 10l)	kg	60
32	Ziele angielskie(opak.min.600g)	kg	3
33	Proszek do pieczenia	kg	15.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.87.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 5 - pozostałe artykuły żywnościowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Cukier (opak.min.1kg)	kg	1800
2	Herbata liściasta (opak.min.500g)	kg	15
3	Jaja(M 53-63)	szt	9500
4	Kasza jęczmienna(opak.min. 1kg)	kg	600
5	Makaron wyborowy(opak.min. 1kg)	kg	1500
6	Masło extra(zawartość tłuszczu min. 75%)	kg	50
7	Mąka pszenna poznańska(typ 500)	kg	1400
8	Mąka ziemniaczana(opak.min.1kg)	kg	120
9	Mleko (zawar, tłuszczu3,2%, opak.min. 1l)	litr	600
10	Olej uniwersalny,rzepakowy (w opak. 5 l)	litr	1500
11	Ryż(opak.min.1kg)	kg	500
12	Ser twarogowy  półtłusty(zawar.tłuszcz 15%)	kg	400
13	Śmietana 18%(opak.min. 0,4l)	litr	950
14	Śmietana 36%(opak.min. 0,5l)	litr	100
15	Barszcz biały w płynie(zakwas,opak.min.0,5l)	litry	350
16	Koncentrat pomidorowy(30% opak.min. 1000g)	litry	260
17	Majonez(opak.min.5l)	litry	60
18	Baton czkoladowo orzechowy(waga min. 39 g)	szt	5000
19	Chrzan tarty(opak.min.200g,bez zalewy octowej)	kg	16
20	Margaryna	kg	60
21	Wafle (blaty tortowe)	op	500
22	Galaretka owocowa	kg	160
23	Kisiel owocowy	kg	200
24	Lizaki	szt	4000
25	Ser żółty	kg	30
26	Marmolada wieloowocowa	kg	210
27	mus jogurtowy	kg	100
28	Dzem truskawkowy	kg	50
29	Jogurt pitny owocowy(opakowanie min115g)	szt.	8000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com